Athene Pallas

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

Elisabeth D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Correcte bediening, vriendelijke en oplettend personeel.
Eten was heerlijk en goed. Goede wijn opmaak borden netjes.
Fijn om lekker buiten te kunnen dineren, je zit niet zo op elkaar. Prima restaurant.
Ga zeker vaker!
egoes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk buiten gezeten en het was op een gezellig plein hebben vrienden uit genodigd om ook nog wat te drinken want die wonen in die plaats dus was geslaagd!
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Spontane hartelijke ontvangst, zalig eten, keuze uit de hele kaart, na 2 gangen hadden we meer dan genoeg en dat vonden ze prima. Echt heerlijk gegeten, vers, veel groente, zalige vis op prachtig opgemaakt bord. Een aanrader
zeker ook vanwege de gezellige ligging van het restaurant en het terras.
Raundi B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Eten was erg lekker en niet duur maar de service was slecht. Het duurde elke keer heel lang voordat we geholpen werden terwijl het niet druk was.
Conny U.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker eten,
aardige en efficiënte bediening.
prachtige locatie. we konden fijn buiten zitten op de Hof
Een fijn avondje uit.
kronos .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben er erg van genoten in een gastvrij en mooi restaurant met heerlijk eten en vriendelijk super service in het centrum van Amersfoort.Zeker,we zijn terug.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heel erg druk tafels staan dan dicht op elkaar.
Voorgerecht was supersnel op tafel, stond dus al klaar.
Hoofdgerecht heeft erg lang geduurd.
Ook na de vraag voor de rekening duurde dit meer als 10 minuten.
Eten was niet echt super en prijs is aan de hoge kant.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
goed eten, goede bediening.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Net een fabriek. Trap niet in de 30% korting, Portie is dan veel minder. Heb het zelf getest. Ik zeg : kies een ander Grieks restaurant.
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De voorgerechtjes waren overheerlijk (garnalen in room en broodje met geitenkaas, kappertjes en tomaat), de hoofdgerechten (een vegetarisch en een vis) vielen tegen. De kabeljauw proefde als uit de vriezer, en het linzendeeg gerecht zag er prachtig uit maar was een grote homp van dat met verder weinig variatie in smaken. Jammer! Verder zat er een lekker koolslaatje bij maar friet of rijst o.i.d. zou je er nog bij moeten bestellen, terwijl de prijzen toch al ruimschoots waren voor een hoofdgerecht en zeker voor wat je krijgt. Vervolgens kregen we de dessertkaart waarvan we kozen voor warme choco met slagroom maar deze werden niet als dessert gerekend en dit werd niet van te voren aangegeven. Als we terug gaan is het voor de tapas!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De verwachtingen waren hoog gespannen vanwege het hoge cijfer op IENS, maar dat werd niet waargemaakt. Goede klassiekers (taramasalata, melitzanasalata) ontbraken op de kaart, en mij onbekende, op zich originele gerechten (garnalen met kokos en een soort gevulde broodbeleg) bleven achter in smaak. Vanwege de drukte liep de bediening ook niet goed (tot driemaal toe om de wijn gevraagd, die dus pas arriveerde toen verschillende gerechten al lauw waren).Jammer!
Els G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Door de drukte ging er wel wat mis maar wij hadden de tijd. Er werden voldoende verontschuldigingen geuit.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker eten en goede, vriendelijke bediening. Als we weer in de buurt zijn, gaan we hier zeker nog eens naartoe. Een aanrader dus.
Maarten S.
Lekker gegeten.
Er kon met de ah-actie gewoon van de kaart gekozen worden. Deze was lekker uitgebreid.
Kortom nog eens een bezoek waard!
José H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Niet echt geslaagd etentje : w.sch.lijk door vrijdagdrukte. Na afloop vriendin en ik hoofdpijn van lawaai om ons heen. Grieks sfeertje in interieur daarentegen op prijs gesteld. Personeel vriendelijk en correct, maar gezichten van sommigen gestresst, vermoeid, wat niet bij 'avondje uit' hoort.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zeer lekkere mezzes gehad en een fijne bediening die je rustig laat genieten!
Gre O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Waren zeer tevreden. Alleen vinden we het jammer dat er zonder te vragen brood op tafel wordt gezet. Dit geeft de indruk dat het bij de prijs in inbegrepen, terwijl je het bij de rekening wordt berekend. Tip: vraag of het gewenst is tegen brood te willen hebben, maar vertel dan wel dat het bij de rekening opkomt
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was in een woord fantastisch.Een aanrader.Mijn vrouw had kriebelhoest en ongevraagd kwam de vrouwelijke bediende een glas water brengen hetgeen wij als zeer attent ervaarden.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Service: 3 verschillende mensen aan tafel gehad. Lang moeten wachten op een 2e drankje. Wijnkaart bevat enkel flessen. Niet duidelijk wat de huiswijn is en waar deze vandaan komt en kost. 15 minuten moeten wachten op de dessertkaart na uithalen van de tafel.

Cuisine: Niet om naar huis te schrijven. Bladerdeeg gerechten lijken uit de vriezer te komen. Tzatziki wordt geserveerd met brood volgens de kaart. In realiteit betekent dit wat plat brood ter grootte van 1 toastje. Kip met mosterdsaus en varkensvlees stoofgerecht dan wel weer erg smakelijk.

locatie: Aan het centrale plein in Amersfoort dus A-locatie. Prima stoel.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Tijd tussen voor- en hoofdgerecht was wat ruim; we zaten lekker buiten, maar het opruimen van de aangrenzende markt zorgde toch voor behoorlijk geluid....