Assaggio

Langebrugsteeg 11 1012 GB Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Assaggio

Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gezellig binnen bij het raam gegeten met uitzicht op het terras dat goed gevuld was. De bediening was zeer hartelijk en gastvrij. Kleine gerechtjes antipasti Assaggi misto en pizza rucola/parmigiana smaakten lekker. Rode wijn goed. Een grand dessert maakte het helemaal af.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Gezien de goede beoordeling hier gegeten. Eigenlijk niet helemaal waar we op hoopten. Zowel pizza als salade met gegrilde groente waren prima maar niet fantastisch. Zeker voor deze straffe prijzen mag je wel meer kwaliteit verwachten. Wel leuke bediening, hoewel het vreemd blijft om Engels te moeten praten in Nederland...
Agruiters .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Super restaurant met klassieke authentieke Italiaanse gerechten bereid met aandacht en passie. Voorgerecht assortiment van heerlijke anti-pasti, hoofdgerecht Saltimbocca (specialiteit van de kok) en afgesloten met Italiaanse meringue taart. Echt top, ons zul je hier vaker zien!
Ize B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Kleine Italiaanse lunch & deli. Praktisch naast de UvA (Fac. Geesteswetenschappen), dus ideaal voor een broodje voor de lunch. Aanrader is de panino Toscana (€5,00) met een cappuccino (€1,50). Decor is klein en er is niet altijd plaats, maar het personeel is vriendelijk en snel.
Marco454 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Lovely place for lunch, delicious sandwiches, excellent italian coffee and good prices. A bit small so not always a place to sit. Always great service and personal touch.
Karel P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Kleine lunchroom met enkele tafels. Men komt hier vooral Italiaanse broodjes halen wat leidt tot veel drukte in het kleine etablissement.
Fijne Italiaanse koffie, mooie ciabatta's, diverse andere broodjes en Italiaanse desserts. Als in een Italiaanse espressobar moet je zelf aan de toonbank je lunch afhalen.