Athene Palace

Herenstraat 88A 2291 BJ Wateringen Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Palace

Uiteten zoals ze dat doen in Griekenland

Even weg uit Nederland? Bij Athene Palace waan je je even helemaal in Griekenland. Droom weg bij de traditionele muziek, wit marmeren beelden, statige zuilen en uitgebreide kaart vol Griekse delicatessen. Dit familierestaurant is ook heel geschikt voor grote groepen, vergaderingen en zelfs (huwelijks)feesten.

Meer informatie over restaurant Athene Palace

- Ontbijt 16:30 - 22:30

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Athene Palace

Koos B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heel goed Grieks eten in een top restaurant. Wij komen er graag!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Bij binnenkomst zit de gelegenheid gezellig vol. Zeer nette ontvangst en vlotte bediening. Het eten smaakt vers en het vlees is lekker mals en sappig (Dit in tegenstelling tot andere ervaringen met Grieks eten).
Interieur modern klassiek. Voor ons voor herhaling vatbaar.
willy210 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Het is een fantastisch restaurant met zeer goed eten en de bediening was vriendelijk. Er wordt tevens rekening gehouden met kinderen. Goede kindermenu,s.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het is erg sfeervol, bediening is goed alert op of alles naar wens is. Staan wel heel snel klaar na binnenkomst om bestelling op te nemen. Als je er net met vrienden bent voelt dat wel wat gehaast. Als je aangeeft even tijd te willen houden ze er wel rekening mee.
Lekkere schotels in een fijne ambiance.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Heerlijk gegeten, erg gezellige zaak.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Altijd wanneer we zin hebben in lekker eten, in en gezellige omgeving, omringd door vakkundig en zeer vriendelijk personeel, komen we hier en is nooit een teleurstelling!!!!!!
An B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
weer heerlijk gegeten zoals altijd
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Goed eten, vriendelijke mensen. Voor 8 personen mag je wel meer ruimte reserveren vooral als zaak niet vol is. Dat was enige minpuntje.
Cas J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
2e kerstdag bij dit restaurant gevierd. tevens hadden we incl. ikzelf 2 jarige aan tafel. beste verjaardag ever. er was een live bandje. deze ging aan 1 stuk door en had ook de kwaliteiten om de gasten erbij te betrekken. super gezellig en het personeel liep hun benen uit hun lijf om iedereen tevreden te stellen. (doen ze altijd wel ) ondanks deze drukte liep alles op rolletjes. ook eind vd avond ging t personeel ook nog de nodige dansen laten zien. al met al supergezellig restaurant met kwaliteit aan personeel en een leuke live band.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Tijdens onze binnenkomst bleek dat wij er goed aan gedaan hadden om vooraf te reserveren, hierbij werden wij vriendelijk onthaald en werden onze jassen aan genomen en weg gehangen, daarna werden wij naar onze tafel begeleid. Hier konden wij om ons gemak de sfeer proeven van het restaurant en werden wij voorzien van een welkomstdrankje en gevraagd of wij vast wat te drinken willen nemen tevens kregen wij de menukaarten aangereikt en wij een keus hebben gemaakt uit de verschillende gerechten.Heerlijk gegeten en bij vertrek werden wij weer netjes in onze jassen geholpen.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Zeer goed restaurant, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, mooi ingericht, goede akoestiek, de menukaart biedt een ruime keuze aan gerechten, heerlijk gegeten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Altijd heel gezellig goed eten en super goeie service
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Super lekker gegeten zo als altijd en natuurlijk weer veel te veel echt weer top avond. Komen snel weer terug...een dikker 10
Rinus G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Is aan te bevelen voor iedereen. Ziet er mooi en schoon uit van binnen.
En de service is ook goed .Mooie locatie in een rustige buurt.
jugger .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
2de keer hier en wederom geweldig. ook al is het uit de buurt ga liever 1x per jaar hierheen dan 3x naar een griek in de buurt.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Bedankt voor de gezellige avond , het heerlijke eten en de perfecte bediening... we komen snel weer !!!!!!
Chin-Au T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Je krijg best veel, ideaal voor als je stevoge trek heb. Kom zeker nog een keer terug!
Talitha E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima restaurant. Wel wat vol. Snelle bediening maar niet altijd correct. Prima eten, maar niet hoogdravend.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heel gezellig, sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en natuurlijk heerlijk eten!
A V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gezellig ,goed eten vriendelijk personeel.voor herhaling vatbaar.