Astoria

Rijksstraatweg 200 9752 BR Haren Nederland Kaart

Over restaurant Astoria

Al vele jaren lekker eten

Veel mensen kennen al jaren Astoria. dit jaar bestaat Astoria 55 jaar. Het restaurant is een ongedwongen gezellige plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Internationale en Nederlandse keuken dit alles tegen betaalbare prijzen. Jong en oud vinden altijd een gerecht op de menukaart die hen zal aanspreken!

Meer informatie over restaurant Astoria

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening was prima. Onze frietjes werden zelfs spontaan aangevuld. Het is sober ingericht in een oude stijl. Niks mis mee maar gezelligheid ontbreekt daardoor wel een beetje. Met de AH actie kun je uit alle gerechten kiezen, dat is zeker een voordeel.
Lawveenstra .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Konden kiezen van de kaart wat we wilden eten. . Zeker een aanrader. Konden achter de zaak parkeren, hoefden op zaterdagavond na 17.30 uur hiervoor niet te betalen.
Jackelien V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten echt heerlijk, bediening goed. Ook fijn dat je gewoon van de kaart kunt eten met de ah dinerkaarten.Het is klein, iet wat smal ingericht. Waardoor het een beetje propperig qua ruimte is. Maar zeker geen reden om er niet nog een keer weer te gaan eten
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Iedere keer als de voordeur open ging kwam er veel kou binnen. Ik mistte muziek op de achtergrond en het licht was te vel.
Het eten vond ik redelijk, wel waren de groentes flauw en de sla was zonder dressing.
De bediening vond ik erg vriendelijk.
Dat je voor de mayonaise nog apart €0,85 cent moet betalen vond ik wel een beetje absurd.
Mariannevdl .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst; attente bediening.
Gerechten keurig geserveerd. Wachttijd niet erg lang, ondanks de drukte.
Menukaart met voldoende keuze.
Gerechten werden vers bereid; ook eigengemaakt ijs!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij zijn hier via de Albert Heijn actie gaan eten. Helaas hadden we al twee keer af moeten bellen wegens ziekte, en men wist gelijk wie we waren toen we de naam noemden. Ze vonden het fijn dat we toch nog kwamen eten. We waren op tijd en mochten alvast aan een tafeltje wachten tot onze tafel vrij was. Men was eerlijk en duidelijk over de drukte in de keuken en dat het dus even kon duren, daar hadden wij echter geen probleem mee. Voor een avondje uit moet je de tijd nemen, toch?
We konden uit de hele kaart kiezen, het duurste gerecht werd in rekening gebracht werd ons uitgelegd. Keuze genoeg dus! We gingen allebei voor de carpaccio vooraf, en de boerenschnitzel als hoofdgerecht. Ruim voldoende, extra aardappels etc werden op verzoek gebracht. Het was ons niet duidelijk dat de carpaccio met brood geserveerd werd, dus we hadden ook apart brood besteld. Dit had dus wel even uitgelegd kunnen worden.
De bediening was vriendelijk, kwam regelmatig even kijken of alles naar wens was, en het eten was goed voor elkaar. Een aanrader wat ons betreft!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Waren er door de ah restaurantactie. Prima ontvangen. De service was echt perfect. Eten klasse. Mocht gewoon van de kaart kiezen. Duurste gerechten werden berekend. Als wij ooit nog eens in de buurt daar zijn, komen uit Rotterdam, gaan we er zeker nog eens naar toe.
Hogendijk .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Astoria.Personeel en keuken verdienen alle lof voor hun inzet.Gerechten waren smakelijk en met zotg bereid.
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een paar maanden geleden hebben we prima gegeten in dit restaurant, maar deze keer waren we wat minder tevreden. De gasten aan de tafel naast die van ons, kwamen later dan wij. Toch werden zij eerder geholpen. De bestelling werd eerst bij hen opgenomen. Ik verwachtte dat het personeel direct daarna bij ons zou komen, maar dat was niet zo. Het personeel ging eerst wat anders doen. Toen informeerde ik of ze ons misschien waren vergeten? 'Nee, er is een groep en die gaan we eerst helpen'. Daar moesten we dus ook nog op wachten.

De mensen die na ons kwamen, hadden hun hoofdgerecht al op, voordat wij er aan konden beginnen.

Al met al waren we twee uur en een kwartier kwijt.

