Athene's Olijf

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Athene's Olijf

Grieks familierestaurant in Delft

Bij Athena’s Olijf in Delft kun je genieten van traditionele Griekse gerechten. De Griekse familie doet er alles aan om je een heerlijke avond te bezorgen. Vlees van de grill, Griekse salades, souvlaki en tzatziki, allemaal goed bereid. Met een glaasje ouzo is het hier goed toeven!

Meer informatie over restaurant Athene's Olijf

Jouw recensie over het restaurant Athene's Olijf

Manuella W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Héérlijk gegeten personeel zeer vrienderlijk
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
er stond bij de reservering dat je 20procent korting zou krijgen , maar helaas de volle pond moeten betalen
LNM D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, snel bestellen en alles op tijd krijgen in een gezellige sfeer, en heerlijk betaalbaar eten, fijne avond zo begonnen.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijke gyros! De piña coladas zijn ook erg goed :)
Netwerker12 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in Athene's Olijf in Delft. Het was gezellig druk op zaterdagavond en we werden vriendelijk ontvangen. Als voorgerecht kozen wij heerlijke druivenbladeren gevuld met rijst met olijfolie.
Mijn vrouw had als hoofdgerecht gekozen voor gehaktballetjes overgoten met rodewijnsaus en ik voor een combinatie van gehakt met gesmolten fetta en tomatensaus. Als nagerecht viel onze keus op roomijs met kersensaus. Wij hadden een prima avond en hebben erg genoten.
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer aantebevelen. Heerlijk gegeten en erg gezellig.
Over het personeel niets dan lof.
Niets was te veel. Ze liepen regelmatig langs zodat je ook makkelijk iets vragen kon.
Heel prettig.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De ossenhaas was heel doorbakken en droog, dus niet echt lekker. In het begin was de service goed, later was er minder personeel en werden de wachttijden wat langer. De inrichting met tussenschotten bood wel privacy, maar gaf weinig sfeer.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten gerechten zeer goed van smaak vooral ovenschotel was top.
Zeer vriendelijke bediening komt op ons lijstje om nog eens terug te gaan.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hadden ossenhaas die op een doorgebakken bieflap leek. Ook de midia waren niet heel lekker. Wij waren van de AH actie gekukkig zodat we maar voor 2hoefden te betalen.
Personeel is super aardig en de sfeer is er prima.
H.J. H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
heerlijk eten voor een gunstige prijs in een gezellige omgeving. echt een aanrader in een prachtig deel van de oude binnenstad.
qmvdang .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ben er geweest met mijn gezin met de Ah-actie. Grieks is eigenlijk altijd goed, veel gegrild vlees. Eten smaakte prima, maar er hing constant een vieze lucht in het restaurant... een beetje naar riool. Maar verder was het prima.
gergarrie .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zoals we gewent zijn weer goed gegeten en het was weer erg gezellig.
Leuke bediening en goede verzorging.
Met de AH kaarten toch weer gewoon van de kaart kiezen.
valkmolen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijk personeel . Als welkom een koele ouzo. Ruime keuze op de kaart .
Perfect gegrild vlees.Prima restaurant ,Voor herhaling vatbaar.
Tip neem als voorgerecht eens Midia Tiganaki.
renebianca .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellige vriendelijke bediening, heerlijk gegeten (voorgerecht was lekkerste ooit) was niet teveel maar zeker niet te weinig. gaan zeker nog ns terug.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goede keuken met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ook een leuke vlotte bediening. Goede sfeer. Ga er zeker nog een keer terug.
Helma L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben hier voor de tweede keer gegeten. We vonden het eten erg lekker, bediening was vlot en we zaten erg op ons gemak, prima sfeer.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Met de actie van de Albert Heijn hebben we hier gegeten, fijn dat we alles van het menu konden kiezen. Het eten was heel erg lekker en de bediening was vriendelijk. Het was rustig (woensdagavond, slecht weer) maar daardoor niet minder gezellig vanwege de leuke inrichting.
Elvira H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel gezellig restaurant in centrum van Delft. Supervriendelijke bediening, gezellige sfeer, erg lekker eten. De AH-actie wordt goed ontvangen en flexibel mee omgegaan. Een aanrader met of zonder actie.
A H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gastvrije ontvangst. Uiterst vriendelijke bediening. Leuke inrichting van het restaurant.
We hebben gebruikgemaakt van de AH actie en mochten van de kaart kiezen. Als eerste een Ouzo shotje en knapperig vers brood met een soort kruidenboter. Beide van het huis. Heerlijke gerechten zoals het voorgerecht de dolmadakia en sardelles, als hoofdgerecht Solon en de vegetarische Diafora schotel, lekkerrrr.
Tja, aan alles komt een eind maar natuurlijk eerst nog het nagerecht baklava en panna cotta met een overheerlijke saus naar keuze.
De goedkoopste gerechten werden niet berekend. Alles liep gewoon gesmeerd. Ja, naar dit restaurant gaan we beslist nog een keer! Een absolute aanrader dus, restaurant Athene's olijf in Delft.
j B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en goede toegankelijkheid. Een ruime tafel voor zes personen. Zeker voor herhaling vatbaar.