Ask de chef Elst

• Romantisch
  • Verjaardag
  • ...

Over het restaurant Ask de chef Elst

Ask de Chef in Elst combineert natuurlijke materialen graag met een vakkundige mensenhand. Dit zie je terug in het interieur, maar je proeft het ook aan de gerechten. Verse ingrediënten worden bereid tot exclusieve sushi en smaakvolle gerechten van de Green Egg. Een wonderlijke combinatie, maar wel eentje die naar meer smaakt. In de kookstudio van Ask de Chef leer je in een gezellige workshop de beste sushi te bereiden of de nieuwe BBQ master.

Meer informatie over restaurant Ask de chef Elst

Dagelijks 15.00 - 22.00 uur

Elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten.
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het restaurant zat vol en met 1 persoon in de keuken is het lang wachten op het bestelde eten. De sushi is heerlijk en ook de warme gerechten zijn goed.
Mali H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zowel Sushi als gerechten van de Big Green Egg. Het was lekker rustig en de service was vlot.