Het eten was prima, maar het wachten, ik denk niet dat ik daar nog zin in heb.
Sante .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Voor het eerst gegeten bij Astoria met AH restaurant actie en zeer goed bevallen, meer keuze dat wat er op de site staat van deze actie en het eten was uitstekend, ook het personeel erg vriendelijk.
Alleen jammer dat een parkeerplaats moeilijk te vinden was ( vrijdagavond koopavond en betaald parkeren) verder was het super en zeer aan te bevelen
Coach123 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Van tevoren gebeld met verzoek 1 tafel voor 6 volwassenen ( 3 AH kaarten) en 3 kinderen. Tafel was toen we eerder aankwamen al gedekt. Ook zeer kindvriendelijk, kleurplaat en potloden lagen al klaar geeft prettig welkomstgevoel. Ook met AH kaart keuze van de menukaart. Voor- en hoofdgerechten prima ook bijlagen: friet, gebakkenaardappels, spinazie, sla meer dan voldoende en dessert zelf uitstekend!. Kinderen kregen bij vertrek grote stoffen pop mee, vonden ze geweldig! Ergo, Topavond gehad voor een lage prijs. Kan Astoria zeker aanbevelen.
Leendert B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Eten was heerlijk en zag er goed uit. Bediening was ook erg vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar! Komen zeker n keer weer!
Jan_Willem_Smeenk .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
En zo kom je terecht bij Astoria in Haren. Beetje een smal restaurant met een iets te volle tafelschikking. Het wachten op de menukaart na het brengen van de drankjes duurde lang, erg lang. En voordat voorgerecht op tafel stond dachten we dat we misschien vergeten waren?
Het hoofdgerecht liet ook bijzonder lang op zich wachten. Maar opvallend was dat het toetje er weer in recordtijd stond, terwijl dat juist wel even zijn tijd mag hebben. Bijzonder.

In ieder geval een carpaccio vooraf waar weinig op aan te merken viel. Prima geserveerd en smakelijk. Het hoofdgerecht, boerenschnitzel met spekreepjes, ui en verse champignons was wat aan de droge kant en fantasieloos bereid. Had wat beter gekund. De bijgerechtjes als frietjes, aardappeltjes en groente niets op aan te merken. Alleen de mayonaise. Een klein drupje in een bakje en dan…… € 0,85 separaat voor aanslaan. Deze uitbater heeft het niet goed begrepen.

Tot slot het ijs was uitstekend!

Is Astoria een aanrader? Nou…. ik twijfel.
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hadden met z'n 2-en heerlijk gedineerd bij het restaurant. De service had wel sneller gemogen. Enfin, na lang wachten hebben wij onze gerechten gekregen. De Spaanse gamba's smaakte verrukkelijk en ook de slibtong heeft goed gesmaakt. wij hadden ook lekkere bijgerechten erbij gekregen. Een hele vriendelijke en spontane serveerster. Wij hebben echt heerlijk genoten. Complimenten ook aan de keukenbrigade.
Heleendevries1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Het personeel denkt met je mee en is in voor een grapje. Veel lekkere gerechten op de menu kaart en allemaal goed bereid. Het enige minpunt is dat er iets te veel mosterd op de entrecote zat.
Zeker een aanrader als je een avondje lekker uit eten wilt.
Rinus.jongerden .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prima restaurant, waar het eten en de bediening ook prima was en is.
Een klein foutje in de bediening werd op kordate wijze gecorrigeerd
Brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ondanks AH-actie mag men van de kaart kiezen en het goedkoopste gerecht is gratis. Bediening prima en het was gezellig druk. Voorgerechten carpaccio en gamba's goed, hoofdgerechten sliptong (2 stuks) en kalfslever en ook alle bijgerechten - te weinig of niet gezouten. Van de bediening hebben wij te horen gekregen, dat men spaarzaam met zout omgaat i.v.m. mensen op leeftijd. Zoutmolen op de tafel aanwezig. Nog een minpunt, de sliptongen waren te dun. Het nagerecht ijs met slagroom - lekker, maar in verhouding teveel slagroom. Liefhebbers van grote porties zijn in dit restaurant zeker op het juiste adres.
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik kwam bij Astoria eten met mijn vriendin met de AH actie. Zeer vriendelijk personeel, geen beperkingen in de menukaart en zeer fijne pauzes tussen de gangen. Het eten was erg goed en veel. We gingen met een volle buik naar huis! Zeer tevreden!

Groeten van Dennis en Klarieke
Joscho .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten, voor een redelijke prijs, met een goede en vriendelijke bediening, en al hoewel we gebruik maakten van de AH-restaurantactie, konden we kiezen uit het gehele menu.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben bij Astoria een prima driegangenmenu gehad. Met de AH-actie vrije keuze uit het hele (eetcafé)menu. Alleen de garnituren waren wat aan de magere kant. Wat meer groente had gemogen, en om naast (overigens heerlijk) gebakken aardappeltjes ook nog een puntzak (wat minder lekkere) frites te serveren, vonden we wat veel van het goede. Liever alleen de aardappeltjes en nog een andere (of meer) groente, of de frites gewoon weglaten. De bediening was vlot en vriendelijk.