Asuka

Heuvel 18 4901 KC Oosterhout Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Asuka

• Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Goed eten en leuke inrichting, alleen de service is gewoon slecht. Vandaag de vraag gehad; wat moet je drinken?
Vind ik niet echt normaal. Totaal niet persoonlijk en niet in voor een praatje. Heel jammer aangezien het eten lekker is.
Olghur .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Weer lekker gegeten bij Asuka. Vooral de Asuka rol is erg lekker, maar ook de normale sushi gerechten zijn lekker. Service en aankleding zijn prima maar niets hoogstaands.
Leorevenue .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Wij komen regelmatig eten bij asuka. We hebben vaak een vaste tafel. Goede service en lekker eten met smaak! De sushi niet te groot maar perfect. Snelle bediening ook als het druk is, kortom een aanrader
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Ruime keuze van de kaart, makkelijk zelf orderen op tablets. Het eten komt extreem snel al op tafel, waardoor je op moet letten met de minimum termijn van 15min tussen elke ronde :) Prima te eten, opvallend weinig Chinezen in de bediening.
Flodder .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Al een paar keer hier gegeten en het smaakt altijd weer goed. Wel lieten sommige gerechten door de drukte lang op zich wachten of kwamen helemaal niet meer. De sushi is lekker, veel keus in allerlei soorten andere gerechten. Ook de verschillende warme gerechtjes zoals de eendeborstfilet en garnalen zijn super. De tafels met banken zitten gezellig.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Lauw eten omdat het ondanks de drukte te snel aan tafel werd bezorgd, was waarschijnlijk al te vervan te voren voorbereid, was daardoor niet smakelijk.
BDut .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Ik kom regelmatig eten bij asuka. Hiervoor komen we speciaal uit roosendaal. Goede service en lekker eten met smaak! De sushi niet te groot maar perfect. We zijn in veel sushi restaurants geweest maar asuka blijft de beste!
Kristel-Janssen .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Met een groepje mensen hier gegeten i.v.m. een verjaardag. De jarige zelf mag gratis eten op vertoon van legitimatie en minimaal 4 betalende klanten.
Er was veel keuze wat betreft de gerechtjes, ook voor mensen die niet van sushi zelf houden.
De gerechtjes kwamen vlot op tafel.
Verreweg de meeste gerechtjes waren lekker van smaak, vooral de Asuka roll, die is meerdere keren besteld. Wat ik minder goed vond, was het nagerecht, zeker vergeleken bij de rest van het eten. Niet zozeer de smaak, maar eerder de uitvoering, de keuze.
Ook jammer dat ze niet iets speciaals hebben gedaan voor de jarige, dat was wel attent geweest. Verder een prima tent, waar ik benieuwd ben naar een boel andere gerechtjes, die ik nog wil uitproberen tijdens een volgend bezoek.
Roëlla V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
We hebben hier gegeten op een woensdagavond en de tent zat zo goed als vol. Voor mij meestal een indicatie dat het er goed is. Nou het was er inderdaad prima! Heerlijke sushi en ook de overige gerechten zijn zeer de moeite waard. De handrol is er fantastisch, de crispy beef hebben we 2x besteld zelfs en ook de pangasius met saus, mmmmmm! Dit is zeer zeker een zaak waar ik vaker heen zal gaan.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
De sushi was prima. Bestek en gratis ijs is nooit gebracht. Bestellen van de 5 gangen ging eenvoudig met een Tab op iedere tafel. Weinig sfeer, lijkt op een kantine.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Vanwege de lovende recensies hier gegeten tijdens een bezoek aan Oosterhout. Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen. De sushi smaakte vlak, de zalm op de zalm nigiri was te koud en de maki's waren niet mooi gevormd. De champignons en courgette waren heerlijk, maar wij kwamen vooral voor de sushi. De Asuka roll was overigens verrassend lekker.
Wij kwamen achterin het restaurant te zitten (in het gedeelte waar de bar en keuken zich bevinden). Wij wilden graag in een van de gezellige hoekjes met bankjes zitten in plaats van aan een tafel pal naast de bar. Dit was niet mogelijk, omdat die plaatsen voor 4-5 personen zijn. Wij waren met 3. Toen wij vroegen of alle plaatsen gereserveerd waren, kregen wij geen antwoord. De overige plaatsen werden gedurende de avond niet gevuld. Jammer. Door onze tafel pal naast de bar konden wij meegenieten van de persoonlijke gesprekken van het personeel. Het is prettig om te horen dat men het onderling goed kan vinden, maar als gast heb je er geen behoefte aan om te horen dat de ene collega gaat strippen voor de andere collega op haar verjaardag. En het is ook niet echt professioneel om "Fuck you" te roepen naar je collega terwijl er gasten bij zijn. Bij een volgend bezoek aan Oosterhout slaan wij dit restaurant over.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Prima sushi restaurant. Allemaal lekkere gerechtjes en goede combinaties. Alleen de visballetjes hadden ze beter gumballetjes kunnen noemen. Die waren wat mij betreft niet te eten. De rest was prima te doen. Simpel concept maar leuk als je met een groep wil gaan eten. Voor iedereen wat wils.
Gaby F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Onlangs hier voor de tweede keer gegeten tijdens ons bezoek aan Oosterhout. Vriendelijke bediening en heerlijke verse gerechten. Alles wat we besteld hadden hebben we gekregen. Goed van temperatuur. Vooral de tori en crispy rol waren echt geweldig. Vele gerechters kunnen proeven doordat het oplettende personeel al snel de bestelling kwam ophalen. Klantvriendelijke prijzen. Zelfs 65+ ontvangen 2 euro korting. Die service zie je niet vaak. Perfect gelegen in het gezellig Oosterhout. Als we weet Oosterhout bezoeken dan wordt het wederom een bezoek aan Asuka.
Anmave .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Nu een aantal keer gegeten in dit sushi restaurant in Oosterhout.
Het restaurant wordt naar mijn idee steeds beter. Toen het restaurant net open was, was de wachttijd ellendig lang en werden gerechten steeds naar de verkeerde tafels gebracht. We hebben het een tweede kans gegeven en dit was al een stuk positiever. De bediening is nu vriendelijk en redelijk vlot.
De sushi gerechten bevatten naar mijn mening soms in verhouding erg veel rijst en weinig vis. Verder vind ik de gerechten op de kaart wat minder verassend dan bij andere sushi restaurants die ik bezocht heb.
Inmiddels is de kaart vernieuwd en schijnen er een aantal leuke nieuwe gerechten op de kaart te staan, welke we binnenkort snel eens zullen gaan testen.
Andrea T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
dit is een van mijn favoriete sushi restaurants.
Al vele malen heb ik hier heerlijk gegeten van de diverse sushi's en warme gerechten die dit restaurant serveert.
Sushi's zijn altijd heerlijk vers (de nori is nooit taai)
Ook voor mensen die geen vis lusten is er voldoende variatie.

Personeel is erg vriendelijk en adequaat!

echt een aanrader!