Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vriendelijk ontvangst, helaas geen ouzo maar wel een mandje met stokbrood en kruidenboter.
Voorgerechten smaakten goed, maar beide voorgerechten werden overvloedig bedekt met, naar mijn idee jam uit een potje. Nu eens niet de traditionele hoofdgerechten genomen maar de varkens haas medaillons en die smaakten goed. Maar helaas kwam daar wel het geijkte bakje koolsalade bij, die er niet echt lekker vers uitzag, dus niet geproefd. Ik mis bij veel Griekse restaurants mooie opgemaakte borden. We hadden de AH bon bij ons en mochten gewoon kiezen van de kaart wat ik wel weer een pluspunt vond. Het nagerecht, zes halve aardbeien een bolletje ijs op een Belgisch wafeltje en spuitbus slagroom, was ook fantasieloos.
Het was gezellig druk.
Ruurt V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met een social deal lekker gegeten. Het voorgerecht ( een proeverijtje ) was apart.. We kregen 4 soorten salades/sauzen met veel te weinig brood.. Waarvan de salade/saus (niet te defineren) met feta heel bijzonder smaakte.. Alsof hij was gemaakt met een blauwschimmel.

De mixed grill als hoofdgerecht was lekker.. Precies wat ik daar verwacht.. Veel en lekker, misschien zelfs iets te veel.

Sfeer is goed in Pallas.. Je waant jezelf altijd even buiten Amersfoort
Arjen S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super lekker gegeten! Beetje weinig saus bij de giros... extra saus was 3,5 euro... beetje te deur! Verders was het top!
y.hagendoorn .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk eten en uitermate vriendelijk personeel, wij wilden buiten eten en alles werd doorgeschoven zodat wij er ook konden zitten.
Bettydebrab D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was een gezellige Restaurant, ontzettend groot met vriendelijke personeel.
Het eten is er goed. En het ligt midden in het centrum.
leens .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk malse rosé gegrilde lamskoteletjes, mooie moot goed bereide zalm. Inrichting en toiletten enigszins gedateerd maar wel gezellig en vriendelijke, enthousiaste bediening.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Zeer geslaagd familiediner. Goede locatie, prima bediening.
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten is goed, met name de mezzes en de speciale gerechten. De service met een lach maar traag. We hebben ruim een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. ondertussen werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. sowieso werd er geen drankenkaart getoond! gemiste kans. het terras, het meubilair is aan verfrissing toe. Het is nu sfeerloos. Jammer ook dat er overal gerookt mocht worden.
Ik weet dat de eigenaar een geweldige authentieke Griekse avond kan organiseren met heerlijke Griekse niet toeristische gerechten. dan waan je je in Griekenland. ik hoop dat hij hier iets mee doet.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De ober had haast en stak dit niet onder stoelen of banken. Pas toen we aangaven ook wel in een ander restaurant te willen gaan eten, werd hij iets rustiger/ aardiger. Eten was lekker.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en zeer goede kwaliteit. Deze familie heeft het goed voor elkaar in Amersfoort op het Hof
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We vonden het een goede keuze om bij Pallas Athene te gaan eten.
Vriendelijke bediening en lekker eten!
We komen zeker terug.
Claudia F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zoals altijd super!! Aantal jaren niet geweest en wat blijkt ze zijn nog steeds geweldig! Vriendelijk personeel en altijd vrolijk! Als je iets vraagt krijg je duidelijk antwoord en ze denken echt met je mee!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We moesten erg lang op onze bestelling wachten. De bediening was erg chaotisch. Er werden verschillende keren verkeerde gerechten bij diverse tafels bezorgd.
SjaakD .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gereserveerd met de AH actie voor 7 personen. Omdat het binnen (te) warm was, konden we zonder probleem buiten op het terras zitten. Service en de bediening is goed. Persoonlijk vond ik de gyros hier niet zo lekker, te doorbakken en aardig wat harde (vet) stukjes. Voor- en gerechten waren goed en lekker! Hoofdgerechten ook goed, behalve de gyros.
Will M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening locatie erg gezellig zowel buiten als binnen
Eten viel erg tegen ribey erg droog en de tonijn staeck smakeloos spinazie bitter friet daar gaat nooit iets mis mee salade uit potje dus met al hier ga ik niet meer heen
Calabria .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prettige ontvangst. Correcte gastheer. Het eten smaakte goed.prima uitleg over de Albert Heijn actie.
Aanbevelenswaardig
johanna D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten maar dat doen we daar altijd wel, leuke en vriendelijke bediening, heerlijk op het zonnige terras gezeten.
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben hier met de AH actie goed gegeten. N.a.v. de uitleg over de actie hebben wij onze gerechten besteld. De 'spelregels' van de actie werden ons blijkbaar niet duidelijk uitgelegd waardoor onze gerechten niet correct in de kassa stonden en er een klein meningsverschil was bij het afrekenen. Ondanks de drukte maakte deze vriendelijke meneer tijd om het foutje uit te zoeken en te erkennen. Dat was een goede service. Hij maakte onze bon alsnog correct!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker gegeten, leuke sfeer en leuke bediening! Ondanks dat het druk was werden we snel geholpen. Zeker een aanrader om lekker te gaan eten!
invoorentegenspoed .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
door AHactie schappelijk geprijsd, maar normaliter aan de hoge kant. Eten was prima, maar ken restaurants waar het goedkoper en minstens zo goed eten is.