Athene Palace

Herenstraat 88A 2291 BJ Wateringen Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Palace

Uiteten zoals ze dat doen in Griekenland

Even weg uit Nederland? Bij Athene Palace waan je je even helemaal in Griekenland. Droom weg bij de traditionele muziek, wit marmeren beelden, statige zuilen en uitgebreide kaart vol Griekse delicatessen. Dit familierestaurant is ook heel geschikt voor grote groepen, vergaderingen en zelfs (huwelijks)feesten.

Meer informatie over restaurant Athene Palace

- Ontbijt 16:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Athene Palace

Alex K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Weer lekker gegeten en goed verzorgd.
sonja R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten
Anka G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Prima sfeer, prima eten en erg aardig personeel. We zijn echt gezellig een avondje uit geweest en komen zeker weer terug.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wat een fantastisch restaurant is dit!!!
KARIN H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed verzorgd en mooirestaurant, heel vriendelijk personeel, lekker relaxe sfeer en natuurlijk goed gegeten we komen zeker nog eens terug.
P D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super restaurant. Gezellige sfeer, snelle bediening en goede portie.
Ik ga zeker nog een keer.
......"".........................
hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Bezoeken het restaurant regelmatig, omdat de kwaliteit van het eten goed is en de sfeer prettige. Bediening is vriendelijk en klantgericht.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Al vaker hier geweest en het blijft een fijn restaurant met erg lekker eten en goede service. Niets op aan te merken! Enige nadeel zijn de toiletten die boven zijn.. vooral voor mensen die moeite hebben met lopen (ouderen) is dit erg vervelend.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Personeel was zeer vriendelijk, mooie warme uitstraling van het restaurant in een Griekse sfeer. Verder heb ik geen op of aanmerkingen.
hans B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een restaurant waar wij graag terugkomen.
Het eten is heerlijk. De eigenaar is erg gastvrij en vriendelijk.
De sfeer is gezellig.
Voor ons mag er alleen iets meer pauze zitten tussen het stokbrood en hoofdmaaltijd.
Germi L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gewoon top restaurant
Piet E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
zeer goed eten .Erg vriendelijk personeel. Wij komen graag terug !!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Een lekkere frisse salade vooraf. Hoofdgerecht een kip souflaki. Heerlijk gekruid en ruime portie. Snelle en vlotte vriendelijke bediening. Een aanrader voor de volgende keer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten!!! Aardige bediening!!
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Ouzo van het huis, altijd lekker. De bestelde drankjes kwamen ook snel door en kregen de kaart en na het bestellen een mandje stokbrood met kruidenboter. Mijn voorgerecht, champignons met knoflook (waren rauwe grote stukken!) was lekker maar was vrij veel. Daardoor had ik niet veel trek meer in het hoofdgerecht, het ossenhaaspannetje met groenten. De saus was mij te dik en te zoet, waardoor ik nog minder trek kreeg. Wel zonde, want het was verder prima kwaliteit eten en de ossenhaas was perfect medium rare. Frites waren redelijk en de tzaziki was prima. De salade was een beetje lauw, helaas, maar niet onsmakelijk. Er kwam telkens niemand meer langs om te vragen of we een dessert wilden. Zelf maar even aan een serveerster gevraagd en zei dat de kaart al op de tafel stond, wat dus niet zo was. We kregen alsnog een verfrommelde dessertkaart. Een nagerecht zat er voor mij niet meer in, ik koos daarom voor een dessertwijntje, dat was lekker fris en fruitig.
Interieur is heel erg mooi, we keken onze ogen uit.
C B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We kwamen hier regelmatig eten. De mixed grill was altijd heerlijk. Vanavond dachten we eens iets anders te proberen: vis voor 2 personen en voor 1 persoon Kotopoulo kip.
Voor 52,-(!!) krijg je 2 gamba's, 10 inktvisringen, 2 kleine mootjes zalm, 2x schol. Mocht het goed smaken dan is de prijs ok. Maar wat een teleurstelling was dit. De gamba's waren taai en de rest van de vis was niet gekruid dus smakeloos. Op mijn vraag aan de bediening waarom de vis niet gekruid was, kreeg ik te horen dat de ouderen niet van gekruid houden (?). Ouderen? Het restaurant zat vol met jonge gezinnen. Ik moest maar zout en peper gebruiken om het op smaak te krijgen.

De kip smaakte naar zoete ketjap; niet bepaald Grieks te noemen. Het gerecht was ook niet het goedkoopste, 19,-.
Jammer maar het lijkt alsof het restaurant zijn glorie verliest. Tenminste wat ons betreft wel. Volgende keer maar eens een ander Grieks restaurant proberen.
peter F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
lekker gegeten kom hier beslist terug..
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het bestelde visgerecht, waar wij anderhalf uur op moesten wachten, was heel beperkt, smakeloos en niet met zorg bereid en vooral veel te duur. Het deed aan een snackbar op de hoek denken: even snel in de paneer en frituur en ongekruid voorschotelen. Dat kwam de smaak absoluut niet ten goede. Visgerechten vind ik hier beslist geen aanrader. Iets soortgelijks gold ook voor het kipgerecht, of liever gezegd: een kipfilet in stukjes gesneden en met ketjap overgoten. We kregen het niet door onze keel. De inrichting ziet er verzorgd en exclusief uit, alleen heel jammer dat je door een slechte akoestiek moet schreeuwen om je verstaanbaar te maken aan je tafelgenoten. Over de lange wachttijd, inclusief die bij binnenkomst ondanks reservering, zullen we het maar niet meer hebben.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het was erg lekker !! Konden het niet op, de borden waren erg vol !! Was de eerste keer ,maar komen zeker terug !!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
het was vrij rustig waardoor het eten wel heel snel kwam.

hadden als vooraf keftedakia en dolmakia. gehaktballen in tomatensaus en wijnbladeren gevuld met rijst en gehakt in een soort botersaus.
we hebben ze in tijden niet zo lekker gegeten!

hoofdgerecht was voor beiden een mixedgrill, gyros was iets te zacht, we houden zo van de 'krokante' stukjes er in!
de rest van het vlees was heel zacht en gaar! top!

salade was op kamertemperatuur, niet zo'n ik sta lang in de koelkast salade, de tomaat was mij te zacht. jammer.

Eindelijk een Griek die zijn hoeveelheid begrijpt en niet het hele bord volgooid met patat!
We hadden aardig wat eten over en mochten het zo mee naar huisnemen.
Topservice.

We hadden van te voren gebeld of we een hondje mee mochten nemen, dit was geen probleem, maar aan het eind viel toch een ober er over! beetje jammer, gelukkig waren we al klaar om te gaan.