Athene Palace

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Raymond N.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Zeer leuk restaurant.
Lekker eten en vrij snel op tafel.
de bediening komt niet vaak aan het tafel of alles naar wens is maar komen op de juiste momenten vragen naar drinken en dat soort dingen.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zeer goed grieks restaurant, echt aan te bevelen!
Piet U.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goede keuken. Vlotte bediening. We komen zeker nog een keer terug. Wat we wel misten was de livemuziek. Zou er iedere 2e zaterdag van de maand zijn, maar helaas.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gister hier weer gaan eten na een aantal haren niet te zijn geweest. Maar was niet zo'n succes, voorgerechten waren allebei aardig droog. (Gehakt) hoofdgerecht besteld en daar was de giros heel erg doorbakken en weer het gehakt droog, spiesjes gingen wel sommige iets te roze maar dat is maar hoe je het lekker vindt. De schnitzel bij het gerecht wel goed. Helaas volgende keer toch ergens anders kijken.
Erick B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goede ervaring daar. Eten redelijk. Wacht tijd minimaal (10 minuten). Wel zelf een aantal keren zelf het personeel moeten aansporen voor een vervolgstap. Te weinig of geen goede organisatie qua bediening. Prijs verhouding kwaliteit in verhouding. Opvallend geen muziek ......
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten mag wat meer gekruid. We kregen het ook vrij snel. Het zag er goed uit maar ik miste wat finesse.
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Zeer goed restaurant, lekker eten, veel ook :) zeker voor herhaling vatbaar! Bij binnenkomst en later de avond behandeld zoals het hoort! In alle opzichten een top restaurant!
Met vriendelijke groet,
Mvr. Bianca
Rich R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gisterenavond wezen eten met mijn bij Athene Palace Den Haag. Zeer lekker gegeten, grote porties en de bediening was zeer attent en vriendelijk! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Dit word onze vaste griek. TOPPER!
wimsimons .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima Grieks restaurant, heerlijk gegeten, het eten en bediening waren uitstekend. Het is voor de derde keer dat wij hier komen dus driemaal is scheepsrecht. Dus vandaar deze recentie.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heel lekker gegeten. Het vlees was erg lekker en de service snel. Eén van de beste griekse restaurants die ik heb bezocht (buiten Griekenland :-))
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij zijn de eerste kerstdag met ons gezin bestaande uit vijf volwassen en een kind van 7 jaar oud gaan eten in dit restaurant. Wij hadden drie weken van te voren hiervoor gereserveerd!! Moet er wel bij vermelden dat dit op normale dagen een goed restaurant is.

Wat rest onze verbazing bij aankomst rijen van mensen, en toen wij eindelijk aan de beurt waren om naar binnen te mogen werd er al snel duidelijk dat er logistiek iets goed fout zat.

Wij waren om 20:00 uur binnen en ons eerste drankje werd pas om 21:00 uur geserveerd. Mijn kleinzoon vroeg om 22:00 uur, Oma ik heb zo'n honger daar op het personeel aangesproken waar neer wij nu ons voorgerecht gaan krijgen.

Het personeel gaf aan dat het erg druk was, pfff dat hadden wij nog niet gezien!! En zij vertelden dat de eigenaar er extra tafels voor de kerst bij had gezet maar er was geen capaciteit om dit allemaal te verwerken.

Om een te lang verhaal kort te maken wij zaten om 23:45 aan het dessert.

Wel mijn complimenten voor de kok die met zoveel drukte toch een goede maaltijd op tafel heeft gezet. En de ober aan onze tafel was wel voor rede vatbaar.

Maar wij gaan nooit meer hier heen op speciale feestdagen. Ik begrijp best dat iedereen zijn zakken wilt vullen, maar niet op deze manier. Sorry Meneer de eigenaar hier heeft u toch wel een hebberig steekje laten vallen.
v.d. Linden R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Afgelopen zaterdag wilden we de kerstavond met een groepje gezellig vieren bij een restaurant in Den Haag.
Onze keuze was gevallen op dit restaurant. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid.

De eigenaar van het restaurant was zeer vriendelijk. Wat verwacht je anders, hij wilt zijn klanten graag de volgende keer terug zien en begrijpt als geen ander dat mensen niet alleen voor het eten komen maar ook voor een goede beleving.

Jammer genoeg ging het al snel mis op het momenten dat ons eten werd gebracht en dat het restaurant een van de grootste blunders maakte die je als restaurant kan maken: Ze waren de bestelling van 1 persoon compleet vergeten.

