Asian Tower

1-A Ravenswade 3439 LD Nieuwegein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame Blanche
      Thee

Over het restaurant Asian Tower

360 graden sushi

Asian Tower is de blikvanger op knooppunt Nieuwegein. In 1 uur draait dit restaurant om zijn as waardoor het uitzicht continue verandert. Beneden eet je Japans, en boven Chinees. Het concept van twee halve hoofdgerechten bestellen brengt variatie en gezelligheid met zich mee. Er worden ook workshops sushi maken georganiseerd waarin je aan de slag gaat met rauwe vis, sushirijst en groenten.

Meer informatie over restaurant Asian Tower

Jouw recensie over het restaurant Asian Tower

Lies W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de AH-actie 2voor1. Goed menu. Ruime portie. Ontvangst en bediening hartelijk en attent. Wij gaan zeker nog eens terug.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We kunnen hier altijd vertrouwen op service, kwaliteit en prijs/kwaliteitsverhouding.
J.c. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het tweede menu gratis heb ik mijn vraagtekens bij. Voor een menu 36.00 bij een Chinees? Voor een glas witte wijn 6,50 en een flesje water 6,50 is zwaar overtrokken. Men prijst zichzelf hiermee uit de markt.
Dit gaf ons een zeer negatief gevoel bij de afrekening. Kortom eens maar nooit meer!!!!
A. O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Dit is niet goed. Geen keuzemogelijkheid. In verhouding veel te duur. Een menu zou 38,50 moeten kosten. Klopt niks van. Voelen ons bij de neus genomen. Wijn zeer prijzig. 5,50 per glas. Menu bestaat uit: 2 loempia's, schaal met 3 soorten vlees van niet al te beste kwaliteit en een paar schaaltjes met rijst en bami. Kopje koffie toe. Hier klopt iets niet. Ben gelijk genezen van dit restaurant en heb ook mijn bedenking en bij deze ah actie.
A. O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Samen met mijn man gegeten via ah dineractie.
Nou dat was me wat. Geen enkele keuze. Voorgerecht 2 loempia's.
Hoofdgerecht schaal met 3 soorten vlees van niet al te beste kwaliteit. 2 schaaltjes met nasi en bami. Kopje koffie toe. Dat was het. Een menu zou dan 38,50 moeten kosten. Voor de wijntjes 5,50 per glas betaald. Ik weet het niet maar hier klopt iets niet. We waren er erg lacherig over. We voelden ons echt bij de neus genomen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gegeten via AH actie. Het menu was zeer standaard, niets bijzonders. Wij hadden verwacht dat voor 38,50 wel iets bijzonders voorgeschoteld zou worden, maar gewoon kopje soep, babi pangang en kopje koffie toe. Erg teleurstellend. Hoofdgerecht werd op standaard bord gepresenteerd waarbij gerecht koud werd terwijl bij alle andere gasten warmhoud platen weren gebruikt. We kregen het idee dat men niet met enthousiasme aan de actie meedeed.
De gerechten kwamen zeer snel na elkaar. Het leek alsof men de tafel weer snel nodig had, maar restaurant was zo goed als leeg. We stonden binnen het uur weer buiten.
Bij Asian tower eten via AH menu is zeker geen aanrader. Dit is een gemiste kans om te laten zien wat men in huis heeft om nieuwe vaste klanten te trekken. Wij zijn erge fans van Chinees en Japans eten, maar zijn zeker niet van plan hier nogmaals terug te keren.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Bij de reservering stond dat er a la Carte besteld kon worden. Bij het afrekenen bleek echter dat er een speciaal (simpel) driegangenmenu voor de AH aktie geldt.
Gewoon afgerekend dus, wel jammer!
Theodoro M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
loempia wel lekker maar pas niet bij 3 gangenmenu als voorgerecht .Daar naast kan je alleen soep nemen.
De hoofdgerecht waas wel goed.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Gegeten met AH restaurant actie. Erg duur voor eenvoudige maaltijd. Heeft niets te maken met actie van AH 2e driegangenmenu gratis. Niet voor herhaling vatbaar.
R.W. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het AH menu bestaat uit het combinatie van 3 heerlijke gerechten
Ida W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zoals gewoonlijk bijzonder gastvrij en vooral heerlijk gegeten. Tot de volgende keer
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Fris, vers en verzorgd eten, zag er zeer smakelijk uit en smaakte ook voortreffelijk. De beduimelde menukaarten waren wel enigszins aan vervanging toe, maar dat doet geen afbreuk aan het eten. De bediening was keurig en vriendelijk en na afloop van de maaltijd kregen we zelfs een verfrissend gastendoekje aangereikt. Het was de eerste keer dat we hier gingen eten en we zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
De tafel van Carla B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellige restaurant. Was voor ons de eerste keer. Komen er zeker terug. Heerlijk gegeten, ruim voldoende eigenlijk veel te veel.
Gerhard U.
Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen. Wij komen er zeker terug.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Prima gegeten weer bij de Asian Tower, ze werken met verse producten die live voor je neus worden klaargemaakt. Ryori Tokyo menu beviel erg goed.
fjorden .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding en ook goede vegetarische gerechten. We zijn er vaker geweest en blijven ons verbazen over het ronddraaiende restaurant op deze locatie. De locatie is helaas ongeschikt, het uitzicht is verre van bijzonder.
Ed .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Vanwege de uitstekende Chinese en Japanse keuken komen we al ruim twintig jaar bij AsianTower. Ook nu voor het Kerstdiner. Helaas is het ons erg tegengevallen. Van echt bijzondere gerechten was absoluut geen sprake. Niet echt Chinees. De bami gewoonweg smakeloos. Bovendien waren de verschillende gerechten wel heel erg minimaal. Als cijfer voor de prijskwaliteit helaas een onvoldoende. Zeker in dit kader gezien vind ik € 5,50 voor een glas wijn echt buitenproportioneel. Jammer dat men de eens zo bijzondere kwaliteit niet heeft kunnen handhaven. Tevens wil ik opmerken dat de verlichting op het parkeerterrein het niet deed. Eens, juist i.v.m. de veiligheid van de gasten, royaal verlicht nu dus maar niet. Slordig...
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We zijn zeer tevreden!
A B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Voelde ons echt op ons gemak. Zeer vriendelijk personeel. We zullen er zeker nog een keer gaan eten.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer slechte service, geen aandacht voor kleine gezinnen maar alleen voor grote groepen.
Geef het gevoel dat ze alleen op geld uit zijn.