Aster

Donderdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Een klein maar gezellig restaurantje met een leuk terras. Vriendelijke bediening.
Het tapasmenu met verschillende mogelijkheden vlees/vis/vegetarisch, bestaat uit 6 kleine gerechtjes op één bord geserveerd. Met lekkere bijgerechten zoals in kruidenolie gebakken knapperig brood, een salada en patatas bravas. Alles was goed van smaak en het geheel was ruim voldoende.
Klaske H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Heerlijk eten, vol smaak en goed heet. Goede wijn. Vriendelijk, welkom.
Absolute aanrader.
Tapas menu's Barcelona en Andorra gekozen; goede variatie.
Tilly K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
heerlijk gegeten, zijn al vaker geweest en worden nooit teleurgesteld. Tapas gevarieerd en goed op smaak. dit keer voor de zalm schotel en stoofpot gegaan, wederom prima eten. Wordt met zorg gekookt en opgediend. de kleinschalligheid maakt het erg gezellig en persoonlijk.

EW Z.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Eigenlijk een leuk restaurantje. Weinig zitplaatsen en daarom nog gezellig. De tapas zijn perfect. Goed gekruid, goed gemaakt, goed gekookt en gebakken. Lekker veel afwisseling mogelijk qua tapas. Vis, kip, vlees... Allemaal goed. Wij gaan zeker terug. Ook omdat de service ronduit goed is. Het decor is te nederlands helaas. Een hoog laminaat gehalte, decoratie die in veel nederlandse huiskamers staat. Mijn advies: als je van tapas houdt, gewoon naar toe gaan. Heerlijk.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Met z'n twee een hapje eten bij Aster (voorheen Taco's & Tapas). Het weer maakte dat we buiten konden zitten. Het eten (diverse tapa's genomen) was prima, net als de bediening en het terras (binnen ziet het er leuk uit). Niet bijzonder, wel ok. Om even een Tapa te doen is dit een restaurant waar je prima kunt eten. Oja, het dessert heeft een omvang dat deze ook te delen is.
Aster, een prima kennismaking
RJ1972 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het restaurant heet sinds kort Aster Taco's en Tapas maar is nog steeds van dezelfde eigenaar, vertelde vriendelijke serveerster Samantha. 'A.s.t.e.r.' zijn de beginletters van de 5 dochters van de eigenaar, blijkt. Mooi en sfeervol restaurant, vriendelijke en goede bediening en goed eten / lekkere tapas. Samantha is ook leuk voor kids, onze zoon van 8 vermaakte zich opperbest met haar.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Wat een heerlijk plekje.
Na een stadswandeling door mooi Zutphen eind van de middag op zoek naar een lekker restaurant kwamen we met z'n vieren voor T&T te staan. Leek eenvoudig, maar de zeer hartelijke gastheer kwam naar buiten en zei: "kom binnen, hier is het lekker warm". De zaak is klein (ca 8 tafeltjes), en heeft inderdaad een afhaal, maar vanaf het aannemen van de jassen tot het vertrek doen ze er alles aan om je thuis te laten voelen. Wij kozen voor een tapas menu, waarbij de gastheer voorstelde om schalen met verschillende tapas te serveren (naar persoonlijke keuze) zodat ieder alles kon proeven. Heerlijk, niet allemaal standaard tapas, maar vooral eigen interpretaties. Je merkt dat de tapas met liefde en aandacht vers zijn bereid. ook de bediening is attent en weet details van de tapas met plezier te vertellen. Op onze vraag wat een "arepa" was kregen wij een enthousiaste uitleg. Ook de wijn was een geweldige keuze.
Volgend keer Zutphen; wij komen zeker terug.
Marco-Apeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Afgaand op de naam verwachtten we een restaurant in Spaans/Mexicaanse sfeer, maar het bleek een afhaal met een paar tafeltjes erbij. Eten was niet slecht maar waarschijnlijk meer een soort persoonlijke interpretatie van de Spaans/Mexicaanse keukens, zo was de aioli waarschijnlijk gewoon knoflooksaus uit een fles met wat kruiden erdoorheen. Logistiek leek het niet helemaal te lopen (tafeltje naast ons kreeg zelfs tacochips om wachttijd te compenseren) maar aardige bediening probeerde er het beste van te maken. Lijkt een kwestie van verwachting; als je voor niet al te veel geld een smakelijke hap wil dan zit je hier perfect, zoek je een echt Spaans/Mexicaans restaurant dan kun je beter even verder kijken.
TacoB .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Leuk nieuw restaurant in Zutphen, ben er voor de lunch geweest en kom zeker terug, goede prijs kwaliteit verhouding. Jammer dat ze nog geen drankvergunning hebben, maakt het iets minder leuk om te gaan dineren. Hopelijk komt dat snel.
Inmiddels schenken wij alcohol en beschikken over een terras!!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
We hebben voor 2 personen vier verschillende soorten tapas besteld met daarbij 1 'menu', dit is een portie patatas bravas, een kleine gemengde salade en een dipsaus. Er wordt geen alcohol geschonken, maar de mangosap was heerlijk. Het duurde wat lang voor het eten kwam, maar alles smaakte verrukkelijk. Aanrader: de gemarineerde gamba's. Niet duur, zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Klein terras (3 tafeltjes), open keuken, sobere, strakke inrichting, niet geschikt voor een romantisch etentje. Vriendelijke bediening.
Inmiddels schenken wij alcohol en beschikken over een terras!!