Ask de Chef (Doetinchem)

Grutstraat 42 7001 BX Doetinchem Nederland Kaart

Over restaurant Ask de Chef (Doetinchem)

Restaurant Ask de Chef serveert een spannende combinatie van exclusieve sushi en smaakvolle gerechten van de Green Egg. Alle gerechten zijn te bestellen als shared dining, voor een nog intenser samenzijn. Heb je altijd al willen weten hoe je zelf die heerlijke sushi maakt of wil jij de nieuwe BBQ master worden? In de kookstudio bij Ask de Chef staan 12 kookeilanden klaar om jou en je vrienden of collega’s, de fijne kneepjes van het vak te leren.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Ask de Chef (Doetinchem)

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
6,9
Voordelig
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vorige week hier heerlijk gegeten met een bon, het smaakte goed, hoeveelheden waren ruim voldoende. Tempo van serveren was voor ons prima, genoeg tijd om bij te kletsen.
Een gezellige avond gehad, ik kom er zeker weer terug voor een leuke avond met lekker eten
Jeffreydoetinchem .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Al meerdere malen bij Ask de Chef in Doetinchem gegeten en nooit echt helemaal tevreden het restaurant verlaten. Vorige keer zaten we op de tocht bij -5 graden omdat er achter een deur open stond, de enige oplossing die ze boden was een dekentje tegen de kou. Ik dacht even dat het een geintje was toen.

We wilde het toch nog een keer proberen, het was niet echt druk dus we gaven het een kans. Vanavond was echter een nieuw toppunt in negatieve zin.
We kwamen eenmaal binnen tot de ontdekking dat het all you can eat principe was vervangen door ala carte. Opzich geen probleem maar wel een verassing.

Na wat zaken van de kaart besteld te hebben (4 x voorgerecht en 1 x hoofdgerecht) met de vraag dit gelijktijdig uit te serveren werden we wat vreemd aangekeken. Er werd dan ook niet volledig gehoor aan gegeven met als resultaat dat het hoofdgerecht (+/- 10 dezelfde sushi's als laatste apart werden uitgeserveerd). Uiteindelijk nadat we alles op hadden, hadden we nog honger en wilde we wat bij bestellen, toen kwam ik tot de ontdekking dat ze één tussengerecht met sushi's helemaal niet hadden geserveerd (wel in rekening gebracht). Na dit te hebben nagevraagd ging de bediende dit navragen bij de kok die aangaf dat dit wel het geval was. Na een kleine woordwisseling werd aangegeven dat ze het nog een keer zouden uitserveren. Toen dit werd geserveerd was duidelijk dat we dit echt nog niet hadden gekregen en we dus gelijk hadden.

Voor drinken bestellen was geen tijd, er werd zelfs niet gevraagd (ondanks lege glazen) of we nog wat wilde bestellen. Er was maar 1 persoon full-time in de bediening aanwezig en 1 kok en dat voor ongeveer 30-40 gasten in het restaurant. Er waren zelfs mensen die plaatsnamen en na 30 minuten vertrokken omdat ze nog geen enkele vorm van bediening hadden gehad.

Ik geloof best dat de mensen in het restaurant hun stinkende best doen om het klanten naar de zin te maken, de kwaliteit van het eten is prima maar de service schiet gewoon simpelweg tekort en dit valt denk ik eerder het management aan te rekenen. Hoe kun je 1 persoon in de bediening zetten op een zaterdagavond die de bestellingen moet opnemen, uitserveren, drank moet regelen en ook nog de afhaalgasten moet helpen.

