Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

Alexander020 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met 4 vrienden gegeten met de AH actie, we konden uit de hele kaart kiezen. Door de AH korting was de prijs dusdanig dat we niet ontevreden waren, maar zonder die korting vonden we de prijs kwaliteit verhouding niet goed. Het eten was verder prima en de bediening ook vriendelijk.
IStaal .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gereserveerd met de ah restaurantactie. Vriendelijk personeel. Redelijk ruim restaurant dat best vol zat en daardoor erg rumoerig. Gelukkig zaten wij boven in een hoek en had je er minder last van. Eten was prima. (Grieks eten is altijd redelijk flauw van smaak en wordt niet heet geserveerd) Genoeg keus op de kaart.
De kaart van de actie kregen we weer mee om nog eens te gebruiken bij Pallas Athene.
j-schipper .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima restaurant met een keurige bediening en producten op lekkere smaak. Het is een groot pand waar veel mensen in kunnen. In de zomer met een groot buitenterras. Erg leuk en we hebben genoten.
Kitty111 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De bediening was heel vriendelijk. De wachttijden waren correct (zeker gezien de grote hoeveelheid klanten). Het eten was erg lekker, ik vond het een pluspunt dat er ook vegetarische moussaka op de kaart stond. Wij hebben gegeten met een bon van AH, maar dat was er zeker niet aan te merken. We mochten uit bijna alle gerechten op de kaart kiezen en de porties waren ruim en bijzonder lekker. We waren wel blij dat we een tafeltje hadden in een wat meer afgelegen deel van het restaurant, want in het middengedeelte was het (gezellig) druk. Een heel fijne ervaring; als we nog eens in Amersfoort zijn, komen we hier zeker weet eten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij hebben heerlijke gegeten, de mensen waren gastvrij en het eten was prima.
Daarnaast ook een leuke stad om direct een rondje doorheen te lopen.
karinvanwell .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede sfeer, vriendelijk personeel , je kon gewoon van de kaart kiezen, eten is heerlijk volgens Griekse traditie, live music aanwezig , mensen die verjaardag vierden werden enthousiast gemaakt om te dansen, kortom een echte aanrader
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Lekker gegeten! Vooral de mezzes zijn lekker en echt grieks. Wij hadden ook een hoofdgerecht dat was samen met het voorgerecht voor mij te veel. Het personeel was siper vriendelijk.
Charlottie J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goeie Griek. Lekker eten en een vrolijke ambiance. Kan soms erg rumoerig zijn bij grote drukte, maar doordeweeks kam je hier rustig uit eten. Kom hier regelmatig
anneke_oenema .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het eten was erg zout. Daarnaast blijft het bijzonder dat je als voorgerecht stokbrood kunt bestellen, terwijl je dit standaard al krijgt. En als je dit dan ontdekt, moet je er zelf achteraan om een ander voorgerecht door te geven.
Helga1X .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Na de smaakvolle voor- en hoofdgerechten hebben we één baklava dessert gedeeld waarvoor we heel attent ieder een couvert kregen. Het was in elk opzicht een geslaagd etentje.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We zijn hier al vaker wezen eten en de kwaliteit is gewoon goed. Het is er wel vaak redelijk vol waardoor het ook wel wat rumoerig is. Maar dat nemen we voor lief. Dit keer met de AH-actie hier gegeten en je mag kiezen uit de volledige kaart. Je betaalt het duurste menu. Kortom voor een prima prijs uitstekend gegeten.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
heel lekker gegeten, het was boven wel erg warm. Beneden zat een grote groep die erg veel herrie maakte. Daar werd door veel andere gasten regelmatig verstoord heen gekeken, het was echt te hard. Helaas heeft het restaurant daar niets aan kunnen doen.
Zina K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij waren hier met zn 2en op vrijdag avond om 8 uur, met AH restaurantactie.
Pluspunten:
1) We konden alles kiezen uit de menu.
2) Mijn voorgerecht was fantastisch (gerookte zalm salade)! Grote portie en overheerlijk!
3) Snelle bediening desondanks dat het erg druk was. Alleen op hoofdgerecht moesten we even wachten, maar dat vond ik niet zo erg (na zo'n starter!)
Minpunten:
1) geen wijnkaart? Je bestelt een witte wijn, en weet niet wat je krijgt! Droog, zoet, halfzoet, hoe heet het, wat kost het - geen idee, je krijgt gewoon "een wijntje".
2) geen friet, of aardappels of wat dan ook bij je hoofdgerecht?? Die moet je blijkbaar apart bestellen?! Terwijl er op de kaart wel staat dat het met garnering wordt geserveerd! Ik had Mix Psari, er was 4 kleine krielardappeltjes op mijn boord, mijn vriend had Kotopoulo Gemisto, en hij had er maar 1(!) op zn boord! Wel kregen we een superkleine schoteltje salade erbij, en die was nog warm ook!
3) Baklava was erg hard, veel moeite om het in stukjes te snijden. Het hoort op je tong te smelten, hier moest je lang op kauwen :(
Conclusie: denk niet dat we hier nog snel terugkomen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Gegeten via AH actie. We kregen een aparte kaart. Jammer. Geeft de gewone kaart en rekenen steeds alleen het duurste gerecht af, zou ik zeggen. De mixed grill was een tegenvaller: het vlees was erg droog. Verse groente ontbreekt. Rest van het eten was, evenals de mixed grill, behoorlijk zout. Bediening was vriendelijk. Men probeert te zorgen voor een prettige bediening. Wachttijden onvoorspelbaar: voorgerecht stond er binnen twee minuten, op het hoofdgerecht moesten we een uur wachten. We zaten buiten op het terras. Lekker plekje. Jammer dat we een keer moesten verhuizen omdat we in de rook van de buren zaten.
roelberkouwer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
we hebben hier lekker gegeten. Ruime porties. De bediening was erg vriendelijk, maar waren druk waardoor er niet opgelet werd of we nog wat te drinken wilden.
het interrieur is wat verouderd, bijvoorbeeld de zittingen van de stoeltjes waren smoezelig en hard. ze hebben een heel mooi groot terras, waar je lekker buiten kan eten.
nickeyvanooijen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De bediening was bar slecht. Bij binnenkomst 20 minuten moeten wachten tot er drinken werd opgenomen en daar moesten we om vragen ook. Vervolgens weer 20 minuten wachten tot we ons drinken kregen en onze bestelling konden plaatsen. We hadden stokbrood met kruidenboter vooraf. Helaas niet gekregen want ze kwamen meteen met het hoofdgerecht. Eten was lekker.
Maar wat bediening, was echt een tegenvaller
ajmtuk .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het voorgerecht was heerlijk! Bij het hoofdgerecht merkte ik dat sommige delen van het vlees vrij droog was en zo ook het toetje. Ik heb beide gerechten niet helemaal op kunnen eten.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Vriendelijk en attente bediening. Snel en goed duidelijk wat de mogelijkheden zijn met de Albert Heijn actie. Het eten is wel aangepast aan de Nederlandse smaak, met een dipsaus en een moussaka met courgette in plaats van aubergine. Maar lekker gegrild en goed gekruid.
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Met AH actie gegeten. Veel keus in gerechten!
Zeer vriendelijke bediening
Goede prijs kwaliteit verhouding
Voor herhaling vatbaar!
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een ruim, maar toch sfeervol restaurant. Bediening was vlot en heel erg vriendelijk. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie, aparte menukaart maar keus genoeg. Grote garnalen vooraf zijn een aanrader!