Asteria

Volkelseweg 7 5427 RA Boekel Nederland Kaart

Over het restaurant Asteria

Proef authentieke Griekse sfeer

Het restaurant is helemaal in Griekse stijl, waardoor een pure, romantische ambiance is ontstaan. Verlang je naar een vakantie in Griekenland of wil je er echt even helemaal tussenuit? De eigenaren Vasileios en Sabine Adamopoulos zorgen ervoor dat je Nederland helemaal vergeet. De mogelijkheden zijn eindeloos en allemaal voortreffelijk. Griekse en Mediterrane gerechten zijn verwerkt in een wisselend driegangen- of à la carte menu, saladebar en tapas. Afhalen, catering en levering van BBQ pakketten is ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant Asteria

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
het is er gewoon heerlijk ontspannen eten
het eten is goed van kwaliteit
het personeel is vriendelijk en adrem
ik kom hier zeer zeker vaak terug
Wendy G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Op de bonnefooi naar dit restaurant gegaan. De ontvangst was hartelijk. We hadden niet gereserveerd, maar dat bleek ook niet nodig. Op wat mensen na die eten afhaalden, waren we de enige in de zaak. Erg jammer. Het eten was goed, de uitstraling ook en de service ook. We waren er op een donderdagavond, misschien is het dan sowieso niet druk. Jammer, want het is zeker een aanrader.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Het was een uitstekende maaltijd ie wij hadden bij Asteria. We hebben een menu genomen. Eerste gang garnalen in knoflook smaakte uitstekend. De biefstuk in portsuas was erg goed en de baklava was ook lekker. Een goede Griek.