Athene Pallas

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

Mareike B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op een vrijdagavond met vrienden gegeten en gebruik gemaakt van de AH restaurant zegels. Leuk restaurantje in Amersfoort, prima service! Wel prijzig als je de volle mep moet neertellen.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Lekkere vegetarische kaart. Heel vriendelijk personeel. Mooie bijpassende wijn. Ik ga met veel plezier naar dit restaurant en kan het jou aanraden.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Ontzettend goed gegeten, erg lekker en we zaten goed vol.
Personeel vriendelijk en nemen de tijd voor je!
We komen zeker nog een keer terug
motortink .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Via de restaurant actie van ah gereserveerd.

We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was snel en zeer vriendelijk!

Het eten was heerlijk, goed gekruid en de sfeer in het restaurant was gezellig, warm.

Al met al een aanrader en wij komen zeker een keer terug!

Tinka Hoving
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellig, live muziek. Eten en bediening voortreffelijk. Ontzettend vriendelijk personeel
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Altijd goed eten hier. Je krijgt een hoop voor weinig. Het is niet prijzig. En de kwaliteit is goed. De mensen zijn ook erg gezellig. Al heb je soms wel het gevoel dat ze willen dat je opschiet.
ambar .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Bijzonder lekker gegeten met een Groupon voucher. Het speciale Groupon menu is niet uitgebreid, maar er staan wel heerlijke gerechten op! Met name de hoofdgerechten zalm en gevulde kipfilet waren verrukkelijk! Zeer vriendelijke bediening, lekkere huiswijn. Wij komen hier al regelmatig en dat gaan we zeker volhouden!
marshmallow 1.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Was gezellig maar niet heel bijzonder voor een Griek. Eten was voldoende. Bediening was vriendelijk en attent. Kaart hebben ze iets gemoderniseerd. Al met al niet heel bijzonder
mina N.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Ik kom hier regelmatig eten. De gerechten zijn smaakvol en de bediening is hier vriendelijke en top. Vooral de verschillende kleine mezze vind ik het leukste de wijnen uit Griekenland zijn heerlijk en passen goed bij de Hapjes. In de zomer hebben ze een prachtig terras op de hof. De prijs en kwaliteit zijn meer dan uitstekend.
Jolande M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden in een gezellige ambiance. Echt Grieks met (h)eerlijk eten. Goede bediening. In centrum van Amersfoort. Voor ieder wat wils!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Je wordt altijd fijn welkom geheten, erg gastvrij. Bediening is heel goed, vlot en vriendelijk.
Kwaliteit van het eten is erg goed.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk, sfeervol restaurant met gezellige bediening en heerlijk eten.. in het centrum van Amersfoort en de Ah actie hebben ze verlengd en geven echt het complete 2e 3 gangenmenu gratis,
Hansje V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een gezellige avond met prima eten en een goede sfeer. De bediening is vriendelijk en attent. We komen zeker een keer terug.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een echte aanrader! Leuke sfeer met live muziek (grieks en engelstalig), lekker eten en leuke, enthousiaste en aardige bediening!
Bettina H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Door de drukte erg rumoerig en een wat langere wachttijd dan gemiddeld.
Wat verwarring met de vouchers, maar dit werd keurig opgelost.
Bediening is vriendelijk en eten was goed.
aussinge .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Positieve sfeer, gezellig, lekker eten, genoeg keus, betaalbaar.
Wel moesten we erg lang wachten op ons hoofdgerecht. Gelukkig kwam de bediening daar zelf mee en kregen daarom ieder een drankje van het huis. Al met al een prima avond gehad.
Wim_L .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Altijd gezellig, goed eten en fijne sfeer en bediening. Ook nog eens op een centraal in Amersfoort gelegen locatie. De Hof ook zomers aan te bevelen door het fijne terras.
angiespit .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zijn heel gastvrij ontvangen. Komen zeker terug. Ondanks dat het restaurant vol werden we toch snel en goed geholpen. En een plus punt is dat je, zonder er om hoeft te vragen, een karaf water krijgt.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik had de lamskoteletten en was verbaasd er ineens 4 i.p.v. de gebruikelijke 5 te krijgen. Gezien de prijs van 24,75 is dat nogal belachelijk.

Verder zat er wat koolsalade bij waar je niet vrolijk van wordt en 15 Franse frietjes.
Ik had gewoon niet genoeg gegeten, dat ben ik niet gewend bij Costas en op deze manier kom ik niet meer terug helaas.
Helga1X .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij een eerder bezoek op doordeweekse dag was het rustig in deze grote zaak en heerlijk gegeten. Nu op zondagavond was de zaak compleet bezet en "levende" muziek waarbij soms werd gedanst. Ondanks de drukte was het eten weer net zo goed als de vorige keer. Chapeau keuken en bediening.