Athene Palace

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Athene Palace

K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
zaterdag avond, druk en spitsuur. live muziek en dans. daar was het natuurlijk levendig. Restaurant 100% vol, reserveren is dus noodzakelijk. Heel vriendelijke en snelle bediening. Wij hebben allen 10 minuten moeten wachten op ons eten! En het was voldoenden en lekker. Wij hebben zelfs iets mee na huis kunnen nemen. Restaurant is wat aan de duurdere kant, maar voor zo een service en eten moet je ook betalen!
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een tijd geleden was mijn vrouw hier geweest met een goede vriendin, en was bijzonder aangenaam verrast. Duurde lang voordat we in Den Haag waren en gisteren was het dan zover, op de eerste warme zomerdag van 2018 eerst op het terras plaatsgenomen voor een lekker drankje. Jammer dat je eind van de middag niet in de zon zit. Rond 7-en naar binnen gegaan, en de menukaart bekeken. Gekozen voor inktvisringen, de mixed grill (grote schotel), onbeperkt salade-buffet (met o.a. sla, komkommer/sla, bonen, aardappelsalade, mais, pepers, bietjes, cocktailsaus). Helaas geen feta of tzatziki/knoflooksaus.
Het eten, had de indruk dat ondanks dicht bij de visafslagen van Scheveningen het geen verse inktvisringen waren (was elastiekerig), keftedakia van vrouwlief was droog en niet echt gekruid), evenals de souflaki, Mijn "eigen" schotel idem; suzuki (gehaktschijf) weinig gekruid en droog, kreeg hem zelfs met tzatziki niet weg), souflaki niet op smaak (daarvoor zout en peper op tafel). Tamelijk weinig gyros op het bord.
Conclusie, een heel mooi restaurant met zeer fraaie inrichting. Eigenaar wat stug (typisch Grieks). Hollandse blonde serveerster was echt de topper van deze avond! Kent het menu uit haar hoofd, gezellig en bijzonder gevat.
De rest rent het restaurant door maar met enkel aandacht voor hun "eigen" tafel, niet voor andere gasten waardoor je soms heel lang op drinken of op bestek moet wachten (vb. wel je bestek van het voorgerecht meenemen zonder daarvoor bestek terug te brengen als je voor je hoofdgerecht of saladebar wilt gaan eten). Omdat het lang duurde ga je naar de bar, heeft men geen tijd voor je. Eigenaar komt langs en staat je vreemd aan te kijken wat je wilt...

Erg jammer, eens maar geen herhaling meer.
Jessica F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Altijd goed!
We komen hier graag!
Heerlijke gyros.
jhjonker .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We werden prettig ontvangen en het eten was lekker. De aankleding van het restaurant ziet er echt grieks uit.Het is er ook schoon
Faida S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eten was goed, inrichting was mooi en service was zeer goed. Voorgerecht was Stokbrood met kruidenboter. Kruidenboter was heel lekker, maar stokbrood was te taai..vers gebakken was veel smakelijker geweest...
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk eten ,vriendelijk personeel goede service
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ajda D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Altijd lekker hier Grieks authentiek restaurant met een juiste prijs/kwaliteit verhouding.
Gezellige sfeer en constante kwaliteit.
Lodewijk B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het was erg druk, maar alles was goed georganiseerd. Het personeel werkte erg hard om alles op tijd op tafel te krijgen. Dit kwam wel een beetje gestresst over. Het eten was erg lekker.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Grote porties en goed bereid. De bediening was erg vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
Beste griek in Den Haag
Rene-en-Rachelle G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Sinds lange tijd weer eens gegeten in Athena Palace. Door de goede recensies op Iens overtuigd om te gaan. Dat was absoluut GEEN teleurstelling ! Super gegeten met 12 personen in een restaurant met sfeer, goed personeel en een prima keuken. De rekening was om te huilen, van BLIJDSCHAP !

Tot volgend keer!
Marianne F.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Ik vond het er gezellig uit zien , het personeel , was. Ook leuk , zagen er netjes uit ,en vriendelijk .Het eten was ook lekker en goed verzorgd. Met vriendelijk groet .
monfri .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We werden zeer fijn geholpen door een heel aardige kelner ,ik weet niet zijn naam maar hij kwam uit Iran is een fijn persoon.En het eten was lekker zelfs prima trouwens de wijn ook.
Esra E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
zaterdagavond hier gegeten met vriendinnen, zeker voor herhaling vatbaar! Ook omdat je van alles in huis hebt van vegetarisch tot aan vlees toe. Ondanks de drukte vriendelijk personeel en natuurlijk lekker eten!
Kaylee S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Was weer heerlijk !! We blijven terug komen! Bediening was top,
Onlangs dat vol was kunnen sne eten!!!
Tot volgende keer!!!
La L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben echt super lekker gegeten
Wat een top service van vriendelijke personeel daar zijn we echt blij mee
We komen zeker terug !!
CR7 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Een lekkere frisse salade(bar). Hoofdgerecht een kip souflaki. Heerlijk gekruid en ruime portie. Snelle en vlotte vriendelijke bediening. Een aanrader voor de volgende keer.
The BEST...
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Leuk restaurant! Heerlijk eten. Ik zat bommetje vol van alleen al het hoofdgerecht. Komen zeker nog eens terug
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima restaurant met voldoende lekker vlees en goede saladbar. Aanbevolen.