Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

Jouw recensie over het restaurant Athene Pallas

Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eten was goed, was alleen jammer dat we lang moesten wachten op hoofdgerecht, dit werd goed gemaakt met wat te drinken.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goed eten, mooie porties aparte ijssmaken. Drukke tent, luidruchtig. Deuren aan beide zijden, koude lucht op zo’n moment. Aardig joviaal personeel.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
IENS moet beter aangeven dat er een code meegenomen moet worden naar het restaurant. Het restaurant was lekker gezellig.
Rindert V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Ons voorgerecht was 2x "Souzouki Saganaki" en 1x "Hortopites"; beiden waren erg goed. Als hoofdgerecht 1x "De smaak van Griekenland" (voor 2 pers.) en 1x "Rib-eye". De eerste was weer erg goed, maar de Rib-eye, hoewel lekker, kon beter. Porties waren goed. Op de wijnkaart stond niet vermeld wat hun huiswijn was en de bediening kon het ons ook niet vertellen. Verder was de bediening erg aardig en behulpzaam, maar zouden ze nog wel een cursus etiquette kunnen gebruiken.
jill V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Bij binnenkomst direct goed ontvangen en een ruime opzet... je sit niet bij de ander op het bord te kijken wat bij veel Griekse restaurants wel zo is. Wat wel jammer aan de grote opzet was, was dat de service niet echt een persoonlijke touch heeft! Tot nu toe altijd in Griekse restaurants gewent dat je heel openlijk en vriendelijk wordt ontvangen met een glaasje typisch Griekse drankje (ouzo) van het huis. Dit was helaas hier niet het geval, moesten zelfs €4,00 afrekenen toen we een glaasje bestelde!
Eten was verder wel prima! Goed van smaak en werd snel geserveerd!
Wat een enorme teleurstelling was:
Ik had de reservering geboekt via Iens en er bleek de hele maand december 30% korting geleverd te worden op je eind afrekening. Toen mijn zusje voor ons ging afrekenen en ik thuis aan haar vroeg of de korting verrekend was, bleek dat we gewoon de volle 100% afgerekend hadden. Zij was niet op de hoogte van die 30%, maar de eigenaar heeft er dus ook niet op gewezen, wat we uitermate slecht vonden! Als je de hele maand december deze actie levert, moet je niet mensen de volke rekening laten betalen. Niet bepaald een goede service.
Toen ik hierover opbelde naar de zaak en de situatie uitlegde, belande ik in een discussie wat onze avond een negatieve afloop gaf. De persoon aan de telefoon gaf als reactie dat hij niet van elke gast kan weten dat die gereserveerd heeft met korting en dat je dit zelf dient aan te geven bij het betalen.
Uitgelegd dat ik bij binnenkomst had aangegeven dat ik gereserveerd had en mijn naam opgegeven en dat mijn zusje betaald had en niks wist van die 30% korting, dus dat hij het al service ook zelf had kunnen verrekenen op de rekening, maar hier werd amper op ingegaan helaas.
Om een vervelende discussie te vermijden heb ik het erbij gelaten, maar vind dit alles behalve service gericht en klantgericht. Het scheelde ons €30,00 op de totale rekening, die we nu gewoon NIET gekregen hebben.
Al met al... ondanks het lekkere eten en de toplocatie, bovenstaande situatie en vooral de reactie van de medewerker aan de telefoon js voor ons een reden om hier niet meer naar toe terug te gaan! Heel jammer!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De 30% korting niets meer over gehoord maar dat geeft niet en de mensen zijn zo lief dat we er maar niet om gevraagdhebben. Het is al zo betaalbaar! Aanrader voor lekker grieks eten.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We waren hier eerder en wat opviel was dat het er rustiger was dan voorheen. Maar dat kan ook liggen aan het koude weer van die dag. Bediening was vlot, het eten goed en de bediening alert zonder opdringerig te zijn. Gewoon heel aardige mensen. Voor de aardigheid eens Brouska gegeten, een Griekse pasta met veel vlees. Ook lekker! De wandeling er naar toe door het oude stadscentrum is al een feestje, zeker met de kerstverlichting aan.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk eten , bediening is goed! We komen er vaker !!
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Pallas Athene blijft één van onze favoriete Griekse restaurants in Nederland. En wij kunnen het weten want we hebben er bij zo'n 40+ verschillende gegeten :)
Hubertus V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Alles heel lekker zeker de Giros
JW V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker gegeten voor een scherpe prijs, namelijk 30% korting via Iens.
mar c V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
prima gegeten. We komen zeker terug
Dyon V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gekozen voor "De Smaak van Griekenland", 25 euro per persoon. Gebruik gemaakt van 30% korting op de hele rekening. We hadden echt het idee dat de hoeveelheid eten hierop was afgestemd. Zeer mager voor een bedrag van 50 euro voor 2 personen. Wij gaan in ieder geval niet meer terug.
Fam H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vriendelijk personeel
Heerlijk eten aanrader
Eileen K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Lekker gegeten, en met de Iens deal voor een heel schappelijke prijs.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Pallas Athene is een goed grieks restaurant met authentieke gerechten. Vriendelijk personeel! We hebben er heerlijk gegeten.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De gerechten bij Pallas Athene waren goed bereid. Doet recht aan de originele Griekse keuken. Ik kom hier zeker graag nog terug. Echt een aanrader!
h.berkien B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Persoonlijk vond ik het eten slecht. Niet smakelijk, wel veel, maar daar gaat het mij niet om.
Ook te veel lawaai door de live music. Veel te massaal.
Nee dit is niet mijn favoriete restaurant.,
Jo A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was prima, kip lekker mals en niet te droog. Gezellig grieks. We hebben lekker gegeten en een vlotte aardige bediening.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Restaurant is wat rumoerig verder prima!