Athene Pallas

3811 CJ Amersfoort Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Geboekt via AH actie. Ze hebben geprobeerd er een leuk iets van te maken maar ik ben zelf nooit voorstander aparte kaart te maken voor een actie. Kies gewoon uit de kaart en betaal het duurste gerecht. Je krijgt anders toch altijd het gevoel minder te krijgen en je toont niet wat je kan bieden. Dit even terzijde. Het gerecht met de gevulde kip was goed niet bijzonder de mix-grill was allemaal droog vlees. en de smaken waren niet zoals je verwacht zou hebben van een griek. er waren nog wat op en aanmerkingen die ik dan ook persoonlijk heb vermeld en gelukkig namen ze de feedback goed aan. Ze stonden zeker hiervoor open en hopelijk dat ze het oppakken want het zijn wel hardwerkende mensen die er echt iets van willen maken.
decor geef ik een 7 want we zaten buiten en bij betaling en even in gesprek te zijn met de chef-kok/eigenaar kon ik een blik werpen binnen het restaurant en dat zag er oké uit.
Als we weer een keer in Amersfoort zijn dan komen we toch nog een keertje terug en dan hopen dat ze de het een en ander verbeterd hebben.
lilian.kupers .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Er ging wat mis met de gerechten waardoor ze vergeten waren het voorgerecht te serveren. Hierom wel gevraagd en uiteraard was het geen probleem om het voorgerecht alsnog eerst te krijgen. Vis was wat droog. Bediening was vriendelijk
hersbachloon .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was heerlijk, garnalen vooraf; verrassende combinatie met feta, hoofdgerecht mixed grill; altijd goed en gevulde kipfilet; mooi gerecht, superlekker. Voor een dessert zaten we te vol, goede porties, attente zorgzame en vriendelijke bediening (Dank, Anna!) Wij zaten buiten als enigen, maar werden zeker niet vergeten. Ook het andere personeel kwam af en toe naar buiten, echt leuke mensen, super gegeten en super gezellig!

• Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Pallas Athene is een prima restaurant. Eten is goed alhoewel de portie grootte kleiner was in vergelijk met andere gelijkwaardige restaurants.
Maar uiteindelijk gaat het om de smaak en die was goed.
De volgende keer wanneer we gaan zou ik een tafel aan de Hofzijde ingang vragen daar je aan die kant rustiger zit.
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben lekker gegeten, maar de bediening liet te wensen over. We kregen een mooie plek bij het raam, maar moesten vervolgens 20 minuten wachten voordat we een drankje konden bestellen. ook daarna was men niet erg vlot. Zelfs nadat we we ( drie gangen verder en ruim 2 1/2 uur later) vroegen om af te mogen rekenen, ging de ober eerst nog maar weer verde met wat tafels schoon te maken.
johanleferink1234 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Echt lekker en verzorgd. Smaak zoals in Griekenland zelf. Garides Saganaki, Stifados, etc. Top! Goed wijnadvies gekregen. En dan niet doodleuk de allerduurste aanbevelen, maar de smaak waar je naar vraagt.
Bunkert .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Zowel mijn partner als ik hebben heerlijk genoten van alle gerechten. De brownies toe hadden wat zoeter gemogen. Zonder de AH-aktie is het weliswaar behoorlijk aan de prijs, maar we gaan beslist nog een keer terug.
fsj.tenvelde .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prima avond gehad, goed verzorgd en heerlijk gegeten, Medewerkers hadden alle tijd voor ons om uitleg te geven over de Griekse Metaxa
tonenhelene .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We waren met 8 vrienden en hebben een ontzettend gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk,de bediening vriendelijk en zullen er zeker vaker naar toe gaan.
maarten11 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prime grieks eten maar ook niet heel spectaculair. Misschiem moeten we nog maar een terug voor de specialiteiten (we waren met de restaurantactie, dus beperkt menu) dan hebben we mogelijk een ander oordeel. Service was op zich prima. Enige wat ze beter zouden kunnen doen is onze dichter haar kindermenu geven als de voorgerechten worden geserveerd. Dan hoeft een 2-jarige niet zo lang te wachten, dat gaat dan een stuk beter.
diny.vermeer .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben wel eens lekkerder gegeten bij een Grieks restaurant. Wij hadden ook het idee dat doordat wij met de AH actie meededen, de qualiteit van het eten was aangepast naar beneden.
De bediening was goed en vriendelijk
raaijmakers2412 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ze waren ons even vergeten met het opnemen van ons menu maar daarna werd alles goedgemaakt.
Heerlijk gegeten op het terras.
Jrwagner .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Moesten heel lang wachten op ons eten. Voorgerecht lauw. Erg weinig tzatziki.
Bediening was onderbezet en daardoor te lang wachten. Desserts waren overheerlijk. Locatie in de stad erg leuk.
icetea58 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was weer overheerlijk en de bediening gewoon prima. Gewoon een ongedwongen sfeer en de eigenaar is gewoon heel gast vrij.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
In het verleden zat dit restaurant boven en beneden vol, gisteravond ongeveer 10 tafeltjes. Wij hadden als hoofdgerecht de mix grill. Hoeveelheid was bedroevend en vlees erg droog en doorbakken. Wij hebben gegeten met de ah actie, wellicht zijn dan de porties aangepast. Hier is duidelijk ruimte voor verbetering, jammer.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten. geode prijs/kwaliteit verhouding. Goede service, gratis fles water op tafel.
Wij komen hier zeker terug!
faleeden .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
voordeel van deze restaurant is dat ze al een menu samen hebben gestelt.
Voor ah.kortings kaarten.
Bediening ,was goed erg vriendelijke mensen
Voor/hoofd/na gerecht waren erg goed.

Zeker voor herhaling ,en ook voor anderen

Als wij een keer weer in buurt zijn gaan we zeker nog een keer.

Lovely_Lau .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We werden ontvangen door een zeer vriendelijke, griekse gastheer.

Eten was goed. Een aangepaste kaart voor de AH actie.

De koffie was volgens vriendlief niet best helaas. Jammer van de afsluiter
marijkefieret .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Pallas Athene. De vriendelijke griekse bediening kon ons goed adviseren welk gerecht we het beste konden kiezen.
thijsgr .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Leuke ontvangst van het personeel in een sfeervol maar wel erg groot restaurant. Door een kleine miscommunicatie in de keuken moesten we wel een tijd wachten op ons eten maar dit werd met uitgebreide excuses, wat leuke grappen en een kleine verrassing van het personeel weer helemaal goed gemaakt.
Al met al hebben we het erg naar onze zin & smaak gehad!