Asian Taste

5,9
6,1
Petrakruk .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Eten gehaald. Nog nooit zulk slecht chinees eten gehad. Doperwten in de nasi ben ik nooit tegen gekomen. En het smaakte nergens naar. Het enige wat ik nu nog hoop dat ik er niet ziek van ga worden!!
Louis03 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Wat een fiasco om hier te gaan eten, het begon al bij de eerste ronde waar de bami in een hete kom geserveerd werd maar de inhoud koud was, zag er naar uit dat dit in de magnetron opgewarmd was. De biefrolletjes waren verbrand, na deze teruggestuurd te hebben kwam even later nieuwe, hoewel deze niet verbrand waren maar wel heeeeel erg zout. De ongepelde garnalen van de plaat waren moddervet en haast niet van hun vel te krijgen.
Al met al hebben we de derde ronde niet afgewacht, en hebben na een deel betaalt te hebben deze zaak verlaten om er nooit meer terug te komen.
Arjanpepping .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Werkelijk waardeloos:
Onbeperkt bleek beperkt; duurt gemiddeld een half uur drie kwartier voordat je je bestelde gerechtjes krijgt. Na 2,5 uur heb je (als je geluk hebt) 3 rondjes eten op. Sushi was direct al op en wordt niet nagevuld.
Kwaliteit is ronduit slecht; Alles is doorbakken, doorge-olied en voorzien van dezelfde kruiden. Wokgerechten laf en zompig.
Personeel; krijg ik medelijden mee. In totaal werken er 3 mensen op 20 tafels. Het zal op de toekomst zijn gecalculeerd; het kan niet lang meer duren voordat er maar 3 tafeltjes bezet zullen zijn.
Uitstraling; een afvallige ballenbak in het midden, meer bacteriën dan ballen schat ik in. Vervallen, oud, kleurloos en smakeloos decor.
Met 2 kindjes ben je 65,- armer en veel frustraties, jengelende kinderen en opboeringen rijker.

Mijn advies; laat dit restaurant links liggen. Ronduit waardeloos!
BHeerhugowaard .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Dit nooit meer. Restaurant was op vrijdagavond uitgestorven. Geen gezellige sfeer en je durft amper met elkaar te praten.
Bediening praat slecht en onverstaanbaar Nederlands. Dit zorgt voor miscommunicatie. Nu zat het drinken bij de prijs in dus is het niet heel erg als er een cola wordt gebracht die je niet besteld heb maar vind het toch prettiger als de bediening begrijpt wat je zegt.
Het eten is lekker, niet heel bijzonder.
Toen we vroegen om de rekening werd wel de laatste schalen meegenomen, maar hoewel we nog de enige waren in het restaurant, duurde het een eeuwigheid en besloten we zelf maar richting de kassa te lopen.
Kom hier nooit meer terug. De prijs lijkt laag maar voor wat je krijgt betaal je veel te veel.
Elke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Samen met een vriendin gegeten. Wij gaan altijd naar een wok in Alkmaar. Die was helaas gesloten dus we zijn uitgeweken naar deze wok. Dat was een foute beslissing. We waren er om 18 uur en we waren de eerste klanten. Het drinken en de eerste ronde eten werd vlot bezorgd. Het eten was niet bijzonder. Veel van hetzelfde maar dan met een ander sausje. De serveerster was alleen. Zij zorgde voor het bezorgen van het eten en drinken maar ook voor het klaarmaken van eten. De snelle service verdween toen er meerdere klanten binnen kwamen. We moesten meer dan een half uur op het eten van de tweede ronde wachten. Het eten van de derde ronde meer dan een uur. We hebben meer dan 4 uur gezeten. De vierde ronde overgeslagen. Toetjesbar was minimaal. Hou je van toetjes moet je hier niet komen. Door de drukte (ong. 15 gasten) kregen we niet meer dan 3 consumpties te drinken. Het was koud binnen. Inrichting is hetzelfde als jaren geleden, sfeerloos. Geen enkele groente te verkrijgen. Alleen maar vlees en vis. Hier komen wij nooit meer.
Mikedroog .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Nog nooit ergens simpelweg opgestaan, betaald en weggelopen.
Sushi kon niet worden besteld maar stond bij het "buffet". Erg weinig sushi beschikbaar , erg weinig keuze en alles was dan ook binnen enkele minuten al weer weg. Andere klagers werd "bestelde" sushi aangeboden ; voor andere gasten was dit niet beschikbaar.
Service was tevens niet opmerkzaam ; na de eerste ronde drankjes niemand meer gezien.
Bestellingen werden foutief opgenomen en geleverd.
De Teppan Yaki was weliswaar op tijd maar smakeloos , aangebrand , taai of kapot gekookt.

