Asian Tower

1-A Ravenswade 3439 LD Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Tower

360 graden sushi

Asian Tower is de blikvanger op knooppunt Nieuwegein. In 1 uur draait dit restaurant om zijn as waardoor het uitzicht continue verandert. Beneden eet je Japans, en boven Chinees. Het concept van twee halve hoofdgerechten bestellen brengt variatie en gezelligheid met zich mee. Er worden ook workshops sushi maken georganiseerd waarin je aan de slag gaat met rauwe vis, sushirijst en groenten.

Meer informatie over restaurant Asian Tower

Jouw recensie over het restaurant Asian Tower

Betty S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We zijn zeer tevreden!
A B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Voelde ons echt op ons gemak. Zeer vriendelijk personeel. We zullen er zeker nog een keer gaan eten.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer slechte service, geen aandacht voor kleine gezinnen maar alleen voor grote groepen.
Geef het gevoel dat ze alleen op geld uit zijn.
Rosemary V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hadden een zeer smakelijk AH menu..we zaten aan een met zorg gedekte tafel (gestreken tafellaken) gepoetst bestek en glanzende glazen. Je kreeg meteen een verzorgde indruk. Het eten was eenvoudig ,goed ,warm en zeker genoeg. De bediening snel attent en ondanks de drukte toch tijd voor een praatje.In het begin was het draaien van het restaurant niet prettig maar je raakt er aan gewend.Een foutje in de bestelling en de rekening werd zonder probleem opgelost. We komen zeker terug om de andere gerechten te proberen.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De bediening was super vriendelijk en correct. Zowel bij binnenkomst als bij vertrek werden we netjes begroet en in en uit de jas geholpen. Met het ah menu kon je kiezen uit een voorgerecht en een bij gerecht. Het hoofdgerecht stond al vast. Alles was even heerlijk en de porties royaal,want we konden het niet eens op. Leuk ook dat het restaurant langzaam ronddraaid. Voor een chinees is ie wel aan de prijzige kant.
thea D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
vriendelijk personeel het eten was geweldig bediening was perfect goede tafel mooi uitzicht ik zou het aan iedereen aanbevelen
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd voor de AH actie. Dit geeft toch een beetje onduidelijkheid a/d tafel. Uiteindelijk goed opgelost. Wij zijn een paar keer eerder hier geweest en dan moet ik eerlijk zeggen dat de prijs-/kwaliteitverhouding van een menu van de kaart uiteindelijk beter is dan het 'AH-menu'. Het was desniettemin zeer smakelijk. We gaan er zeker terugkomen en dan nemen we weer gewoon van de kaart.
Het was er volle bak en dan met 2 nogal luidruchtige groepen en rondhuppelende kinderen. Dat is jammer; daar kan het restaurant zelf niet zo veel aan doen. Het zou plezierig zijn als dergelijke gasten ook oog hebben voor andere gasten die een beetje rustig willen genieten van hun eten.
lex E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima en goed personeel. De kwaliteit van het eten prima. De ligging is niet de meest aantrekkelijk, maar wel goed bereikbaar.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten. Magere babi pangang en pittig gekruid varkensvlees met nasi. Geen ruimte meer voor nagerecht. Ronddraaiende restaurant is grappig, maar locatie niet heel geschikt hiervoor. Prima bediening.
Brenda M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
De bediening is top. Vriendelijk personeel en het eten is heerlijk. Echte aanrader.
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goede bediening zeer behulpzaam en vriendelijk
Goede keuken en gezellige zweer
Zeker een aanrader kom zeker terug
Vriendelijke bediening en uitleg van de gerechten en behulpzaam bij het uiteleg van de menu kaart
G.R. K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een aanrader mogen we zeggen. Goede bediening en zeer vriendelijk en attent. We gaan zeker nog eens heen
MGR V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten goede gerechten
Vriendelijke bediening ????????
Goede koks ????????
Rita R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super gastvrij en top Aziatisch restaurant
Jutta H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten is heerlijk en de bediening attent. Er wordt altijd goed
voor ons gezorgd.
M H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Super vriendelijke ontvangst, bijzonder aardige bediening en fantastische sushi gegeten!!! Echt een aanrader!
henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Leuk restaurant. We waren er met de AH restaurantactie, en het was een beetje jammer dat het menu daarvoor chinees eten was terwijl het menu van het restaurant zelf ook wat moderner is, sushi etc. Maar het eten was wel echt bijzonder lekker, meer dan genoeg, de bediening was zeer goed, en het was gewoon een heel leuk restaurant, extra dat het tijdens eén maaltijd eén keer rond heft gedraaid. Erg leuk
wil V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Echt een aanrader
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was alleszins waard, heerlijk gegeten in een mooie omgeving.
Een aanrader.
Vanwege de AH deal was de keuze beperkt, maar dat is heel begrijpelijk.
Rita R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het eten is geweldig goed en de fantastische bediening maakt alles compleet! toppers zijn het!