Athene's Olijf

Burgwal 14 2611 GJ Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Athene's Olijf

Grieks familierestaurant in Delft

Bij Athena’s Olijf in Delft kun je genieten van traditionele Griekse gerechten. De Griekse familie doet er alles aan om je een heerlijke avond te bezorgen. Vlees van de grill, Griekse salades, souvlaki en tzatziki, allemaal goed bereid. Met een glaasje ouzo is het hier goed toeven!

Meer informatie over restaurant Athene's Olijf

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker gegeten , erg vriendelijk personeel .Ondanks warme temperaturen toch heerlijk in een koele zaak kunnen eten .Geen geluidsoverlast .
Vanessa Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ik vond het super was gister jarig en was er voor de eerste keer maar het is voor herhaling vatbaar goede service en erg lekker eten
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Alles was prima,alleen het eten kan wel wat warme geserveerd worden.
Wij hebben gegeten van de AH zegels.
Wij komen hier wel vaker (ook zonder de AH zegels)
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten buiten in het zonnetje, fijn terras. Goede en vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker, veel keuze.
j V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Alles ging goed geen commentaar
Jessika V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vriendelijk personeel. Lekker eten. Inrichting misschien oubollig maar wel gezellig en knus. Ik zou er zeker nog een keer naar toe gaan. We hebben gebruik gemaakt van de restaurantbon. Je kon van de hele kaart kiezen. Aanrader is echt het dessert Cookie..
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten en fijn dat we met de AH-actie gewoon van de hele kaart konden kiezen.
Vriendelijke bediening. Bij ons volgende beoek aan Delft gaan we hier zeker nog een x eten.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Lekker en veel eten voor een goede prijs. In combinatie met de Albert Heijn actie mag je uit de gehele kaart kiezen voor de helft van de prijs. In combinatie met deze actie is het goed eten voor heel weinig geld.
gert B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Echt de de meest heerlijke lamsbout gegeten buiten Griekenland. Service was goed, sfeer was relaxed. Alles smaakte Grieks. Ook wens buiten de kaart was geen probleem.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, ruime keus uit veel traditioneel Griekse gerechten. Lekkere dip van tzaziki, viskuit en aubergine, vegetarische schotel met enorm veel groenten heel gevarieerd en creme brulez. Mijn tafelgenote had tomatensoep, vleesschotel en panacotta met heel veel chocoladesaus. Bediening was perfect, snel en heel attent. En de eigenaar een schat.
andrerietman .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima personeel, zeer servicegericht. Eten is OK, prijs is wat hoog. Groente is blijkbaar niet hun ding. Ze waren vergeten hoeveel AH kortingsbonnen we hadden ingeleverd en hadden niet voldoende korting gegeven, geeft altijd wat gezeur en gerommel met de rekening.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Supervriendelijke bediening en het eten kwam lekker snel door. Prima. Komen zeker weer een keer terug.
a3anaB .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gemoedelijk restaurant met vrije keuze van de uitgebreide kaart. Behalve de traditionele Griekse gerechten ook keus uit wat minder bekende gerechten. Royale porties met heerlijke smaken. Ook de sla was door de heerlijke dressing (basilicum) net even anders. Vlotte bediening. Hoewel het vrij vol was geen hinder van andere gasten. Het enige minpuntje: de tussendeur voor het halletje bleef geregeld open staan als er mensen naar binnen of buiten gingen. De dranger die er op zit functioneerde niet goed, waardoor er geregeld een koude windvlaag naar binnen kwam. (Het was erg koud op 26-01)
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en tot slot een kop koffie!
Vriendelijke bediening en gezellig ingericht restaurant!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het voor gerecht was voor ons beide goed. Het hoofd gerecht was bij beide het vlees niet warm tot zelfs bij 1 koud. Dit was erg jammer want het verpest het eigenlijk . Was druk dus weinig aandacht voor de klanten dus weinig kunnen doorgeven . De friet was eigenlijk het enigste wat warm was . De sla was erg matig gewoon gemengde sla in een bakje gedaan niks extra's er door heen . Het nagerecht was prima zelfs lekker ijs was het. De afrekening op zijn Grieks geen kassa bon maar uit het hoofd gerekend waar andere dus over klaagde wat de sfeer te niet doet gaan . Helaas wij vonden het jammer hadden er zelfs een nachtje voor geboekt om daar te gan eten . Had een leuk dagje nachtje moeten worden maar het ene was dus een teleurstelling.

Met vriendelijke groet.

Fam de Lange
Romano G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer goede en vriendelijke service!
Ondanks reserveren toch moeten wachten.
Eten was lekker, voorgerecht magnetron verwarmd helaas.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De locatie van onze tafel was niet ideaal in verband met kou bij het openen van de voordeur, bij andere tafels heb je hier waarschijnlijk minder last van. Verder heerlijk gegeten.
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was lekker. We zaten helaas bij de ingang en het was erg koud doordat de deur steeds open ging. We mochten niet van plek veranderen.
disgenoten .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vlotte, snelle en zeer correcte bediening. We waren hier met de AH actie en mochten uit de gehele menukaart kiezen. We namen de schaal met diverse koude en warme mezethes voor 4-personen als voorgerecht. Als je dit op hebt, dan zit je al helemaal vol. Je kunt met zijn vieren beter een schaal voor 2 personen nemen als je ten minste nog een hoofdgerecht wil eten. Het was allemaal prima van smaak maar de porties zijn wel groot. Dat mag van mij persoonlijk wat kleiner zijn, het is zo zonde om al dat eten weg te gooien. Hoewel de bediening wel aanbood om het restant mee te geven. Het is wel een Grieks restaurant zoals er al veel zijn.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel gewoontjes allemaal, erg aan de hollandse smaak aangepast, beslist niet grieks. Er wordt niet gevraagd of je patat of rijst bij het gerecht wilt, er wordt automatisch alleen patat geserveerd. De gerechten kunnen er mee door, maar het had allemaal wat smaakvoller en origineler gekund. Het was dat wij er met de Albert Heijn actie voor half geld aten (daardoor ongeveer € 40 voor 2 personen) maar meer was het ook beslist niet waard. Het toetje baklava (een zoet bladerdeeggebakje) was een beetje oudbakken, het bolletje vanilleijs wat erbij werd geserveerd smaakte naar goedkoop fabrieksijs. En dat voor € 7. Al met al erg teleurstellend. De bediening is overigens uiterst vriendelijk.