Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom
karinvanwell .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een gezellige sfeer, prima ontvangst , lief personeel nemen de moeite om een praatje te maken, je mag van de menukaart kiezen, een echte aanrader
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Pallas Athene! Mochten met de AH actie toch deze avond van de gehele kaart kiezen. Bij het dessert kregen we een zelfgemaakt kerstkoekje, erg leuk gebaar. Personeel is erg vriendelijk en de wijn is lekker! Enig minpuntje; bij de gyros zou wat meer tzaziki mogen.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben hier gegeten met de AH actie en mochten van de kaart kiezen. Wat we kregen was op zich lekker en bijna alles goed op smaak. Carpaccio als voorgerecht kun je beter niet doen. Veel te veel mayonaise (?!) erop waardoor je het vlees niet proefde. De gehaktballen waren eenvoudig, maar lekker. De ossenhaas van de grill is een aanrader, de zeebaars erg lekker, maar was wat karig. De baklava toe was errug goed! Al met al best oké gegeten voor een redelijk hoge prijs.
ellylier .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten van de ah-actie.
Geen gedoe met een speciale menukaart,maar gewoon alles kunnen kiezen van de eigen kaart.
Geen uitgebreide kaart,maar voldoende te kiezen.
Bediening is erg vriendelijk en netjes.
Lacatie in binnenstad is ook ideaal.
Gaan zeker nog eens terug.
Miryam Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Pallas Athene is een uitstekend restaurant met een prettige sfeer.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heel knus en gezellig restaurant waar we zeker nog eens naar toe zullen gaan en anderen de tip geven. Huiselijk, lekker eten...Echt genoten!
Rina F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
WIJ HEBBEN HIER MET 6 PERSONEN GEGETEN MET DE AH ACTIE. WE KONDEN GEWOON VAN DE KAART KIEZEN EN DE GERECHTEN ZAGEN ER UIT ZOALS HET ZOU MOETEN ZIJN, DUS NIET MINDER, OOK NIET KOUD. PRIMA. HELE VRIENDELIJKE BEDIENING. ZKER VOOR HERHALING VATBAAR
Femmy V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Griekse yoghurt is zonder vers fruit, maar met gedroogde rozijnen. Zet het dan ook zo op de kaart!
Verder heerlijk gegeten; goede kwaliteit vlees en vis en alles vers.
Op zaterdagavond was de live-muziek veel te hard en we kwamen om bij te praten; dat was jammer.
mmwouters .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Snikheet, we zaten op de 1e. Muziek is leuk! Stond wel erg hard. Voorgerecht slecht, hoofdgerecht prima, nagerecht slecht. De Baklava was niet te knagen. Anderen aan onze tafel hadden ijs, met van die ijsklontjes erin. Als je een voorgerecht neemt, neem dan carpaccio. Hoofdgerecht Mixed Grill prima. Sfeer erg goed. Voor herhaling vatbaar? Mwa,. Er zijn meer gewone restaurants waar je lekkerder eet. Toch was het leuk om hier een keer geweest te zijn.
Jeffry R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk eten voor een zeer schappelijke prijs. Goede bereiding en een leuke sfeer. Ook het personeel is heel gastvriendelijk.
HJ B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Ondanks we een AlbertHeintje presenteerde werden we voor vol aangezien, mochten alle gerechten van de kaart eten met soms een bijbetaling. Klasse! Zo kom je ook nog eens terug bij het gastvrije Pallas.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk. Het eten prima. Werd aangeraden om 2 verschillende hoofdgerechten te nemen zodat we konden delen en proeven. Een gezellige avond gehad.
Lea K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten kwam erg snel door, maar bleek ijskoud te zijn. Terug gestuurd naar de keuken, paar minuten later hetzelfde bord weer terug gekregen, had even in de magnetron gestaan. Was nog steeds niet goed warm, smaak was wel goed. Als dessert yoghurt met vers fruit besteld, zaten alleen rozijnen bij, verder geen fruit. Eerder hier wel eens lekker gegeten, maar dit keer viel zwaar tegen.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellig met vrouw en kind gegeten. De bediening was erg attent en heeft ons goed geholpen. Zowel voor, hoofd als nagerecht waren heerlijk.
schriever .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wat een warme ontvangst. Er was een ruime keuze aan gerechten en alles was mogelijk. De bediening was snel en rustig, niet opdringerig. Een soort welkom in de familie. De porties waren ruim voldoende en er werd ook gevraagd of het genoeg was geweest. Ja dus. De prijzen waren ook niet extravagant maar zeer redelijk.
De sfeer was rustig en er was genoeg privacy aan de tafeltjes.
Zeker een aanrader
Carolien M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten met zijn vieren met twee AH-bonnenboekjes. Voordat we bestelden werd gezegd dat we voor die bonnen à la carte konden eten. Daarom verwachtten we, dat we voor alle gerechten de helft van de prijs zouden betalen. Bij het afrekenen bleek echter dat we dan wel allemaal een voor-, hoofd- en nagerecht hadden moeten nemen, terwijl 3 van de 4 koffie in plaats van een toetje hadden genomen. Brood en sla werden apart in rekening gebracht. Gelukkig was de uiteindelijke rekening toch schappelijk, maar dit moeten toekomstige bezoekers wel weten.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten,
Fijne, gemoedelijke, vriendelijke bediening!
Voor herhaling vatbaar !
We hadden gereserveerd met AH zegels dus was ook nog eens betaalbaar ????
G D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bijzonder fijne ontvangst, goede uitleg van de menukaart (deze konden we geheel van bestellen) was zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht bijzonder goed en heerlijk van smaak. Zo goed dat het nagerecht niet genomen is omdat we meer dan genoeg hadden. Verder een fijne en attente bediening
monique L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij maaten gebruik van de AH reataurantactie. De borden waren mooi opgemaakt, smaakten goed, maar het waren wel senioren porties. Met name het voorgerecht - proeverijtje - waren 4 kleine smeerseltjes, zonder brood. Dit moest apart bijbesteld en betaald worden. We kregen een mandje stokbrood met kruidenboter tegen de normale prijs van dit voorgerecht. Zonder de korting van de actie is de prijs voor het gebodene te hoog of worden er kleine bordjes ter compensatie van de korting geserveerd?
wij moesten ca. een uur wachten tot het hoofdgereccht kwam, dit werd gecompenseerd door een drankje van het huis aan te bieden, wel een goede service van de bediening.
Wij komen hier niet meer terug.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Kaart vrij beperkt maar gewoon degelijk eten. De proeverij van gerechtjes als voorgerecht viel wat tegen, dat waren een paar soorten smeersels voor op brood. Het was smakelijk maar was niet naar verwachting. Hoofdgerecht was voor ons prima qua hoeveelheid maar we zijn geen grote eters dus denk dat anderen het misschien te weinig zullen vinden. Qua sfeer vond ik het aardig, het was niet zo uitgebreid ingericht als ik bij andere Griekse restaurants gezien heb en vond de gastheer wat geforceerd overkomen. Met de AH-actie vond ik de prijs/kwaliteit-verhouding net goed maar zonder de actie zou ik het niet goed genoeg vinden.