Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Zeer geslaagd familiediner. Goede locatie, prima bediening.
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten is goed, met name de mezzes en de speciale gerechten. De service met een lach maar traag. We hebben ruim een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. ondertussen werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. sowieso werd er geen drankenkaart getoond! gemiste kans. het terras, het meubilair is aan verfrissing toe. Het is nu sfeerloos. Jammer ook dat er overal gerookt mocht worden.
Ik weet dat de eigenaar een geweldige authentieke Griekse avond kan organiseren met heerlijke Griekse niet toeristische gerechten. dan waan je je in Griekenland. ik hoop dat hij hier iets mee doet.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De ober had haast en stak dit niet onder stoelen of banken. Pas toen we aangaven ook wel in een ander restaurant te willen gaan eten, werd hij iets rustiger/ aardiger. Eten was lekker.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en zeer goede kwaliteit. Deze familie heeft het goed voor elkaar in Amersfoort op het Hof
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We vonden het een goede keuze om bij Pallas Athene te gaan eten.
Vriendelijke bediening en lekker eten!
We komen zeker terug.
Claudia F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zoals altijd super!! Aantal jaren niet geweest en wat blijkt ze zijn nog steeds geweldig! Vriendelijk personeel en altijd vrolijk! Als je iets vraagt krijg je duidelijk antwoord en ze denken echt met je mee!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We moesten erg lang op onze bestelling wachten. De bediening was erg chaotisch. Er werden verschillende keren verkeerde gerechten bij diverse tafels bezorgd.
SjaakD .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gereserveerd met de AH actie voor 7 personen. Omdat het binnen (te) warm was, konden we zonder probleem buiten op het terras zitten. Service en de bediening is goed. Persoonlijk vond ik de gyros hier niet zo lekker, te doorbakken en aardig wat harde (vet) stukjes. Voor- en gerechten waren goed en lekker! Hoofdgerechten ook goed, behalve de gyros.
Will M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening locatie erg gezellig zowel buiten als binnen
Eten viel erg tegen ribey erg droog en de tonijn staeck smakeloos spinazie bitter friet daar gaat nooit iets mis mee salade uit potje dus met al hier ga ik niet meer heen
Calabria .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prettige ontvangst. Correcte gastheer. Het eten smaakte goed.prima uitleg over de Albert Heijn actie.
Aanbevelenswaardig
johanna D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten maar dat doen we daar altijd wel, leuke en vriendelijke bediening, heerlijk op het zonnige terras gezeten.
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben hier met de AH actie goed gegeten. N.a.v. de uitleg over de actie hebben wij onze gerechten besteld. De 'spelregels' van de actie werden ons blijkbaar niet duidelijk uitgelegd waardoor onze gerechten niet correct in de kassa stonden en er een klein meningsverschil was bij het afrekenen. Ondanks de drukte maakte deze vriendelijke meneer tijd om het foutje uit te zoeken en te erkennen. Dat was een goede service. Hij maakte onze bon alsnog correct!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker gegeten, leuke sfeer en leuke bediening! Ondanks dat het druk was werden we snel geholpen. Zeker een aanrader om lekker te gaan eten!
invoorentegenspoed .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
door AHactie schappelijk geprijsd, maar normaliter aan de hoge kant. Eten was prima, maar ken restaurants waar het goedkoper en minstens zo goed eten is.
evanderkolk .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
we hebben erg lekker gegeten. Het is een leuk restaurant met heel vriendelijk personeel. We komen hier erg graag.Kan het andere aanraden
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk Restaurant en prima eten.Het was er druk dat kwam door het het Jazz-festival in Amersfoort.Vriendelijke bediening.Kom zeker nog eens terug.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mijn vriendin en ik kwamen om 6 uur binnen om half 8 waren we nog aan het wachten tot dat iemand de bestellingen op kwam nemen.
Andere mensen hadden hier geen last van want mensen die veel later binnen kwamen werden ook veel eerder geholpen. Dit was eens maar nooit weer prijs kwaliteit verhouding klopt ook van geen kanten
Roel P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
het eten, de sfeer en de bediening was als vanouds en voldeed meer dan goed aan onze verwachtingen. We hadden geboekt via de AH/restaurantactie en mss had de korting nog iets gunstiger kunnen zijn, maar all in all: meer dan tevreden
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was eeg druk maar voldoende bediening. Naar de karaf kraanwater moesten we een paar keer vragen.Lekker gegeten.
Hans-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De bediening zoals altijd aardig, vriendelijk en behulpzaam. Wel jammer dat we 4 keer hebben moeten vragen of we nog een glas wijn konden krijgen.
Het eten perfect. Echt een van de beste griekse restaurant die ik ken. Zeker een aanrader.