Voor ons geen ask de chef meer en gezien het lage aantal gasten zullen wel meer mensen er zo over denken.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wij komen met regelmaat bij Ask de Chef, waar we telkens ontzettend lekker eten en fantastisch ontvangen worden. Het nieuwe concept bevalt ons prima, het gezellig samen "van elkaars" gerecht eten is erg leuk! En je eet ook erg afwisselende gerechten. De bediening is perfect en ook met kinderen is het erg goed vertoeven bij Ask de Chef!
Beste Nicole,
Heel erg leuk om te horen dat u graag bij ons komt eten, daar doen we het voor we willen dat iedereen tevreden naar huis toe gaat. Tot ziens in een van onze restaurants. Vriendelijke groet, Team Ask de chef.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Het concept van "all you can eat" hanteert dit restaurant niet meer.
In plaats daarvan een a la carte kaart.
Wij hadden verschillende sushi's en rolls besteld. Dit waren dermate grote porties dat we nog nauwelijks iets van de green egg op konden.
De volgemde keer bestellen we veel minder, zodat we meer ruimte voor de hoofdgerechten overhouden.
Het zag er allemaal fantastisch uit en smaakte overheerlijk.
We moesten even wennen aan dit concept, maar komen zeker terug !
Beste gast,
Fijn dat u een top avond heeft gehad en dat het nieuwe concept u aanspreekt. Tot ziens in een van onze restaurants. Vriendelijke groet, Team Ask de chef
ChantalKM .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ask the chef Doetinchem heeft zijn kaart aangepast. Geen 'all you can eat' meer maar nu een a la carte kaart.
We waren daarvan niet op de hoogte maar vonden het geen probleem.
We namen samen een gedeeld voorgerecht met sushi en sashimi. Goede kwaliteit en erg lekker.
Helaas geen kinder gerechten maar mijn dochter mocht overleggen met de kok en ze kreeg wat lekkers.
Als hoofdgerecht hadden we de highway chicken en mijn man iets met tonijn. De kip kwam van de big green egg en was heerlijk (was alleen geen kip maar een piepkuiken) en de tonijn van mijn man bleek een salade. Zo stond het niet op de kaart en was een teleurstelling.
Het attente personeelslid dat ons bediende maakte alles goed.
Beste Gast,
Leuk om te horen dat u een geslaagde avond heeft gehad bij ons. Graag zien we u natuurlijk weer terug in een van onze restaurants.
Vriendelijke groet, Team Ask de chef.
Jackie M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Ik ben voor mijn 19e verjaardag afgelopen zondag bij Ask the Chef Doetinchem gaan eten. Het was er niet druk en het eten was echt heel lekker. Toch vond ik het geen geslaagd etentje.

Ondanks dat het eten lekker was duurde het wachten heel erg lang, we keken uit naar de keuken en het leek er daar op dat de koks er geen zin in hadden. Dit gold ook voor de bediening, er liepen 4 obers rond waarvan er maar 1 bestellingen op nam, de andere stonden maar een beetje en namen soms een bestelling mee.

Het duurde erg lang voor we konden opgeven wat we wilden eten en drinken en ook het wachten op alles duurde lang. Van de 10 stuks sushi of grill die we per ronde bestelden, kregen we er standaard een aantal gewoon niet. Ik heb zelf een half uur op een cola gewacht, terwijl de ober maar een beetje rond liep zonder haast. We hadden na het eten ook nog plannen, dus na 2 uur nog bijna niks gehad te hebben zijn we maar gegaan.

Het etentje kostte 60 euro voor 2 personen, de prijs is goed maar de kwaliteit waardeloos...

