Athene Palace

Herenstraat 88A 2291 BJ Wateringen Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Palace

Uiteten zoals ze dat doen in Griekenland

Even weg uit Nederland? Bij Athene Palace waan je je even helemaal in Griekenland. Droom weg bij de traditionele muziek, wit marmeren beelden, statige zuilen en uitgebreide kaart vol Griekse delicatessen. Dit familierestaurant is ook heel geschikt voor grote groepen, vergaderingen en zelfs (huwelijks)feesten.

Meer informatie over restaurant Athene Palace

- Ontbijt 16:30 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was goed verzorgd en smaakte heerlijk.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Dit restaurant is gewoon top! Het ziet er fris en mooi uit, het personeel is erg vriendelijk en gastvrij; dus super! We gaan er zeker weer naar toe.
Stevica M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prettige sfeer.
Heel vriendelijk personeel.
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie!
Komen hier graag nog eens terug.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
het is erg gezellig ingericht en leuk versierd voor de kerst de sfeer was goed ook onder het personeel
het eten is goed en niet zo duur
phantagarow .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Jammer dat de bediening het zo snel wil doen. Als je nog iets wil bestellen rennen ze alweer weg......
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Leuke ontvangst met vriendelijk personeel. Het eten is niet spectaculair en veel van hetzelfde, al langere tijd dezelfde kaart. De kleren stonken wel behoorlijk naar de uien toen we daar geweest waren
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteravond met z'n vieren gegeten bij jullie. Vriendelijke ontvangst. De service was goed en het eten was weer voortreffelijk. Aan het eind nog met een ober en een paar andere gasten de sirtaki gedanst. Was een leuke afsluiting.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
oke
Anka G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het restaurant is heel erg gezellig ingericht en de sfeer is zeer goed. Het personeel is heel vriendelijk en de bediening is perfect. Het eten is verrukkelijk.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellige Griek met lekker eten.
We hebben gevraagd om niet te snel het hoofdgerecht te brengen en dat werkte perfect!
We gaan hier wel eens terug.
H O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
recht toe recht aan zoals een griek hoort te zijn. prima porties en bediening. prijs ook prima, de grillschotel voor 2 personen kost 34 Euro en is ruim voldoende
Hartenvrouw .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
heel gezellig restaurant mooi aangekleed restaurant. wij komen hier graag. de bediening is vriendelijk en behulpzaam. het eten is lekker gekruid, wel voor ons altijd te veel.
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Genoten van een mooi avond in een echte Griekse sfeer. Beetje rumoerig, maar het hoort er ook wel een beetje bij.
chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk eten, vers en warm.het zit altijd vol hier. Aanrader zijn de schotels voor 2 of. Meerdere personen.prettig is dat je niet heel lang hoeft te wachten op je eten, vooral fijn met kinderen!
ygr .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk eten, gezellige aankleding, komen er regelmatig
Juiste prijs verhouding, Aanrader
Vriendelijk personeel
.............
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Grote porties, lekker eten. Tzatziki vond ik te sterk, te veel en te sterke knoflook. Ook miste ik bij het voorgerecht tzatziki iets van brood. Nu waren het alleen maar 3 vrij grote bollen tzatziki. Wij hebben erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten terwijl het niet eens zo druk was. Volgens mij waren ze ons vergeten. Als laatste nog dat er nooit iemand langs kwam voor drinken, ik moest hier zelf steeds om vragen. Zelfs als ik duidelijk mijn lege glas en flesje op de rand van de tafel zette.
colinda41 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op zich lekker gegeten. We waren met 11 personen en kregen een tafel in 2 delen. Daardoor konden we niet goed met elkaar communiceren. Eten was prima. Bediening chagrijnig. We komen hier vaker maar dit keer hadden ze er niet heel veel zin in
comafrma .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Athene Palace. de Kreta schotel was mmmmm. De bediening perfect en het interieur heel mooi. Voor herhaling zeer zeker
tonvbh .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie zaak. Prijs was goed. Ik had alleen het idee dat het personeel er niet allemaal evenveel zin in had.
Henk_Lankester .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Athene Palace in Wateringen is een modern Grieks restaurant, gezellig ingericht met verschillende zithoeken, een uitstekende bediening en een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Zowel de Boerenschotel als de overige gerechten waren van prima kwaliteit. Voor Grieks uit eten is dit een aanrader!