Asian Tower

1-A Ravenswade 3439 LD Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Tower

360 graden sushi

Asian Tower is de blikvanger op knooppunt Nieuwegein. In 1 uur draait dit restaurant om zijn as waardoor het uitzicht continue verandert. Beneden eet je Japans, en boven Chinees. Het concept van twee halve hoofdgerechten bestellen brengt variatie en gezelligheid met zich mee. Er worden ook workshops sushi maken georganiseerd waarin je aan de slag gaat met rauwe vis, sushirijst en groenten.

Meer informatie over restaurant Asian Tower

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
enorm gastvrij, geweldige service, lekker eten
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
een prima chinees, die net even boven de gemiddelde zit. dit keet de rijsttafel Canton genomen (27,50 pp) en die was helemaal goed. de kippensoep had ietsje pittiger gemogen, maar de rest van de gerechten (kip, beef, garnaal & eend) was exact dat wat je ervan mag verwachten. en een pluspunt: je kunt bij dit restaurant aangeven dat je glutenvrij wilt eten, en ze begrijpen dit
Ibolya V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Het was een doordeweekse dag. Heel rustig, buiten ons nog een gezelschap aanwezig. We zijn vriendelijk ontvangen en bedient. Het eten was was geweldig lekker. Herhaling vatbaar.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
heerlijk gegeten, alleen de prijs van een glas witte wijn ( € 5.50 ) schandalig hoog.
Grappig is het draaiende restaurant, zodat je uitzicht langszaam verandert.
Bediening vriendelijk.
ranojanny64 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
In dit ronddraaiende restaurant zijn wij meerdere keren geweest om à la carte te eten. Nu eens gebruik gemaakt van de AH- actie. Zoals altijd was de ontvangst en service goed. Vriendelijk personeel. Het keuzemenu was goed verzorgd: vooraf keuze uit hapjes of soep, hoofdgerecht 3 soorten vleesgerechten en toe ijs of koffie/thee. We komen zeker weer terug.
Houtenaar .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst,bediening voortreffelijk uitleg over de gerechten uitgebreid.
Voor herhaling vatbaar. Aanbevelend,zeer rustig en geen opdringen wat betreft consumpties.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super genoten alles was lekker.
De service was top. Aardig personeel.
Hadden engelengeduld.
Lokatie was heel goed. Entourage zag er prima uit
Ga weer terug met de familie.
mieneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij waen weer zeer tevreden met wat wij altijd eten,,,en het is meer dan genoeg wat er geboden wordt,,tot de volgende keer.
L. R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten en was een prima ervaring. Kwaliteit van het eten was goed en we werden vriendelijk ontvangen. We bestelden vooraf een tomatensoep en verschillende hapjes. Als hoofdgerecht hadden we een rijsttafel met nasi, mihoen, zoetzure kip, pittige kip en rundvlees reepjes.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
in een vol restaurant toch goed met elkaar kunnen communiceren, super lekker eten, meer dan voldoende, een aanrader
Matthieu E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier fantastisch gegeten, we gingen met de AH actie, we kregen het niet op, er was ruim voldoende, de bediening kon je wel mee lachen, waren vrolijk en in voor grapjes over het ronddraaien van het eetgedeelte, zeker voor herhaling vatbaar!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was gezellig en lekker, kom zeker nog eens terug.
Ook de sfeer was goed en de draaiende vloer was eeen appparte ervaring.
Kortom goede errvaring en eeen aanfader voor anderen.
ber M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
het was heerlijk allemaal
bleef zelfs eten over wat dan weer jammer was
ik had een albert heyn actie maar moest wel de bami en mihoen bijbetalen
dat de drankjes apart betaald moesten worden dat sanp ik
vod ik niet netjes want er stond een menu op de site daar hoort toch ook bami of nasi of mihoen bij
de meneer vroeg wel wat we wilden
verder zei hij niks over menu niet netjes hoop wel op een reactie van u terug
nog een klein dingetje in de menukaart stond hetzelfde menu voor 25 euro en ik betaalde 32euro 50
vond ik ook slecht
gaarne een reactie van u terug
hoop dat het de vlg keer iets beter geregeld is
dank u
Ton - A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goed, perfecte kwaliteit ! Service,bediening uitermate zorgvuldig met een uitstralende glimlach.
Zowel voor grote groep als voor klein intiem de plaats om elkaar te ontmoeten.
Jan-Willem O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Aanrader! De Japanse Teppanyaki, aan de plaat eten. Locatie is in niet ideaal maar als je goed en gezellig zit ga je toch niet naar buiten kijken. Binnen knus en gezellig. Verassing menu is top. Beste van Utrecht en omstreken.
Buitenkansje .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Zeer goed gegeten en goede bediening.
Beetje jammer dat e.e.a. wel erg snel geserveerd werd.
Ons verblijf had wat ons betreft wat rustiger mogen verlopen en langer mogen duren
Lidy_Lindgreen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jammer dat er niet iets meer keuze was aan gerechten. We waren met 4 personen en kregen drie tamelijk eenvoudige, maar dus wel elkkere, gerechten. Op de menukaart op de site is helemaal niets te vinden over de prijzen van drankjes. Op de rekening zagen wij dat de prijs van een huiswijn (droge witte) 4,50 euro was.
Astrid U.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij zijn hier met 6 personen wezen eten met de ah aktie. Het eten was meer dan voldoende. Er was keuze in voor- hoofd- nagerecht. Het eten was erg lekker zeker een aanbeveling waard. We komen ook zeker nog een keer terug.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik zei dat we het niet erg lekker vonden gaat die meneer lachen en zegt dacht al dat u dat zeggen zou en ruimt gewoon verder af! Er werd niet gevraagd wie er toetje wilde werden er gewoon 4 neergezet 1 persoon hoefde niet.
Was eeg chaotisch de bediening ook om ons heen bij andere
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben uitstekend gegeten het was allemaal erg lekker, wij wisten de prijs wel stond op de webside van AH waar je de restaurants uit kon zoeken ook het personeel was aardigen het was er erg gezellig We komen. zeker terug