Athene Pallas

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom
Wsvdm V.
Heerlijke gerchtjes gegeten,snelle service
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
De kaart was een verrasseing echt Griekse gerechten.
Ik heb heerlijk echt Grieks gegeten.
Herma N.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Eten was prima, service ook heel goed. Intrieur oubollig.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De IENS actie maakte het extra aantrekkelijk.
Lee Ran R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Eten is van goede kwaliteit, goede porties ook!
Zeer vriendelijk personeel en gezellig interieur. Zeker een aanrader voor wie zin heeft in Griek in Amersfoort!
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Lekker gegeten, de mixer grill is van ouds, maar ook Melomeno met de rode wijn saus was prima. Een beetje extra groente bestellen is aan te bevelen. Vriendelijk personeel en snel geholpen. Qua inrichting kan het wel een facelift gebruiken.
cees H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Een goed en gezellig restaurant met goede bediening en een leuke sfeer , Ik weet niet hoe het is als het restaurant helemaal vol zit , maar nu was het gezellig
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Onze reservering was niet bekend bij aankomst en ik moest “bewijzen” dat ik via Iens had gereserveerd om mijn korting te krijgen omdat mijn reservering blijkbaar niet was doorgekomen. Bediening was rommelig, er werd tot 3 x toe wat aangeboden wat voor het naburige tafeltje bestemd was. Het eten was erg “conviniance” weinig vers. Zonder de 50% korting zeker slechte prijs/kwaliteit verhouding.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het eten was prima. Meer dan voldoende. We werden heel gastvrij ontvangen. Goede bediening.
Hans B.
Met Iens 50% korting= super deal
Carl B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Lekker eten, fijne sfeer. Wel belangrijk dat je meld dat je via IENS geboekt hebt. Anders geen korting van 50% .... o ja, je moet het kunnen aantonen!
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Vriendelijk, gastvrij. Lekker eten en drinken. Vlotte bediening.
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ondanks grote drukte werden we prima bediend en was het eten heerlijk!
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Geweldige avond gehad. Bediening is uitmuntend en de gerechten kwamen, ondanks de drukte mooi op tijd. Lekkere Griekse mezzes, als ook wijnen en Mythos bier. Hier waan je je even op vakantie. Heerlijk!
Marcella S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Lekker makkelijk, snel (en veel) gegeten! Service was sfeervol!
Dion B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Hier met de actie van iens voor een spotprijs heerlijk uiteten geweest, met meer hapjes dan we normaal gesproken nemen. Service was netjes en vriendelijk, eten kwam na een prima wachttijd en op dinsdag tussen 17:30-19:00 is het niet zo druk, dus ook geen geluidsoverlast. Echt een aanrader!
Erna T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
het was erg rumoerig door een 1mans band die luid speelde.
Ruth D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima gegeten, lekker maar veel lawaai--dat is daar altijd zo als het vol is.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Sfeer prima. Groot restaurant maar toch leuk ingericht. Muziek band speelde leuke muziek. Elkaar verstaan was later op de avond niet meer te doen. Bediening was vriendelijk en goed. Het eten was helaas matig. Als voorgerecht gehaktballetjes in tomatensaus genomen, dit waren 3 grote gehaktballen die ‘wel oke’ waren. Verder 3 tapas gerechten als hoofdgerecht genomen. Garnalen on kokos saus waren helaas niet te doen omdat ze extreem zout waren, varkensvlees was wel lekker en de worstjes waren helaas matig. Al met al prima avond gehad maar zou hier voor het eten in elk geval niet nog eens naar toe gaan. Iens korting werd verrekend nadat ik er om vroeg. Zonder korting 50% via Iens, zou ik de prijs veel te hoog vinden ten opzichte van de geleverde kwaliteit. Wanneer het eten wat verbeterd zal worden dan is dit een leuke gezellige tent om met vrienden naar toe te gaan om te eten.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018