Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
goed eten, goede bediening.
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Els G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Door de drukte ging er wel wat mis maar wij hadden de tijd. Er werden voldoende verontschuldigingen geuit.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker eten en goede, vriendelijke bediening. Als we weer in de buurt zijn, gaan we hier zeker nog eens naartoe. Een aanrader dus.
Maarten S.
Lekker gegeten.
Er kon met de ah-actie gewoon van de kaart gekozen worden. Deze was lekker uitgebreid.
Kortom nog eens een bezoek waard!
José H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Niet echt geslaagd etentje : w.sch.lijk door vrijdagdrukte. Na afloop vriendin en ik hoofdpijn van lawaai om ons heen. Grieks sfeertje in interieur daarentegen op prijs gesteld. Personeel vriendelijk en correct, maar gezichten van sommigen gestresst, vermoeid, wat niet bij 'avondje uit' hoort.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zeer lekkere mezzes gehad en een fijne bediening die je rustig laat genieten!
Gre O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Waren zeer tevreden. Alleen vinden we het jammer dat er zonder te vragen brood op tafel wordt gezet. Dit geeft de indruk dat het bij de prijs in inbegrepen, terwijl je het bij de rekening wordt berekend. Tip: vraag of het gewenst is tegen brood te willen hebben, maar vertel dan wel dat het bij de rekening opkomt
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was in een woord fantastisch.Een aanrader.Mijn vrouw had kriebelhoest en ongevraagd kwam de vrouwelijke bediende een glas water brengen hetgeen wij als zeer attent ervaarden.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Service: 3 verschillende mensen aan tafel gehad. Lang moeten wachten op een 2e drankje. Wijnkaart bevat enkel flessen. Niet duidelijk wat de huiswijn is en waar deze vandaan komt en kost. 15 minuten moeten wachten op de dessertkaart na uithalen van de tafel.

Cuisine: Niet om naar huis te schrijven. Bladerdeeg gerechten lijken uit de vriezer te komen. Tzatziki wordt geserveerd met brood volgens de kaart. In realiteit betekent dit wat plat brood ter grootte van 1 toastje. Kip met mosterdsaus en varkensvlees stoofgerecht dan wel weer erg smakelijk.

locatie: Aan het centrale plein in Amersfoort dus A-locatie. Prima stoel.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Tijd tussen voor- en hoofdgerecht was wat ruim; we zaten lekker buiten, maar het opruimen van de aangrenzende markt zorgde toch voor behoorlijk geluid....
H.van. W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Moest wel navraag doen van hoe zij het presenteren met het AH actie.
Eten was redelijk.
Personeel was erg druk, b.v. vlug lopen en de bediening was zeer gehaast, werd niet tijdens het eten of het allemaal naar wens is wat toch normaal is.
Bij het dessert bleek dat de koffie [ i.p.v. ijs] niet tot het menu behoorde ,dat hadden ze wel even kunnen aangeven.
Al met alles toch wel een beetje een tegenvaller.
jeerbeek .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Griekse kookkunst meegemaakt met veel waardering voor oorspronkelijkheid. Leuke gelegenheid om nog eens te bezoeken. Terwijl de AH actie een prijsvoordeel gaf vonden we de prijzen van de kaart tevens zeer redelijk.
fb119 P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
wederom hier geweest nu met de lunch, het was heerlijk echt fantastisch leuke bediening je waant je in het mooie Griekenland.
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wel hebben hier heerlijk gegeten!
Arco V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goed restaurant en prima kwaliteit van het eten.
Mieke-en-Cees .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk buiten op het terras gezeten. De hele familie helpt mee om het je naar je zin te maken. Eten was goed , weer wat nieuwe gerechten geprobeerd en dankzij de AH actie heel goed geprijsd.
Mooie opmaak en prima van smaak in grote hoeveelheden. Een nagerecht zat er niet meer in maar de koffie was lekker en goed warm.
CJM V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De tonijn was te zout. Bedienster was zeer vriendelijk, maar sprak te weinig nederlands. We zaten heerlijk buiten onder de grote parasol en hadden geen last van de korte enorme regenbui die over Amersfoort heen kwam
m W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
heb er super vaak gegeten en is altijd goed en lekker en ze zijn gast vrij dus op voor een volgende keer maar weer en dan weer lekker eten daar
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
het was mooi weer, dus we hebben buiten op het terras gegeten, vandaar dat we niets over het geluidsniveau binnen kunnen zeggen.