Over restaurant At Sea

Wie denkt dat het vlakke land van Flevoland niets te verbergen heeft, komt bedrogen uit. Op het strand van het Veluwemeer ligt het verrassend grote strandpaviljoen At Sea. Behalve een heerlijke maaltijd of een lekker drankje, is dit ook een inspirerende locatie voor een bruiloft, zakelijke meetings en andere bijeenkomsten. Droom even weg op het terras aan het water of maak nieuwe plannen bij het knappende haardvuur. Kun je er geen genoeg van krijgen? Blijf dan kamperen op de naastgelegen camping.

Meer informatie over restaurant At Sea

Woensdag t/m Zondag van 10:00 t/m 21:00

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,4
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Leuk gezeten en gegeten op het terras van At Sea. Als voorgerecht de tompoes met gerookte zalm. Deze vond ik wat tegen vallen en niet spectaculair. Daarin tegen was het hoofdgerecht (ribeye) goed bereid en met leuke garnituren. De speciaal bieren zijn netjes geprijsd. En ook de bediening is attent. Al zat ik op een gegeven moment niet meer omspannen toen je merkte dat het personeel aan het afsluiten was. Voor de rest een leuk restaurant.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Al eerder geweest op uitnodiging voor een gezellige avond. Nu zelf de stoute schoenen aangetrokken voor een gezellig diner. Ontvangst is zeer correct wensen van terras ingewilligd.
Vooraf van carpaccio was super echter iets te dik gesneden. Hoofdgerecht bestaande uit kip op stok,varkenshaas medaillon en rib eye uitstekend gegaard .Dessert super ook het zelfgemaakte ijs. VOOR HERHALING VATBAAR!!!!!
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Mooie locatie voor Koffie/Broodje. Twee keer konden we niet op terass vanwege party, zou een klein gedeelte voor normale bezoekers dan moeten hebben.Vriendelijke bediening,maar gisteren een RibEye steak gegeten,nou nou taaier kan je nergens vinden, te zwart gebakken,te hoge temperatuur,vanbinnen was vlees nog rauw. Op Google lees je dat RibEye bij een 50-60 Graden moet garen, niet meer ,want dan wordt ie taai. Hopenijk leest "de Kok" dit ook,!
Smetsers .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Met vrienden afgesproken voor de lunch, gereserveerd en dat was maar goed ook. Wij waren al vaker geweest, mooie locatie, top uitzicht, gezellige bediening, leuk smaakvol interieur...... eigenlijk gewoon niets op aan te merken. Voldoende keuze smaakvolle lunchgerechten.
Een aanrader en top aanwinst voor Dronten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Alle superlatieven die ik in de voorgaande recensies lees kan ik voluit onderschrijven.Op zondagmiddag gereserveerd voor diner met 5 personen, we werden kin de overdekte, gezellige serre geplaatst,als enig minpuntje zou ik de grootte/breedte van de tafel benoemen, maar omdat er niet veel rumoer was waren wij toch allemaal goed te verstaan, begonnen werd met de champion-en tomatensoep, smakelijk en geserveerd met eigenlijk te grote stukken brood,vervolgd werd met de vegetarische pasta en de op de huid gebakken zalm, heerlijk en geserveerd met frieten en salade, als dessert kozen de meesten voor de creme brulee met bosbessenijs.Heel vriendelijke bediening,snelle service en geweldig uitzicht.Wat een geweldige aanwinst voor deze regio!
Boud .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Dit was een echte verrassing, wij kwamen van het Noorden en reden voor de afwisseling door de polder. Lokatie is prachtig met het mooie weer en de zon in het Westen. Bediening attent en snel en over de wijn zullen ze vast snel leren. Ook het eten was prima, maar om nou allemaal tienen uit te delen vinden wij overdreven. In de omgeving is dit vast de top, en wij komen zeker weer een keer terug, maar in de rest van het land zijn echt nog veel goede restaurants.
FioreV .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Wij zijn er al een aantal keren met de boot langs gevaren. Zowel vanaf het water als vanuit het restaurant is de omgeving prachtig. Mooi ingericht, sfeervol restaurant. Goede kaart en uitstekende kwaliteit eten. Een echte aanrader op een verborgen plek. Er is ook gedacht aan de elektrische fiets en auto, voor beide zijn laadpunten beschikbaar op het terrein. We komen zeker een keer terug!
Melinda8251 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wat een juweeltje aan zee hebben wij met deze nieuwe restaurant in Dronten gekregen! Een frisse en mooie decor, overdekte terras met verwarming als nodig, en blauwe zee waar je kijkt. Een verrassende en gevarieerde menukaart, Ik was blij dat de maaltijdsalades echt rijk gevuld zijn ook bij het dinerkaart. Ik heb tournedos gehad, rood en heerlijk gekruid met beetgare risotto erbij, super! De kaasplank was een genot met heerlijke balsamico aceto en smeuige vijgenbrood. De wijnen van Santiago waren top, de bediening vlot en vriendelijk, drie maal 10 dik verdiend!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wat een prachtige plek aan het water en zo dicht bij huis!
In februari dit jar geopend en ze hebben er iets moois van gemaakt. Je kunt op het overdekte terras zitten die ook afgesloten kan worden (dak en glas rondom) of bij prima weer lekker in het zonnetje. Mooie kaart en verrassend goede bereiding en opgediend. Dit beloofd nog wat voor de toekomst.
We hebben er een mooi restaurant bij in de gemeente.
Ga zo door.
DaniellevanR .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Tja, dit keer kan ik er toch echt niet onderuit: 3 x een 10. Wat een mooie locatie, rechtstreeks aan het meer, prachtig uitzicht. Gratis parkeren voor de deur, ook handig. Binnen groot, hoog, maar toch heel sfeervol. Buiten een heerlijk terras direct aan het water, met glazen schermen eromheen tegen de wind en een schuifdak dat dicht kan als het kouder wordt. Heel aardige bediening die het je graag naar de zin maakt. Vooraf aten wij de carpaccio (flinke portie) die heerlijk smaakte. Als hoofdgerecht had ik de pasta met romige saus, paddestoelen, groente en gamba's. Heerlijk, maar samen al zo veel dat ik de pasta niet helemaal op kreeg en er geen dessert meer in paste. Mijn man had als hoofdgerecht de kipsate die ook erg lekker was met heerlijke zelfgemaakte friet erbij. Het was zo'n goede ervaring dat we meteen hebben gereserveerd voor volgende week. En dan de toetjes proeven!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ons eerste bezoek aan At Sea was op zondag voor een lunch. At Sea ligt pal aan het Drontermeer, heeft een gezeliige serre, heel vriendelijk personeel en geweldig eten. Een omfietsaanrader is de carpacciosalade en ook de omelet met spek viel heel erg in de smaak.! Extra punt voor het water dat bij de wijn werd geserveerd!