Athene Pallas

Krommestraat 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Catering , Huisdieren welkom
Bettina H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
aussinge .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wim_L .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Altijd gezellig, goed eten en fijne sfeer en bediening. Ook nog eens op een centraal in Amersfoort gelegen locatie. De Hof ook zomers aan te bevelen door het fijne terras.
angiespit .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zijn heel gastvrij ontvangen. Komen zeker terug. Ondanks dat het restaurant vol werden we toch snel en goed geholpen. En een plus punt is dat je, zonder er om hoeft te vragen, een karaf water krijgt.
Helga1X .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij een eerder bezoek op doordeweekse dag was het rustig in deze grote zaak en heerlijk gegeten. Nu op zondagavond was de zaak compleet bezet en "levende" muziek waarbij soms werd gedanst. Ondanks de drukte was het eten weer net zo goed als de vorige keer. Chapeau keuken en bediening.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima gegeten. Goede kwaliteit eten, heerlijk gegrild vlees. Roomijs als dessert was helaas wat gekristalliseerd. Erg druk op zondagavond, wat een goed teken is, al kan de bediening het niet altijd even goed bijhouden. Live muziek leuke toevoeging al was het volume wel erg hard.
greetfransen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eigenlijk vinden wij het eten en de ontvangst een 9 waard. Dat kunnen we niet geven. Het is een acht of een tien. We hebben een gezellige avond gehad. Heel vriendelijk en gastvrij. Heel erg de moeite waard. We gaan nog wel een keer.
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was erg lekker, prima porties en het was ook snel gebracht. Bediening is goed en het restaurant ziet er prima uit. Vriendelijk personeel ook.
willem K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goed eten in een vriendelijke gemoedelijke sfeer. Gebruik gemaakt van de actie van Albert Heijn. We komen er zeker nog eens terug.
henlam .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Beperkte maar prima kaart. Wij moesten meer dan een uur wachten tussen het voor- en hoofdgerecht. Dat dempt dan toch wel het plezier van de goede kwaliteit van het eten (ondanks de uiteindelijke excuses en glaasje ouzo). Het excuus was een groep van 12 personen die voor ons het eten moest krijgen.
Andries D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wijnkaart kwam veel te laat, net als toelichting op voorgerecht, Tussen voor- en hoofdgerecht moesten we 3 kwartier wachten, hetgeen werd afgedaan met de opmerking dat je wat langer moet wachten als je ook een voorgerecht hebt besteld. We kregen de indruk dat de bediening voor vaste gasten een stuk beter was, wat op zich niet vreemd is, maar daar moeten de andere gasten niets van hoeven merken. Enige lichtpuntje was een wat oudere man in de bediening die wel geïnteresseerd leek. Niet voor herhaling vatbaar.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wat hebben we hier lekker gegeten ! Goede service en zeer vriendelijk en attent personeel. We hebben de Gyros en Lamskoteletten genomen, echt heerlijk en mals ! Grote porties, het ontbreekt je aan niets. Hier komen we snel weer !
tmd_rm10 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten was zo lekker ik ben ook niet anders gewend. Live zanger om heerlijk de sfeer erin te houden met zijn Griekse muziek, fantastisch volgend jaar kerst zijn we er weer!
karinvanwell .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een gezellige sfeer, prima ontvangst , lief personeel nemen de moeite om een praatje te maken, je mag van de menukaart kiezen, een echte aanrader
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Pallas Athene! Mochten met de AH actie toch deze avond van de gehele kaart kiezen. Bij het dessert kregen we een zelfgemaakt kerstkoekje, erg leuk gebaar. Personeel is erg vriendelijk en de wijn is lekker! Enig minpuntje; bij de gyros zou wat meer tzaziki mogen.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben hier gegeten met de AH actie en mochten van de kaart kiezen. Wat we kregen was op zich lekker en bijna alles goed op smaak. Carpaccio als voorgerecht kun je beter niet doen. Veel te veel mayonaise (?!) erop waardoor je het vlees niet proefde. De gehaktballen waren eenvoudig, maar lekker. De ossenhaas van de grill is een aanrader, de zeebaars erg lekker, maar was wat karig. De baklava toe was errug goed! Al met al best oké gegeten voor een redelijk hoge prijs.
ellylier .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten van de ah-actie.
Geen gedoe met een speciale menukaart,maar gewoon alles kunnen kiezen van de eigen kaart.
Geen uitgebreide kaart,maar voldoende te kiezen.
Bediening is erg vriendelijk en netjes.
Lacatie in binnenstad is ook ideaal.
Gaan zeker nog eens terug.
Miryam Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Pallas Athene is een uitstekend restaurant met een prettige sfeer.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heel knus en gezellig restaurant waar we zeker nog eens naar toe zullen gaan en anderen de tip geven. Huiselijk, lekker eten...Echt genoten!
Rina F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
WIJ HEBBEN HIER MET 6 PERSONEN GEGETEN MET DE AH ACTIE. WE KONDEN GEWOON VAN DE KAART KIEZEN EN DE GERECHTEN ZAGEN ER UIT ZOALS HET ZOU MOETEN ZIJN, DUS NIET MINDER, OOK NIET KOUD. PRIMA. HELE VRIENDELIJKE BEDIENING. ZKER VOOR HERHALING VATBAAR