Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

Gerriët G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten is erg lekker en ondanks dat het druk was. snel opgediend. Personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Erg genoten!!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten en gedronken. Wel heel erg druk met andere gasten en daardoor veel lawaai, waardoor conversatie met vrienden moeilijk liep.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We waren tien minuten te vroeg, maar konden meteen plaatsnemen. Heel fijn. Alleen jammer dat we vanaf het hoofdgerecht als enigen boven zaten en de bediening beneden ons compleet was vergeten, zodat we heel lang hebben gewacht om een nagerecht te bestellen en dat uiteindelijk maar hebben laten zitten. Oh, en mocht je de linguini bestellen: weet dan bij deze dat de garnalen nog in hun omhulsel zitten en je dus met je vingers kunt gaan eten.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Sfeervol restaurant. We hebben daar gegeten met de AH-actie. Keuze uit voor-hoofd en nagerecht uit de volledige menukaart. Heerlijk mals vlees, prima eten daar. Alleen jammer dat de frietjes wat later werden aangeboden.
susan rekveld .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en gerechten in verhouding prijs ! Leuke gezellige locatie op de Hof in Amersfoort!
jeannevandoorn .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten met zijn vieren.
We werden hartelijk ontvangen en kregen gratis een mandje brood bij het voorgerecht. Toen het leeg was. werd het snel weer bijgevuld.
Bediening was snel en vriendelijk!
Echt een aanrader!
C D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vergeleken met andere Griekse restaurants kregen wij hier toch wel vrij weinig op onze bord.
Mixed grill was niet uitbundig, het vlees was wel lekker mals maar wel een beetje weinig.
Salade wat hierbij werd geserveerd stelde niet veel voor. Ook het stokbroodje vooraf was een beetje eenvoudig geserveerd.
Personeel was vriendelijk maar maakte het totaalplaatje voor mij niet compleet....helaas.
Rosa W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten bij Pallas Athene. We zijn hier al vaker geweest, maar iedere keer is het weer een feestje. Aardig personeel, goede bediening, goede koks.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeker een aanrader! Het eten is er heerlijk en de bediening ongekend vrolijk en vriendelijk. Wij hebben er een hele gezellige avond gehad.
Adri N.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Waren er al een keer geweest , zoals de meeste Griekse restaurants goede gerechten tegen een redelijke prijs.
HildaV .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben weer prima gegeten in Pallas Athene. Vriendelijk, gastvrij personeel, dat ondanks de drukte, het overzicht niet verloor. We komen natuurlijk terug!
La-Jing S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten,attente bediening,vlotte service.
aandacht voor ons als klant en gezellige sfeer in het restaurant.
a_willigen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
het eten was goed alleen op de site staat ongeveer een menu 30 euro maar zo werkt het niet het duurste voor-hoofd-nagerecht moet worden af gerekend dus gemiddeld zeker 40 euro ze kunnen beter gewoon dat zeggen.want dan neem ik geen na gerecht dat doe ik nooit maar dat werd hier niet gezegt dat dat kon
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voorgerechten waren prima, met een Griekse touch. Vis hoofdgerechten hadden weinig smaak; de Griekse touch ontbrak en spaghetti is niet wat je direct verwacht
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer, vriendelijke mensen.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij vonden het wat tegenvallen. De moussaka droop in de olie en was erg flauw van smaak. Bij de mixed grill zit alleen één bolletje rijst. Patat moet je dan bijbestellen.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fijne avond gehad, heerlijk gegeten!
d.halem1 V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vriendelijk personeel. Kon kiezen uit de volledige kaart. Voorgerecht en hoofdgerecht uitstekend. Dame Blanche was goed, helaas wat harde ijs stukjes in. Aan te bevelen.
Wilma C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten en het was er gezellig!
linda B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima kwaliteit eten met een zeer service-gerichte en vriendelijke bediening waar we ons met "restaurantactie" zeer welkom voelden. Voor herhaling vatbaar.