Athene Palace

Herenstraat 88A 2291 BJ Wateringen Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Palace

Uiteten zoals ze dat doen in Griekenland

Even weg uit Nederland? Bij Athene Palace waan je je even helemaal in Griekenland. Droom weg bij de traditionele muziek, wit marmeren beelden, statige zuilen en uitgebreide kaart vol Griekse delicatessen. Dit familierestaurant is ook heel geschikt voor grote groepen, vergaderingen en zelfs (huwelijks)feesten.

Meer informatie over restaurant Athene Palace

- Ontbijt 16:30 - 22:30

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Athene Palace

A V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gezellig ,goed eten vriendelijk personeel.voor herhaling vatbaar.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Als we uit eten gaan, dan is dit toch wel 8 van de 10x bij Athene in Wateringen.
Heerlijk eten en nog betaalbaar ook, van mij een dikke 10!
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Kom al jaren hier met veel plezier.het sfeervolle ruime restaurant...de supervriendelijke bediening en het lekkere eten maken mijn avond uit eten echt een feestje
Hennie G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
eten 6,5 ossehaas met peper saus was rauw met veel spier niet te eten was mee genomen naar de keuken en helemaal geen excuses dat vindt ik heel slecht
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima gegeten.stampvol: betere reclame kan niet!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Wat hadden niet veel tijd en door jetleg had mijn relatie niet veel honger, maar kon het zonder problemen netjes ingepakt meenemen. Goed geregeld.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangen, zeer ruime porties (de volgende keer ga ik niet voorgerecht EN hoofdgerecht nemen). de smaak /kwaliteit van de gerechten was prima, alleen vind ik over het algemeen de prijzen van de hoofdgerechten iets aan de hoge kant, wel kregen we na afrekenen nog een koffie van de zaak!
Het interieur en sfeer is echt Grieks, helaas kregen we een tafeltje helemaal achterin de zaak toegewezen, waardoor we van die sfeer niet veel meer konden proeven, dat was jammer. Overall, zou ik er toch zeker nog een keer naar toe gaan!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben met onze buurtjes (6personen) erg lekker gegeten en kregen alle tijd terwijl het erg druk was.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
veel te snelle bediening, alles gehaast bij fout drankje beloofd om iets anders te brengen werd vergeten...haast ,haast ,haast het gevoel krijgen dat de volgende gasten zsm aan tafel moesten komen..jammer van een avondje uit ook met de opmerkingen bij reservering werd niets gedaan(speciale gelegenheid verjaardag)jammer..eten was redelijk goed.Kom er niet weer denk ik,gemiste kans..
Jerommeke R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het eten was prima en ook meer dan voldoende. Inrichting is zeer sfeervol en leuk verlicht. Kom er graag weer eens terug
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
ik ben met wat vrienden hier gaan eten. mijn vrienden waren zeer tevreden en ook de inrichting en de sfeer was bij ons allemaal erg welkom. het eten was zalig! we ijn met een goed gevoel weggegaan en komen zeker hier nog terug.
Kostas K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Super restaurant! goede service, aardig personeel, altijd gezellig, heerlijk te eten en vooral ook super lief voor kinderen
Karel E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Op dezelfde voet doorgaan
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Echt super gezellig
G En J S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker gegeten, maar alles gaat zo gehaast. De bediening is (te) snel. Voor je het weet, ben je weer thuis.
Als je echt een avondje wilt relaxen en rustig aan wil doen, moet je dit dus echt aangeven.
De kruidenboter bij het brood, wat je krijgt, is nog nooit zo lekker geweest, dus houden zo, Toppie!
Een minpuntje: je krijgt dit brood pas, als je de bestelling hebt gedaan. (wij willen even genieten van ons aperitiefje). Wat wil zeggen, dat de tijd tussen het brood en je hoofdgerecht te kort is. Geef het brood liever, als je de Ouzo brengt. Dat is gezelliger en kan het wat ‘zakken’, voor je echt gaat eten.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het was geweldig,heerlijk eten en goede bediening...
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
restaurant was stampvol op zaterdagavond.Er was geen tafeltje meer vrij, maar omdat wij hadden gereserveerd heeft de baas ons een VIP tafel gegeven, dat wil zeggen een tafel voor 5 personen voor ons 2. Heerlijk gegeten, meer dan royale porties. Supervriendelijke en beleefde bediening. Wij komen hier graag nog vaak terug.Wij betaalden voor 2 scotelsmet een halve liter wijn en een heerlijk dessert ongeveer 35 euro p.p. en wij vonden het de prijs echt waard
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
tafel was leuk versiert voor de verjaardag van onze dochter
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Gezellig restaurant met heerlijk eten en uitgebreide kaart. Voor elk wat wils! Gastvrij personeel, lekkere wijn en ruime zitplaatsen.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Hartelijke ontvangst en aardig personeel. Lekker eten in een gezellige ambiance. TOP!