Athene's Olijf

Burgwal 14 2611 GJ Delft Nederland Kaart

Over restaurant Athene's Olijf

Grieks familierestaurant in Delft

Bij Athena’s Olijf in Delft kun je genieten van traditionele Griekse gerechten. De Griekse familie doet er alles aan om je een heerlijke avond te bezorgen. Vlees van de grill, Griekse salades, souvlaki en tzatziki, allemaal goed bereid. Met een glaasje ouzo is het hier goed toeven!

Meer informatie over restaurant Athene's Olijf

Connycw .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Frieda R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wanneer ik zonder deze actie ga eten bij een Griek, bestel ik een hoofdgerecht en een cola, soms 2 en dan betaal ik nooit meer dan € 25.= euro. Nu ging ik met een vriendin voor de actie en kwam ik er achter dat deze actie een wassen neus is. We waren verplicht een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht te bestellen. Op onze commentaren dat we dit nooit allemaal op kunnen, werd gezegd dat het wel meegerekend zou worden, ook al namen we geen voor- en nagerecht. Er bleef dus behoorlijk wat eten over (wat ik wel meegenomen heb) en we betaalden € 20.= per persoon. Voor € 5.= minder dan normaal, met verplicht eten, is dit voor mij een wassen neus.
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De tafeltjes waren bijna allemaal bezet, maar de bediening was zeer zeker snel en vriendelijk. Het eten was lekker en zag er goed verzorgd uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
prima restaurant - lekker gegeten met de AH actie. Was donderdag dus een rustige avond. Personeel is vriendelijk.
Tip voor ieder restaurant - zorg voor toetje voor diabetes (fruit of zo)
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, ruime hoeveelheid en goede prijs.
Ook de service was goed. Leuk en gezellig personeel!
Wij komen hier zeker nog een keer terug :)
H.groenewegen8 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben met 4 personen gebruik gemaakt van actie AH. Voorstel restaurant per gang goedkoopste van de twee gratis.
Keuze van de kaart was beperkt. Kwaliteit was goed en voldoende. Ondanks aanbieding incl. drankjes toch € 140,-
een pittige prijs voor een AH actie.
Heikelenboom .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben een hele fijne avond gehad bij Athene"s Olijf. Het eten was lekker en goed verzorgd.
De bediening was uitstekend.
Isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goeie sfeer, voor herhaling vatbaar!!!
Eten was heerlijk en de porties waren zeer royaal!
Leuk en vriendelijk personeel,en een goei prijs en kwaliteit!
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Naar aanleiding van de AH actie voor het eerst bij dit Griekse restaurant gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en hebben lekker gerechten. Het was een rustige avond en daarmee was de service/bediening helemaal in orde. Met een ruim aanbod aan gerechten is er voor ieder wat wils.
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is een heel gezellig Grieks restaurant met vriendelijke goedlachse bediening. Het eten is erg lekker en kwaliteit prijsverhouding erg goed. Een Top restaurant
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Van de AH bonnen hier wederom heerlijk gegeten. Eigen keuze uit het menu. Voorwaarde alleen dat je voor-hoofd-en nagerecht bestelt. Prima.
Jeanine L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben verrassend lekker gegeten! Ze hebben veel keuze op de menukaart. Aanrader: stoofvlees volgens oma's recept. Heerlijk!! En vriendelijke meiden in de bediening, zeer hoog serviceniveau.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We zijn heerlijk met het gezin uit eten geweest voor het 30-jarig huwelijk van mijn ouders, nog met de AH restaurant actie. Op de site werd duidelijk vermeld dat dit niet eens '2e 3-gangenmenu gratis' zou zijn, maar de 3 goedkoopste gerechten (1 per gang!) gratis. Dit bleek inderdaad het geval toen we de rekening kregen. Prima restaurant, gezellig en heerlijk gegeten! Aardig eigenaar die nog even een praatje kwam maken. Ook aan het jubileum werd gedacht, in het toetje zaten sterretjes. Erg leuk! Wij komen hier zeker terug, echte aanrader.
Arco V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Geweest voor ons 30-jarig huwelijk met de kinderen.
Met de AH actie.
Vooraf werd duidelijk uitgelegd hoe de actie, bij hun, werkte.
N.l. De goedkoopste 2 voorgerechten, de goedkoopste 2 hoofdgerechten en de 2 goedkoopste nagerechten werden van de prijs afgehaald. En dat gebeurde ook.
Dit wordt trouwens ook vermeld op de AH site.
We hebben heerlijk gegeten, gedronken en gelachen. We kregen regelmatig aandacht en hebben het heerlijk naar ons zin gehad.
Het eten was lekker, goede porties en lekker.
Zeker een aanrader.
Voor de mensen die hierover gaan zeuren, je weet waar je aan begint, ga anders lekker ergens eten, waar je wel een vaststaand menu hebt, ik garandeer je dat je hier mee waar voor je geld hebt.
Aafje K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijke lamskoteletjes! De voorgerechten: auberginesalade, garnalen en feta uit de oven vielen een beetje tegen.
Met de AH actie was de rekening goed, maar zonder actie zou het wel veel te duur zijn.....
De bediening was goed.
Christa Z.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Afgelopen week hier gegeten met de AH bonnen. Op zich was het eten goed maar de AH actie is daar toch even anders dan gesteld.
De actie geeft aan 2 personen eten voor de prijs van 1. Nou reken hier niet op bij dit restaurant!
Je mag gewoon van de kaart kiezen, dus geen AH menu. Dit is een voordeel. Maar als je gaat afrekenen kom je voor een verrassing te staan: het is niet 2 voor de prijs van 1 maar je krijgt de 3 goedkoopste gerechten gratis.
Dit houdt in dat je ong 20% korting op je rekening krijgt.
Niets van dit alles is op de site van het restaurant terug te vinden en het wordt je ook niet verteld als je aan tafel gaat. De verrassing komt dus pas bij het afrekenen.
Alsnog 25 euro pp afgerekend en dat is voor eten " bij de Griek" een heel normaal bedrag.
Kortom, lekker eten maar echt eerlijk zijn ze daar niet!!
Michiel.flapper .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Leuk restaurant met vriendelijke bediening en authentieke menukaart. Goede sfeer en ambiance en geen 'speciale' kaart voor de AH actie maar gewoon van de standaard kaart.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De warme feta met honing was heerlijk. Ook de hoofdgerechten waren erg lekker. We aten Maria Kallas en Pythagoras. Mijn partner kreeg een doggybag voor het teveel aan vlees. Ook de toetjes waren erg lekker.
Zeer vriendelijke bediening. Kortom heerlijk gegeten! Een goede Griek!
Iloon1980 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker gegeten bij dit restaurant met de ah aktie. Als voorgerecht gebakken feta en kruidenboter met brood. De feta was precies goed. Als hoofdgerecht de bifteki die was echt groot en heerlijk. De wijnglazen worden ruim vol geschonken. Niet dat je na 2 slokken je glas leeg hebt. Als toetje had ik de frappe en mn tafelgenoot de cookies. Allebei erg smakelijk en superlekker. En de rekening achteraf was ook om blij van te worden. Restaurant waar we zeker nog eens terug gaan komen!
Tjammie .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen! Vriendelijke serveersters! Als voorgerecht hadden wij Tzaziki was een beetje flauw dat was wel een minpuntje, hoofdgerecht giros was veel, maar smaakte goed, voor nagerecht wilde ik graag fruit en hier werd niet moeilijk overgedaan! Goede service! Tevens gingen wij met de restaurantzegels van de ah!