At Sea

Drontermeerdijk 13 8251 PV Dronten Nederland Kaart

Over het restaurant At Sea

Wie denkt dat het vlakke land van Flevoland niets te verbergen heeft, komt bedrogen uit. Op het strand van het Veluwemeer ligt het verrassend grote strandpaviljoen At Sea. Behalve een heerlijke maaltijd of een lekker drankje, is dit ook een inspirerende locatie voor een bruiloft, zakelijke meetings en andere bijeenkomsten. Droom even weg op het terras aan het water of maak nieuwe plannen bij het knappende haardvuur. Kun je er geen genoeg van krijgen? Blijf dan kamperen op de naastgelegen camping.

Meer informatie over restaurant At Sea

• : Gratis parkeren & Zeer Ruime parkeergelegenheid

Donderdag t/m zondag van 10:00 t/m 23:00
Maandag t/m Woensdag: Gesloten

Jouw recensie over het restaurant At Sea

Dinie M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Voorgerecht werd afgeserveerd terwijl we er nog van aten. Zalm had een muffige smaak..
Elmieke B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heel fijn restaurant. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten, dat origineel gepresenteerd wordt. Ik wilde graag bijpassende wijnen bij de gerechten, en hoewel men hier niet standaard een wijnarrangement heeft, werd het gewoon geregeld. Dat noem ik nou gastvrij zijn.. Ik kom hier graag nog eens terug!
Adolph B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
De zitplaatsen en tafels staan zeker te dich bij elkaar.
Vond het zeer storend de mede gasten op ongeveer 50 cm naast elkaar te vinden
Hierdoor te weinig privacy.
V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
top locatie met goed en eerlijk eten. vriendelijke bediening. mogelijkheid om na het eten op het terras na te borrelen.
gunstige prijs/kwaliteit verhouding, zeker een aanrader.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen en goed bediend tijdens ons etentje. Ook met onze zoutarme gast werd helemaal rekening gehouden. Top gedaan.
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij hadden een vleesplank voor 2 en dat was voldoende, maar de groente? 1 klein schaaltje voor ons 4 en en alleen maar sla. Erg minimaal. Bediende heeft wel heel goed haar best gedaan voor ons toetje dat verdient een 10. En..tja....het geluid valt ons niet mee. Als je doof bent hoef je geen gesprek te voeren met z'n 4en. 1 op 1 gaat maar verder is het te veel lawaai.
Paivi B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. Alles naar wens! Leuke locatie, lekker aan het water. Voor kinderen ook leuk, speelactiviteiten en strandje.
Marissa87 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk op het borrelterras in de zon gezeten. We kwamen alleen voor een drankje maar zijn door de leuke sfeer en goede bediening uiteindelijk de hele middag gebleven. Heerlijke hapjes en erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
Jeanet K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prachtig, gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening. Het duurde behoorlijk lang voordat we ons eten hadden, maar het eten en de wijn waren heerlijk!
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zeer slechte service. Tijdens de mei vakantie was men, naar eigen zeggen, niet ingesteld op de drukte, en had men veel te weinig personeel in die keuken. Na een matig voorgerecht ruim anderhalf uur moeten wachten op het hoofdgerecht, zonder enige duidelijke verklaring. Het was een zooitje in de keuken, want ook de maaltijd was zeer slecht. Niet de eerste ervaring van onze familie. Ook mijn broer had een vergelijkbare ervaring. At Sea staat op onze zwarte lijst
bob B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De bediening kwam zeer onervaren over: we hebben 4 of 5 verschillende welwillende onervaren serveersters aan ons tafeltje gehad. De aardige juffrouw die ons de Bourgondische vleesplank kwam brengen was zichtbaar niet blij met het feit dat haar collega's ons tafeltje niet hadden uitgeruimd om plaats te maken voor ons eten. Betreffende juffrouw was wel voorkomend en aardig tegen ons. Alle andere dames verzuimden telkens om overbodige zaken van ons tafeltje mee te nemen (niet te gebruiken bestek, niet te gebruiken glazen e. d.).
Zelf heb ik overbodige zaken uiteindelijk op een tafeltje achter mij gelegd. Toen ook dat tafeltje bezet werd, duurde het vier bezoeken door 2 of 3 serveersters voordat de voor ons overbodige glazen werden meegenomen. Het door mij daar neergelegde bestek bleef daar tenminste liggen t/m het voorgerecht van deze oudere mensen. Ik heb toen afgerekend en ben weggegaan. (om waarschijnlijk niet meer terug te komen).
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We moesten erg lang wachten voordat het hoofdgerecht geserveerd werd. Geen voorgerecht genomen ivm kleine kinderen in ons gezelschap (duurt te lang). De porties waren niet groot. Sommige gerechten waren half lauw. Bij 1 van ons zat er zelfs een etiket in het eten (gecompenseerd door het niet hoeven te betalen van dit gerecht). Was een beetje teleurstellend.
Jacobine V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Ik had ijs gevraagd bij mijn drankje en dat zat er niet bij. Brood bij de salade was ook vergeten in Eerste instantie. Wel op vraag na gebracht.
Salade was zeer matig. Weinig zalm. Klein. Smaak wel goed.
Bediening wel vriendelijk.
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Weinig toezicht van de service. 1.5 uur op eten moeten wachten en tot slot zelf moeten vragen hoelang het nog ging duren tot dat het bekend was bij de service dat de bestelling niet eens was doorgevoerd. In de 1.5 uur dat we hebben gewachten is geen 1 keer bediening bij ons langs geweest om een nieuw drankje te kunnen bestellen. Drinken was ruim 45 minuten leeg.

Jammer voor zon mooi gelegen plek.
Gonnie B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
goede producten, vriendelijke bediening en mooie locatie aan het veluwemeer
lekker gegeten met een kleine vriendenclub, voor herhaling vatbaar
ACA D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
In de serre vond ik het te koud, misschien is het onder een straalkachel wel lekker warm maar die was niet bij onze tafel.. Verder was alles fijn
H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
At Sea ligt prachtig aan het water en het eten is erg lekker. Grote minpunt is de bediening. Onervaren en gedeeltelijk ongemotiveerd of onkundig. Varieert van serveerster die in zinnen van maximaal 2 woorden communiceert tot collega die halverwege de bestelling wegloopt. Drankjes worden commentaarloos gedeeltelijk geserveerd en de gerechten niet allemaal tegelijk. Meerdere keren moesten wij naar de bar lopen om de bediening aan te geven dat we nog iets wilden bestellen. De consumpties van de tafel naast ons kwamen op onze rekening terecht. Dit werd naar tevredenheid opgelost door het hoofd van de bediening maar de indruk bleef toch dat er op dit vlak voor At Sea veel te verbeteren valt.
A.N. B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Leuke locatie!
Het eten was erg lekker maar het vlees (kip en varkenspies) was te droog
Eize K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heel vriendelijke en attente bediening
Sfeer heel goed evenals het eten
Prijs okay
Heel tevreden
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Bediening enthousiast, adequaat en correct.
Aangename sfeer en onze gerechten waren lekker.