Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten,
Fijne, gemoedelijke, vriendelijke bediening!
Voor herhaling vatbaar !
We hadden gereserveerd met AH zegels dus was ook nog eens betaalbaar ????
G D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bijzonder fijne ontvangst, goede uitleg van de menukaart (deze konden we geheel van bestellen) was zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht bijzonder goed en heerlijk van smaak. Zo goed dat het nagerecht niet genomen is omdat we meer dan genoeg hadden. Verder een fijne en attente bediening
monique L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij maaten gebruik van de AH reataurantactie. De borden waren mooi opgemaakt, smaakten goed, maar het waren wel senioren porties. Met name het voorgerecht - proeverijtje - waren 4 kleine smeerseltjes, zonder brood. Dit moest apart bijbesteld en betaald worden. We kregen een mandje stokbrood met kruidenboter tegen de normale prijs van dit voorgerecht. Zonder de korting van de actie is de prijs voor het gebodene te hoog of worden er kleine bordjes ter compensatie van de korting geserveerd?
wij moesten ca. een uur wachten tot het hoofdgereccht kwam, dit werd gecompenseerd door een drankje van het huis aan te bieden, wel een goede service van de bediening.
Wij komen hier niet meer terug.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Kaart vrij beperkt maar gewoon degelijk eten. De proeverij van gerechtjes als voorgerecht viel wat tegen, dat waren een paar soorten smeersels voor op brood. Het was smakelijk maar was niet naar verwachting. Hoofdgerecht was voor ons prima qua hoeveelheid maar we zijn geen grote eters dus denk dat anderen het misschien te weinig zullen vinden. Qua sfeer vond ik het aardig, het was niet zo uitgebreid ingericht als ik bij andere Griekse restaurants gezien heb en vond de gastheer wat geforceerd overkomen. Met de AH-actie vond ik de prijs/kwaliteit-verhouding net goed maar zonder de actie zou ik het niet goed genoeg vinden.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met 4 personen een 3-gangenmenu genomen. We hadden alle een heerlijk voor-, en hoofdgerecht (allemaal verschillend) en het dessert was ook heerlijk. Geboekt met de AH actie.
Personeel heel vriendelijk en een sfeervol restaurant.
We gaan er zeker weer snel een avondje eten.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke tent met toen wij er waren live muziek was. Eten was goed. Bediening was goed. Ze waren wel vergeten om een cola te brengen maar die werd na nog keer vragen gebracht.
jhdevanderschueren .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig en lekker gegeten, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit goed. Pallas Athene bestaat dit jaar 25 jaar; de zaak zat vol, altijd een goed teken. We komen een keer terug
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Als gezin hier gegeten met ah actie.
Vond 11,50 voor een plankje met wat scheppen slaatje als voorgerecht niet gepast net als de rauwe champignons op de carpaccio. Hoofdgerecht was prima in orde en ook het toetje lekker. Wel een leuke avond gehad door de prima bediening en ambiance.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekkere gerechten, mooi aan de veranderende tijd aangepast en een redelijke prijs. Verder was de bediening zoals ik gewend ben top. Geinteresseerde mensen die je altijd goed helpen als je een vraag hebt en vaak met een oplossing komen.
YnnekeSuder .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het eten is heerlijk! Met de restaurantactie van AH hier hebben we lekker gegeten. De porties zijn iets kleiner daardoor volgens mij, maar dat kan ik wel begrijpen. Maar niet te klein, zeker niet. Alles is verrukkelijk klaargemaakt.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Erg goed, eten was lekker, was wat rustig, maar we waren vroeg op een maandagavond, dus dat was te verwachten! Ik ga hier vaker eten!
Alexander020 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met 4 vrienden gegeten met de AH actie, we konden uit de hele kaart kiezen. Door de AH korting was de prijs dusdanig dat we niet ontevreden waren, maar zonder die korting vonden we de prijs kwaliteit verhouding niet goed. Het eten was verder prima en de bediening ook vriendelijk.
IStaal .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gereserveerd met de ah restaurantactie. Vriendelijk personeel. Redelijk ruim restaurant dat best vol zat en daardoor erg rumoerig. Gelukkig zaten wij boven in een hoek en had je er minder last van. Eten was prima. (Grieks eten is altijd redelijk flauw van smaak en wordt niet heet geserveerd) Genoeg keus op de kaart.
De kaart van de actie kregen we weer mee om nog eens te gebruiken bij Pallas Athene.
j-schipper .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima restaurant met een keurige bediening en producten op lekkere smaak. Het is een groot pand waar veel mensen in kunnen. In de zomer met een groot buitenterras. Erg leuk en we hebben genoten.
Kitty111 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De bediening was heel vriendelijk. De wachttijden waren correct (zeker gezien de grote hoeveelheid klanten). Het eten was erg lekker, ik vond het een pluspunt dat er ook vegetarische moussaka op de kaart stond. Wij hebben gegeten met een bon van AH, maar dat was er zeker niet aan te merken. We mochten uit bijna alle gerechten op de kaart kiezen en de porties waren ruim en bijzonder lekker. We waren wel blij dat we een tafeltje hadden in een wat meer afgelegen deel van het restaurant, want in het middengedeelte was het (gezellig) druk. Een heel fijne ervaring; als we nog eens in Amersfoort zijn, komen we hier zeker weet eten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij hebben heerlijke gegeten, de mensen waren gastvrij en het eten was prima.
Daarnaast ook een leuke stad om direct een rondje doorheen te lopen.
karinvanwell .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede sfeer, vriendelijk personeel , je kon gewoon van de kaart kiezen, eten is heerlijk volgens Griekse traditie, live music aanwezig , mensen die verjaardag vierden werden enthousiast gemaakt om te dansen, kortom een echte aanrader
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Lekker gegeten! Vooral de mezzes zijn lekker en echt grieks. Wij hadden ook een hoofdgerecht dat was samen met het voorgerecht voor mij te veel. Het personeel was siper vriendelijk.
Charlottie J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goeie Griek. Lekker eten en een vrolijke ambiance. Kan soms erg rumoerig zijn bij grote drukte, maar doordeweeks kam je hier rustig uit eten. Kom hier regelmatig
anneke_oenema .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het eten was erg zout. Daarnaast blijft het bijzonder dat je als voorgerecht stokbrood kunt bestellen, terwijl je dit standaard al krijgt. En als je dit dan ontdekt, moet je er zelf achteraan om een ander voorgerecht door te geven.