Athene Pallas

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Athene Pallas

Rene S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wat verwacht je van de Griek?
Meestal gewoon doorsnee, maar niet bij Pallas! Kleurige, vlotte en leuke bediening. Orginele gerechten, overzichtelijk menukaart met heerlijke Griekse lekkernijen. Prima dus????
Maarten Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk op het grote terras gezeten. Beiden een lekkere mixed grill genomen. En deze was prima van smaak. Het vlees was lekker sappig en de salade was heerlijk.
Jacobus K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Op een zonovergoten avond op 18 april 2018, ja u leest het goed, 24 graden op 18 april in het centrum van Amersfoort. Na een etappe van het Westerborkpad kozen wij wederom voor Athene Pallas voor het diner als sluitstuk van deze mooie dag. De temperatuur stond het toe dat wij het hele diner buiten op het terras konden genieten. Ook de vorige maand hadden wij hier gedineerd met zes wandelvrienden. Het was toen uitstekend dus lieten wij ons door Iens verleiden niet terug te keren. Het voorgerecht van hoofdzakelijk Griekse gerechten was prima. En ook van het hoofdgerechten waren de rib-eye en de gebakken zalm prima bereid. Helaas hadden wij van de kabeljauw meer verwacht. Maar misschien is dat een gerecht dat niet helemaal in de Griekse keuken past. Gefrituurde vis hadden wij niet bedoeld en niet verwacht. Onze positieve opmerking viel bij de ober helaas niet helemaal in zijn smaak. Jammer, want wij waren verder goed tevreden. Maar het cijfer was daardoor wel op zijn plaats.
Pasquale M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Very good!!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het was erg druk en luidruchtig in het restaurant. We werden boven achter in en hoekje gezet, onder de afzuigingsinstallatie. Erg ongezellig. Inrichting is gedateerd en het restaurant heeft vloerbedekking. Het eten was goed, maar niet zoveel als bij de gemiddelde Griek. Onze frietjes werden vergeten, deze kwamen pas na het gevraagd te hebben en toen was de rest van ons hoofdgerecht al op. Ook de rekening kwam pas nadat we het aan drie verschillende obers gevraagd hadden.
laanlaan9 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben genoten afgelopen zaterdag bij 'Pallas Athene'. Wat een aardige en attente bediening. Een gezellige, levendige sfeer. De gerechten waren heerlijk! Voor herhaling vatbaar!
Ogier S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben hier heerlijk allerlei Griekse tapas gegeten. Stuk voor stuk kwalitatieve gerechten. Hoewel de porties wel wat klein waren, was er desondanks extra ruimte in je maag over om meerdere dingen uit te proberen. Hier wordt er nog netjes gevraagd of je de wijn wil proeven en de prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. We hebben hier met erg veel plezier gegeten en zouden dit restaurant iedereen aanraden!
Petra N.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijke lamskoteletten gegeten en fijne bediening
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heel sfeervol, gezellig druk. Griekse lifemuziek (1e Paasdag). Hartelijke mensen. Prima eten voor redelijke prijs.
Marie A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eten was prima. Ondanks de drukte toch redelijk snelle bediening. Gezellige Griekse live muziek aanwezig! Zeker een aanrader!
Cornelis P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekkere voorgerechten , idem voor hoofdgerecht. Ruime porties.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Goede en zeer vriendelijke bediening, erg groot restaurant hadden we niet verwacht.
In de zomer komen we misschien wel terug om op het terras te zitten. Kwaliteit van het eten was prima. Wel kleine kaart.
Lisette P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Aardige, vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten van de Medzi's. Komen zeker nog een keer terug.
sander V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening.
Sandra V.
Was top!
Wsvdm V.
Heerlijke gerchtjes gegeten,snelle service
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
De kaart was een verrasseing echt Griekse gerechten.
Ik heb heerlijk echt Grieks gegeten.
Herma N.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Eten was prima, service ook heel goed. Intrieur oubollig.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De IENS actie maakte het extra aantrekkelijk.
Lee Ran R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Eten is van goede kwaliteit, goede porties ook!
Zeer vriendelijk personeel en gezellig interieur. Zeker een aanrader voor wie zin heeft in Griek in Amersfoort!