Asian Tower

1-A Ravenswade 3439 LD Nieuwegein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame Blanche
      Thee

Over het restaurant Asian Tower

360 graden sushi

Asian Tower is de blikvanger op knooppunt Nieuwegein. In 1 uur draait dit restaurant om zijn as waardoor het uitzicht continue verandert. Beneden eet je Japans, en boven Chinees. Het concept van twee halve hoofdgerechten bestellen brengt variatie en gezelligheid met zich mee. Er worden ook workshops sushi maken georganiseerd waarin je aan de slag gaat met rauwe vis, sushirijst en groenten.

Meer informatie over restaurant Asian Tower

Jouw recensie over het restaurant Asian Tower

Hermien B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Betaalbaar!!
Eleonora W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
prima restaurant en zeker om met vrienden te gaan.prima verzorging en netjes.heerlijk eten.
Leo En Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Je ziet dat het al een ouder restaurant is de trap bladert en het is een draaiend restaurant dit werkt ook niet meer. Het geeft een extra dimensie aan het eten daar
Ans M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We komen hier vaker
Altijd lekker
De Ah deal vonden wij niet kloppen
Want ze hebben normaal geen drie gangen menu van 38.50 maar goedkoper dus voelde we ons beetgenomen
Wat je kreeg was wel lekker
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
het was een fijne avond
Betty M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Jammer dat de prijs van ruim 38 euro (voor 3 gangen)niet overeenkomt met wat je krijgt en er geen keuze mogelijk is! Dus hier niet eten voor AH aktie!!!
Daarom hebben wij maar gewoon van de kaart besteld en dat was wel goed!
Westerbeek W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Tower restaurant. Weinig Tower en weinig uitzicht. Het idee dat het restaurant ronddraait leidt tot verschillende experimenten. Al snel komen we tot ontdekking dat het restaurant niet ronddraait. Het is definitief kapot. De kwaliteit van het eten is prima, goed herkenbare smaken uit verschillende chinese keukens. De bediening is vlot en vriendelijk. Het restaurant nodigt uit nog een keer te gaan eten, dan niet het advies van de bediening te volgen maar zelf een keus te maken. Goed eten in een wat verouderde inrichting.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima eten in een gezellige sfeer.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Was lang geleden dat ik hier had gegeten maar het is en blijft een aanrader, dit langzaam ronddraaiende restaurant. Prima eten, prima sfeer, zeer ontspannen en attente bediening. En de rekening viel ook niet tegen.
Lies W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Helaas weinig aandacht voor diervriendelijkheid. Bijv klein aquarium voor kreeften, waardoor ze op elkaar moesten zitten. Waarschijnlijk gooien ze de beesten ook levend in kokend water....
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de AH-actie 2voor1. Goed menu. Ruime portie. Ontvangst en bediening hartelijk en attent. Wij gaan zeker nog eens terug.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We kunnen hier altijd vertrouwen op service, kwaliteit en prijs/kwaliteitsverhouding.
J.c. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het tweede menu gratis heb ik mijn vraagtekens bij. Voor een menu 36.00 bij een Chinees? Voor een glas witte wijn 6,50 en een flesje water 6,50 is zwaar overtrokken. Men prijst zichzelf hiermee uit de markt.
Dit gaf ons een zeer negatief gevoel bij de afrekening. Kortom eens maar nooit meer!!!!
A. O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Dit is niet goed. Geen keuzemogelijkheid. In verhouding veel te duur. Een menu zou 38,50 moeten kosten. Klopt niks van. Voelen ons bij de neus genomen. Wijn zeer prijzig. 5,50 per glas. Menu bestaat uit: 2 loempia's, schaal met 3 soorten vlees van niet al te beste kwaliteit en een paar schaaltjes met rijst en bami. Kopje koffie toe. Hier klopt iets niet. Ben gelijk genezen van dit restaurant en heb ook mijn bedenking en bij deze ah actie.
A. O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Samen met mijn man gegeten via ah dineractie.
Nou dat was me wat. Geen enkele keuze. Voorgerecht 2 loempia's.
Hoofdgerecht schaal met 3 soorten vlees van niet al te beste kwaliteit. 2 schaaltjes met nasi en bami. Kopje koffie toe. Dat was het. Een menu zou dan 38,50 moeten kosten. Voor de wijntjes 5,50 per glas betaald. Ik weet het niet maar hier klopt iets niet. We waren er erg lacherig over. We voelden ons echt bij de neus genomen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gegeten via AH actie. Het menu was zeer standaard, niets bijzonders. Wij hadden verwacht dat voor 38,50 wel iets bijzonders voorgeschoteld zou worden, maar gewoon kopje soep, babi pangang en kopje koffie toe. Erg teleurstellend. Hoofdgerecht werd op standaard bord gepresenteerd waarbij gerecht koud werd terwijl bij alle andere gasten warmhoud platen weren gebruikt. We kregen het idee dat men niet met enthousiasme aan de actie meedeed.
De gerechten kwamen zeer snel na elkaar. Het leek alsof men de tafel weer snel nodig had, maar restaurant was zo goed als leeg. We stonden binnen het uur weer buiten.
Bij Asian tower eten via AH menu is zeker geen aanrader. Dit is een gemiste kans om te laten zien wat men in huis heeft om nieuwe vaste klanten te trekken. Wij zijn erge fans van Chinees en Japans eten, maar zijn zeker niet van plan hier nogmaals terug te keren.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Bij de reservering stond dat er a la Carte besteld kon worden. Bij het afrekenen bleek echter dat er een speciaal (simpel) driegangenmenu voor de AH aktie geldt.
Gewoon afgerekend dus, wel jammer!
Theodoro M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
loempia wel lekker maar pas niet bij 3 gangenmenu als voorgerecht .Daar naast kan je alleen soep nemen.
De hoofdgerecht waas wel goed.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Gegeten met AH restaurant actie. Erg duur voor eenvoudige maaltijd. Heeft niets te maken met actie van AH 2e driegangenmenu gratis. Niet voor herhaling vatbaar.
R.W. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018