Asmara

6,7
7,1
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Toevallig kwamen we voorbij dit restaurantje en het leek ons wel leuk om Afrikaans te eten. Bij binnenkomst werden wij niet begroet en we namen maar plaats een vrij tafeltje. Wel een grappige, maar eenvoudige inrichting. Op het moment dat de kokkin ons vanuit de keuken zag, maande zij de ober aan om de kaart te brengen. Nadat wij een keuze gemaakt hadden, moesten wij zelf naar de bar om de bestelling te doen. De ober was niet onvriendelijk, maar toonde zelf weinig initiatief. De kokkin werkte ondertussen erg hard door en vrij snel kwamen onze gerechten op tafel op een grote schotel geserveerd. het eten was prima. De drankjes erbij waren erg lekker: Afrikaans bier en mangosap.
Auguste G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Aangename maaltijd die ins volledig terugbracht naar onze reis in Ethiopië. Authentiek gepresenteerd en ook echt de smaken van daar. Prima gegeten. Pittige en bijzonder gekruide gerechten, zoals gebruikelijk eten met de enjira, niet met ons bestek!
NoraAly K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Asmara is al jaren een favoriet. Heerlijk en vers bereid eten, vriendelijke eigenaar. Recentelijk is het decor geheel vernieuwd; een frisse en vrolijke uitstraling. Asmara zal ook de komende jaren nog favoriet blijven voor een heel betaalbare en zeer smakelijke maaltijd.
Paolomath .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Heel envoudig kaart en gerechten, niet per se een min punt. Maar smaakvolle gerechten en prima injera. Eerlijk etiopisch restaurant.
wim124 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Eenvoudig restaurant, maar voor ons als Ethiopie-gangers heel herkenbaar door zijn authentieke gerechten. De diverse vleesgerechten en bijkomende groenten hebben elk een eigen specifieke smaak en worden zoals gebruikelijk op een injera (enjera) gepresenteerd. Wij eten met onze handen. De kaart is kort, maar aardig divers en de prijzen (ca 12-15 euro) natuurlijk heel redelijk. Nederlands bier en wijn van AH (rode is goed). Heerlijke (Abbessijnse) koffie, die mooi wordt gepresenteerd. Bediening wat aan de slome kant. Een aanrader!
rehtse .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Vaste klant, sinds begin 2000. Ik sluit me aan bij een eerdere recensie, best Eritrees restaurant (ook beter dan de Ethiopiers of de combinaties) van Amsterdam. Geen sjiek decor, soms slome maar hartelijke bediening en altijd goed eten en daar gaat t om.
zwemzebra .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
goedkoop, rustig eten in een ontspannen sfeer. voor maar 27 euro gegeten met nog eens 3 drankjes p.p. Het eten was goed maar niet om over naar huis te schrijven. heerlijk als je gewoon even wilt eten.