Athene Pallas

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Athene Pallas

torenbe .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Dit heeft niets met Lekker Grieks eten de maken . De gyros is niet meer dan wat korreltjes vlees van een spie gesneden zoals in een doorsnee shoarma zaak. Tot 5X toe werd het verkeerde eten aan onze tafel gebracht. Het overige vlees was in mijn ogen niet zeer vers. Beide aan diaree geweest.
De stoelen [bekleding] is eigenlijk te vies om op te zitten. Aub nieuwe bekleding.
wim C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk eten , gezellig op het Hof in Amersfoort, vlotte bediening, mooi terras met lekkere stoelen
De mixt gril was heerlijk
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Plezierige plek voor een lekkere maaltijd. Vriendelijke bediening, prettige omgeving en maaltijd prima. Heb in geen tijden zo'n lekker malse biefstuk gegeten. Frisse knapperige salades. Komen hier graag nog eens terug!
Rolf O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Super lekker gegeten . Heel vriendelijke mensen . Echt een aanrader
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker gegeten in gezellige sfeer met leuke bediening
KodeGeest D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Met de korting van 30 % is het een juiste prijs ik had een entrecote wat eruit zag als een bij elkaar geplakte stukken vlees en erg jammer dat vergeleken met de vrienden die zelfde hadden was het verschil qua grote beetje te.
verder prima eten en genoeg maar als ik de volle prijs zou moeten betalen zou ik niet snel terug gaan want dan vindt ik de uitstraling en grote tegenvallen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijke mezzes gegeten, fijn voor ons als kleine eters. Glas wijn erbij en uitzicht op het oergezellige plein van De Hof.
Lammert V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
geweldige plaats
geweldige mensen
en geweldig eten
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We blijven terugkomen. Het is altijd een feestje om hier te mogen eten.
As W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Zaterdagavond geweest. Was een moederdag cadeau.

Was erg druk. Bediening onbeschoft. Vooral de wat oudere ober met lang haar.

Voorgerecht kwam redelijk snel, maar het hoofdgerecht duurde bijna een uur voordat het er was.. Mij zie je er niet meer terug.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Super leuk restaurant, goed eten en zeer vriendelijk personeel
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Op mijn dag veel te druk en te weinig personeel. Chef probeert goed te maken maar dik 5 kwartier voor 1 voorgerecht en daarna weer wachten. Gratis drankje wordt aangeboden maar ook vergeten dan weer 20 min verder en vervolgens wel het drankje en hoofdgerecht na bijna 3 uur verder.
Odile B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten was niet de moeite waard. We hadden varkenshaas met aardappeltjes uit de oven die heel erg droog waren. Het vlees ging dan nog wel. Geen salade erbij. Echt heel teleurstellend voor de prijs. Niet nog een keer!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Weer als gewoonlijk lekker gegeten. Vandaag hadden we de mousaka en de mixed grill. Die laatste is toch wel onze favoriet. Maar ook de griekse tappas zijn erg lekker en maken het mogelijk verschillende gerechtjes te proeven. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom van een heerlijk diner genoten.
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Kleine porties in vergelijking met collega griekse restaurants. Aardappels uit de oven waren hard en niet lekker knapperig. Varkenshaas was lekker gegrild. Best ok, maar had er wat meer van verwacht.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker gegeten, prima huiswijn. Bediening is vriendelijk. Wel is het jammer dat de kaart vooral mezedes (griekse tapas) bevat. Het maakt de keus toch wat beperkter dan vroeger, toen men nog een "gewone" menukaart had.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Prima gegeten bij Athene Pallas, Gyrosschotel en mix grill schotel voor een redelijke prijs.
Leuke Griekse ambiancde, merkt dat men het nasr je zin wil maken...
John G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Gewoon lekker eten en altijd zeer vriendelijke bediening. Prima witte huiswijn en gratis karaf gekoeld water. Elke keer weer een heerlijke avond uit bij Pallas Athene!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Ronduit fantastisch
Duco D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Leuk restaurant! Komen er vaker, leuke bedrijfsleider ook die er echt een feestje van wilt maken. Eten is gewoon lekker!