Astoria

Rijksstraatweg 200 9752 BR Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Astoria

Al vele jaren lekker eten

Veel mensen kennen al jaren Astoria. dit jaar bestaat Astoria 55 jaar. Het restaurant is een ongedwongen gezellige plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Internationale en Nederlandse keuken dit alles tegen betaalbare prijzen. Jong en oud vinden altijd een gerecht op de menukaart die hen zal aanspreken!

Meer informatie over restaurant Astoria

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

trienkarohrbach .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk met vrienden hier gegeten, bediening erg vriendelijk en het eten heel erg lekker! We vonden het bijzonder dat de voorkant er meer als een cafetaria uitzag, maar dat was de andere kant van het pand, het is een echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met AH kaart geboekt. Vriendelijke ontvangst in een restaurant-eetcafe-achtige sfeer. Menukaart uitgebreid, maar dat is een. De gerechten waren zeer smaakvol. De entrecote, slibtongetjes, salade met geitenkaas, etc., alles in perfecte harmonie en dat is twee. Astoria is absoluut een aanrader voor wie in Haren is. En heb je een dagje Groningen achter de rug, dan is een perfecte locatie om de dag goed af te sluiten. Zo zouden meer restaurants moeten zijn, met personeel met kennis van zaken en een voortreffelijke kok in de keuken.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heel vriendelijk personeel en je mag gewoon van de kaart kiezen. En het eten was uitstekend.
Ik kom hier zeker een keer weer terug.
Wian V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De bediening was erg plezierig, correct en snel. Alle gerechten (ook de bijgerechten) waren erg lekker, prima prijzen en er was ruim voldoende van alles. Wij komen zeker terug en bevelen Astoria van harte aan!
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Fijn, dat je uit de hele kaart een keuze mocht maken. Erg vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Hier komen we zeker weer eens eten!
evelien M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Eten was super lekker voor herhaling vatbaar de spareribs ijs alles was heel erg lekker hopen dat ah hun weer op de kaart zet
MartinPeter .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening enlekkere gerechten voor een goede prijs. We waren dermate tevreden dat we
er nog voor een tweede keer zijn terug geweest.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst. We werden goed en gauw geholpen. De gerechten waren goed van smaak. Veel keuze en het ijs is lekker.
Koster74 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Met een grote groep hier gegeten. Vlotte bediening en lekker gegeten. Bij het hoofdgerecht veel bijgerechten. Sate viel iets tegen, maar entrecote en stoofpotje waren erg lekker.
Jean-Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima eten met een goede service voor een leuke prijs. Tevens uitstekend rekening gehouden met mijn lactoseintolerantie. Voordeel 23,95 voor een 3-gangen menu van de kaart of 29,95 incl. drankjes (tot max. 2,5 uur).
fred.hulspas .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goed eten met ruime keuze, persoonlijke aandacht met snelle service en een prima omgeving om even te onthaasten. :-) en een prima prijs kwaliteit verhouding.
shvdveen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten echt de moeite waard om teug te komen. Bediening was zeer vriendelijk. Het eten werd royaal opgediend en we konden gewoon bijbestellen.
eten is a la carte je kon dus gewoon kiezen van de kaart .
in een woord super !!
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Snitzel iets te lang gebakken en daardoor droog en wat flauw. De rest was goed. Fijne ongedwongen omgeving. En erg vriendelijke bediening.
H B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk met vriendinnen gegeten, leuke bediening en heerlijk gegeten, en goed naar de wensen van ons geluisterd, zoals bijvoorbeeld een halve kom soep en een klein ijsje voor mij, het was gewoon super
tascharpenborg .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
ik en mijn vriend hadden de boerenschnitsel, het was zeer lekker
mijn vrouw en haar vriendin hadden een stoofpotje, zeer goed
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De serveerster was de ster van de avond. In haar eentje een hele eetzaal doen, alles met een lach en een grapje, echt fantastisch. Over het eten waren we minder enthousiast. Bij een goede sparerib valt het vlees van het botje, hier moest ik helaas flink aan trekken om het los te krijgen. De schnitzel van mijn partner was vettig, alsof die uit de frituur kwam. Ook een deel van de groente leek niet helemaal vers. Voor de bedragen van 17 euro en meer per hoofdgerecht verwacht je toch een iets beter niveau. Jammer!
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte, gezellige Eetcafé sfeer. Gewoon goed, zonder poespas. Dat dit de derde keer was, zegt genoeg toch?
PennyB .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuke "pijpenla", vriendelijke bediening. Het 3 gangenkeuzemenu (AH restaurantactie) was erg lekker en ruim voldoende We kregen gebakken aardappeltje en friet (op verzoek). Het toetje "Go Nutz" overtrof alles. Heerlijke notenijs met amaretto en slagroom: je wilt er wel 2.
Al met al een geslaagd diner.
snoeker .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We werden prettig en attent ontvangen. De bediening was vriendelijk. Regelmatig kwam men vragen of alles in orde was. De kwaliteit/prijs van het eten en drinken was goed. We zaten buiten en dit beviel ons goed. We hoefden niet lang te wachten tot de volgende gang kwam. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Goed geholpen en het eten was ook heerlijk,we komen nog een keer weer terug.
Best weer voor herhaling vatbaar.
Inrichting mocht wel wat gezellig wensen.