Athene Palace

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Athene Palace

Natalie P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Dit is mijn favoriet! Eten is top. Sfeer is als het hoort te zijn; griekse stijl met uiteraard griekse muziek. Personeel is ook heel service gericht en oprecht vriendelijk. Ja echt een aanrader!
Armando H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij komen al vanaf de opening (26 jaar geleden) in dit restaurant. Ik heb alleen maar lof over de prijs/kwaliteit, de service en de sfeer. Ik ben in veel griekse restaurants geweest, maar Athene palace blijft echt de beste. Mijn dochters, in,iddels ook alweer 25 en 27 jaar oid, vinden dit restaurant ook TOP. De smaak van de gyros is uitstekend. De lamskoteletjes zijn subliem. Athene palace you stole our heards.
Hilde W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Athene Palace. Mooi restaurant, prima keuze qua gerechten. Fijne gastheer en een prima team in zowel keuken als bediening.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Je gaat er zeer met een goed gevoel weer vandaag. Prima zaak!
S S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het is een heerlijk gezellig Restaurant. Het personeel is erg attent en de Chef is er tussenin met de juiste overview. Hoewel het gisteren erg druk was waren dranken en eten perfekt op tijd. Het eten was super vers, heet en lekker. Typische griekse porties. Wij hebben ons super vermaakt. Als we in Den Haag zijn komen we altijd terug. Al 17 jaar.
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten gezellige bediening,
Super gezellig
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben op zaterdagavond gegeten bij Athene Palace.
De bediening was prima, er hing een gezellige sfeer en het eten was prima.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Angelina G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Bedankt voor jullie gastvrijheid, het eten was lekker! Puntjes waar misschien aan gewerkt kan worden.. de dolmadakia vulling.. de patatjes waren wat flauw.. de inktvisringen waren ietwat te grof en ook de kipfilet op de spies was wat grof. Ik denk dat we zelf wat meer het echte authentieke gewend zijn. Al met al we hebben genoten en een fijne verjaardag gehad HET FEESTELIJKE TOETJE WAS SUPER, BEDANKT! We komen natuurlijk zoals gewoonlijk terug vooral bij de pita giros op jullie hoek...!
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
eten was weer heerlijk en we hebben een fijne avond gehad de bediening was vriendelijk en behulpzaam. echt voor herhaling vatbaar
ron V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
goed restaurant netjes ontvangen kregen het eten snel keurige bediening en heerlijk en veel eten waar voor je geld zitten nog lekker vol zo het hoort komen snel terug top restaurant
Amber M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Top eten!!!!
Nia S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Eten is heerlijk!
Het is de tweede keer dat ik er ben geweest en ben nog steeds happy met het eten, sfeer in het restaurant en het personeel!
Jony V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker gegeten. Veel ook, zeker omdat je gebruik kunt maken van de saladebar. Bediening was erg vriendelijk en je hoefde niet lang te wachten op het eten.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Fijn restaurant, leuke zitjes, gezellige uitstraling. Eten bijzonder lekker, en de porties zijn meer dan genoeg.
Service is perfect. Ik en mijn partner komen zeker weer terug.
Rienie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Jammer dat je als kleine eter geen kindermenu meer mag bestellen. Ik moest een gewoon menu bestellen en kon daarna de rest eventueel in een doggy-bag meenemen. Gelukkig waren mijn tafelgenoten bereid om wat van hun portie af te staan zodat ik toch gewoon heb kunnen eten. Vreemd genoeg mocht ik wel een kinderijsje als toetje bestellen. Voor het extra couvert werd gelukkig niets in rekening gebracht. Ik was vaste klant van dit restaurant maar kom er helaas nu niet meer.
victoria S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Goede porties, heerlijk eten, veel extra!
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Na 15 jaar hernieuwde kennismaking. Zoals vanouds. Een aanrader!
sharon L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
een leuk restaurant met een leuke bediening en een leuke sfeer en lekker eten als je van de griekse keuken houd zeker voor herhaling vatbaar
JZF V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
altijd weer prima!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gezellige zaak met leuk personeel en goed eten.
Sfeervolle zaak met een lekkere salade bar waar je van alles en nog wat kan pakken