Ondanks de heerlijke sushi zal ik hier niet meer snel terug komen.
Beste Eva,
Erg spijtig om te horen dat het niet naar wens is geweest. Wij proberen er alles aan te doen om iedereen met een goed gevoel de deur uit te laten gaan. Helaas is dit bij uw niet het geval. Graag zouden wij samen met u tot een oplossing willen komen. Stuur uw gegevens naar info@askdechef.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op. Vriendelijke groet, Ask de chef
Erwin-L .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Goede ervaringen en kan ook glutenvrij. Heerlijk gegeten: de gerechten hebben juiste proporties en zijn uitstekend op smaak. Compliment ook voor de bediening en met name de gastvrouw. Uiterst correct en onze ervaring is dat gasten met eetwensen (in ons geval glutenvrij) welkom zijn.
Beau12 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Een avondvullend programma gehad. Lekker allerlei vleesgerechtjes besteld en daarnaast wat koude gerechtjes. Wij komen hier vaak en het is altijd heerlijk!
Beste Beau,
Erg leuk om te horen dat de avond naar wens is geweest en dat u de moeite heeft genomen dit met ons te delen. Vriendelijke groet, Team Ask de chef Doetinchem
Gilbert P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Zojuist sushi besteld, sake temaki zwaar beneden peil!! Voor bijna 40,00 euro sushi Besteld, maar het was te weinig voor 1 volwassene en twee kinderen.
Beste Gilbert,
Heel erg vervelend dat de bestelling niet naar wens was. Graag willen wij u als klant tegemoet komen. Mail u gegevens naar info@askdechef, dan nemen wij contact op met u. Vriendelijke groet team Ask de chef.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Waardeloos. Voor de derde keer op rij hier gegeten en onze avond laten verpesten. Vriendelijk personeel, maar in een nog voor geen derde gevuld restaurant telkens drie kwartier op je eten moeten wachten is een domper op je avond. Genoeg kansen gehad maar voor ons nooit meer.
Beste Anja,
Erg vervelend dat het niet naar wens was. Stuur uw gegevens naar info@askdechef.nl en wij nemen snel contact op met u om tot een oplossing te komen.
Vriendelijke groet, Team ask de chef Doetinchem.
Beau12 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Ik ben niet zo'n All you can eater maar dat is hier ook totaal niet wat overheerst. Je kunt allerlei leuke vleesgerechten etc apart bestellen. Een soort Shared Dining. Presentatie is ook erg goed. Leuk met z'n tweeën maar ook met een groep vrienden waarbij je allerlei gerechten kan delen. Leuk zijn ook de enorme Tomhawk, de malse Bavette en de lamskotelletjes waar iedereen lekker van kan snoepen! Erg goede kwaliteit! Ga zo door!
Beste Beau,
Leuk dat u de moeite heeft genomen dit met ons te delen. Wij hopen u snel weer een keer in een van onze restaurants te zien.
Vriendelijke groet, Team Ask de chef Doetinchem.
Julien V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Op het moment dat je bij Ask de Chef gaat eten raad ik aan dit door de week te doen. Wanneer het druk is dan is het gewoon erg lastig om een plek te krijgen en soms is het dusdanig druk dat je redelijk lang moet wachten op je volgende gang. Restaurant is mooi ingericht en personeel wat er werkt is erg vriendelijk en zijn ook erg sociaal.

Bestel hier alleen nooit, dit is echt een aanfluiting. Of het nou via hun eigen website is of via thuisbezorgd.nl dat maakt niets uit. Beide opties geprobeerd in het verleden, de eerste via hun eigen website was 2 uur later dan beloofd en toen waren ze ook nog wat vergeten. Zelfs na 5 telefoontjes wisten ze nog niet wanneer het kwam. De tweede keer was helemaal een drama, voor een verjaardag voor een slordige 80 euro aan sushi besteld. Na 3 uur was nog niet duidelijk waar het was, bleek dat de bestelling helemaal nog niet binnen was. Terwijl aan de telefoon wel gezegd was, het is onderweg bleek dus uiteindelijk dat ze niet eens door hadden welke bestelling het over ging.

Uiteindelijk een manager aan de telefoon gehad die dan gratis zou laten uitleveren en mijn geld terug zou laten storten, verkeerde bestelling uiteindelijk gekregen inderdaad en nooit meer wat van het geld gehoord. Na meerde mails waar gewoonweg geen reactie op kwam. Nou gaat het mij echt niet om 80 euro, maar als je iets beloofd, kom het dan ook na en doe dat niet zodat je maar even rust hebt. Dat vind ik dan een beetje lafjes.

Ondanks dat de sushi van redelijke kwaliteit is (niet slecht, niet extreem goed) altijd met plezier daar gegeten, soms meerdere malen per week privé en zakelijk. Helaas kan ik voor mezelf met zekerheid zeggen dat na deze laatste combo aan blunders ik niet meer zal eten bij Ask de Chef.
Beste Julien, Erg vervelend dat het allemaal zo is gelopen. Graag zouden wij alsnog graag tot een oplossing willen komen met u. Stuur uw gegevens naar info@askdechef.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op. Vriendelijke groet, Ask de chef.

