Athene Palace

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Voordelig
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik kom al jaren bij dit restaurant en weet wat ik kan verwachten. Elke 2de zaterdag van de maand is er ook nog live muziek tot het voorjaar.
Zou mensen adviseren om daar eens te gaan eten.
434033 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Ten opzichte van de vorige keer is mijn beleving nu heel anders. Kwaliteit van het eten is nog steeds gewoon goed !! What you see is what you get ! Gastvrije bediening en een heerlijke atmohsfeer!
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Echt heerlijk eten en een mooie gezellige zaak. I LOVE IT en we komen zeker weer terug zoals we altijd doen. Vriendelijke bediening ook dat is altijd fijn
Gabriele H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Super Lekker !!!
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker eten, vlotte en nette bediening. Redelijke prijs. Lekker salade bar. Een leuk ingericht restaurant. Uitgebreide menukaart.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Eten bij dit restaurant blijft een feest.

We gaan hier vaak op een donderdagavond eten. Het restaurant is sfeervol ingericht en heeft heel veel ramen, dus de kans is groot dat je een tafel bij het raam krijgt. De tafels zijn netjes gedekt en nodigen uit om te gaan zitten. De bediening is vlot en vriendelijk en altijd in de buurt.

De kaart biedt een ruime keuze eten en de prijzen zijn redelijk. De porties zijn royaal en goed van smaak. Er staat een peper- en zoutmolen op tafel om te gebruiken indien nodig. Er is ook een saladebar met b.v. ingemaakte pepertjes en groene en zwarte olijven. Je wordt ontvangen met een glaasje Ouzo en als de bestelling is geplaatst wordt er (gratis) een mandje stokbrood met kruidenboter gebracht. Bij het afrekenen wordt vaak ook nog gevraagd of je iets naar keuze "van het huis" wilt drinken.

Dit restaurant blijft nog steeds een aanrader.
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Erg lekker gegeten, wel flinke porties. Voorgerecht en hoofdgerecht waren daarom voor ons al erg ruim voldoende. Vriendelijk personeel, snelle bediening, vlot de bestelling op tafel. Goede prijs. Mooie locatie in het centrum: tram stopt voor de deur. Conclusie: top!
Rachel H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gezellige bediening en aan de bar is het ook zeker gezellig! Buiten de service is het eten echt ge-wel-dig, zeker een aanrader als u goedkoop en heel lekker wilt eten.
Rachel H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Ajda D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Kom hier graag en met enige regelmaat, Kwaliteit is hier hoog en constant. Vriendelijke service, professioneel en daarbij zeer gastvrij prijs/kwaliteit balans is hier top. Al meerdere familie diners en verjaardagen gevierd. Alles is vers en hoeveelheid royaal maar niet overdreven. Ook met een allergie kun je hier veilig eten!
Topper voor heerlijk Grieks eten.
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Uitstekend Grieks restaurant, onze favoriet in Den Haag. Erg prettig hier na een middagje winkelen neer te strijken voor een eenvoudige doch voedzame maaltijd zoals Heer Bommel het zou formuleren. De Pikilia vooraf zijn erg lekker en uitgebreid. De schotels voor twee personen zijn voortreffelijk en ruim geportioneerd. Goed Griekse wijnen, de Ktima Chatzimichalis is onze favoriet en combineert uitstekend bij gegrilld vlees.
een aanrader, wij komen snel weer terug.
Harco.hoekstra .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden . 2x grillmix voor 2personen , meer dan genoeg!
Vlotte vriendelijke bediening , prachtige zaak van binnen. Kregen ook nog 1x drankje van het huis ! Komen zeker terug !
Karin.vrijburg .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Echt lekker eten en ook nog heel veel voor de prijs. Het personeel was ook heel vriendelijk en hulpzaam. Ik kom hier zeker vaker!
Jhjonker .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Dit restaurant is een mooi restaurant met lekker eten. De bediening loopt niet rond zonder te kijken of mensen iets nodig hebben, maar hebben oog voor alles. Je wordt snel geholpen op een vriendelijke wijze.
Jsk1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Eten smaakte erg goed. Service goed en vriendelijk. Saladebar erg karig en niet vers of uit blik. Wij zullen zeker nog een keer langs komen.
25doow03 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
hele.nette zaak vlotte bediening.bij aankomst ouzo aangeboden en stokbrood met kruidenboter,is toch leuk binnenkomen.
ruime kaart keuze.dit keer lamsbout uit de oven,een aanraader.
zeer vriendelijk personeel.al met al gewoon gaan!!!!
Juliana K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Bediening super snel en aardig. Heerlijke gerechten ook zoveel voor dat geld. 2 personen met voorgerecht 55 euro. Aanrader voor iedereen. Wij komen terug
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Erg lekker gegeten
super bediening
gezellig Grieks restaurant met een leuke aankleding
de gyros is erg lekker
ga hier zeker nog eens eten
Peter-hartzheim .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
alles goed geregeld leuke tent goede bediening, vriendelijk alert nooit lege glazen of borden prima voor elkaar.
Het eten erg lekker, en veel juiste temperatuur mooi opgedist.
Ik zou zeggen aanrader en reserveren is een must, vanaf 1700 loopt het gelijk helemaal vol.
Kaya W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
lekker eten, goede service, de bediening was heel vriendelijk. bij binnenkomst kregen wij een shotje ouzo van het huis. we hoefden niet lang op ons eten te wachten.
top tent!