Asian Tower

1-A Ravenswade 3439 LD Nieuwegein Nederland Kaart

Over restaurant Asian Tower

360 graden sushi

Asian Tower is de blikvanger op knooppunt Nieuwegein. In 1 uur draait dit restaurant om zijn as waardoor het uitzicht continue verandert. Beneden eet je Japans, en boven Chinees. Het concept van twee halve hoofdgerechten bestellen brengt variatie en gezelligheid met zich mee. Er worden ook workshops sushi maken georganiseerd waarin je aan de slag gaat met rauwe vis, sushirijst en groenten.

Meer informatie over restaurant Asian Tower

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lidy_Lindgreen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Astrid U.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij zijn hier met 6 personen wezen eten met de ah aktie. Het eten was meer dan voldoende. Er was keuze in voor- hoofd- nagerecht. Het eten was erg lekker zeker een aanbeveling waard. We komen ook zeker nog een keer terug.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik zei dat we het niet erg lekker vonden gaat die meneer lachen en zegt dacht al dat u dat zeggen zou en ruimt gewoon verder af! Er werd niet gevraagd wie er toetje wilde werden er gewoon 4 neergezet 1 persoon hoefde niet.
Was eeg chaotisch de bediening ook om ons heen bij andere
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben uitstekend gegeten het was allemaal erg lekker, wij wisten de prijs wel stond op de webside van AH waar je de restaurants uit kon zoeken ook het personeel was aardigen het was er erg gezellig We komen. zeker terug
Fraju .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
AH actie verzilverd, met 2e menu gratis. Wij werden vantevoren niet ingelicht over de prijzen. Menu was dus 32,50. Men vroeg ons wat we bij het hoofdgerecht wilde eten: nasi, mihoen of Chinese rijst; voor de laatste gerechten werden we extra belast met 2,50 per gerecht. De wijn was 6,50 per glas. Alsnog 60€ afgerekend. Kwaliteit en vriendelijkheid waren okay.
Reviewers .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met vijf personen hier gegeten via de AH diner actie. De omgeving is niet bepaald aantrekkelijk, aangezien het restaurant op een vrij troosteloos industrieterrein is gelegen, maar laat dit geen reden zijn om het restaurant niet te bezoeken. Binnen zit je heel gezellig, is er een staf die perfect Nederlands spreekt en kun je - bovenal - heerlijk Chinees eten. Veel Chinese restaurants hebben gekozen voor een transformatie tot wokrestaurant of all you can eat Japanner, wat een geluk dat het toch nog mogelijk is om bij een restaurant als dit hoogwaardig traditioneel Chinees te eten. De AH actie bood keus uit verschillende soepen, of een mix van hapjes als voorgerecht, het hoofdgerecht bestond uit een drietal vleesgerechten (kip, varken en rund) in een heerlijke saus. Het waren in ieder geval niet de standaard afhaal gerechten waartoe je veroordeeld bent als je naar de dorps-chinees gaat. De wijn was met 5,50 per glas redelijk aan de prijs, maar wel uitstekend van kwaliteit. Al met al voor nog geen 25 euro per persoon uitstekend gegeten dank zij de AH actie, maar we gaan zeker nog eens terug voor een exclusief 5 gangen orientaals diner. Wij bevelen dit restaurant van harte aan.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
met 4 personen gingen we voor het 3 gangen menu van AH, voor vegetarisch konden we alleen per 2 personen bestellen, ook moet je bijbetalen voor Chinese bami en mihoen te samen € 19,- extra?!
Service en bediening was uitstekend!
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Afgelopen zaterdagavond, 8 oktober, geweest. Geweldige avond gehad. Receptioniste was zeer vriendelijk en bracht ons persoonlijk naar de lift, daar mij man moeilijk loopt. Bediening in het restaurant was voortreffelijk. Het 6 gangen menu van de chef was verrukkelijk. Dus alles was prima en een echte aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Receptionist was aan het bellen liet ons wachten, tot dat er iemand van de bediening kwam die ons meenam naar onze plaats eenmaal boven erg gezellig heel goed eten kan ik iedereen aanraden voortreffelijke bediening in 1 woord een geslaagde avond
