Athene Pallas

3811 CJ Amersfoort Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom
fiarlar .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was heel lekker. We vonden de hoeveelheid van de garnituur wat mager. Verder prima. Wellicht voor herhaling vatbaar.
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was erg lekker, prima porties en het was ook snel gebracht. Bediening is goed en het restaurant ziet er prima uit. Vriendelijk personeel ook.
willem K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goed eten in een vriendelijke gemoedelijke sfeer. Gebruik gemaakt van de actie van Albert Heijn. We komen er zeker nog eens terug.
henlam .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Beperkte maar prima kaart. Wij moesten meer dan een uur wachten tussen het voor- en hoofdgerecht. Dat dempt dan toch wel het plezier van de goede kwaliteit van het eten (ondanks de uiteindelijke excuses en glaasje ouzo). Het excuus was een groep van 12 personen die voor ons het eten moest krijgen.
Andries D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wijnkaart kwam veel te laat, net als toelichting op voorgerecht, Tussen voor- en hoofdgerecht moesten we 3 kwartier wachten, hetgeen werd afgedaan met de opmerking dat je wat langer moet wachten als je ook een voorgerecht hebt besteld. We kregen de indruk dat de bediening voor vaste gasten een stuk beter was, wat op zich niet vreemd is, maar daar moeten de andere gasten niets van hoeven merken. Enige lichtpuntje was een wat oudere man in de bediening die wel geïnteresseerd leek. Niet voor herhaling vatbaar.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wat hebben we hier lekker gegeten ! Goede service en zeer vriendelijk en attent personeel. We hebben de Gyros en Lamskoteletten genomen, echt heerlijk en mals ! Grote porties, het ontbreekt je aan niets. Hier komen we snel weer !
tmd_rm10 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten was zo lekker ik ben ook niet anders gewend. Live zanger om heerlijk de sfeer erin te houden met zijn Griekse muziek, fantastisch volgend jaar kerst zijn we er weer!
karinvanwell .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een gezellige sfeer, prima ontvangst , lief personeel nemen de moeite om een praatje te maken, je mag van de menukaart kiezen, een echte aanrader
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Pallas Athene! Mochten met de AH actie toch deze avond van de gehele kaart kiezen. Bij het dessert kregen we een zelfgemaakt kerstkoekje, erg leuk gebaar. Personeel is erg vriendelijk en de wijn is lekker! Enig minpuntje; bij de gyros zou wat meer tzaziki mogen.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben hier gegeten met de AH actie en mochten van de kaart kiezen. Wat we kregen was op zich lekker en bijna alles goed op smaak. Carpaccio als voorgerecht kun je beter niet doen. Veel te veel mayonaise (?!) erop waardoor je het vlees niet proefde. De gehaktballen waren eenvoudig, maar lekker. De ossenhaas van de grill is een aanrader, de zeebaars erg lekker, maar was wat karig. De baklava toe was errug goed! Al met al best oké gegeten voor een redelijk hoge prijs.
ellylier .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten van de ah-actie.
Geen gedoe met een speciale menukaart,maar gewoon alles kunnen kiezen van de eigen kaart.
Geen uitgebreide kaart,maar voldoende te kiezen.
Bediening is erg vriendelijk en netjes.
Lacatie in binnenstad is ook ideaal.
Gaan zeker nog eens terug.
Miryam Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Pallas Athene is een uitstekend restaurant met een prettige sfeer.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heel knus en gezellig restaurant waar we zeker nog eens naar toe zullen gaan en anderen de tip geven. Huiselijk, lekker eten...Echt genoten!
Rina F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
WIJ HEBBEN HIER MET 6 PERSONEN GEGETEN MET DE AH ACTIE. WE KONDEN GEWOON VAN DE KAART KIEZEN EN DE GERECHTEN ZAGEN ER UIT ZOALS HET ZOU MOETEN ZIJN, DUS NIET MINDER, OOK NIET KOUD. PRIMA. HELE VRIENDELIJKE BEDIENING. ZKER VOOR HERHALING VATBAAR
Femmy V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Griekse yoghurt is zonder vers fruit, maar met gedroogde rozijnen. Zet het dan ook zo op de kaart!
Verder heerlijk gegeten; goede kwaliteit vlees en vis en alles vers.
Op zaterdagavond was de live-muziek veel te hard en we kwamen om bij te praten; dat was jammer.
mmwouters .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Snikheet, we zaten op de 1e. Muziek is leuk! Stond wel erg hard. Voorgerecht slecht, hoofdgerecht prima, nagerecht slecht. De Baklava was niet te knagen. Anderen aan onze tafel hadden ijs, met van die ijsklontjes erin. Als je een voorgerecht neemt, neem dan carpaccio. Hoofdgerecht Mixed Grill prima. Sfeer erg goed. Voor herhaling vatbaar? Mwa,. Er zijn meer gewone restaurants waar je lekkerder eet. Toch was het leuk om hier een keer geweest te zijn.
Jeffry R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk eten voor een zeer schappelijke prijs. Goede bereiding en een leuke sfeer. Ook het personeel is heel gastvriendelijk.
HJ B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Ondanks we een AlbertHeintje presenteerde werden we voor vol aangezien, mochten alle gerechten van de kaart eten met soms een bijbetaling. Klasse! Zo kom je ook nog eens terug bij het gastvrije Pallas.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk. Het eten prima. Werd aangeraden om 2 verschillende hoofdgerechten te nemen zodat we konden delen en proeven. Een gezellige avond gehad.
Lea K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten kwam erg snel door, maar bleek ijskoud te zijn. Terug gestuurd naar de keuken, paar minuten later hetzelfde bord weer terug gekregen, had even in de magnetron gestaan. Was nog steeds niet goed warm, smaak was wel goed. Als dessert yoghurt met vers fruit besteld, zaten alleen rozijnen bij, verder geen fruit. Eerder hier wel eens lekker gegeten, maar dit keer viel zwaar tegen.