Athene's Olijf

Burgwal 14 2611 GJ Delft Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Athene's Olijf

Grieks familierestaurant in Delft

Bij Athena’s Olijf in Delft kun je genieten van traditionele Griekse gerechten. De Griekse familie doet er alles aan om je een heerlijke avond te bezorgen. Vlees van de grill, Griekse salades, souvlaki en tzatziki, allemaal goed bereid. Met een glaasje ouzo is het hier goed toeven!

Meer informatie over restaurant Athene's Olijf

RON S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vriendelijk personeel, keurige nette zaak en heerlijk gegeten tegen een meer dan redelijke prijs.
Komen hier zeker nog terug.

Fam, Stift
J.J.P K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was heerlijk.
Was goed van temperatuur
Voorgerecht.goed verzorgd
Hoofdgerecht heerlijk Athene schotel met diverse vlees soorten
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima en lekker eten. Service en snelheid van de gerechten kan beter. We moesten lang wachten op het eten en kwamen niet regelmatig om drinken vragen
J. V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Erg lekker gegeten. Voor - hoofd en nagerecht ! Leuke bediening. Prijs kwaliteit verhouding erg goed.
We gaan er zeker nog een keer heen.
Tonny W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goede service, was erg rustig , vanwege het slechte weer.
Alleen de griekse salade was niet meer zoals die was. Feta weinig smaak aan. ipv rode uien gebruikte ze witte uien heel jammer
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed, gezellig en zeer betaalbaar.
svbeek33 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Ook met AH-actie kun je van de gehele kaart kiezen! Bij een volgend bezoek aan Delft staat Athene's Olijf weer op ons lijstje.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten, goede service! De inrichting is gezellig met Griekse muziek. Grote porties, zeker niet te duur. Leuke locatie in het centrum van Delft.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was prima. Voorgerecht: bladerdeeg gevuld met spinazie en fêta. Heerlijk!
Hoofdgerecht: giros speciaal. Dat moet je echt proberen!
mariavdbder .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Erg lekker en gezellige sfeer. We aten er i.c.m. de AH actie. Helemaal geen onderscheid. We mochten ons 3 gangen menu zelf samen stellen uit dezelfde kaart als alle andere gasten. Komen er zeker nog een keer terug.
gcphacquebard .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gisteravond , 21 juli, weer met de AH actie gegeten in het restaurant. We werden, zoals altijd vriendelijk ontvangen. Voor het 3 gangen actie menu kan van de bestaande menu kaart gekozen worden. Dus geen aangepaste kaart.
Het eten was weer zoals van ouds: goed en de bediening vriendelijk en adequate. Zeker een aanrader. Komen terug.
Toos en Gerard Hacquebard
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Leuke ligging in het centrum van Delft. Vriendelijke bediening en zeer goed eten. Een dikke tien.
We hebben genoten van ons etentje met vrienden.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima restaurant, weinig op aan te merken. Alleen een fles Spa blauw voor € 6,75 ? De rekening op een kladblaadje gepresenteerd, niet professioneel dus. En het toilet is vrij krap. Lekker gegeten en we komen zeker nog eens terug!
Plonki .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, echt waar voor je geld. Wij waren met de ah actie en konden alles van de kaart kiezen, waarna het goedkoopste van het voor-, hoofd- en nagerecht van de rekening werden weggestreept. Top! Wij komen zeker nog eens terug.
Hendrik H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Leuke ontvangst - vriendelijke bediening - zorgzaam - goed eten - goed tempo - juiste prijs kwaliteitsverhouding - een grote groep was helaas wel erg nadrukkelijk aanwezig.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
jammer van heeeel veel graatjes verder was alles goed en gezellig leuke zaak iedere gast heeft veel plezier en gezelligheid
spaarvarkentje60 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
leuk restaurant, vriendelijk personeel, wachttijd tussen de gerechten iets te lang. Keuze voor vega is beperkt. Vegagerecht veel te zout. Vleesgerecht prima.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Athene's Olijf is een leuke, gezellige tent waar je vriendelijk wordt ontvangen en bediend. Wat ons betreft een aanrader. Enige minpuntje is de grote loopafstand vanaf de parkeergarage. Maar je moet er wat voor over hebben. . .
valkmolen .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst.
Met de actie van AH totaal geen beperking je hebt keuze uit de gehele menu kaart .
De mosselen tiganaki zijn een aanrader.
De mix grill voor twee personen was sappig vlees perfect bereid.
Met salade Tzaziki en friet.
Desserts volop keuze uit ijs gerechten