Athene Pallas

Hof 19 3811 CJ Amersfoort Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Athene Pallas

Hoe de Grieken eten

Al vele jaren is dit authentiek Griekse restaurant gevestigd in het historisch hartje van Amersfoort. Eten neemt in Griekenland een grote plaats in, soms eten ze zelfs twee warme maaltijden op een dag. Gastvrijheid staat daarbij centraal- daarom kun je Bij Pallas ook proeven van meer dan 150 soorten wijn in de wijnbar. Benieuwd wat de Griekse keuken meer te bieden heeft dan gyros en souflaki? Probeer het uit!

Meer informatie over restaurant Athene Pallas

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Athene Pallas

Anita K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Geen prettige bediening. We werden niet hartelijk ontvangen. Kregen ook niets aangeboden. Andere gasten werden ontvangen met brood en kruidenboter. Wij moesten direct bestellen. Kregen verder ook geen aandacht. Absoluut niet klantvriendelijk.
Am S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Ondanks reservering via iens met ah dineractie werd er bij de afrekening toch lastig gedaan. Niet prettig.
Gerlinde W.
Zeer vriendelijke bediening.
Een absolute aanrader!
Claudette Virginia V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
In het hart van de oude binnenstad van Amersfoort vind u dit gezellig/romantisch Grieks restaurant. We hadden om 18.00 uur gereserveerd, maar kwamen doordat we moe waren van de lange dag ( lange treinreis en dierentuin bezoek ) een uur vroeger. Dit was totaal geen probleem, alleen jammer dat we niet aan de voorkant buiten mochten zitten. We konden wel aan de achterkant buiten zitten, maar dat was minder gezellig. Raar was dat een moeder met 2 kinderen die na ons ook daar kwamen zitten en toch besloten om aan de voorkant te gaan zitten niet naar de achterkant gestuurd werden. Het eten was heerlijk, het varkenshaas had wel wat gaarder gekund en de hoeveelheid sla had wat ruimer mogen zijn. Bier en witte wijn waren perfect maar we moesten wel zelf naar binnen gaan om een 2de ronde ervan te vragen omdat er niemand kwam vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Hetzelfde gold voor het nagerecht, we moesten zelf naar binnen om dat te bestellen terwijl we allang de dessert kaart hadden.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, heel aardige bediening en echt een topavond gehad!
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gezellig restaurant leuke locatie binnenstad amersfoort.
Vooral binnen een griekse sfeer met mooie wandschilderingen.
Groot buiten terras goed eten en een vriendelijke en correcte bediening.
Annet Van De C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Voorgerechtje werd gereserveerd met brood wat oud was, dit gemeld komen keurig nieuwe brengen die ook oud was. Bij de derde melding kregen we vers brood. ..... er bleek nog oud brood van de vorige dag te leggen in de mand en dit werd gewoon gebruikt...
Bij het afrekenen moesten we dit ook gewoon betalen, dat hadden ze niet moeten doen.
M. W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer vriendelijke bediening, bij het eten is het Grieks wat zoek. Lekker vlees, maar een hompie sla met een sliert dressing en overigens heerlijke belgische frieten. Geen enkel Grieks accent.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Geen brood vooraf. Verkeerd voorgerecht gekregen, niet van gezegd, was overigens wel erg lekker(mosselen in witte wijn ipv tomatensaus met feta). Taai varkensvlees. Hoofdgerecht was erg lekker (kipfilet in mosterd roomsaus). Bij afrekenen niet de 30% korting gekregen die ik door het reserveren bij Tripadvisor zou moeten krijgen. Leuk om een keer gegeten te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar helaas.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Zoals al vaker ondervonden een goed restaurant met vriendelijk en vakkundig personeel.
Rose M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Kwalitatief zeer goed eten. Minder punt was de service deze keer. Meer dan 50 minuten wachten op je hoofdgerecht is te lang. Dit doet zoals gezegd niets af aan de kwaliteit van het eten.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Gewoon een Top zaak zoals gewoonlijk
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten, dit keer met de AH actie. Prettige bediening zoals vanouds. Komen hier iedere keer weer vanwege de fijne sfeer, uitstekende maaltijden en bediening.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Hardwerkende mensen, weer genoten.
Haléma M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Super gezellig gezeten en lekker gegeten,personeel ook heel vriendelijk
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Vriendelijke hardwerkende mensen, staan midden in de Amersfoortse samenleving. Waardevol. Respect, om zo een vol terras van alles te voorzien in een redelijk tijdsbestek, bij hoge temperatuur en maar blijven glimlachen.
John D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Het was gewoon fantastisch. Heerlijk eten, goeie service en een mooi plekje op het terras half in de zon. Echt genieten!
Adri F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Alles was erg smaakvol en het personeel was uitermate vriendelijk.
Dit griekse restaurant is zeker aan te bevelen
Gerry K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Wij zaten niet binnen maar buiten ????