Athene Palace

Herenstraat 88A 2291 BJ Wateringen Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Palace

Uiteten zoals ze dat doen in Griekenland

Even weg uit Nederland? Bij Athene Palace waan je je even helemaal in Griekenland. Droom weg bij de traditionele muziek, wit marmeren beelden, statige zuilen en uitgebreide kaart vol Griekse delicatessen. Dit familierestaurant is ook heel geschikt voor grote groepen, vergaderingen en zelfs (huwelijks)feesten.

Meer informatie over restaurant Athene Palace

- Ontbijt 16:30 - 22:30

Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Eten was erg lekker, peroneel is correct en aardig. Wij hebben een fijne avond gehad. Wij komen hier vaker, alleen het schaaltje sla was lauw er wer gezegd dat het niet in de koeling staat en dat us jammer..
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We gaan hier zeker nog eens eten!!!!
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Sfeervol restaurant,persoonlijke en vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten voor een redelijke prijs we waren met 3 volwassenen en 2 jongens van 9 en 12, advies was om 4 mixgril menu's te nemen daar dit ruimschoots voldoende was, dit klopte ook , hier komen we beslist terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten.
Ment P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hebben enorm genoten. Personeel heel vriendelijk en eten perfect. Goede hoeveelheid porties, kortom erg aan te bevelen als U een gezellig avondje uit wilt gaan.
kettenis40 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We waren vroeg, dus de doorlooptijden zijn dan lekker kort. Men houdt goed in de gaten of alles naar wens is en men is erg kindvriendelijk. Deze mooie zaak zit niet alleen dichtbij, de sfeer, bediening en kwaliteit maken dit ons vaste Griekse restaurant. Tot ziens!
mariska P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Na lange tijd zijn we weer bij de Griek in wateringen gaan eten. De bediening is aardig in de buurt maar niet als het echt nodig is. Het eten vond ik gewoon normaal niet echt om er iets van te zeggen. De inrichting krijgt hier de meeste punten,. Volgende keer beter,
Gabriëlla V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We vierden met tien personen de verjaardag van onze moeder en het bleek een perfecte locatie om dat te doen. Op voorstel van de bediening bestelden we een aantal schotels waarmee grote en kleine eters goed aan hun trekken kwamen. Het eten was kwalitatief goed, in verhouding met wat je mag verwachten. De bediening verdiend een extra compliment. Men heeft mede voor een mooie 83ste verjaardag van onze moeder verzorgd. Dank daarvoor!
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gisteren met ons tweetjes spontaan bij jullie wezen eten. Een minpuntje was, dat er aan de varkenshaasspies met uien en paprika, maar 3 kleine stukjes paprika zaten en 1 stukje ui. Toen ik hier wat van zei, werd dit ruimschoots goedgemaakt, door een spiesje met gegrilde uien en paprika's. Top service! Vriendelijk personeel en tijd voor een praatje.
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Was gewoon geweldig
Heerlijk gegeten goed sfeer zeker een aanrader
En komen zeker terug compliment voor de kok me schoonvader heb er van genoten
ellie F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Leuke sfeervolle mooie lokatie
Jorg J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk restaurant. Behoorlijk grote porties je gaat voldaan en tevreden naar huis. Top restaurantje!!!!
kettenis40 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zoals altijd een hartelijke ontvangst, met ouzo uiteraard. De bediening is zeer vriendelijk en een ge-oliede machine. Als het erg druk is, vergeet men ook wel eens een bestelling voor nog een drankje, maar dat is geen hoofdzaak. Kwaliteit van het eten is constant goed. Toen het erg druk werd, wordt je niet weggekeken, wat wel eens voorkomt bij andere restaurants en men is altijd erg vriendelijk tegen jonge kinderen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Klasse bediening en het eten was voortreffelijk
Luut D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Voor de eerste keer met de hele familie naar Athene Palace.
Ruime ( en gratis) parkeergelegenheid bij de voor en achteringang.
Ontvangst en service was door het vriendelijk personeel erg aangenaam.
Menukaart is erg uitgebreid zodat echt voor iedereen wel een goede keuze te maken valt
Kwaliteit en portie van de bestelde gerechten waren ruim voldoende.
Wij komen zeker terug in dit sfeervolle restaurant.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Leuk en vriendelijk personeel we komen vast nog eens terug
Ment P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Echt even er tussenuit. Zeer sfeervol, goed zeer vriendelijk personeel, heel goede prijs/kwaliteit, etc. Kortom een aanbeveling om in dit zeer hoogwaardig Grieks restaurant te gaan eten.Complementen!!!!!
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Prima eten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zondagavond en stampvol. Dat zegt al genoeg. Service uitstekend en dat ondanks de drukte. Eigenaar gaat voorop in de strijd. Mooi om te zien.