Athene Pallas

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom
Jacobus K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vandaag, 16-03-2018, zeer goed gegeten na de zesde etappe van het Westerborkpad. Wij reizen met het openbaar vervoer van Twente naar het beginpunt van het volgende traject. Vandaag van Hilversum Sportpark naar station A
Jacobus K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vandaag gegeten met ons wandelclubje bij Iens. Iedere maand lopen wij een etappe van het Westerborkpad met als afsluiting een diner in een restaurant van de aanbieding van Iens. Die wij kiezen ook op basis van de recensies.
Menno R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eten werd echt héél snel geserveerd, 5 minuten na bestellen stond het voorgerecht er al. Terwijl echt één tel daarvoor het stokbrood met smeersels ( wat apart besteld was ) neergezet was. Hoofdgerecht volgde met dezelfde snelheid. Prima als je nog even snel wilt eten voordat je naar de film gaat, maar niet echt gezellig om een avondje uit te gaan en op je gemak te eten en te kletsen. Smaak was ok, niet heel bijzonder.
Th V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Lekker eten. Vriendelijke en snelle bediening.
kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Eten was heerlijk! Echt griekse gerechten en niet alleen maar hopen vlees. Bediening vlot en zeer aardig. Een aanrader!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Ontvangst en bediening was erg vriendelijk, beleefd, attent en uitstekend. Personeel hield op een prettige manier in de gaten of klanten iets behoefden. Eten was uitstekend, prima keuzes. Prettige zitplaatsen, fijne entourage.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
het was lekker en gezellig.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was prima eten en goede en snelle bediening vriendelijk personeel
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk en vlotte bediening!
Marike K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Eten goed en werd snel geserveerd. Wel lawaaierig.
Elroy B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Goed en veel eten. Restaurant is wel gedateerd en de toiletten waren echt heel vies. Service was goed, tot hij erachter kwam dat wij een iens deal hadden, op dat moment sloeg zijn klantvriendelijkheid meteen om.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Hier moet je gewoon een keertje gegeten hebben. Heerlijk.
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Lekker en ruime porties, geweldige wijnkaart. Kortom zeer de moeite waard!
En goede service.
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Last minute via Iens gereserveerd, en daarmee ruim 60 euro bespaard! Nou ja zeg, het moet niet gekker worden... xD
Nynke P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk eten en goede vriendelijke bediening!
Merijn B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Eten van zeer hoge kwaliteit, gezellige sfeer en goed personeel
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een fijn restaurant! Het eten is goed, het leek me authentiek (voor zover ik dat kan beoordelen) en de porties waren goed. Een erg leuke avond gehad, ondanks dat de hele zaak stampvol zat werden we snel geholpen en kregen we geen enkel moment het idee dat het té druk was. De bediening echt top, leuke mensen, gezellig en lijken precies aan te voelen hoe ze zich kunnen opstellen richting klanten. Bij ons werd er gedold en veel gelachen en toen we weggingen klopte één van de heren nog naar het raam om ons gedag te zwaaien, we ging met een lach op ons gezicht weg.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuk restaurant, heel erg vriendelijke en vlotte bediening. Het was behoorlijk rumoerig, maar het is ook een groot restaurant. Toen er een heel grote groep duidelijk een feestje kwam vieren waren wij gelukkig net uitgegeten. Het eten was lekker en we waren erg blij met de allergenen aanduiding bij alle gerechten. Een tip: maak in de allergenenlijst onderscheid tussen lactose en koemelkeiwit, anders wordt de keuze voor de lactoseintolerante gasten wel heel erg beperkt! Een aantal harde kazen mag je namelijk gewoon eten als je niet tegen lactose kan....
Richelle H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
heel vriendelijke mensen. eten is simpel maar wel lekker. gezellige avond zonder te veel poespas gewoon Griekse specialiteiten.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, uitgebreide porties gekregen zeker de moeite waard!!!