Astoria

Rijksstraatweg 200 9752 BR Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Astoria

Al vele jaren lekker eten

Veel mensen kennen al jaren Astoria. dit jaar bestaat Astoria 55 jaar. Het restaurant is een ongedwongen gezellige plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Internationale en Nederlandse keuken dit alles tegen betaalbare prijzen. Jong en oud vinden altijd een gerecht op de menukaart die hen zal aanspreken!

Meer informatie over restaurant Astoria

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

Ieida B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed ontvangen en lekker gegeten
Echt een aan rader
jurjenhuisman .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Atoria vriendelijke bediening en gezellige sfeer heerlijke gamba,s gegeten
minpunt geen placemats op tafel
Eetten .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten via de AH Bonnen het was goed verzorgt en zeer smakelijk en voldoende. Voor herhaling vatbaar. Parkeren kan ruimschoots aan de achterzijde.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, en was weer gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar. Een idee voor als we 30 jaar getrouwd zijn in juni om met de familie naartoe te gaan.
ydv321 V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was voor ons de 3 de keer en zus lief was nu ook mee
we hebben weer heerlijk genoten maar ook het personeel super zijn ze echt vriendelijk en meedenkend
was weer toppie thanks Astoria tot weer een volgende keer Paul & Yvonne en Anna
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was door de AHActie erg druk wat de keuken waarschijnlijk niet aankon. De wachttijd was te lang. Na 2 uur hoofdgerecht. Bediening was prima aardige meiden. Het eten was ook goed maar niet bijzonder. Geen verrassingen qua smaak. Groenten smakeloos. Schnitzels prima. Toetjes zagen er leuk uit en smaakten prima.
johan_anneke .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geweest met AH bonnen, Is ons goed bevallen, vriendelijk ???? Personeel vlotte bediening.
Wij komen nog een keertje terug.
marinakeekstra .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben goed bij Astoria gegeten. Ik vlees en mijn man vis. De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was lang. Later binnengekomen gasten, aten eerder dan wij.
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Klein knus restaurant. Goede vriendelijke bediening, met vleugje humor. Eten was goed. De beide hoofdgerechten waren een beetje flauw, maar dat was met het zoutvaatje op tafel makkelijk op te lossen. Heel erg warm opgediend, wat wij fijn vonden. Porties waren goed. Crème brûlée was heel erg lekker! Al met al zeker een aanrader.
joleenflink .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was heerlijk en het was er gezellig.
We komen vast nog wel eens terug.
Omdat we een AH bon hadden was het erg aantrekkelijk.
Ieida B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima restaurant ,de Groninger mosterd soep en de kippensoep waren perfect
De zalm en kabbeljou waren goed , de spare ribs waren lekker gekruid en waren om te zuigen [een aanrader]
het eigen gemaakte ijs was heerlijk , ook met het fruit
Ruime parkeer gelegenheid achter de zaak
Een dikke pluim voor het personeel , we komen binnenkort zeker weer terug
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De bediening zorgde er voor dat je je thuis voelde, niks geen kouwe kak, maar meisjes die erg gezellig waren en voor een lolletje in waren. We werden door de baas via de achterdeur binnengelaten en zijn ook via diezelfde deur weer naar buiten begeleid :) Het eten was heerlijk en we zijn zeker van plan om vaker naar Astoria te gaan.
pawijma .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, en hebben heerlijk gegeten. Er hing een rustige sfeer en de muziek was niet storend. De kwaliteit van de gerechten was goed.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij vonden het prettig om ondanks de kortingskaart van Albert Heijn te kunnen kiezen van de kaart.
Voor de rest zeer tevreden
info593 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bedienig en het was netjes en schoon. Restaurant midden in het dorp, maar goede parkeergelegenheid achter het restaurant
Jose N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed gegeten voor een prima prijs. Wel mag de verwarming wat hoger. De bediening was heel vriendelijk maar deed alles in haar eentje, dus moesten we wat langer wachten. Toch zeker een keer gaan eten!
sebe04 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
leuke ontvangst en hier zalig gegeten
tomatensoep was voortreffelijk
wij gingen voor sate schotel deze was mals en erg lekker en smaakvol
ijs als nagerecht welke zelf gemaakt was,is daar zeer smaakvol
dus wij hebben lekker gegeten,en komen zeker hier terug
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een aanrader om met gezin/famile te eten. Ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening. Op de kaart voor elk wat wils. Voldoende keus vlees/vis/vegetarisch. De gamba's zijn wat mij betreft een aanrader, evenals de frieten en zeker het eigengemaakte ijs.
renhen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Binnen is eenvoudig, maar heel rustig, daar vinden we ook fijn om rustig dan druk bv lawaai, geluid. De bediening is geweldig want ze kunnen ons aardig communiceren zoals dove gebarentaal. Het eten is verrukkelijk, en geweldig menu waar zitten zo heerlijk diners. Daar zijn we blij dankzij AK restaurants zijn.
bert W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
goed gegeten maar iets te weinig van alles, we hebben gebruik gemaakt van de A.H actie misschien dat het daar aan lag.
van de Spareribs had ik meer verwacht ( malser en iets meer )