Astoria

Rijksstraatweg 200 9752 BR Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Astoria

Al vele jaren lekker eten

Veel mensen kennen al jaren Astoria. dit jaar bestaat Astoria 55 jaar. Het restaurant is een ongedwongen gezellige plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Internationale en Nederlandse keuken dit alles tegen betaalbare prijzen. Jong en oud vinden altijd een gerecht op de menukaart die hen zal aanspreken!

Meer informatie over restaurant Astoria

• : Achter Astoria is een grote parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00 (keuken open)
Zondag 15:00 - 21:00 (keuken open)

Jouw recensie over het restaurant Astoria

Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Geweldige keuken en een geweldige service van een fijn team. Wederom heerlijk gegeten! Vragen om het weglaten van toegevoegde ingrediënten zoals omschreven bij de hoofdgerechten is geen enkel probleem, een moeilijke eter als ik zit er daardoor nog prettiger en heerlijker te eten. Keuken is deels open, vibe is er goed. Enige minpuntje is dat er geen entreesluis is waardoor er bij het openen van de buitendeur de koude van de harde buitenwind voelbaar was in het voorste deel van het restaurant.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk ontspannen sfeer, prettig personeel, en goed c.q. zeer goed eten. Eigenlijk kan ik niets opnoemen wat niet goed was. We werden met een lach aan tafel benaderd, dat komt de ontspannen sfeer zeer ten goede. Dank je wel mensen van Astoria. Dit was onze tweede keer, we komen vaker langs. :-)
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met AH-aktie keuze uit hele menu. Vriendelijke vlotte bediening. Voorgerecht carpacio en gerookte zalm goed. Hoofdgerecht entrecote mooie portie, voldoende garnituur, op verzoek zowel gebakken aardappeltjes als frites. Nagerecht vers fruit met vruchtenijs en notenijs, heerlijk. Goede prijs kwaliteisverhouding.
hannie C.
Heel lekker gegeten
Grote porties en vriendelijke ,vlotte bediening.
Genoeg vrije keuze,terwijl we van t AH diner.gebruik maakten.
Komen zeker terug hier
margreet V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heel gezellig en gemoedelijk restaurant.
Prijs, kwaliteit, precies in verhouding.
Wij komen met veel plezier nog eens terug.
Goede bediening; oplettend en vriendelijk.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De bediening was geweldig en heel flexibel . Het eten was ook prima. We hebben een hele gezellige avond gehad.
Waren er nog nooit eerder geweest maar komen vast nog eens terug. Zo belangrijk als de bediening vriendelijke is en dat is daar top!!
Hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was boven verwachting. Aan de buitenkant leek het een cafetaria maar van binnen was het goed,
Het eten was voortreffelijk. Vriendelijke bediening.
neejavandijk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met AH rest. Kaart gegeten gewoon a la carte ( pluspunt ) voot twee wat oudere dames wel wat veel maar heerlijk. Heel vriendelijke bediening, de gerechten werden ook smakelijk opgediend.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We komen graag bij Astoria. Je wordt er vriendelijk ontvangen en de menukaart is wat ons betreft uitgebreid genoeg. Het eten is van een prima kwaliteit en ondanks dat het tijdens ons bezoek druk was, was de wachttijd maar kort. Kortom, wat ons betreft een aanrader!
Mies D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor ons een restaurant met verrassende kwaliteit, redelijk uitgebreide kaart, ook voor vegetariërs voldoende keus. Attente en vriendelijke bediening.
slagroomtoetje .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
prima locatie en kwaliteit van het eten was goed, leuke bediening; een aanrader voor iedereen, bediening was ook vlot en de sfeer was ook goed
joleenflink .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was veeeeeeeeel te lang.

We hebben meer dan een uur op het hoofdgerecht gewacht.

Als tegemoetkoming hadden we wel een gratis kopje koffie verwacht. Ze hebben alleen hun excuses aangeboden.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. We moesten wel vrij lang op het voorgerecht wachten, maar toen het kwam werd ons als verontschuldiging (zonder dat we er om vroegen) gratis koffie achteraf aangeboden, een keurige oplossing. Al met al een prima ervaring!
Antje B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Half uurtje rijden, maar heerlijk gegeten. We voelden ons direct welkom. Het was volle bak en we moesten iets langer wachten, maar dat vinden wij geen probleem. Het was dan ook niet nodig geweest dat ze een extra drankje aanboden. Vrolijke bediening met aanstekelijke lach. Zijn we in de buurt dan gaan we beslist weer een hapje eten.
Top.
lawveenstra .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De geserveerde biefstuk was niet goed en de reaktie van de kok teleurstellend.
Ik ga hier geen biefstuk meer eten.Een patatje met kan wel.
Ida W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke personeel en je kan met een AH kaart van de menukaart kiezen.
Wij hebben deze avond genoten hier komen wij zeker nog eens terug.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij kwamen er naar aanleiding van de AH bon en het is voor een volgende keer zonder AH ook goed.
Al met al een zeer goede en smaak volle avond.
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel! Het was de moeite zeker waard om een stuk te rijden naar het retaurant. Dichtbij parkeren is ook een voordeel.
H B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ontvangst was slecht, hebben heel lang moeten wachten voor ze met de kaart kwamen en vroegen wat we wilden
eten, hadden er al een uur gezeten en alleen nog maar het voorgerecht gehad. het hoofdgerecht en nagerecht
kwamen iets sneller. bij binnenkomst werden wij naar een tafeltje gewezen terwijl andere gasten werden gebracht
en direct de kaart kregen en werd gevraagd wat ze wilden drinken. Hebben ook tegen de bediende gezegd dat we
heel lang moesten wachten, vond zij ook..Het viel ons dus tegen.
Fokko E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuke vlotte bediening, luisterde goed naar onze wensen. Was tafel gereserveerd maar geen probleem om andere tafel te kiezen. Prijs/kwaliteit is normaal.