Astoria

Rijksstraatweg 200 9752 BR Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Astoria

Al vele jaren lekker eten

Veel mensen kennen al jaren Astoria. dit jaar bestaat Astoria 55 jaar. Het restaurant is een ongedwongen gezellige plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Internationale en Nederlandse keuken dit alles tegen betaalbare prijzen. Jong en oud vinden altijd een gerecht op de menukaart die hen zal aanspreken!

Meer informatie over restaurant Astoria

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

joleenflink .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was heerlijk en het was er gezellig.
We komen vast nog wel eens terug.
Omdat we een AH bon hadden was het erg aantrekkelijk.
Ieida B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima restaurant ,de Groninger mosterd soep en de kippensoep waren perfect
De zalm en kabbeljou waren goed , de spare ribs waren lekker gekruid en waren om te zuigen [een aanrader]
het eigen gemaakte ijs was heerlijk , ook met het fruit
Ruime parkeer gelegenheid achter de zaak
Een dikke pluim voor het personeel , we komen binnenkort zeker weer terug
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De bediening zorgde er voor dat je je thuis voelde, niks geen kouwe kak, maar meisjes die erg gezellig waren en voor een lolletje in waren. We werden door de baas via de achterdeur binnengelaten en zijn ook via diezelfde deur weer naar buiten begeleid :) Het eten was heerlijk en we zijn zeker van plan om vaker naar Astoria te gaan.
pawijma .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, en hebben heerlijk gegeten. Er hing een rustige sfeer en de muziek was niet storend. De kwaliteit van de gerechten was goed.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij vonden het prettig om ondanks de kortingskaart van Albert Heijn te kunnen kiezen van de kaart.
Voor de rest zeer tevreden
info593 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bedienig en het was netjes en schoon. Restaurant midden in het dorp, maar goede parkeergelegenheid achter het restaurant
Jose N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed gegeten voor een prima prijs. Wel mag de verwarming wat hoger. De bediening was heel vriendelijk maar deed alles in haar eentje, dus moesten we wat langer wachten. Toch zeker een keer gaan eten!
sebe04 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
leuke ontvangst en hier zalig gegeten
tomatensoep was voortreffelijk
wij gingen voor sate schotel deze was mals en erg lekker en smaakvol
ijs als nagerecht welke zelf gemaakt was,is daar zeer smaakvol
dus wij hebben lekker gegeten,en komen zeker hier terug
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een aanrader om met gezin/famile te eten. Ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening. Op de kaart voor elk wat wils. Voldoende keus vlees/vis/vegetarisch. De gamba's zijn wat mij betreft een aanrader, evenals de frieten en zeker het eigengemaakte ijs.
renhen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Binnen is eenvoudig, maar heel rustig, daar vinden we ook fijn om rustig dan druk bv lawaai, geluid. De bediening is geweldig want ze kunnen ons aardig communiceren zoals dove gebarentaal. Het eten is verrukkelijk, en geweldig menu waar zitten zo heerlijk diners. Daar zijn we blij dankzij AK restaurants zijn.
bert W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
goed gegeten maar iets te weinig van alles, we hebben gebruik gemaakt van de A.H actie misschien dat het daar aan lag.
van de Spareribs had ik meer verwacht ( malser en iets meer )
bertantje2012 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Vriendelijke en attente bediening. Eten was prima en ruim voldoende. Wij waren er via de AH actie en hadden
een ruime keuze uit de menukaart.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Hilda N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijk personeel, presentatie van de gerechten was prima en leuk zoals de plank met beefburger en frituurmandje met patat. Alleen zat er in het runderstoofpotje weinig vlees terwijl de smaak heerlijk was.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening was prima. Onze frietjes werden zelfs spontaan aangevuld. Het is sober ingericht in een oude stijl. Niks mis mee maar gezelligheid ontbreekt daardoor wel een beetje. Met de AH actie kun je uit alle gerechten kiezen, dat is zeker een voordeel.
lawveenstra .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Konden kiezen van de kaart wat we wilden eten. . Zeker een aanrader. Konden achter de zaak parkeren, hoefden op zaterdagavond na 17.30 uur hiervoor niet te betalen.
Jackelien V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten echt heerlijk, bediening goed. Ook fijn dat je gewoon van de kaart kunt eten met de ah dinerkaarten.Het is klein, iet wat smal ingericht. Waardoor het een beetje propperig qua ruimte is. Maar zeker geen reden om er niet nog een keer weer te gaan eten
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Iedere keer als de voordeur open ging kwam er veel kou binnen. Ik mistte muziek op de achtergrond en het licht was te vel.
Het eten vond ik redelijk, wel waren de groentes flauw en de sla was zonder dressing.
De bediening vond ik erg vriendelijk.
Dat je voor de mayonaise nog apart €0,85 cent moet betalen vond ik wel een beetje absurd.
mariannevdl .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst; attente bediening.
Gerechten keurig geserveerd. Wachttijd niet erg lang, ondanks de drukte.
Menukaart met voldoende keuze.
Gerechten werden vers bereid; ook eigengemaakt ijs!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij zijn hier via de Albert Heijn actie gaan eten. Helaas hadden we al twee keer af moeten bellen wegens ziekte, en men wist gelijk wie we waren toen we de naam noemden. Ze vonden het fijn dat we toch nog kwamen eten. We waren op tijd en mochten alvast aan een tafeltje wachten tot onze tafel vrij was. Men was eerlijk en duidelijk over de drukte in de keuken en dat het dus even kon duren, daar hadden wij echter geen probleem mee. Voor een avondje uit moet je de tijd nemen, toch?
We konden uit de hele kaart kiezen, het duurste gerecht werd in rekening gebracht werd ons uitgelegd. Keuze genoeg dus! We gingen allebei voor de carpaccio vooraf, en de boerenschnitzel als hoofdgerecht. Ruim voldoende, extra aardappels etc werden op verzoek gebracht. Het was ons niet duidelijk dat de carpaccio met brood geserveerd werd, dus we hadden ook apart brood besteld. Dit had dus wel even uitgelegd kunnen worden.
De bediening was vriendelijk, kwam regelmatig even kijken of alles naar wens was, en het eten was goed voor elkaar. Een aanrader wat ons betreft!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Waren er door de ah restaurantactie. Prima ontvangen. De service was echt perfect. Eten klasse. Mocht gewoon van de kaart kiezen. Duurste gerechten werden berekend. Als wij ooit nog eens in de buurt daar zijn, komen uit Rotterdam, gaan we er zeker nog eens naar toe.