At the Movies

Vestdijk 9 5611 CA Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant At the Movies

Ooit bruin café, nu een trendy restaurant: At the Movies. Nu een stijlvolle stenen inrichting met een fraaie wand met oude, klassieke filmposters. Je kunt hier niet alleen terecht voor een heerlijke kop soep rond het middaguur. Kom dineren en kies voor gamba’s of varkenshaas en chocoladetaart of cheesecake. Gezellig, gastvrij én lekker.

Meer informatie over restaurant At the Movies

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant At the Movies

Rowi C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
De sfeer hier is top. Je wordt enthousiast ontvangen en het personeel is zeer vriendelijk. Het eten was ook heerlijk en stond snel op tafel. Echt een aanrader!
Dimitri H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Het eten is heel erg lekker. het is een fijne en gezellige sfeer. En er is ruim voldoende plek om te zitten. Een hele leuke bediening.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hadden via iens gereserveerd, maar ze zeiden van niets te weten. Maar mochten wel blijven eten.
Ook hadden we een restaurant cadeaukaart. We wisten zeker dat er 10 euro op stond. De dag ervoor nog gekeken. Maar ook daarover zeiden ze dat er niets opstond!! Toen we de kaart terugkregen was hij leeg!!! Ik heb er geen vertrouwen in dat ze de waarheid spraken!! We waren niet bij de controle van de kaart!!
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
De spareribs zijn er heerlijk!
Lisanne W.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
We hebben erg lekker gegeten
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben drie kwartier moeten wachten op het voorgerecht en daarna nog eens meer dan een uur op het hoofdgerecht. De pasta was goed echter de spareribs waren niet warm. Geen toppertje!
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vooraf eend maar miste een belangrijk punt in het gerecht... spare zag er wel oke uit maar was prima van smaak
Wesley M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten goed verzorgd!
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten, sfeervolle ambiance, jammer dat de bediening behoorlijk langzaam was. Het was onze ober zijn eerste dag (denken we) erg raar dat hij het grootste gedeelte van de avond helemaal alleen stond. Het was te merken dat het hem soms te druk werd. Voor de rest geen op of aanmerkingen, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellige tent waar het eten prima is.
André H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Nette prijs / kwaliteit verhouding.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten was goed, bediening kan beter. Het duurde te lang voor de ober op ons reageerde en hij was onze bestelling vergeten (veel excuses en zo). Maar bedacht pas later dat hij dat kon compenseren (met gratis drankje).
Chiel G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Even kort wezen eten en enkel een hoofdgerecht genomen. Ronduit teleurstellend en eigenlijk zoals we het al kende van voor de renovatie van het gebouw.
We hadden gehoopt dat het er qua eten op vooruit gegaan zou zijn, maar dat vonden wij niet; eigenlijk exact zoals het was en dat vinden we gewoon niet goed.
We hadden enkel een zalmgerecht, maar dat was wel zo basic en karig dat we dat thuis echt veel beter en smaakvoller hadden kunnen maken. De Teriyaki was ronduit verbrand of erg slecht, de zalm was verder goed maar miste smaak en was wel erg basic zoals je hem exact bij de supermarkt haalt; daar hadden we een mooiere mooit verwacht. De groente bestond uit 2 minuscule worteltjes en iets dat op een bosuitje leek. De rijst was prima.
Nee, sorry, de Movies is leuk voor een drankje en een snack wellicht, maar hapje eten kun je beter ergens anders doen.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellige plek om te eten of drinken Het eten smaakte heerlijk
Liliane M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een fijne plek om na de film nog wat te gaan eten. Een gezellig ingericht restaurant waar je prima kunt eten en waar de bediening goed is.
Rico V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Een mooie en gezellige restaurants, waar je goed kunt eten voor normale prijs, de bediening goed en vriendelijk en de nieuwe worden goed begeleid.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellig! Lekker eten en leuk personeel. Zo mooi geworden na de verbouwing. Op vrijdag en zaterdagavond draait een leuke Dj. Lekker dansen. Top avond dus????
Wiela V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Lunch heerlijk buiten in het zonnetje. Toch ook even binnen gekeken om de vernieuwde inrichting te bewonderen.
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Prima gegeten met zijn tweeën, ondanks de luidruchtige carnavals sfeer leek de sfeer op normale dagen hier prima. De look en feel die je kreeg bij het restaurant was in ieder geval goed, service prima, eten erg goed.