AsianBite

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Boelsy .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Aan de buitenkant zou je het niet verwachten, maar binnen is het toch gezellig ingericht. Op een dinsdag gegeten en op zo'n doordeweekse dag was het toch zeker wel half vol. Voor € 6,50 meer drankassortiment genomen (aanrader) waardoor we voor € 29,-- per persoon 2,50 uur erg lekker hebben gegeten en gedronken. Bediening is aardig, bestellingen komen erg vlot. Veel keus uit heel veel lekkere dingen. Op gegeven moment bestel je vaker hetzelfde omdat het zo lekker is. Als we nog eens in Doetinchem zijn zullen we AsianBite zeker nog eens bezoeken.
Metje65 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Geweldig! Inrichting is sfeervol, akoestiek prima vanwege vloerbedekking, personeel vriendelijk maar buiten dat alles is het eten van top-kwaliteit! Niks slappe garnalen en nep tonijn salades met tomaat... De prijs is hetzelfde en toch is hier de kwaliteit van het eten buitengewoon goed! Het kan dus wel! Dit is vanaf nu ons favoriete restaurant in de omgeving van Zevenaar!...
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Enthousiast geworden door de goede recensies op Iens zijn we bij Asianbite gaan eten.
De kwaliteit van het eten was prima, alleen het dessert was (zoals bij veel Aziatische restaurants) matig.
De bediening was heel vlot. Het bedienend personeel erg vriendelijk.
Goed gegeten voor een zeer betaalbare prijs.
Jvm1 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Mooie en erg lekkere hapjes, zowel warm als koud, voor een prima prijs. Bediening is vriendelijk. We hebben genoten! Er kunnen 5 gangen besteld worden (hoeft niet). Bij elke gang kunnen er maximaal 5 gerechtjes besteld worden. Wij zijn maar liefst t/m de 4 de gang gekomen een hele prestatie. Je kan het diner zo samenstellen dat je niet met een opgeblazen gevoel de toko verlaat.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Nog maar 5 maanden open of misschien moet je zeggen al, want dit soort formules komen soms snel en verdwijnen dan weer. Dus u moet snel zijn om voor € 24,50 onbeperkt Aziatische hapjes te eten. "Hapjes" doet de kwaliteit tekort, want die is prima. Tonijn is gewoon tonijn en geen restjes.
Nog beter was de bediening. Niet alleen was iedereen supersnel, maar een charmante blonde dame nam even de tijd om wat meer te vertellen. Complimenten voor al het bedienend personeel dat steeds vriendelijk bleef en snel bediende.
De toetjes zijn niet super, maar wie heeft er dan nog echte trek? En de entourage doet vermoeden dat hier eerst een Chinees zat. Maar wie maakt zich daar druk om?
Passionforfood1 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
sinds de opening ben ik al heel vaak geweest. meestal met zakelijke klanten uit buitenland. Top restaurant!
eten= altijd vers . Dat zie je en dat proef je
service= vriendelijke bediening. er lopen altijd genoeg personeel rond
sfeer= leuk ingericht. met de koepel in het midden . combi van klassiek /modern inrichting

Beste restaurant van Doetinchem!!! echt aan te bevelen voor iedereen. vaste prijs en onbeperkt bestellen in 5 rondes. zo kun je alles proeven wat op de kaart staat.

een hint: als je met een groepje naar toe gaat. bestel dan niet allemaal hetzelfde, maar juist allemaal verschillende dingen. probeer eens de 5 kruiden garnalen. een klant van mij raakte er niet uitgepraat over.

ik zit meestal al vol na 2 ronde :-)

ik zal zeggen " Try it and i am sure that you will like it"

TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Oeh! Hier ga ik zeker terugkomen! Ik heb al vele restaurants met dit concept (Aziatische all you can eat) uitgeprobeerd. Asian Bite wordt mijn nieuwe nummer 1. Leuke sfeer, goede bediening en heerlijke gerechten. Alles smaakt vers en vlees / vis is van uitstekende kwaliteit. Er werd tevens netjes rekening gehouden met een allergie. De moeite waard om heen te gaan!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Echt leuk! Ontzettend sfeervol en gezellig. Bediening goed, vriendelijk, snel, niks is verkeerd gegaan, jas wordt aangenomen, voldoende gevraagd of we nog wat wilden drinken, prima! Veel sushi gegeten die ik nog nooit ergens anders heb gezien, bijvoorbeeld met carpacchio en kip met mango. Ook zeer veel keuze in toetjes, ook nog nergens anders tegengekomen. Beste sushi-restaurant so far.
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Van buiten ziet het er nog niet uitnodigend uit, maar van binnen oogt het gezellig, doordat de ruimte verdeelt is in kleinere ruimtes.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De 5 rondes van 5 gerechten, waren voor mij en mijn tafelgenote te veel. Dus ook de grotere eter komt niets te kort.
Het eten zelf is lekker en vers. Er is ruim voldoende keus aan sushi, teppan yaki en diverse andere gerechten.
Alles bij elkaar genomen: goede prijs/kwaliteit verhouding, ruime keuze en geen gehaast. Wij komen terug!
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Erg leuk restaurant. Gezellig om met vrienden of familie naartoe te gaan. Onbeperkt eten maar wel bedient worden aan tafel. Zo blijf je gezellig bij elkaar. Allemaal kleine gerechtjes. Je kunt zoveel bestellen als je lust. (5 ronden van 5 gerechtjes per persoon) Ook zitten er desserts bij de te bestellen gerechtjes. Dit is dus ook inclusief! Eten van goede kwaliteit. Wij komen vaker, op zeker!