Reactie van proever:

Uiteindelijk is het uiteindelijk door personeel van Ask de Chef heel netjes opgelost en lijkt het dat er echt iets is gedaan met de feedback.
We hebben er even over moeten stoeien maar ze zijn uiteindelijk hun belofte na gekomen.

Nu toch maar weer een keer Ask de Chef bezoeken.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Het restaurant ziet er veelbelovend uit, mooie moderne inrichting! We werden heel gastvrij ontvangen en dat was de hele avond verder hetzelfde geval. Echter heb ik nog nooit zo'n slechte sushi geproefd, de rijst was zó zuur van de azijn dat je de ingrediënten van de sushi nauwelijks meer proefde. Wat heel jammer is want de vis/avocado etc was wel heel vers.

Alsjeblieft, laat jullie chef koks overnieuw sushi rijst leren maken met de juiste verhoudingen... het meest gekke is namelijk dat de Ask de Chef in Arnhem wél lekkere sushi rijst heeft! Verder waren de tempura gerechten te donker gebakken waardoor ze keihard en droog waren, maar de kipspiesjes van de grill waren heerlijk!
Beste Inge,
Erg vervelend dat het eten niet zo was zoals u gewend bent van ons. Ga dit gelijk doorzetten naar de keuken. Met u zou ik graag tot een goede oplossing willen komen. Stuur uw gegevens naar info@askdechef.nl. Vriendelijke groet, Team Ask de chef Doetinchem.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Niet zo lang geleden, hier heerlijk op het gezellige terras gegeten. Voor t eerst van de nieuwe kaart gebruik gemaakt. We kozen voor t excelent menu. Hierbij zijn alle gerechten inbegrepen. Gezien het mooie weer stond de chef buiten op zijn green egg vlees te grillen. Zijn passie straalde er af en was duidelijk trost op zijn tot in perfectie gegrilde stukken vlees. De kwaliteit van zowel de sushi als ook het vlees is geweldig. Het smolt op je tong. Het enige waar ik iets op aan kan merken is dat de bediening iets attenter op je glas mag zijn. Zeker gezien de all you can eat formule doe je zo, naast de gast ook je werkgever tekort.
Beste Renee,
Fijn dat de avond naar wens is geweest en dat u de moeite heeft genomen dit te delen met ons. Het puntje van kritiek ga ik doorgeven aan het restaurant. Hopelijk tot ziens in een van onze restaurants.
Vriendelijke groet, Team ask de chef Doetinchem

Reactie van proever:

Wat leuk dat jullie altijd reageren op recensies! We zijn afgelopen zaterdag geweest en de service was meer dan fantastisch. Het leuk wat druk en volgens het bedienend team was er wat achterstand, maar daar hebben wij aan tafel niets van gemerkt. Gewoon in alle rust heerlijk gegeten en steeds werden we op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Wachten is niey erg, als je weet waarom. Het glaasje was ook dik in orde!
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
De verhalen hier over slechte service en lang wachten herken ik totaal niet. Er werd vlot het concept uitgelegd door een mevrouw die duidelijk de leiding had over de bediening. Binnen een mum van tijd hadden we onze gerechten en wijn. Heerlijke gerechtjes allemaal. Alleen de worstjes vond ik niet lekker. Er zat gelukkig aardig wat tijd tussen de eerste en tweede ronde. En later nog een derde ronde gedaan. Prima te doen in 2,5 uur. Zeer vriendelijke bediening en we komen zeker nog eens terug.
Beste Jos,
Wat leuk om te horen dat u een goed ervaring heeft gehad in ons restaurant.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit te delen.

