Athene Pallas

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer, vriendelijke mensen.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij vonden het wat tegenvallen. De moussaka droop in de olie en was erg flauw van smaak. Bij de mixed grill zit alleen één bolletje rijst. Patat moet je dan bijbestellen.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fijne avond gehad, heerlijk gegeten!
d.halem1 V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vriendelijk personeel. Kon kiezen uit de volledige kaart. Voorgerecht en hoofdgerecht uitstekend. Dame Blanche was goed, helaas wat harde ijs stukjes in. Aan te bevelen.
Wilma C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten en het was er gezellig!
linda B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima kwaliteit eten met een zeer service-gerichte en vriendelijke bediening waar we ons met "restaurantactie" zeer welkom voelden. Voor herhaling vatbaar.
Net01 V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Druk maar gezellig restaurant, werd snel geholpen.
Je krijgt waarvoor je komt, geen poespas er omheen.
Ik zou hier nog wel eens naartoe gaan.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zondagavond hier gegeten met z'n tweeën met AH actie. Je mag kiezen van de kaart wat je wilt, alleen drinken valt er niet onder.
Vriendelijke, vlotte bediening. De gerechten waren smaakvol, ruim voldoende en sommige waren mooi opgediend. Zo krijg je dat in Griekenland niet (ruime ervaring). Kraanwater was een vanzelfsprekendheid. Enige minpunt was de herrie, we zaten binnen en het was niet eens vol. De Griekse muziek was nauwelijks te horen.
Leuk dat er allemaal Grieks personeel was.
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wederom erg lekker en gezellig gegeten bij Pallas Athene. Wat erg fijn is, is dat je uit de hele menu kaart mag kiezen.
H C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Met AH dineractie gegeten, was prima verzorgd, gaan zeker nog een keer. service was prima, het enige minpuntje was dat er weinig tijd tussen de gerechten zat maar dat kwam ons goed uit deze keer.
Elisabeth D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Correcte bediening, vriendelijke en oplettend personeel.
Eten was heerlijk en goed. Goede wijn opmaak borden netjes.
Fijn om lekker buiten te kunnen dineren, je zit niet zo op elkaar. Prima restaurant.
Ga zeker vaker!
egoes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk buiten gezeten en het was op een gezellig plein hebben vrienden uit genodigd om ook nog wat te drinken want die wonen in die plaats dus was geslaagd!
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Spontane hartelijke ontvangst, zalig eten, keuze uit de hele kaart, na 2 gangen hadden we meer dan genoeg en dat vonden ze prima. Echt heerlijk gegeten, vers, veel groente, zalige vis op prachtig opgemaakt bord. Een aanrader
zeker ook vanwege de gezellige ligging van het restaurant en het terras.
Raundi B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Eten was erg lekker en niet duur maar de service was slecht. Het duurde elke keer heel lang voordat we geholpen werden terwijl het niet druk was.
Conny U.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker eten,
aardige en efficiënte bediening.
prachtige locatie. we konden fijn buiten zitten op de Hof
Een fijn avondje uit.
kronos .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben er erg van genoten in een gastvrij en mooi restaurant met heerlijk eten en vriendelijk super service in het centrum van Amersfoort.Zeker,we zijn terug.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heel erg druk tafels staan dan dicht op elkaar.
Voorgerecht was supersnel op tafel, stond dus al klaar.
Hoofdgerecht heeft erg lang geduurd.
Ook na de vraag voor de rekening duurde dit meer als 10 minuten.
Eten was niet echt super en prijs is aan de hoge kant.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
goed eten, goede bediening.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Net een fabriek. Trap niet in de 30% korting, Portie is dan veel minder. Heb het zelf getest. Ik zeg : kies een ander Grieks restaurant.
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De voorgerechtjes waren overheerlijk (garnalen in room en broodje met geitenkaas, kappertjes en tomaat), de hoofdgerechten (een vegetarisch en een vis) vielen tegen. De kabeljauw proefde als uit de vriezer, en het linzendeeg gerecht zag er prachtig uit maar was een grote homp van dat met verder weinig variatie in smaken. Jammer! Verder zat er een lekker koolslaatje bij maar friet of rijst o.i.d. zou je er nog bij moeten bestellen, terwijl de prijzen toch al ruimschoots waren voor een hoofdgerecht en zeker voor wat je krijgt. Vervolgens kregen we de dessertkaart waarvan we kozen voor warme choco met slagroom maar deze werden niet als dessert gerekend en dit werd niet van te voren aangegeven. Als we terug gaan is het voor de tapas!