Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

Rina F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
WIJ HEBBEN HIER MET 6 PERSONEN GEGETEN MET DE AH ACTIE. WE KONDEN GEWOON VAN DE KAART KIEZEN EN DE GERECHTEN ZAGEN ER UIT ZOALS HET ZOU MOETEN ZIJN, DUS NIET MINDER, OOK NIET KOUD. PRIMA. HELE VRIENDELIJKE BEDIENING. ZKER VOOR HERHALING VATBAAR
mmwouters .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Snikheet, we zaten op de 1e. Muziek is leuk! Stond wel erg hard. Voorgerecht slecht, hoofdgerecht prima, nagerecht slecht. De Baklava was niet te knagen. Anderen aan onze tafel hadden ijs, met van die ijsklontjes erin. Als je een voorgerecht neemt, neem dan carpaccio. Hoofdgerecht Mixed Grill prima. Sfeer erg goed. Voor herhaling vatbaar? Mwa,. Er zijn meer gewone restaurants waar je lekkerder eet. Toch was het leuk om hier een keer geweest te zijn.
Jeffry R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk eten voor een zeer schappelijke prijs. Goede bereiding en een leuke sfeer. Ook het personeel is heel gastvriendelijk.
HJ B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Ondanks we een AlbertHeintje presenteerde werden we voor vol aangezien, mochten alle gerechten van de kaart eten met soms een bijbetaling. Klasse! Zo kom je ook nog eens terug bij het gastvrije Pallas.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk. Het eten prima. Werd aangeraden om 2 verschillende hoofdgerechten te nemen zodat we konden delen en proeven. Een gezellige avond gehad.
Lea K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten kwam erg snel door, maar bleek ijskoud te zijn. Terug gestuurd naar de keuken, paar minuten later hetzelfde bord weer terug gekregen, had even in de magnetron gestaan. Was nog steeds niet goed warm, smaak was wel goed. Als dessert yoghurt met vers fruit besteld, zaten alleen rozijnen bij, verder geen fruit. Eerder hier wel eens lekker gegeten, maar dit keer viel zwaar tegen.
schriever .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wat een warme ontvangst. Er was een ruime keuze aan gerechten en alles was mogelijk. De bediening was snel en rustig, niet opdringerig. Een soort welkom in de familie. De porties waren ruim voldoende en er werd ook gevraagd of het genoeg was geweest. Ja dus. De prijzen waren ook niet extravagant maar zeer redelijk.
De sfeer was rustig en er was genoeg privacy aan de tafeltjes.
Zeker een aanrader
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellig met vrouw en kind gegeten. De bediening was erg attent en heeft ons goed geholpen. Zowel voor, hoofd als nagerecht waren heerlijk.
Carolien M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten met zijn vieren met twee AH-bonnenboekjes. Voordat we bestelden werd gezegd dat we voor die bonnen à la carte konden eten. Daarom verwachtten we, dat we voor alle gerechten de helft van de prijs zouden betalen. Bij het afrekenen bleek echter dat we dan wel allemaal een voor-, hoofd- en nagerecht hadden moeten nemen, terwijl 3 van de 4 koffie in plaats van een toetje hadden genomen. Brood en sla werden apart in rekening gebracht. Gelukkig was de uiteindelijke rekening toch schappelijk, maar dit moeten toekomstige bezoekers wel weten.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten,
Fijne, gemoedelijke, vriendelijke bediening!
Voor herhaling vatbaar !
We hadden gereserveerd met AH zegels dus was ook nog eens betaalbaar ????
G D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bijzonder fijne ontvangst, goede uitleg van de menukaart (deze konden we geheel van bestellen) was zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht bijzonder goed en heerlijk van smaak. Zo goed dat het nagerecht niet genomen is omdat we meer dan genoeg hadden. Verder een fijne en attente bediening
monique L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij maaten gebruik van de AH reataurantactie. De borden waren mooi opgemaakt, smaakten goed, maar het waren wel senioren porties. Met name het voorgerecht - proeverijtje - waren 4 kleine smeerseltjes, zonder brood. Dit moest apart bijbesteld en betaald worden. We kregen een mandje stokbrood met kruidenboter tegen de normale prijs van dit voorgerecht. Zonder de korting van de actie is de prijs voor het gebodene te hoog of worden er kleine bordjes ter compensatie van de korting geserveerd?
wij moesten ca. een uur wachten tot het hoofdgereccht kwam, dit werd gecompenseerd door een drankje van het huis aan te bieden, wel een goede service van de bediening.
Wij komen hier niet meer terug.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Kaart vrij beperkt maar gewoon degelijk eten. De proeverij van gerechtjes als voorgerecht viel wat tegen, dat waren een paar soorten smeersels voor op brood. Het was smakelijk maar was niet naar verwachting. Hoofdgerecht was voor ons prima qua hoeveelheid maar we zijn geen grote eters dus denk dat anderen het misschien te weinig zullen vinden. Qua sfeer vond ik het aardig, het was niet zo uitgebreid ingericht als ik bij andere Griekse restaurants gezien heb en vond de gastheer wat geforceerd overkomen. Met de AH-actie vond ik de prijs/kwaliteit-verhouding net goed maar zonder de actie zou ik het niet goed genoeg vinden.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met 4 personen een 3-gangenmenu genomen. We hadden alle een heerlijk voor-, en hoofdgerecht (allemaal verschillend) en het dessert was ook heerlijk. Geboekt met de AH actie.
Personeel heel vriendelijk en een sfeervol restaurant.
We gaan er zeker weer snel een avondje eten.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke tent met toen wij er waren live muziek was. Eten was goed. Bediening was goed. Ze waren wel vergeten om een cola te brengen maar die werd na nog keer vragen gebracht.
jhdevanderschueren .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig en lekker gegeten, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit goed. Pallas Athene bestaat dit jaar 25 jaar; de zaak zat vol, altijd een goed teken. We komen een keer terug
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Als gezin hier gegeten met ah actie.
Vond 11,50 voor een plankje met wat scheppen slaatje als voorgerecht niet gepast net als de rauwe champignons op de carpaccio. Hoofdgerecht was prima in orde en ook het toetje lekker. Wel een leuke avond gehad door de prima bediening en ambiance.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekkere gerechten, mooi aan de veranderende tijd aangepast en een redelijke prijs. Verder was de bediening zoals ik gewend ben top. Geinteresseerde mensen die je altijd goed helpen als je een vraag hebt en vaak met een oplossing komen.
YnnekeSuder .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het eten is heerlijk! Met de restaurantactie van AH hier hebben we lekker gegeten. De porties zijn iets kleiner daardoor volgens mij, maar dat kan ik wel begrijpen. Maar niet te klein, zeker niet. Alles is verrukkelijk klaargemaakt.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Erg goed, eten was lekker, was wat rustig, maar we waren vroeg op een maandagavond, dus dat was te verwachten! Ik ga hier vaker eten!