Athene Pallas

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

marijkefieret .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Pallas Athene. De vriendelijke griekse bediening kon ons goed adviseren welk gerecht we het beste konden kiezen.
Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Leuke ontvangst van het personeel in een sfeervol maar wel erg groot restaurant. Door een kleine miscommunicatie in de keuken moesten we wel een tijd wachten op ons eten maar dit werd met uitgebreide excuses, wat leuke grappen en een kleine verrassing van het personeel weer helemaal goed gemaakt.
Al met al hebben we het erg naar onze zin & smaak gehad!
meneerMol .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Aardige mensen, het voorgerecht mochten we buiten opeten. Mixed grill was goed, en we kregen nog als afsluiting een ouzo van het huis. Top!!
Jolies V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het drie gangen diner was overheerlijk. In lange tijd niet zo lekker gegeten. De sfeer was ook goed, Griekse gezelligheid. De bediening liet te wensen over, nadat we bijna vertrokken omdat wij en ook mensen om ons heen niet werden geholpen, deed de eigenaar zijn uiterste best ons goed te bedienen en dat lukte gelukkig.
ilonaaaa .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten was goed, bediening vriendelijk. Voor de iens actie was er een speciaal menu maar je kon toch nog uit vier voor, hoofd en nagerechten kiezen.
Liza55 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten was lekker, speciale kaart voor de AH aktie. Helaas hebben we heel lang moeten wachten voordat ze de bestelling van het nagerecht kwamen opnemen. Ook bij het bestellen van de drank duurde het heel lang voordat dat werd gebracht terwijl het personeel met elkaar stonden te praten.
ngm.brieffies .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten was redelijk goed, sommige gerechten niet erg warm meer.
Aardige bediening.
Eerst rustig in het restaurant en vlotte bediening, later werd het druk.
Toen hebben we erg lang op ons dessert moeten wachten.
Rommelige afrekening, meneer gooide de ah spaarkaarten in een lade zonder er verder in te kijken!
janet.robert .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het was erg druk en denk een beetje te weining personeel.het duur erg lang dat we drinken en het eten hadden.
Voorgerecht redelijk garnalen en ballen in tomatensaus.
Hooftgerecht was koud vooral de mix grill.
Baklava ok
Volgende keer beter.
92chantal .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten bij pallas Athene was zeer matig. De prijs/kwaliteit verhouding was niet goed. Prima plek om met je voetbalteam te gaan eten.
ljansen90 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We kregen een speciaal menu voor de Albert Heijn actie met ruime keus aan eten. Het tweede menu gratis betekent hier dat de goedkoopste gerechten van het totaal afgetrokken wordt.
Heerlijk gegeten, goede service!
elvija .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Bediening attent, lekker eten, goede sfeer. Er was genoeg keuze. Zij hebben een speciale AH menu samengesteld. Het was een geslaagde avond.
anne-012 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
heerlijk gegeten van de Albert Heijn actie. Omdat we vol zaten van het voor en hoofdgerecht, mochten we als alternatief voor het nagerecht ( het was een 3-gangen actie) ook gewoon koffie nemen. Het eten was heerlijk en ook het interieur en de bediening was perfect. Een aanrader.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Goede eten, prima porties (Ah restaurant actie) en een ontzettend attente bediening die ons tijdig genoeg aandacht gaf.
Brigit H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Eten was lekker. Goed gekruid! Voor mij iets aan de zoute kant.
Bediening gezellig.
Grote zaak, maar toch sfeervol.
Ook groot terras!
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, eigenlijk te veel! De service was zeer goed de drank werd goed in de gaten gehouden maar niet over vraagt.
Zeker een aanrader
anneliefje66 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Wij hebben heerlijk buiten in het zonnetje achter glas gegeten, van een speciale AH menukaart. Prima, keus genoeg, personeel vriendelijk en met humor. Porties ruim voldoende, het bord giros kreeg ik niet op. Samen voor 45 euro lekker gegeten incl 2 drankjes en fooi! Wie doet je wat!
willie.klarenbeek .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
De bediening was prima. Er werd goed rekening met mijn olijven allergie gehouden. We hebben genoten van de sfeer en het eten was heerlijk.
mariskanagtegaal .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het eten was erg goed. Bediening vriendelijk. Hadden het idee dat ze voor de kaart van deze actie wel de prijzen omhoog hebben gedaan maar er was genoeg keus en de borden zaten vol. Leuk restaurant met goed eten en vriendelijk personeel.
Sylvana V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Lekker gegeten! Leuk tentje op een gezellig plein. Service was ook echt goed. Aardig personeel.
Wij komen zeker nog eens terug.
Madelon R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker eten, en we zijn heel vriendelijk en goed geholpen door al het personeel. AH actie loopt wel anders dan je verwacht. We kwamen op dinsdag maar een 2e gratis weekmenu was blijkbaar niet helemaal de bedoeling. Er was een aparte menukaart waarvan de bedoeling was dat de goedkoopste gerechten van elke gang van de totaalprijs werden afgetrokken. Mijn oprecht vragende blik toen hij uitleg hierover gaf voor het eten, was reden genoeg om meer korting te geven toen de rekening kwam, maar het is goed om dit wel van te voren te weten. Deze actie geeft je als klant een iets andere indruk. (Want het is geen keuzemenu met een vaste prijs. )Je zou er eigenlijk niet om moeten hoeven vragen vind ik...