Assaggi

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Assaggi

La dolce vita in De Jordaan

Een warme ontvangst, klassiek Italiaanse seizoensgerechten, dagelijks vers gemaakte pasta en brood; bij Assaggi is het op en top genieten van la dolce vita! De bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt, jij hoeft echt alleen maar te genieten. De ligging midden in de Jordaan en het uitzicht op de Westerkerk maken het allemaal nog mooier. Schuif ook gerust aan voor een smakelijke Italiaanse lunch!

Meer informatie over restaurant Assaggi

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Assaggi

Ab B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, met de 50% actie van Iens is het goed betaalbaar
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk eten, alles vers gemaakt! Heb weer genoten
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een gezellig en leuk Italiaans restaurant met een vlotte en charmante/attente bediening.
We hebben heerlijk gegeten en komen beslist terug.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met zijn tweeën! Enthousiaste Italiaanse bediening en een heerlijk 3 gangen menu van de chef, vooral het voorgerecht bestaande uit 10 kleine gerechtjes was heel lekker + leuk!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Helaas niet meer de keuken die we rkende van dit voorheen toprestaurant! Wat er gebeurd weet ik niet maar dit kan haast niet de zelfde kok zijn ...: Zonde????
Lilian J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad . Alles smaakte heel erg lekker. DE Saltimbocca alla Romana was voortreffelijk evenals de Orata al Sale en de Vitello Tonnato. Ook de tirami Su was heerlijk. Dit was niet de eerste keer dat wij hier hebben gegeten en beslist niet de laatste. Komen terug!!!
Sandy D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Goed rekening gehouden met speciale menuwensen. Eten heel lekker Moesten wel erg aandringen om de 50% Iens korting te krijgen.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Top tent!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gisteravond gegeten met twee collega's en gebruik gemaakt van het IENS festival. Heerlijke, authentieke gerechten met mooie italiaanse wijnen, we hebben het goed laten smaken! Qua bediening af en toe wat minder: moest lang wachten om mijn collega's, maar moest zelf na 15 min moeite doen om vast een drankje te bemachtigen. Ook proberen ze in het Nederlands te bedienen, maar dat heeft weinig zin als vervolgens 5 minuten later een andere serveerster de bestelling opnieuw moet opnemen. Wat ons betreft prima en 'first time right' om de bestelling gewoon in het Engels op te nemen. Ook lang wachten op het kaasplankje, terwijl de andere 2 desserts al lang uitgeserveerd. Wel vriendelijke en verontschuldigend, dus geen capsones, fijn! Ga graag nog een keer terug.
Enna S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Buonissimo!! Antipasti misto een aanrader, mooi opgediend en met zorg bereid, de buffalo mozzerella is overtreffend heerlijk. Gamberoni om je vingers bij af te likken en Saltimboca lekker mals.
de merinque maakte het feestje compleet, mede door de vriendelijke bediening en de heerlijke italiaanse sfeer, bij het afrekenen nog een verrassing limoncello. arriverdecci, a presto!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Prachtige gerechten ; verfijnd van smaak. Kortom, heerlijk gegeten.
De tafel van Hidde H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker experimenteel Italiaans eten, leuke sfeer, authentieke mensen!komen zeker terug!
Paul H.
Leuke sfeer, top Italiaanse keuken
Lekkerinrotterdam V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
gisteren avond hier samen met mijn vriend gegeten. het restaurant ziet er gezellig en verzorgd uit. ontvangst wat rommelig en tikje stug, maar het was er ook behoorlijk druk. zeer vriendelijke dame in de bediening. vitello tonnato, pasta met parelhoender en ossenhaas met truffel zijn erg smakelijk.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gister heb ik er ook gegeten. Toen gaf ik een negatieve recensie. Ze hebben zich geheel gerehabiliteerd en me ook uitgelegd wat er gister mis was.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Het is mijn stamrestaurant. Ik word altijd zeer hartelijk ontvangen. Maar... de prijzen zijn omhoog gegaan en de kwaliteit is verslechterd. Onze pasta ( na meer dan een half uur wachten) was eerst lauw: we hebben hem teruggestuurd. Daarna was het in orde. Een glas Chardonnay was 8 euro en we konden niet eerst proeven.
Ik hoop dat dit allemaal een uitzondering was.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ik kom vaker in dit restaurant. Ze kennen me daar en dat geeft een fijn gevoel. Er is een rustige plek achterin, alleen zit je dan wat dicht bij de zeer luide bestellingen naar de keuken. Het eten is heerlijk, je word snel bediend en het geeft een gevoel van thuiskomen.
Justin D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik heb een aantal tipgerecten gegeten bij dit fanntastische restaurant met een geweldige gastvrouw Maria.
Nobile di Monetepulciano 2010, onderdeel van het 4-gangenmenu. Assaggi Misto, Pappardelle al ragu di faraone e tartufo, hoofdgerecht Zeebaars, de Involtink di Spigola, Daanraast een geweld desert Tartufo. Hoe kun je van een simpel ijsje zo' n verwennerij maken!
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
wat een heerlijke avond, mede door onze gastvrouw Maria! Heerlijk gegeten, absoluut een aanrader. We komen zeker terug!
Priscilla J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijke gastvrije Italiaanse bediening en dito eten. Zeker een aanrader!
Sebastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Leuk restaurant, erg goed eten. Erg vriendelijk personeel, maar de kwaliteit van de service kan wel iets beter. Moeten vragen om de menu kaart, de dessert kaart en de rekening terwijl we al een tijdje contact zaten te zoeken.