Athene Palace

Herenstraat 88A 2291 BJ Wateringen Nederland Kaart

Over het restaurant Athene Palace

Uiteten zoals ze dat doen in Griekenland

Even weg uit Nederland? Bij Athene Palace waan je je even helemaal in Griekenland. Droom weg bij de traditionele muziek, wit marmeren beelden, statige zuilen en uitgebreide kaart vol Griekse delicatessen. Dit familierestaurant is ook heel geschikt voor grote groepen, vergaderingen en zelfs (huwelijks)feesten.

Meer informatie over restaurant Athene Palace

- Ontbijt 16:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Athene Palace

Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zaten in een kleine ruimte, boven het restaurant , bij de toiletten. In het volle licht van het voorhalletje van het toilet. Weinig sfeervol.
Dit nooit meer, deze ruimte.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ik had doorgegeven dat we een verjaardag kwamen vieren, hadden ze gezellig slingers en ballonnen opgehangen bij onze tafel, zeer attent !
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten. Ondanks de drukte en de grootte van het restaurant, was de bediening snel, netjes en vriendelijk.
schwirtz .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
prima prijs/kwaliteit verhoudingxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hans B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Komen hier regelmatig. Het is een prettig en gezellig restaurant met een hoge kwaliteit van eten en een prettige bediening.
Het restaurant is een aanrader.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
lekkerste griekse restaurant dat ik ken! En het personeel is ook heel vriendelijk. Wij komen hier al jaren graag en dat ze een tijdje terug zijn verhuist naar een groter pand zegt natuurlijk ook genoeg. Gisteren weer heerlijk gegeten!
V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
zoals altijd weer heerlijk gegeten en een geslaagde avond gehad , de services is goed en het eten zoals verwacht weer erg lekker
Els G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellige sfeer, muziek passend, zeer goed eten, lieve mensen, komen er heel graag, hoe het personeel zich opstelt nodigt uit...
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Nette ontvangst. Lekker gegeten! Leuke bediening. Ondanks dat het restaurant best vol zat wel snel het eten op tafel.
Mn.luiten L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een gezellig maar wel druk eten was goed ik moet zeggen het dessert was geweldig
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heb bij Athene altijd een top avond met heerlijk eten en top personeel
monique R.
Fantastisch heerlijk fijn
willy210 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Goed ingericht restaurant met heerlijk eten en een goede en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
goede parkeergelegenheid in de omgeving.
Gerard E.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Was hier van de zomer voor het eerst met de kleinkinderen, prima bevallen, nu oudjaarsavond opnieuw met vrienden hier voortreffelijk gegeten, ook zij waren zeer enthousiast zullen dit jaar zeer zeker vaker terugkomen, en nogmaals voor de directie en medewerkers veel succes en een goed 1918, blijf op dit niveau zo doorgaan
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten bij jullie. We werden hartelijk ontvangen en er was tijd voor een praatje met jullie.
Zeer gastvrij en altijd vriendelijk.
suzan44 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben. Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar liefe mensen vriendelijk eten was top bediening was ook heel goed niet de eerste keer dat ik daar eet
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Dit is tot nu wel het allermooiste ingerichte restaurant die we ooit gezien hebben en ook mooi schoon is. De ouzo ontbrak niet als welkomstdrankje en drankbestellingen werden vlot op tafel gezet. Eveneens een mandje stokbrood met kruidenboter. Wel prettig dat ik nog een gratis glaasje water kreeg om mijn medicijnen mee in te nemen, al moest ik daar wel zelf om vragen. Ruime keuze in de menukaart, als voorgerecht nam ik de manitaria wat smaakvol was klaargemaakt. Ik miste alleen wat zout naar smaak maar dat staat op tafel. Keftedakia van mijn man was ook smakelijk. De mix-souvlaki van ossenhaas en varkenshaas was prima, al was de ossenhaas net iets teveel door gegaard, ik had om medium gevraagd. Athene mixschotel was prima maar mijn man was niet zo onder de indruk van de suzuki. Frites hebben we laten staan, de rijst was beter en de tzaziki prima. Het bakje salade was ook smakelijk. Baklava met ijs was oké, maar de slagroom was toch het smakelijkst van het geheel omdat deze duidelijk niet uit een bus kwam.
Deborah G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten op 1e Kerstdag, 2e zitting. Ondanks de drukte vlotte en vriendelijke bediening. Fijn dat er een keuzemenu was en niet een verplicht menu.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Hele gezellige zaak met vriendelijk personeel. Qua eten veel keuze en de kwaliteit is super! Het is onze favoriete Griek!