Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom
fsj.tenvelde .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prima avond gehad, goed verzorgd en heerlijk gegeten, Medewerkers hadden alle tijd voor ons om uitleg te geven over de Griekse Metaxa
tonenhelene .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We waren met 8 vrienden en hebben een ontzettend gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk,de bediening vriendelijk en zullen er zeker vaker naar toe gaan.
maarten11 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prime grieks eten maar ook niet heel spectaculair. Misschiem moeten we nog maar een terug voor de specialiteiten (we waren met de restaurantactie, dus beperkt menu) dan hebben we mogelijk een ander oordeel. Service was op zich prima. Enige wat ze beter zouden kunnen doen is onze dichter haar kindermenu geven als de voorgerechten worden geserveerd. Dan hoeft een 2-jarige niet zo lang te wachten, dat gaat dan een stuk beter.
diny.vermeer .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben wel eens lekkerder gegeten bij een Grieks restaurant. Wij hadden ook het idee dat doordat wij met de AH actie meededen, de qualiteit van het eten was aangepast naar beneden.
De bediening was goed en vriendelijk
raaijmakers2412 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ze waren ons even vergeten met het opnemen van ons menu maar daarna werd alles goedgemaakt.
Heerlijk gegeten op het terras.
Jrwagner .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Moesten heel lang wachten op ons eten. Voorgerecht lauw. Erg weinig tzatziki.
Bediening was onderbezet en daardoor te lang wachten. Desserts waren overheerlijk. Locatie in de stad erg leuk.
icetea58 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was weer overheerlijk en de bediening gewoon prima. Gewoon een ongedwongen sfeer en de eigenaar is gewoon heel gast vrij.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
In het verleden zat dit restaurant boven en beneden vol, gisteravond ongeveer 10 tafeltjes. Wij hadden als hoofdgerecht de mix grill. Hoeveelheid was bedroevend en vlees erg droog en doorbakken. Wij hebben gegeten met de ah actie, wellicht zijn dan de porties aangepast. Hier is duidelijk ruimte voor verbetering, jammer.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten. geode prijs/kwaliteit verhouding. Goede service, gratis fles water op tafel.
Wij komen hier zeker terug!
faleeden .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
voordeel van deze restaurant is dat ze al een menu samen hebben gestelt.
Voor ah.kortings kaarten.
Bediening ,was goed erg vriendelijke mensen
Voor/hoofd/na gerecht waren erg goed.

Zeker voor herhaling ,en ook voor anderen

Als wij een keer weer in buurt zijn gaan we zeker nog een keer.

Lovely_Lau .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We werden ontvangen door een zeer vriendelijke, griekse gastheer.

Eten was goed. Een aangepaste kaart voor de AH actie.

De koffie was volgens vriendlief niet best helaas. Jammer van de afsluiter
marijkefieret .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Pallas Athene. De vriendelijke griekse bediening kon ons goed adviseren welk gerecht we het beste konden kiezen.
thijsgr .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Leuke ontvangst van het personeel in een sfeervol maar wel erg groot restaurant. Door een kleine miscommunicatie in de keuken moesten we wel een tijd wachten op ons eten maar dit werd met uitgebreide excuses, wat leuke grappen en een kleine verrassing van het personeel weer helemaal goed gemaakt.
Al met al hebben we het erg naar onze zin & smaak gehad!
meneerMol .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Aardige mensen, het voorgerecht mochten we buiten opeten. Mixed grill was goed, en we kregen nog als afsluiting een ouzo van het huis. Top!!
Jolies V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het drie gangen diner was overheerlijk. In lange tijd niet zo lekker gegeten. De sfeer was ook goed, Griekse gezelligheid. De bediening liet te wensen over, nadat we bijna vertrokken omdat wij en ook mensen om ons heen niet werden geholpen, deed de eigenaar zijn uiterste best ons goed te bedienen en dat lukte gelukkig.
ilonaaaa .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten was goed, bediening vriendelijk. Voor de iens actie was er een speciaal menu maar je kon toch nog uit vier voor, hoofd en nagerechten kiezen.
Liza55 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten was lekker, speciale kaart voor de AH aktie. Helaas hebben we heel lang moeten wachten voordat ze de bestelling van het nagerecht kwamen opnemen. Ook bij het bestellen van de drank duurde het heel lang voordat dat werd gebracht terwijl het personeel met elkaar stonden te praten.
ngm.brieffies .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten was redelijk goed, sommige gerechten niet erg warm meer.
Aardige bediening.
Eerst rustig in het restaurant en vlotte bediening, later werd het druk.
Toen hebben we erg lang op ons dessert moeten wachten.
Rommelige afrekening, meneer gooide de ah spaarkaarten in een lade zonder er verder in te kijken!
janet.robert .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het was erg druk en denk een beetje te weining personeel.het duur erg lang dat we drinken en het eten hadden.
Voorgerecht redelijk garnalen en ballen in tomatensaus.
Hooftgerecht was koud vooral de mix grill.
Baklava ok
Volgende keer beter.
92chantal .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten bij pallas Athene was zeer matig. De prijs/kwaliteit verhouding was niet goed. Prima plek om met je voetbalteam te gaan eten.