Dit gerecht brachten ze pas na 21 minuten en nadat de hele groep al was uitgegeten. Hoe kun je als restaurant zo’n domme fout maken. De groep was 10 personen groot en als je personeel hebt dat niet tot 10 kan tellen dan kun je beter ophouden. De persoon die niks te eten had gehad kreeg niet eens de excuses van het personeel.

Ook bij het bestellen van de drankjes ging het personeel compleet de mist in. Ze namen de bestelling van de hele tafel op en serveerden de drankjes aan de helft van de tafel. De andere helft werd compleet overgeslagen. Toen we vroegen waar de drankjes van de rest bleven, werd de medewerker furieus en ging met een kwade blik terug naar de keuken om onze drankjes te halen. Tot overmaat van ramp zagen we dat de drankjes die zij niet geserveerd hadden, dubbel op de rekening hadden gezet.

Bij het bepalen van een goed restaurant in de gezamenlijke whatsapp groep was een van de eisen dat we een restaurant met een zeer goede klantbeleving wilden hebben. Wat wil je ook als er mensen in de groep zitten waarvan “customer experience strategie” hun vak is. Je begrijpt natuurlijk wel dat het gevoel van ongeloof ontzettend groot was.

Het bijzonderen van het hele verhaal is dat het eten prima was, de eigenaar zo zijn best deed om zijn klanten een fijne beleving te bieden maar het personeel het zo ontzettend verpest heeft dat de hele groep een negatief gevoel heeft overgehouden aan dit restaurant.

Ik weet dat de hele groep nooit meer naar dit restaurant zal gaan en dat ze zelfs pro-actief hun negatieve ervaring met hun collega's in Den Haag gaan delen.

Zulk onbetrokken personeel gun je de eigenaar van het restaurant gewoon niet.
Ranous Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Denk je een leuke avond te hebben, gaat het totaal mis! Door een miscommunicatie van het personeel en de onklantvriendelijkheid van de bedrijfsleider van Athene Palace te Den Haag ben ik zeer teleurgesteld in jullie! Dit had beter gekund. Na een gesprek is het personeel zeer geïrriteerd geraakt en zijn wij daarna niet meer aangesproken of alles naar wens was. Bij vertrek hetzelfde verhaal. Personeel is zeer onvriendelijk met name de bedrijfsleider die denkt dat hij de baas is... gelukkig nog wat aan de manager gehad ! Maar voor ons komt er geen volgende keer..
Reshni B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het eten is prima! Alleen de bediening liet erg te wensen over, terwijl het helemaal niet druk was. Zo waren ze een gerecht vergeten op te nemen waardoor 1 iemand geen eten had. Hier hebben ze geen excuses voor aangeboden
Het eten kwam pas toen de rest van de tafel al bijna klaar was met eten.
Ook het opnemen van drankjes ging moeizaam, waardoor de bediening met ons hierover in discussie ging.
Er had professioneler opgetreden moeten worden. Wij maakten er verder niet zo'n probleem van, maar je merkte wel heel erg dat de bediening zich anders ging gedragen. Het zorgde gelijk voor een grimmige sfeer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij zijn hier al vaker geweest en de gerechten zijn heerlijk en een gemoedelijke sfeer.
tweety11 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
goed restaurant, correcte bediening lekker eten, keurig netjes en schoon eten is snel geserveerd en ruim voldoende zo als het hoort, gaan hier nog een keer naar toe
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten is er erg goed en de bediening zeer vriendelijk. Het bespreken via de website is erg makkelijk. De prijs zou ietsje naar beneden kunnen.
Ik zal zeker mensen aanraden om er te gaan eten.
Bianca .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ontvangst met een ouzo. Goed eten in flinke porties en achteraf een drankje van het huis! Ondanks dat het erg druk was, hoefden we niet lang te wachten op ons eten. Zeer vriendelijke bediening
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik kom al jaren bij dit restaurant en weet wat ik kan verwachten. Elke 2de zaterdag van de maand is er ook nog live muziek tot het voorjaar.
Zou mensen adviseren om daar eens te gaan eten.
434033 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Ten opzichte van de vorige keer is mijn beleving nu heel anders. Kwaliteit van het eten is nog steeds gewoon goed !! What you see is what you get ! Gastvrije bediening en een heerlijke atmohsfeer!