Vriendelijke groet, Team Ask de chef
E84R .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Afgelopen zaterdag teruggeweest omdat een eerder bezoek iets tegenviel. Ondanks dat het erg druk was werden we nu veel sneller geholpen en kwamen ook alle gerechten. De sushi was perfect! De bediening is erg vriendelijk en het eten erg smakelijk. Het ziet er allemaal prima uit. Ook onze gasten waren onder de indruk. Omdat we onze trouwdag vierden kregen we zelfs iets extra's waarvoor nogmaals onze hartelijke dank! We hebben dit zeer gewaardeerd! Het was mede hierdoor een zeer geslaagde en gezellige avond! Ask de Chef ziet ons zeker terug!
Beste Gast,
Fijn dat nu wel alles naar wens is verlopen. Erg leuk dat u de moeite neemt om die goede ervaring met ons te delen.
Tot snel in een van onze restaurants.
Vriendelijke groet, Team Ask de chef
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Weer terug geweest bij dit restaurant omdat er na ons recente vorige bezoek iets rechtgezet moest worden... Weliswaar een woensdag en dus niet zo druk als in het weekend, maar de service was deze keer buitengewoon. Veel aandacht, snelle en correcte bediening en waar de warme gerechten vorige keer niet warm en te droog geserveerd werden was nu alles prima in orde! Onze tips over het snel uitserveren van de sushi met nori (met name de temaki) werden ter harte genomen, deze kwamen nu zeer "krokant" op tafel, zoals het moet. Een special verzoek om de paling op de nigiri unagi iets warm te maken werd met plezier uitgevoerd en dit maakt deze variant vele malen lekkerder (hoop dat dit standaard gaat worden). Al met al is de wat slechtere ervaring van de vorige maal ruimschoots weggepoetst. Lof voor het team van deze avond!
Beste Jeroen,
Wat fijn om te horen dat het nu allemaal wel naar wens is geweest. Leuk dat u de tijd neemt om ook u goede ervaring met ons te delen.
hopelijk tot ziens. Team Ask de chef.
Rosy76 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Afgelopen zaterdag hadden we gereserveerd om 20:30 uur. Bij aankomst werd ons meteen verteld dat de keuken om 22:00 uur dicht ging. Dat hadden we liever gehoord toen we de reservering maakten. Gelukkig kregen we de mogelijkheid om tegen korting een uur te eten ipv de volle pond te moeten betalen voor 1,5 uur. Wij gingen voor 1 uur eten. Tot onze grote verbazing was onze 1e ronde pas na 40 minuten klaar en kregen we ook te horen dat 2 van de door ons bestelde gerechten uitverkocht waren. Beetje vreemd op een zaterdagavond. Zelfs het drinken wat we bestelden had een kwartier wachttijd. De meeste gerechten waren lekker op uitzondering van enkele gerechtjes. Alleen was het erg ongezellig dat mijn man en ik om en om de gerechtjes kregen en niet tegelijk. Op de 2e ronde moesten we ook weer erg lang wachten. We zijn wel tot 22:00 uur gebleven maar gezellig was het door de lange wachttijden zeker niet. Wij gaan vaak uit eten in een sushi restaurant maar dit hebben we nog niet eerder meegemaakt. Kortom, het was helaas een teleurstellende ervaring. Dit kan veel beter.
Beste gast,
Wat vervelend om te horen dat de avond niet naar wens is verlopen. Graag zouden wij tot een oplossing willen komen, zou u uw gegevens willen mailen naar info@askdechef.nl. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.

groeten team ask de chef
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Lekker gegeten hier, ondanks dat ik zelf niet van sushi hou. Mijn man wel en die was goed te spreken over de kwaliteit. Alle sushi wordt ook ter plekke vers bereid. De keuze uit de warme gerechten was goed. Ik had allerlei schaaltjes met beef, kip, rijst en groente. Het was een drukke avond en vooraf was ons gezegd dat we 2 uur konden eten. Tussen de bestelrondes door moesten we wel een poos wachten, maar het personeel was vrolijk en vroeg goed of we nog wat wilden bestellen. Prima dus. We hebben onze buikjes lekker vol gegeten.
Danny Manasse O.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. All you can eat kwam hier in gangen op eigen bordjes. Alles was heel erg vers en net even beter als bij andere soortgelijke restaurants. De sushi met veel variatie en fijne smaak. En de warme gerechten kwamen in (misschien wel iets te) grote porties. De sfeer in de zaak was rustig en zeer fraai gedecoreerd. De dames in de bediening oprecht geinteresseerd en serviceminded. En door de toewijding waren we ruim op tijd voor de bioscoop. Aanrader.