Athene Palace

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Athene Palace

Aad S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vanzelfsprekend. Precies wat ik verwachtte. Ik haat recensies. ik kan het niet helpen dat ik hier een hekel aan heb,
Maar dank voor de goede service en tor ziens.....
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben een fijne en gezellige avond gehad. In kerstsfeer en met zang en muziek. Er werd gedanst. Erg leuk! Het was druk bezet en het personeel bleef hartelijk en vriendelijk. Fijne gelegenheid voor een mooi samenzijn.
Janine R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Eten is goed, bediening is goed en altijd even vriendelijk. Ik reserveer altijd wel even. Het is een goed bezochte Griek
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Perfect zoals altijd. Heerlijk gegeten met mijn dochters. We kregen bij het afrekenen ook nog een drankje van het huis aangeboden. Helaas zaten we te vol, dus mosschien de volgende keer. We ❤️ Athene Palace
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Was uitstekend
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Athene. Een van de weinige restaurants waar ik daadwerkelijk vol naar huis ga. Nog een drankje van het huis toe gekregen! Wij hebben genoten!
Max V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij kwamen iets eerder aan maar was geen probleem, verder gewoon koel en zakelijke afhandeling.
Maar dat zien wij wel vaker bij restaurants tegenwoordig.
David S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Top
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Fijne bediening, het eten was weer voortreffelijk en de sfeer is altijd goed in dit restaurant. Wij komen al vanaf de opening in dit restaurant en we zijn nog nooit teleurgesteld. Gelijk even een reservering gemaakt voor 2e kerstdag (kerstmenu).
Isabeau S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten, goede service!! Zeker een aanrader om te gaan eten!! Super aardig personeel!
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellige gelegenheid. Gekozen voor groep menu met collega's. Ruime keuze in zowel voor hoofd als nagerechten. Prima verzorgt, warm opgediend en goed opgemaakt. Grote porties.
jugger .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
bediening was vriendelijk. prijs voor pan gerechten vond ik wat aan de dure kant maar wel lekker.
de zaak is heel groot waardoor je al gauw elkaar niet meer kan verstaan dat was het grootste nadeel.
Natalie P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Dit is mijn favoriet! Eten is top. Sfeer is als het hoort te zijn; griekse stijl met uiteraard griekse muziek. Personeel is ook heel service gericht en oprecht vriendelijk. Ja echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij komen al vanaf de opening (26 jaar geleden) in dit restaurant. Ik heb alleen maar lof over de prijs/kwaliteit, de service en de sfeer. Ik ben in veel griekse restaurants geweest, maar Athene palace blijft echt de beste. Mijn dochters, in,iddels ook alweer 25 en 27 jaar oid, vinden dit restaurant ook TOP. De smaak van de gyros is uitstekend. De lamskoteletjes zijn subliem. Athene palace you stole our heards.
Hilde W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Athene Palace. Mooi restaurant, prima keuze qua gerechten. Fijne gastheer en een prima team in zowel keuken als bediening.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Je gaat er zeer met een goed gevoel weer vandaag. Prima zaak!
S S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het is een heerlijk gezellig Restaurant. Het personeel is erg attent en de Chef is er tussenin met de juiste overview. Hoewel het gisteren erg druk was waren dranken en eten perfekt op tijd. Het eten was super vers, heet en lekker. Typische griekse porties. Wij hebben ons super vermaakt. Als we in Den Haag zijn komen we altijd terug. Al 17 jaar.
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten gezellige bediening,
Super gezellig
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben op zaterdagavond gegeten bij Athene Palace.
De bediening was prima, er hing een gezellige sfeer en het eten was prima.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Angelina G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Bedankt voor jullie gastvrijheid, het eten was lekker! Puntjes waar misschien aan gewerkt kan worden.. de dolmadakia vulling.. de patatjes waren wat flauw.. de inktvisringen waren ietwat te grof en ook de kipfilet op de spies was wat grof. Ik denk dat we zelf wat meer het echte authentieke gewend zijn. Al met al we hebben genoten en een fijne verjaardag gehad HET FEESTELIJKE TOETJE WAS SUPER, BEDANKT! We komen natuurlijk zoals gewoonlijk terug vooral bij de pita giros op jullie hoek...!