Athene Palace

Herenstraat 88A 2291 BJ Wateringen Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Palace

Uiteten zoals ze dat doen in Griekenland

Even weg uit Nederland? Bij Athene Palace waan je je even helemaal in Griekenland. Droom weg bij de traditionele muziek, wit marmeren beelden, statige zuilen en uitgebreide kaart vol Griekse delicatessen. Dit familierestaurant is ook heel geschikt voor grote groepen, vergaderingen en zelfs (huwelijks)feesten.

Meer informatie over restaurant Athene Palace

- Ontbijt 16:30 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We vierden met tien personen de verjaardag van onze moeder en het bleek een perfecte locatie om dat te doen. Op voorstel van de bediening bestelden we een aantal schotels waarmee grote en kleine eters goed aan hun trekken kwamen. Het eten was kwalitatief goed, in verhouding met wat je mag verwachten. De bediening verdiend een extra compliment. Men heeft mede voor een mooie 83ste verjaardag van onze moeder verzorgd. Dank daarvoor!
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gisteren met ons tweetjes spontaan bij jullie wezen eten. Een minpuntje was, dat er aan de varkenshaasspies met uien en paprika, maar 3 kleine stukjes paprika zaten en 1 stukje ui. Toen ik hier wat van zei, werd dit ruimschoots goedgemaakt, door een spiesje met gegrilde uien en paprika's. Top service! Vriendelijk personeel en tijd voor een praatje.
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Was gewoon geweldig
Heerlijk gegeten goed sfeer zeker een aanrader
En komen zeker terug compliment voor de kok me schoonvader heb er van genoten
ellie F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Leuke sfeervolle mooie lokatie
Jorg J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk restaurant. Behoorlijk grote porties je gaat voldaan en tevreden naar huis. Top restaurantje!!!!
kettenis40 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zoals altijd een hartelijke ontvangst, met ouzo uiteraard. De bediening is zeer vriendelijk en een ge-oliede machine. Als het erg druk is, vergeet men ook wel eens een bestelling voor nog een drankje, maar dat is geen hoofdzaak. Kwaliteit van het eten is constant goed. Toen het erg druk werd, wordt je niet weggekeken, wat wel eens voorkomt bij andere restaurants en men is altijd erg vriendelijk tegen jonge kinderen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Klasse bediening en het eten was voortreffelijk
Luut D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Voor de eerste keer met de hele familie naar Athene Palace.
Ruime ( en gratis) parkeergelegenheid bij de voor en achteringang.
Ontvangst en service was door het vriendelijk personeel erg aangenaam.
Menukaart is erg uitgebreid zodat echt voor iedereen wel een goede keuze te maken valt
Kwaliteit en portie van de bestelde gerechten waren ruim voldoende.
Wij komen zeker terug in dit sfeervolle restaurant.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Leuk en vriendelijk personeel we komen vast nog eens terug
Ment P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Echt even er tussenuit. Zeer sfeervol, goed zeer vriendelijk personeel, heel goede prijs/kwaliteit, etc. Kortom een aanbeveling om in dit zeer hoogwaardig Grieks restaurant te gaan eten.Complementen!!!!!
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Prima eten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zondagavond en stampvol. Dat zegt al genoeg. Service uitstekend en dat ondanks de drukte. Eigenaar gaat voorop in de strijd. Mooi om te zien.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten in een sfeervol Grieks restaurant. Leuke muziek en gezellige mensen
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Restaurant athene wateringen daar eet ik altijd super lekker. Personeel is heel aardig sfeer is goed. Blijft een aanrader .
Boris123 D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vanwege waarschijnlijk Valentijnsdag was het erg druk. Het gewenste gerecht konden we dit keer niet krijgen. Voorgerecht stond vlot op tafel. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was erg lang. Ter compensatie kregen we van onze bediening daarvoor twee kopjes cappuccino aangeboden, die erg lekker waren.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het oogt van buitenaf al goed en je word vriendelijk ontvangen.
Ik heb wel vaker bij een grieks restaurant gegeten maar bij Athene is de sfeer gewoon goed.
Het eten is heerlijk kan niet anders zeggen.De bediening is top en we zijn zeker van plan om vaker terug te gaan.
Dit word 1 van onze favorieten.
frank H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
weer een feest om er te eten. heerlijk gekruid eten. je hebt altijd genoeg eten. goed prijs verhouding. Bediening is snel maar je wordt niet opgejaagd.
Gedi V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Prima adres om te eten.
astrid194 N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wellicht kleinere kaart en gerechten iets minder 'lomp' serveren (veel is lekker ?)
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was goed verzorgd en smaakte heerlijk.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Dit restaurant is gewoon top! Het ziet er fris en mooi uit, het personeel is erg vriendelijk en gastvrij; dus super! We gaan er zeker weer naar toe.