Athene Palace

Herenstraat 88A 2291 BJ Wateringen Nederland Kaart

Over restaurant Athene Palace

Uiteten zoals ze dat doen in Griekenland

Even weg uit Nederland? Bij Athene Palace waan je je even helemaal in Griekenland. Droom weg bij de traditionele muziek, wit marmeren beelden, statige zuilen en uitgebreide kaart vol Griekse delicatessen. Dit familierestaurant is ook heel geschikt voor grote groepen, vergaderingen en zelfs (huwelijks)feesten.

Meer informatie over restaurant Athene Palace

- Ontbijt 16:30 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
oke
Anka G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het restaurant is heel erg gezellig ingericht en de sfeer is zeer goed. Het personeel is heel vriendelijk en de bediening is perfect. Het eten is verrukkelijk.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellige Griek met lekker eten.
We hebben gevraagd om niet te snel het hoofdgerecht te brengen en dat werkte perfect!
We gaan hier wel eens terug.
H O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
recht toe recht aan zoals een griek hoort te zijn. prima porties en bediening. prijs ook prima, de grillschotel voor 2 personen kost 34 Euro en is ruim voldoende
Hartenvrouw .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
heel gezellig restaurant mooi aangekleed restaurant. wij komen hier graag. de bediening is vriendelijk en behulpzaam. het eten is lekker gekruid, wel voor ons altijd te veel.
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Genoten van een mooi avond in een echte Griekse sfeer. Beetje rumoerig, maar het hoort er ook wel een beetje bij.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk eten, vers en warm.het zit altijd vol hier. Aanrader zijn de schotels voor 2 of. Meerdere personen.prettig is dat je niet heel lang hoeft te wachten op je eten, vooral fijn met kinderen!
Ygr .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk eten, gezellige aankleding, komen er regelmatig
Juiste prijs verhouding, Aanrader
Vriendelijk personeel
.............
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Grote porties, lekker eten. Tzatziki vond ik te sterk, te veel en te sterke knoflook. Ook miste ik bij het voorgerecht tzatziki iets van brood. Nu waren het alleen maar 3 vrij grote bollen tzatziki. Wij hebben erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten terwijl het niet eens zo druk was. Volgens mij waren ze ons vergeten. Als laatste nog dat er nooit iemand langs kwam voor drinken, ik moest hier zelf steeds om vragen. Zelfs als ik duidelijk mijn lege glas en flesje op de rand van de tafel zette.
Colinda41 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op zich lekker gegeten. We waren met 11 personen en kregen een tafel in 2 delen. Daardoor konden we niet goed met elkaar communiceren. Eten was prima. Bediening chagrijnig. We komen hier vaker maar dit keer hadden ze er niet heel veel zin in
Comafrma .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Athene Palace. de Kreta schotel was mmmmm. De bediening perfect en het interieur heel mooi. Voor herhaling zeer zeker
Tonvbh .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie zaak. Prijs was goed. Ik had alleen het idee dat het personeel er niet allemaal evenveel zin in had.
Henk_Lankester .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Athene Palace in Wateringen is een modern Grieks restaurant, gezellig ingericht met verschillende zithoeken, een uitstekende bediening en een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Zowel de Boerenschotel als de overige gerechten waren van prima kwaliteit. Voor Grieks uit eten is dit een aanrader!
Lnbvana .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
heerlijk gegeten bij athene palace, aardig personeel goede bediening, en een zeer leuk ingericht restaurant. komen zeker terug bij dit restaurant
Ygr .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
heerlijk gegeten in een gezellige omgeving, komen er regelmatig en het blijft goed, lekker en prettig om er te zijn. tot de volgende keer
Gjvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
het eten was heerlijk.
ik had per ongeluk een verkeerd nr. opgegeven van een voorgerecht, en heb toch het gene gekregen wat ik graag wilde eten. heel attent.
Witvlietjes .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten, vooraf een broodje genomen. Vervolgens kregen we een kleine salade geserveerd, dit hoort bij het hoofdgerecht, maar wordt eerder uit geserveerd. Vervolgd door een olympische schotel. De lamskoteletten zijn voorteffelijk!!!!!
J-Spies .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Snelle service. Netjes en een hele schone keuken. Het restaurant houdt de keuken niet doelbewust uit het zicht. Tijdens het betalen (pinnen) kan je namelijk door een geopende deur zo de keuken in kijken. Blinkend schoon en een goede discipline was hier te aanschouwen.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Was wat veel maar goed bereid. Het vlees was niet droog en goed gekruid. Bediening was aardig en niet opdringerig. Een aanrader
1383Rvds7 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
ondanks de drukte heeft het personeel toch weer voor elkaar gekregen om het iedereen naar wens te maken.
de gerechten die door ons uitgezocht zijn waren heerlijk.
echt een aanrader / top restaurant, maar wel reserveren.