Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

Yannick B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Eten was super goed! Zeker het hoofdgerecht. De bediening was een beetje warrig / niet zo professioneel. Inrichting is wat je van een Grieks restaurant zou verwachten.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Hadden een nieuwe kaart die uitnodigde om nogmaals terug te komen. Zeer ruime keus. Mijn vrouw vindt dat als je bij hun gaat eten ze het vakantie gevoel van Griekenland zelf heeft. Beter kan het niet zou ik zeggen.

Een aanrader voor iedereen die Griekenland een warm hart toedraagt
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker gegeten !1 was druk (moederdag) maar geen lange wachttijden.
Toch een kritische noot: Als we met 2 personen zonder de AH actie daar gegeten hadden was de rekening toch wel erg pittig voor een prima maar simpel 3 gangenmenu aangevuld met een Griekse salade en een 3 wijntjes en een fles water Over de 100,00 dan is het niet waard.
Daarnaast bleek bij thuiskomst de rekening met de gegeven korting niet helemaal te kloppen. Fles water was 2 keer berekend en de korting niet helemaal goed toegepast. Het zij zo Dat maar gezien als fooi voor de vlotte en toch best vriendelijke bediening.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het personeel is erg vriendelijk en ook leuk met kinderen! Het zijn echt Griekse gerechten en ook erg lekker. Je moet er misschien wel rekening mee houden dat er niet heel veel keus is voor vegetariërs en de porties zijn echt vrij groot!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Leuke locatie, heerlijk eten, vriendelijke bediening, en dat voor een goede prijs. Zeker een restaurant om vaker naar toe te gaan!
Mareike B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op een vrijdagavond met vrienden gegeten en gebruik gemaakt van de AH restaurant zegels. Leuk restaurantje in Amersfoort, prima service! Wel prijzig als je de volle mep moet neertellen.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Lekkere vegetarische kaart. Heel vriendelijk personeel. Mooie bijpassende wijn. Ik ga met veel plezier naar dit restaurant en kan het jou aanraden.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Ontzettend goed gegeten, erg lekker en we zaten goed vol.
Personeel vriendelijk en nemen de tijd voor je!
We komen zeker nog een keer terug
motortink .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Via de restaurant actie van ah gereserveerd.

We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was snel en zeer vriendelijk!

Het eten was heerlijk, goed gekruid en de sfeer in het restaurant was gezellig, warm.

Al met al een aanrader en wij komen zeker een keer terug!

Tinka Hoving
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellig, live muziek. Eten en bediening voortreffelijk. Ontzettend vriendelijk personeel
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Altijd goed eten hier. Je krijgt een hoop voor weinig. Het is niet prijzig. En de kwaliteit is goed. De mensen zijn ook erg gezellig. Al heb je soms wel het gevoel dat ze willen dat je opschiet.
ambar G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Bijzonder lekker gegeten met een Groupon voucher. Het speciale Groupon menu is niet uitgebreid, maar er staan wel heerlijke gerechten op! Met name de hoofdgerechten zalm en gevulde kipfilet waren verrukkelijk! Zeer vriendelijke bediening, lekkere huiswijn. Wij komen hier al regelmatig en dat gaan we zeker volhouden!
marshmallow 1.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Was gezellig maar niet heel bijzonder voor een Griek. Eten was voldoende. Bediening was vriendelijk en attent. Kaart hebben ze iets gemoderniseerd. Al met al niet heel bijzonder
mina N.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Ik kom hier regelmatig eten. De gerechten zijn smaakvol en de bediening is hier vriendelijke en top. Vooral de verschillende kleine mezze vind ik het leukste de wijnen uit Griekenland zijn heerlijk en passen goed bij de Hapjes. In de zomer hebben ze een prachtig terras op de hof. De prijs en kwaliteit zijn meer dan uitstekend.
Jolande M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden in een gezellige ambiance. Echt Grieks met (h)eerlijk eten. Goede bediening. In centrum van Amersfoort. Voor ieder wat wils!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Je wordt altijd fijn welkom geheten, erg gastvrij. Bediening is heel goed, vlot en vriendelijk.
Kwaliteit van het eten is erg goed.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk, sfeervol restaurant met gezellige bediening en heerlijk eten.. in het centrum van Amersfoort en de Ah actie hebben ze verlengd en geven echt het complete 2e 3 gangenmenu gratis,
Hansje V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een gezellige avond met prima eten en een goede sfeer. De bediening is vriendelijk en attent. We komen zeker een keer terug.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een echte aanrader! Leuke sfeer met live muziek (grieks en engelstalig), lekker eten en leuke, enthousiaste en aardige bediening!
Bettina H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Door de drukte erg rumoerig en een wat langere wachttijd dan gemiddeld.
Wat verwarring met de vouchers, maar dit werd keurig opgelost.
Bediening is vriendelijk en eten was goed.