Athene Pallas

Krommestraat 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

Calabria .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben hier met de AH actie goed gegeten. N.a.v. de uitleg over de actie hebben wij onze gerechten besteld. De 'spelregels' van de actie werden ons blijkbaar niet duidelijk uitgelegd waardoor onze gerechten niet correct in de kassa stonden en er een klein meningsverschil was bij het afrekenen. Ondanks de drukte maakte deze vriendelijke meneer tijd om het foutje uit te zoeken en te erkennen. Dat was een goede service. Hij maakte onze bon alsnog correct!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker gegeten, leuke sfeer en leuke bediening! Ondanks dat het druk was werden we snel geholpen. Zeker een aanrader om lekker te gaan eten!
invoorentegenspoed .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
door AHactie schappelijk geprijsd, maar normaliter aan de hoge kant. Eten was prima, maar ken restaurants waar het goedkoper en minstens zo goed eten is.
evanderkolk .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
we hebben erg lekker gegeten. Het is een leuk restaurant met heel vriendelijk personeel. We komen hier erg graag.Kan het andere aanraden
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk Restaurant en prima eten.Het was er druk dat kwam door het het Jazz-festival in Amersfoort.Vriendelijke bediening.Kom zeker nog eens terug.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mijn vriendin en ik kwamen om 6 uur binnen om half 8 waren we nog aan het wachten tot dat iemand de bestellingen op kwam nemen.
Andere mensen hadden hier geen last van want mensen die veel later binnen kwamen werden ook veel eerder geholpen. Dit was eens maar nooit weer prijs kwaliteit verhouding klopt ook van geen kanten
Roel P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
het eten, de sfeer en de bediening was als vanouds en voldeed meer dan goed aan onze verwachtingen. We hadden geboekt via de AH/restaurantactie en mss had de korting nog iets gunstiger kunnen zijn, maar all in all: meer dan tevreden
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was eeg druk maar voldoende bediening. Naar de karaf kraanwater moesten we een paar keer vragen.Lekker gegeten.
Hans-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De bediening zoals altijd aardig, vriendelijk en behulpzaam. Wel jammer dat we 4 keer hebben moeten vragen of we nog een glas wijn konden krijgen.
Het eten perfect. Echt een van de beste griekse restaurant die ik ken. Zeker een aanrader.
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
terras,Er waren 2 verschillende kaarten,
1 voor ah actie en 1 voor niet ah actie!
Was lekker eten,maar we moesten er wel heel lang op wachten,gelukkig genoeg te zien vanaf het terras.
Yannick B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Eten was super goed! Zeker het hoofdgerecht. De bediening was een beetje warrig / niet zo professioneel. Inrichting is wat je van een Grieks restaurant zou verwachten.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Hadden een nieuwe kaart die uitnodigde om nogmaals terug te komen. Zeer ruime keus. Mijn vrouw vindt dat als je bij hun gaat eten ze het vakantie gevoel van Griekenland zelf heeft. Beter kan het niet zou ik zeggen.

Een aanrader voor iedereen die Griekenland een warm hart toedraagt
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker gegeten !1 was druk (moederdag) maar geen lange wachttijden.
Toch een kritische noot: Als we met 2 personen zonder de AH actie daar gegeten hadden was de rekening toch wel erg pittig voor een prima maar simpel 3 gangenmenu aangevuld met een Griekse salade en een 3 wijntjes en een fles water Over de 100,00 dan is het niet waard.
Daarnaast bleek bij thuiskomst de rekening met de gegeven korting niet helemaal te kloppen. Fles water was 2 keer berekend en de korting niet helemaal goed toegepast. Het zij zo Dat maar gezien als fooi voor de vlotte en toch best vriendelijke bediening.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het personeel is erg vriendelijk en ook leuk met kinderen! Het zijn echt Griekse gerechten en ook erg lekker. Je moet er misschien wel rekening mee houden dat er niet heel veel keus is voor vegetariërs en de porties zijn echt vrij groot!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Leuke locatie, heerlijk eten, vriendelijke bediening, en dat voor een goede prijs. Zeker een restaurant om vaker naar toe te gaan!
Mareike B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op een vrijdagavond met vrienden gegeten en gebruik gemaakt van de AH restaurant zegels. Leuk restaurantje in Amersfoort, prima service! Wel prijzig als je de volle mep moet neertellen.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Lekkere vegetarische kaart. Heel vriendelijk personeel. Mooie bijpassende wijn. Ik ga met veel plezier naar dit restaurant en kan het jou aanraden.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Ontzettend goed gegeten, erg lekker en we zaten goed vol.
Personeel vriendelijk en nemen de tijd voor je!
We komen zeker nog een keer terug