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De Asian Tower is helemaal geen tower. Niks geen mooi uitzicht. Dat het restaurant in een uur om zijn as draaait is op zich wel grappig, maar niet echt een attractie. Als je met de AH-actie bij hun wilt eten, dan kan dat alleen voor het chinese eten; er is wel een Japans gedeelte, maar er is geen Japans Menu voor deze actie. En tja, van het chinese menu is het nagerecht helemaal niet chinees. Ik wil niet van een nep-actie spreken, maar teleurgesteld was ik wel. Het voldoet gewoon niet aan je verwachtingen. Wat kan je wel verwachten: als voorgerecht Dim Sum of een uitstekende soep en een rijkelijk, door niemand op te krijgen, hoofdgerecht, dat weer een samenstelling was van de bekende Indisch-chinese gerechten. Ik was met een kluppie van zes en door de puike bediening werd het toch nog gezellig.
H.witkamp .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hadden gereserveerd voor Japans c.q. sushi. Dit bleek niet mogelijk. Mis-com municatie tussen A.H. en Iens?. De Chinees was goed maar geen 32,50 euro p.p. waard. Normaliter had ik hier niet voor gekozen. Wij voelen ons misleid!
Vanheijst V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima avond gehad bij de chinese verdieping van Asian Tower. De cijfers die we geven voor eten, service en decor bewijzen dat. Fijn dat dit restaurant met de AH restaurantactie meedoet. Het legt er, net als AH, er eer mee in.
Margriet.hofman .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Ondanks dat onze reservering nog niet bekend was bij Asian Tower ( dag van tevoren gepland) werden we zeer hartelijk ontvangen. Het menu was uitgebreider dan hetgeen op uw site werd aangegeven.
Een aanrader
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Moesten erg lang op ons hoofdgerecht wachten. Drinken werd niet bijgevuld. Vieze borden bleven erg lang liggen. Eten zelf was oké, niet heel bijzonder. AH restaurant actie gold blijkbaar niet voor het kindermenu, stond niet (goed) aangegeven.
Roelf J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Er blijkt een echt AH actie menu te worden geserveerd, dit is een wat beperkt menu.
Wat er aan Chinees/Indonesische gerechten geserveerd werd was smakelijk en ruim voldoende.
De ronddraaiende restaurantvloer verschaft de mogelijkheid de omliggende bedrijven te zien.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gegeten in het kader van restaurantactie. Wetend dat dit de keuze wat beperkt waren we toch verbaasd dat we niet Japans konden eten, terwijl we dit wel in de reservering hadden aangegeven. Het menu an sich was van ok kwaliteit, niet spectaculair maar gewoon lekker.
R.dasoe .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het werd niet goed uitgelegd wat je kan verwachten. Het eten viel tegen. Had meer verwacht.
ik weet niet of ik de volgende keer weer naar toe te dineren.
Alex C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Enorm verrast door de kwaliteit en zorg die aan het eten werd besteed.
We hadden het chef's combinatie menu en dat bleek een goede keuze. Heerlijk sushi, vis- en vleesgerechten kregen we voorgeschoteld.
Zeker niet de laatste keer dat we hier hebben gegeten
Pantalones .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Zowel het Japanse (beneden) als het Chinese restaurant ( boven) is zeker de moeite waard.
Je kan in het Chinese gedeelte kiezen uit 2 verschillende gerechten ( sommige tegen een toeslag).
Vooral bij grote drukte is het niet aan te bevelen om gerechten uit de Japanse keuken te bestellen, want dit gaat vaak mis, zodat de gerechten niet tegelijk worden geserveerd. Voor € 36,50 kan je beneden al een lekker Japans menu eten, welk van een veel betere kwaliteit is dan de All u can Eat restaurants.
Jofie .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
De zondag afgesloten met een etentje bij rest. Asian Tower. Leuk sfeervol restaurant met gastvrije bediening, met name Harry de ober doet zijn uiterste best voor de gasten en is zeer vriendelijk. Voorgerecht heerlijk vers en betaalbaar. Hoofdgerecht was eveneens heerlijk en ruim voldoende zoals te doen gebruikelijk bij dit soort restaurants. Kopje koffie werd ons aangeboden door het restaurant. Al met al een fijn sfeervol restaurant, dat ook nog eens in plm. 1 1/2 uur om zijn as draait waardoor het uitzicht continue anders is. Het was een prima maaltijd evenals de service dit alles tegen een zeer acceptabele prijs. Bedankt we komen snel weer eten..