Assaggi

Tweede Egelantiersdwarsstraat 6 1015 SC Amsterdam Nederland Kaart
31-204205589

Speciale deals

30% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Assaggi

La dolce vita in De Jordaan

Een warme ontvangst, klassiek Italiaanse seizoensgerechten, dagelijks vers gemaakte pasta en brood; bij Assaggi is het op en top genieten van la dolce vita! De bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt, jij hoeft echt alleen maar te genieten. De ligging midden in de Jordaan en het uitzicht op de Westerkerk maken het allemaal nog mooier. Schuif ook gerust aan voor een smakelijke Italiaanse lunch!

Meer informatie over restaurant Assaggi

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Assaggi

Elena R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
fantastisch. Het voorgerecht, de antipaste bestond uit een flink aantal gerechtjes uit verschillende delen van Italie, gevarieerder en smakelijker dan in vrijwel elk ander resaturant in Nederland. Als extra nog twee verukkelijke ameuses na de antipasta. Hoofdgerechten (1 x vis, 1 keer vlees) met garnituur was al even lekker. Toetjes ook zalig. Wij hadden klassiekers in de vorm van tiramisu en luchtige citroentaart respektievelijk.
Michiel W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellig druk restaurant. Heerlijk eten. De bediening had weinig oog voor ons. De toilet was vies en kapot
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk echt Italiaans gegeten!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Prijs-kwaliteitverhouding helemaal zoek. we hadden een gerecht met warm vlees van 24,50 (samen 49,00 Euro). Dit bestond uit 5 plakjes vlees met daarnaast 3 friemeltjes opgespoten aardappelpuree. Dat was alles. We besteden een salade erbij met Italiaanse kaas. Resultaat: een hoge opgestapeld bos sla, met aan de kant wat friemeltjes kaas. daarnaast dronken we elk twee glazen wijn en ik nam 1 kop koffie. We waren 82,50 Euro kwijt. Allebei hadden we nog steeds gewoon honger. Direct daarna naar een friettent gefietst waar we een hele zak Vlaamse friet aten. Wat was dat lekker!! Kortom: afzetterij.
Alida B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Er waren wat problemen over de beloofde 10% korting. De bediening is erg vrienelijk. We vonden het duur. Maar het eten was heerlijk!
Nynke G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Goede wijn, heerlijk op smaak gebracht eten. En een verrukkelijk desert!
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Vaak geweest, 10x like geven aan risotto! Was zooooo lekker!
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Risotto was erg lekker, ben vaak geweest, nooit tereurgesteld
Lilian D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Na een wat koude ontvangst ontdooide het snel en hebben we heerlijk gegeten , charmante bediening , fijne ambiance !
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten gisterenavond bij restaurant Assaggi samen met mijn kinderen het afmosfeer was gezellig de bediening aardig en zorgzaam.
Mijn zoon had een héérlijk pizza caprichosa gegeten vol met smaakt en lekker krokant mijn dochter de pasta met kreeft héérlijk van smaakt ik de sartinboca a la romana dat was echt smullen zeker een aanrader.
Antonio een heel aardige man die je met zijn charme aan het lagen brengt
Bedankt aan het personeel van Assaggi.
We komen zeker terug.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
authentiek italiaans restaurant in een leuke minder toeristische omgeving
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De dagschotel pasta met truffel was heerlijk en werd feestelijk opgediend. De rucola salade vooraf was goed van smaak en een royale portie. Ik vind de prijs kwaliteit wat scheef. 25,50 voor een pasta van de dag vind ik wat veel. Op dat prijsniveau kan je in Amsterdam beter eten. Je zit erg dicht op elkaar, de bistro stoelen munten niet uit door comfort. De bediening kan wat vriendelijker en aandachtiger. Ik had moeite de aandacht van de bediening te krijgen voor een nieuw glas wijn. Dit is niet zo’n probleem, maar niet congruent met het prijsniveau.
Virgina K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
.... top kwaliteit eten en ook heel belangrijk; de charmante bediening!!! Ik kom terug!
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Prima Italiaan met persoonlijke bediening. Het restaurant bestaat al 10 jaar en wordt door echte ITALIAANSE
dames gerund en dat merk je in de persoonlijke bediening. Leuke kaart met Italiaanse specialiteiten die
prima smaakten. Mijn Kalfswang staat niet vaak op de kaart maar was uitstekend. De vitello tonato ietsje
te koel maar ruim voldoende voor z'n 2en. Wij delen vaak het voor en nagerecht. Mijn vrouw dr stukje vlees
met italiaanse ham was prima., Kortom aanrader en komen graag terug. Normaal €100 maar met de Iens korting €70 wat een prima prijs is en ook nog een Limoncello van ,t huis.. Mille Gracia..
Gerdien D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Mooie en lekkere gerechten, gezellig, leuke bediening (Maria) met goede uitleg van de gerechten. Kortom een aanrader!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
wij hebben hier lekker gegeten wij komen zeker een keer terug , lekker restaurantweek menu en lekkere wijn.
Bij de kaas een lekker portje gehad , dat was een goede afsluiter.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker eten, echt Italiaanse verrassingen, tafeltjes staan wel erg dicht bij elkaar
Ingvild V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Ik heb samen met een vriendin bij Assaggi gegeten. We hadden het restaurant uitgekozen vanwege dagelijks vers bereide pasta. En die stelde zeker niet teleur! Onze serveerster Maria was super vriendelijk en behulpzaam. Zowel voor- hoofd- als nagerecht waren heerlijk. Kortom. een heel gezellige avond met fantastisch eten. We komen terug!
Dubois R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
heel goed diner van ssaggi.
het menu van de dag was een triomf, een salade met rood fruit, tongfileet en witte truffel.
de cappelletti waren een soort ravioli met inktvis en zijn bouillon ... speciaal
proef dat je mijn favoriete restaurant bent ...
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Was heerlijk!