Asian Tower

1-A Ravenswade 3439 LD Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Tower

360 graden sushi

Asian Tower is de blikvanger op knooppunt Nieuwegein. In 1 uur draait dit restaurant om zijn as waardoor het uitzicht continue verandert. Beneden eet je Japans, en boven Chinees. Het concept van twee halve hoofdgerechten bestellen brengt variatie en gezelligheid met zich mee. Er worden ook workshops sushi maken georganiseerd waarin je aan de slag gaat met rauwe vis, sushirijst en groenten.

Meer informatie over restaurant Asian Tower

Jouw recensie over het restaurant Asian Tower

Ted V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd voor de AH actie. Dit geeft toch een beetje onduidelijkheid a/d tafel. Uiteindelijk goed opgelost. Wij zijn een paar keer eerder hier geweest en dan moet ik eerlijk zeggen dat de prijs-/kwaliteitverhouding van een menu van de kaart uiteindelijk beter is dan het 'AH-menu'. Het was desniettemin zeer smakelijk. We gaan er zeker terugkomen en dan nemen we weer gewoon van de kaart.
Het was er volle bak en dan met 2 nogal luidruchtige groepen en rondhuppelende kinderen. Dat is jammer; daar kan het restaurant zelf niet zo veel aan doen. Het zou plezierig zijn als dergelijke gasten ook oog hebben voor andere gasten die een beetje rustig willen genieten van hun eten.
lex E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima en goed personeel. De kwaliteit van het eten prima. De ligging is niet de meest aantrekkelijk, maar wel goed bereikbaar.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten. Magere babi pangang en pittig gekruid varkensvlees met nasi. Geen ruimte meer voor nagerecht. Ronddraaiende restaurant is grappig, maar locatie niet heel geschikt hiervoor. Prima bediening.
Brenda M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
De bediening is top. Vriendelijk personeel en het eten is heerlijk. Echte aanrader.
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goede bediening zeer behulpzaam en vriendelijk
Goede keuken en gezellige zweer
Zeker een aanrader kom zeker terug
Vriendelijke bediening en uitleg van de gerechten en behulpzaam bij het uiteleg van de menu kaart
G.R. K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een aanrader mogen we zeggen. Goede bediening en zeer vriendelijk en attent. We gaan zeker nog eens heen
MGR V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten goede gerechten
Vriendelijke bediening ????????
Goede koks ????????
Rita R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super gastvrij en top Aziatisch restaurant
Jutta H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten is heerlijk en de bediening attent. Er wordt altijd goed
voor ons gezorgd.
M H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Super vriendelijke ontvangst, bijzonder aardige bediening en fantastische sushi gegeten!!! Echt een aanrader!
hvanloveren .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Leuk restaurant. We waren er met de AH restaurantactie, en het was een beetje jammer dat het menu daarvoor chinees eten was terwijl het menu van het restaurant zelf ook wat moderner is, sushi etc. Maar het eten was wel echt bijzonder lekker, meer dan genoeg, de bediening was zeer goed, en het was gewoon een heel leuk restaurant, extra dat het tijdens eén maaltijd eén keer rond heft gedraaid. Erg leuk
wil V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Echt een aanrader
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was alleszins waard, heerlijk gegeten in een mooie omgeving.
Een aanrader.
Vanwege de AH deal was de keuze beperkt, maar dat is heel begrijpelijk.
Rita R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het eten is geweldig goed en de fantastische bediening maakt alles compleet! toppers zijn het!
Jurgen K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel is zeer vriendelijk, prima bediening. Lekkere gerechten. Ook de keuze uit 2 hoofdgerechten voor de prijs van een (halve porties) is mooi meegenomen!
Onze jonge dochter wilde graag foe yong hai. Dit gerecht staat niet op de menukaart, maar werd via de afhaal balie op de begane grond toch geregeld. Super!
Wilma-te-Velde .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat is Asian Tower toch leuk! Met onze 10-jarige die het draaien van het restaurant heel interessant vond, oma die genoot van de mooi gedekte tafels en de attente bediening, en wij die gesmuld hebben van de lekkere gerechten, een aanrader! Vlakbij Utrecht, veel parkeerplek, goede prijs!
anoniemiens .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben hier gegeten met een AH bon. Het keuzemenu is eigenlijk geen keuzemenu; alleen het voorgerecht kan gekozen worden (soep of dim sum), het hoofdgerecht wordt voor gezamenlijk gebruik op tafel gezet. Niks te klagen over de kwaliteit van het eten, maar wij vonden het heel teleurstellend dat er niet alleen geen keuze was maar de gerechten ook heel gangbaar en totaal niet verrassend waren. Het dessert was zoals ze zelf al zeiden een klein toetje; een kleine dame blanche. Begrijpelijk dat het een actiemenu is, maar gezien de prijs hiervoor toch 35 euro is zouden wij voor dit geld liever een uitgebreide rijsttafel bij de lokale Chinees bestellen.
Melky N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We waren er heel lang niet meer geweest. Ze hebben denk ik een nieuwe eigenaar!
Hij was vriendelijk en maakte met iedereen een praatje en nam er de tijd voor.
Het eten is super lekker.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We komen hier vaak en dat heeft een reden! We eten altijd heerlijk en het personeel is zeer vriendelijk. Zeker de moeite waard!
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Kwaliteit zeer goed, service zeer vriendelijk