AsianBite

Uitmuntend
9,6
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant AsianBite

Julia L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Lekker eten. Veel variatie en vers bereid.
Personeel is vriendelijk en werkgericht.
Veel keuze uit drankjes toetjes en gerechtjes. Een aanrader!
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heb zelf al veel goede verhalen gehoord over asian bites! Daarom wou ik het zelf een keer proberen. Veel variatie van kleine gerechtjes en een top kwaliteit. Zeker aan te raden.
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Had zelf veel goede verhalen al gehoord. Zelf geprobeerd en inderdaad veel variatie en vriendelijk personeel! De gerechtjes zijn van erg goede kwaliteit.
Jip G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Restaurant is mooi en sfeervol aangekleed en het eten is erg lekker veel keuze onder andere in sushi (waaronder mijn favoriet de banaan maki). Verder is de bediening vlot en vriendelijk en de kwaliteit/prijs verhouding goed.
Bill C.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Als je flink zat bent en eend een gewoon gerecht is voor jou, dan moet je naar de FusionRestaurant AsianBite. De mood is er fantastisch en het is geen stereotypische Aziatische restaurant. Hier is echt van alles verkrijgbaar. De koks zijn competent en de personen die serveren weten ook wel wat ze doen. Ik voelde me daar speciaal, als een Koning.
Bill C.
Liv P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk eten! Veel variatie en gezellig restaurant. De sushi is het lekkerst, maar ook zijn de warme gerechtjes heerlijk. Veel keuze uit toetjes, warm en koud. Het personeel is vriendelijk en werkgericht.
Carlo G.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Het eten was erg lekker. Daarnaast vond ik dat het etem lekker snel op tafel was en goed was bereid. Ook was de sfeer in het restaurant erg goed.
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Het is een mooi restaurant die heerlijk eten serveert! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontzettend lekker eten gegeten daar!
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Asianbite was een favoriet van mij en een vriendin, alleen is helaas het concept veranderd. Was het aanvankelijk 5 rondes van 5 gerechten en zelf weten hoe lang je er over doet, Sinds 1 januari is het eten onbeperkt, maar kun je maximaal 2 of 2,5 uur blijven. Dit geeft meer een ‘vreetschuur’ gevoel en is niet fijn om gezellig uit eten te gaan. Eten zelf is nog steeds prima en lekker! Bediening is ook vriendelijk. Maar het nieuwe concept zorgt ervoor dat wij op zoek gaan naar een nieuw restaurant voor een gezellige avond uit.
Indy L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Erg lekker eten en een gezellige sfeer en inrichting, ook erg vriendelijk personeel alles werd duidelijk uitgelegd
! Ik kom zeker nog eens terug!
claire V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Hele lekker zweer met leuke bediening. Er is veel keus op het menu en heel lekker eten!! Het is een gezellig restaurant in Doetinchem die ik aan raad.
Joël P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het eten is er lekker en er is een grote variatie aan verschillende soorten voedsel.
Verder erg leuke inrichting en vriendelijk personeel
Joël P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het eten is erg lekker en daarbij is er veel variatie. Verder is het personeel vriendelijk en het restaurant is leuk ingericht.
Wout S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zeer goede kwaliteit.
Heel erg lekker gegeten.
Prijs kwaliteit verhouding is ook zeer goed .
Pf te wel een top tent.
Zeer vriendelijk personeel
Styn V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Top restaurant met vriendelijk personeel en een divers menu, sushi die dag vers is en kleine porties per keer waardoor je alles een keer kunt proberen.
Yilmaz Can E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Laats wezen eten en het was erg lekker. Bediening was snel en behulpzaam. Ook chill dat ze hier bestellen met tablet. Wij komen zeker terug
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig restaurant, leuke bediening, lekker vers eten, goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Gezellig restaurant met gastvrij personeel. Bij binnenkomst werden we netjes ontvangen en alles werd ons rustig uitgelegt! Top avond gehad.
Annelieke P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Lekkere sushi! Goeie service! Ga er zeker vaker eten want de sushi is erg goed! Verschillend aanbod en ook erg lekker aanbod