Athene Pallas

Krommestraat 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Catering , Huisdieren welkom
Jolande M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden in een gezellige ambiance. Echt Grieks met (h)eerlijk eten. Goede bediening. In centrum van Amersfoort. Voor ieder wat wils!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Je wordt altijd fijn welkom geheten, erg gastvrij. Bediening is heel goed, vlot en vriendelijk.
Kwaliteit van het eten is erg goed.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk, sfeervol restaurant met gezellige bediening en heerlijk eten.. in het centrum van Amersfoort en de Ah actie hebben ze verlengd en geven echt het complete 2e 3 gangenmenu gratis,
Hansje V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een gezellige avond met prima eten en een goede sfeer. De bediening is vriendelijk en attent. We komen zeker een keer terug.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een echte aanrader! Leuke sfeer met live muziek (grieks en engelstalig), lekker eten en leuke, enthousiaste en aardige bediening!
Bettina H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Door de drukte erg rumoerig en een wat langere wachttijd dan gemiddeld.
Wat verwarring met de vouchers, maar dit werd keurig opgelost.
Bediening is vriendelijk en eten was goed.
aussinge .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Positieve sfeer, gezellig, lekker eten, genoeg keus, betaalbaar.
Wel moesten we erg lang wachten op ons hoofdgerecht. Gelukkig kwam de bediening daar zelf mee en kregen daarom ieder een drankje van het huis. Al met al een prima avond gehad.
Wim_L .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Altijd gezellig, goed eten en fijne sfeer en bediening. Ook nog eens op een centraal in Amersfoort gelegen locatie. De Hof ook zomers aan te bevelen door het fijne terras.
angiespit .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zijn heel gastvrij ontvangen. Komen zeker terug. Ondanks dat het restaurant vol werden we toch snel en goed geholpen. En een plus punt is dat je, zonder er om hoeft te vragen, een karaf water krijgt.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik had de lamskoteletten en was verbaasd er ineens 4 i.p.v. de gebruikelijke 5 te krijgen. Gezien de prijs van 24,75 is dat nogal belachelijk.

Verder zat er wat koolsalade bij waar je niet vrolijk van wordt en 15 Franse frietjes.
Ik had gewoon niet genoeg gegeten, dat ben ik niet gewend bij Costas en op deze manier kom ik niet meer terug helaas.
Helga1X .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij een eerder bezoek op doordeweekse dag was het rustig in deze grote zaak en heerlijk gegeten. Nu op zondagavond was de zaak compleet bezet en "levende" muziek waarbij soms werd gedanst. Ondanks de drukte was het eten weer net zo goed als de vorige keer. Chapeau keuken en bediening.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima gegeten. Goede kwaliteit eten, heerlijk gegrild vlees. Roomijs als dessert was helaas wat gekristalliseerd. Erg druk op zondagavond, wat een goed teken is, al kan de bediening het niet altijd even goed bijhouden. Live muziek leuke toevoeging al was het volume wel erg hard.
greetfransen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eigenlijk vinden wij het eten en de ontvangst een 9 waard. Dat kunnen we niet geven. Het is een acht of een tien. We hebben een gezellige avond gehad. Heel vriendelijk en gastvrij. Heel erg de moeite waard. We gaan nog wel een keer.
fiarlar .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was heel lekker. We vonden de hoeveelheid van de garnituur wat mager. Verder prima. Wellicht voor herhaling vatbaar.
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was erg lekker, prima porties en het was ook snel gebracht. Bediening is goed en het restaurant ziet er prima uit. Vriendelijk personeel ook.
willem K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goed eten in een vriendelijke gemoedelijke sfeer. Gebruik gemaakt van de actie van Albert Heijn. We komen er zeker nog eens terug.
henlam .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Beperkte maar prima kaart. Wij moesten meer dan een uur wachten tussen het voor- en hoofdgerecht. Dat dempt dan toch wel het plezier van de goede kwaliteit van het eten (ondanks de uiteindelijke excuses en glaasje ouzo). Het excuus was een groep van 12 personen die voor ons het eten moest krijgen.
Andries D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wijnkaart kwam veel te laat, net als toelichting op voorgerecht, Tussen voor- en hoofdgerecht moesten we 3 kwartier wachten, hetgeen werd afgedaan met de opmerking dat je wat langer moet wachten als je ook een voorgerecht hebt besteld. We kregen de indruk dat de bediening voor vaste gasten een stuk beter was, wat op zich niet vreemd is, maar daar moeten de andere gasten niets van hoeven merken. Enige lichtpuntje was een wat oudere man in de bediening die wel geïnteresseerd leek. Niet voor herhaling vatbaar.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wat hebben we hier lekker gegeten ! Goede service en zeer vriendelijk en attent personeel. We hebben de Gyros en Lamskoteletten genomen, echt heerlijk en mals ! Grote porties, het ontbreekt je aan niets. Hier komen we snel weer !
tmd_rm10 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten was zo lekker ik ben ook niet anders gewend. Live zanger om heerlijk de sfeer erin te houden met zijn Griekse muziek, fantastisch volgend jaar kerst zijn we er weer!