Ask de chef Elst

Dorpsstraat 82B 6661 EP Elst Nederland Kaart
  • Internationaal
  • Hip
  • Zakelijk
  • Met familie
  • Met vrienden
  • Romantisch
  • Verjaardag
  • ...
Gemiddelde prijs € 24
|
31-882773295
8,1 /10
11 recensies

Over het restaurant Ask de chef Elst

Ask de Chef in Elst combineert natuurlijke materialen graag met een vakkundige mensenhand. Dit zie je terug in het interieur, maar je proeft het ook aan de gerechten. Verse ingrediënten worden bereid tot exclusieve sushi en smaakvolle gerechten van de Green Egg. Een wonderlijke combinatie, maar wel eentje die naar meer smaakt. In de kookstudio van Ask de Chef leer je in een gezellige workshop de beste sushi te bereiden of de nieuwe BBQ master.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 24
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3,5
    Glas wijn
  • € 17
    Fles wijn
  • € 2,2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Ask de chef Elst

Openingstijden

Dagelijks 15.00 - 22.00 uur

Services

  • MasterCard
  • Terras , Wi-Fi
Zeer goed
8,1 /10
  • 10
    0
  • 9
    5
  • 8
    1
  • 7
    1
  • < 7
    4
Eten
8,7
Service
7,6
Decor
7,4
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Kort
8/11 recensies

Jouw recensie over het restaurant Ask de chef Elst

Laila B. .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Via Social Deal hier terechtgekomen. Niet voor herhaling vatbaar. Slechte service. Telefonisch vooraf gebeld met de vraag of ik vis kon krijgen ipv vlees (want er was helaas geen menukeuze zonder vlees). Dat was geen enkel probleem zei ze. Vlees zouden ze vervangen met vis en ze besprak ook nog concreet waarmee het vervangen zou worden. Ik hoefde alleen maar in mijn definitieve reservering te verwijzen naar ons telefoongesprek en daarmee zou alles goedkomen. Ik hoefde mij geen zorgen te maken zei ze.


Eenmaal daar werd een deel van de maaltijd gewoon weggelaten en met niets anders vervangen. Dit werd zonder enige aankondiging vooraf zo op tafel gezet. Toen ik informeerde hoe dit kon, zei de serveerster dat ze met Social Deal niet bereid waren om aanpassingen te doen in het menu (had dat dan telefonisch eerlijk vooraf gezegd toen ik hierover belde). Alles met vlees was weggelaten en met niets anders vervangen. Één rol lag er nog wel op met kip, anders dan werd het wel een heel karige bedoeling. Ze zeiden dat mijn partner maar wat van zijn maaltijd moest opofferen en in plaats daarvan mijn kiprol moest opeten. Vreemd verzoek.


Ook vroeg ik telefonisch vooraf of ik wegens gehoorbeschadiging een rustig plekje in het restaurant kon krijgen. Ik wilde graag van te voren ervan verzekerd zijn dat mogelijk was, want anders zit ik de hele avond met flinke oorpijn te dineren (ik heb hyperacusis en tinnitus) en dan kan ik in het belang van mijn gezondheid beter niet gaan. Geen enkel probleem zei ze wederom en als het me toch teveel zou worden qua geluid, dan zouden ze de muziek wel wat zachter zetten voor mij. Eenmaal daar, werd het mij halverwege het diner helaas teveel qua geluid. Ik voelde mij bezwaard om te vragen of de muziek iets zachter mocht, maar gezien het vriendelijke voorstel van de dame aan de telefoon, heb ik het toch netjes gevraagd aan de serveerster. Ze zei resoluut: "Nee, dat doe ik niet, want dan hoor ik zelf te weinig muziek." En weg was ze. Daar sta je dan met je mond vol tanden. Ik voelde mij er knap ongemakkelijk bij en een avond die leuk had moeten zijn, was helaas uitgedraaid op een teleurstelling.


Mijn advies aan het restaurant is dan ook om telefonisch vooraf geen toezeggingen te doen die je in werkelijkheid niet wil waarmaken. Je zet een klant dan enorm voor het blok. Als ik vooraf telefonisch een eerlijk antwoord had gekregen op mijn vragen, dan kon ik op basis daarvan besluiten om niet te gaan. Eenmaal daar, was er geen weg terug en moest ik pijn lijden omdat de serveerster niet bereid was om te muziek wat zachter te zetten en kreeg ik maar deels het menu voorgeschoteld waarvoor ik had betaald. Juist omdat ik zelf niet in het restaurant voor ongemakkelijke situaties wil zorgen, bel ik netjes vooraf om te informeren naar de mogelijkheden. Jammer dat het ondanks dat dan toch zo moest lopen.


Mijn vriend heeft wel lekker gegeten, maar door de slechte service gaan wij nooit meer terug. We zijn normaal gesproken ook altijd gul met fooi, maar de serveerster in kwestie hebben we niets gegeven. De reden lijkt me duidelijk.
Mali H.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
  • Online gereserveerd
We hebben heerlijk gegeten. Of het nou sushi is of lekkers uit de Green Egg, alles smaakt even lekker. Het was vrij rustig in het restaurant en we hebben niet lang hoeven wachten op onze maaltijd. Het is een plek voor alle gelegenheden. Absoluut een aanrader
Chris V.
Meesterproever
(228 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
De zaak ligt in een onopvallend 'steekje' en komt, in eerste instantie, niet uitnodigend over. Eenmaal binnen heerst er echter een goede sfeer. Het restaurant is voorzien van ruime hoge en lage tafels. Leuke bediening. Gelukkig geen all you can eat, maar prijzen per gerecht. Goede sushi, stevig en lekker van smaak.


Schappelijk geprijsd.
Sonja M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Wij zaten op zondagavond nagenoeg alleen, 1 man personeel en verschillende bezoekers werd een tafel ontzegd omdat het personeelslid het niet aankon.
Elisabeth T.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
  • Online gereserveerd
opnieuw lekker gegeten, vriendelijke bediening, attent, heel tevreden.
Elisabeth T.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
  • Online gereserveerd
Gisteravond weer heerlijk gegeten.
Annet W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
  • Online gereserveerd
Het restaurant zat vol en met 1 persoon in de keuken is het lang wachten op het bestelde eten. De sushi is heerlijk en ook de warme gerechten zijn goed.
Mali H.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
  • Online gereserveerd
We hebben heerlijk gegeten, zowel Sushi als gerechten van de Big Green Egg. Het was lekker rustig en de service was vlot.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.