Athene's Olijf

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Athene's Olijf

Grieks familierestaurant in Delft

Bij Athena’s Olijf in Delft kun je genieten van traditionele Griekse gerechten. De Griekse familie doet er alles aan om je een heerlijke avond te bezorgen. Vlees van de grill, Griekse salades, souvlaki en tzatziki, allemaal goed bereid. Met een glaasje ouzo is het hier goed toeven!

Meer informatie over restaurant Athene's Olijf

Jouw recensie over het restaurant Athene's Olijf

Marionmail91 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hadden ossenhaas die op een doorgebakken bieflap leek. Ook de midia waren niet heel lekker. Wij waren van de AH actie gekukkig zodat we maar voor 2hoefden te betalen.
Personeel is super aardig en de sfeer is er prima.
H.J. H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
heerlijk eten voor een gunstige prijs in een gezellige omgeving. echt een aanrader in een prachtig deel van de oude binnenstad.
qmvdang .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
gergarrie .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zoals we gewent zijn weer goed gegeten en het was weer erg gezellig.
Leuke bediening en goede verzorging.
Met de AH kaarten toch weer gewoon van de kaart kiezen.
valkmolen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijk personeel . Als welkom een koele ouzo. Ruime keuze op de kaart .
Perfect gegrild vlees.Prima restaurant ,Voor herhaling vatbaar.
Tip neem als voorgerecht eens Midia Tiganaki.
renebianca .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellige vriendelijke bediening, heerlijk gegeten (voorgerecht was lekkerste ooit) was niet teveel maar zeker niet te weinig. gaan zeker nog ns terug.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goede keuken met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ook een leuke vlotte bediening. Goede sfeer. Ga er zeker nog een keer terug.
Helma L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben hier voor de tweede keer gegeten. We vonden het eten erg lekker, bediening was vlot en we zaten erg op ons gemak, prima sfeer.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Met de actie van de Albert Heijn hebben we hier gegeten, fijn dat we alles van het menu konden kiezen. Het eten was heel erg lekker en de bediening was vriendelijk. Het was rustig (woensdagavond, slecht weer) maar daardoor niet minder gezellig vanwege de leuke inrichting.
Elvira H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel gezellig restaurant in centrum van Delft. Supervriendelijke bediening, gezellige sfeer, erg lekker eten. De AH-actie wordt goed ontvangen en flexibel mee omgegaan. Een aanrader met of zonder actie.
A H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gastvrije ontvangst. Uiterst vriendelijke bediening. Leuke inrichting van het restaurant.
We hebben gebruikgemaakt van de AH actie en mochten van de kaart kiezen. Als eerste een Ouzo shotje en knapperig vers brood met een soort kruidenboter. Beide van het huis. Heerlijke gerechten zoals het voorgerecht de dolmadakia en sardelles, als hoofdgerecht Solon en de vegetarische Diafora schotel, lekkerrrr.
Tja, aan alles komt een eind maar natuurlijk eerst nog het nagerecht baklava en panna cotta met een overheerlijke saus naar keuze.
De goedkoopste gerechten werden niet berekend. Alles liep gewoon gesmeerd. Ja, naar dit restaurant gaan we beslist nog een keer! Een absolute aanrader dus, restaurant Athene's olijf in Delft.
j B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en goede toegankelijkheid. Een ruime tafel voor zes personen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten was werkelijk heerlijk. Gezellig restaurant. Het enige wat niet goed ging was uitleg over AH actie. Kwam wel goed, maar bij afrekenen ging het weer fout. Werd uiteraard nieuwe nota opgemaakt maar die bleek later na bestudering ook niet te helemaal te kloppen. Dat 2e menu gratis gedoe geeft toch vaak misverstanden. Enfin, zoals gezegd, we hebben gesmuld!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goed maar niet bijzonder! Met AH kaart gegeten. Je kunt zelf kiezen van de menukaart. Het duurste betaal je. Dat is erg prettig. Je zit niet vast aan een keuzemenu.
Christa Z.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
gerecht van 26.50 weinig kaal bord klein schaaltje opgewarmde frites voor drie personen is allemaal stuk beter geweest jammer
tokonaki .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was wederom zoals van ouds weer helemaal goed.Gezellig personeel en het eten was weer perfect.
Gaan zeker weer terug met vrienden.Shappo.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij komen hier al jaren en wederom weer heerlijk gegeten; goede service, gemoedelijke sfeer, snelle bediening en goed eten! Het eten is warm, wordt netjes geserveerd en kwaliteit is prima!
RON S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vriendelijk personeel, keurige nette zaak en heerlijk gegeten tegen een meer dan redelijke prijs.
Komen hier zeker nog terug.

Fam, Stift
J.J.P K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was zeer goed. Er hangt en gezellige en een gemoedelijke sfeer. Zeer beslist de moeite waard voor een volgende bezoek.