Assaggi

Tweede Egelantiersdwarsstraat 6 1015 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-204205589

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Assaggi

La dolce vita in De Jordaan

Een warme ontvangst, klassiek Italiaanse seizoensgerechten, dagelijks vers gemaakte pasta en brood; bij Assaggi is het op en top genieten van la dolce vita! De bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt, jij hoeft echt alleen maar te genieten. De ligging midden in de Jordaan en het uitzicht op de Westerkerk maken het allemaal nog mooier. Schuif ook gerust aan voor een smakelijke Italiaanse lunch!

Meer informatie over restaurant Assaggi

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Assaggi

Ingvild V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Ik heb samen met een vriendin bij Assaggi gegeten. We hadden het restaurant uitgekozen vanwege dagelijks vers bereide pasta. En die stelde zeker niet teleur! Onze serveerster Maria was super vriendelijk en behulpzaam. Zowel voor- hoofd- als nagerecht waren heerlijk. Kortom. een heel gezellige avond met fantastisch eten. We komen terug!
dubois R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
heel goed diner van ssaggi.
het menu van de dag was een triomf, een salade met rood fruit, tongfileet en witte truffel.
de cappelletti waren een soort ravioli met inktvis en zijn bouillon ... speciaal
proef dat je mijn favoriete restaurant bent ...
Tina Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Was heerlijk!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Assaggi!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
het verrukkelijke eten en de zeer attente en lieve gastvrouw maken het lange wachten en de matige akoestiek meer dan goed
Karlin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk eten, altijd een fantastisch ontvangst en dat voor een goede prijs! Grazie mille!
Annieleen L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
zeer vriendelijk personeel, tafels erg dicht op elkaar, maar eigenlijk geen hinder van
Diederik H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het is dat we 20% korting kregen via Iens, anders best duur voor de kwaliteit die wordt geboden. Menu van de dag genomen van 47,50, 4 gangen. Als starter een enorme bal gefrituurde mozzarella met bospaddestoelen en San Danieloham. Alleen de ham was echt lekker, de rest saai. Niet helemaal opgegeten. Daarna pasta met gamba (1! en overgaar) met te gare broccoli. Matige hap, waar ze op de kaart 21,50 voor vragen. Niet helemaal opgegeten. Dochter kreeg pasta corbonara die koud werd geserveerd, de tweede versie was wel warm, maar nu opeens bremzout ... Derde gang scallopine met een enorme laag kaas. Vlees was prima, maar waarom zoveel kaas ... Dessert was prima. Gezien de andere recensies op Iens gaan we er maar vanuit dat de kok een off-dag had, of vrij.
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker gegeten gisterenavond bij restaurant Assaggi.
De specialiteit van de dag was top
Eerst een héérlijk mozarella bol krokant van buiten en zacht van binnen
De lekkere ravioli met parmezaanse kaas en salie was overheerlijk
Ons hoofdmaaltijd de scalopina parmigiana met héérlijk parmezaanse kaas was verrukkelijk.
Dessert fantastisch kwaliteit van het eten was super goed.
En het personeel aardig en behulpzaam.

Bedankt Assaggi voor de gezellige avond we komen zeker terug.
Lenny S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk eten. Vooraf proeverij van voorgerechten en daarna een verrukkelijke ossobucco met risotto. Top! De bediening was voortreffelijk met name Maria was een topper. Gezellige sfeer.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten! Mijn vriendin had pasta carbonara en heeft gesmuld en ik heb de lekkerste pizza ooit gegeten. Het dessert was ook om te smullen. En de bediening is prettig. We komen zeker terug!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk eten. Echt Italiaans. In de zomer leuk op het terras. Zeer attente bediening. Je voelt je echt welkom.
eliza V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hier op tweede kerstdag heel lekker en gezellig gegeten. Vriendelijk bediening .
Het verrasingsmenu kan ik ook aanraden!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten op 1e kerstdag. Gezellig en personeel heel erg vriendelijk, vooral Maria willen we hier nog even bij noemen! Superavond gehad!
L.M. G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zeer goed.
alida B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het is een stam restaurant omdat:

-het dichtbij is
- het bijzonder goed eten geeft, zeer Italiaans
- het betaalbaar is
alida B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Het is mijn stamrestaurant, juist omdat ik zo tevreden ben. Ze kennen me, ontvangen me altijd hartelijk, de prijs is prettig, ook al door de 30%reductie. Het eten is erg goed.
Dimitri O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Wat hebben wij lekker gegeten en (Amarone) gedronken! Het was genieten bij Assaggi, hier komen wij zeker terug. Heerlijke antipasti, primi, secondi en desserts. Geen valse noot te ontdekken. :)
De gastheren en -dames zijn allen Italianen en de keuken serveert alleen echt Italiaans eten. Ook fijn: de keuken is open tot 23u en later nog in het weekend, dus ook late eters kunnen hier terecht.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima bediening en lekker eten. Tiramisu was ook top. Ontspannen familiare sfeer. Goede prosecco en wijn en een heerlijke grappa toe.
Edith C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Geweldig eten en super behulpzaam personeel . Wat hebben we genoten vanavond . SUPEEER!