Asian Paradise was een restaurant waar we vaker geweest zijn ; we kunnen met overtuiging zeggen dat Asian Taste ons nooit meer terug ziet
Laurens I.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Ik kwam hier gezellig valentijnsdag vieren. Het was werkelijk waardeloos we moesten 3 kwartier wachten voor we ons eten kregen voor de eerste ronde. alle andere rondes waren minstens zo erg. Daarnaast kwamen de serveersters langs met de vraag heb je cola besteld? Nee oke door naar de volgende heb je cola besteld? Werkelijk dramatisch
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
zaterdag 27 gegeten bij asian taste. Er zat een grote groep en een aantal andere tafels waren bezet. Onze tafel werd verschoven onder een elektrische straalkachel. Later begrepen we waarom. De kachel was al een aantal dagen stuk. De bestellingen kwamen binnen op ijskoude schaaltjes. Hierdoor was het gerecht of al koud of binnen korte tijd koud. Steeds koude wind over de grond. Hebben net als de andere gasten jassen aan getrokken. Geklaagd dat het koud was, probeerde dit op te lossen door een kachel te verplaatsen maar daar waren andere gasten niet blij mee. De kachel werd weer terug geplaatst. We warmde ons op aan bestelde hete thee, soep en wat eerst verbazing was en grappig was later minder leuk. We hebben niets vooraf gehoord dat de kachel stuk was. Toen we echt klaar waren met de kou en niet alles wilde betalen werd er van alles gedaan om ons te houden. Over de rekening was geen discussie mogelijk. Een euro korting! We hebben na veel geklaag korting gekregen, cadeautje, kalenders en een toetje mee gekregen om thuis op te eten. Een meisje van het personeel was erg aardig. Het andere meisje gaf aan dat ze de eigenaar was en was niet aardig. Het ziet niet uit dat het snel warm wordt. De kachel is gedemonteerd en ze weten niet wanneer en of dit opgelost wordt. Verder viel een stroomgroep uit door de kachels waardoor een aantal tafels geen kachel hadden. Ze zijn kort daarna weg gegaan, en wij dus ook. Over het eten kan ik geen mening geven. Het was koud! Nagerecht is vervangen door ijs buffet. Kaart is hetzelfde. Na deze ervaring kom ik niet meer terug.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Met kerst zijn we met het gezin daar wezen eten. We kwamen aan en er zaten maar twee andere tafels met mensen. Is niet erg maar toch jammer. We zaten een tijdje en het was toch erg frisjes. Even aan de bediening gevraagd of de verwarming wat hoger kon. Er werd ons vertelt dat de verwarming stuk was en dat ze kacheltje hadden staan. Kacheltjes stonden bijvoorbeeld bij het ijs een richting op gezet waar niemand zat. We hebben deze zelf onze kant op moeten plaatsen. De vriend van mijn moeder heeft ze vest er maar bij gepakt. De tafel achter ons hadden allemaal hun jas al aan. Een half uur later heeft mijn zus ook maar een jas aan getrokkken. Ik vond het een beetje raar om te doen maar als je gewoon ijskoude handen hebt. Daarom ook maar besloten om mijn jas aan te doen. We hadden een vriendelijk nederlands meisje die ons bediende en goed haar werk deed de rest van de bediening was niet vriendelijk en zetten het eten zo op tafel neer zonder iets te zeggen. Er kwam ook niemand vragen of alles naar wens was. Bij het bestellen van het toetje ging alles goed tot dat het gene wat ik wou op was. Kan gebeuren, hoor je mij normaal niet over klagen maar dan krijg ik een soort van competenties omdat ik een drankje buiten de kaart mocht bestellen, komt ze terug met nog een teleurstelling de munt thee is ook op. Bij het afrekenen onze klachten aangegeven en dat wij een compensatie wouden. Was allemaal erg moeilijk te regelen mede doordat er niemand goed Nederlands praat. We konden 15 euro aan bonnen krijgen. Mevrouw snapte niet dat wij die bonnen niet wouden. Wij komen daar natuurlijk niet terug. Met moetje een klein bedrag van de rekening kunnen krijgen omdat ze met allerlei smoesjes kwamen. Personeel dat ons boos aankijkt inplaats van begrip toont en vertelt dat het vervelend voor ons is. Om het even samen te vatten hebben we geen goede ervaring met dit restaurant, raden we het aan niemand aan en komen we zeker niet meer terug!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Bij toeval tegen gekomen op internet. Het is in de buurt dus snel een keer proberen. Woensdag avond spontaan binnen gelopen. Vriendelijk ontvangst. Ruimte genoeg in dit grote restaurant.
De keus is voldoende zoals bij de meeste AYCE restaurants. Sushi mooi van formaat. Warme gerechten mooi op smaak. Niet doorgebakken. Alles in een mooi tempo. Maar dat kan ook niet anders met 20 gasten. De service is in orde. Jammer dat er geen uitleg is bij de geserveerde gerechten. Het Nederlandse meisje in de bediening oogt wat onwennig. De wijn gaat in erg kleine glazen voor een restaurant. Model ouderwets café. De zaak kan wel wat aankleding gebruiken. Is nu nog at kaal. Als hier iets aan gedaan wordt heeft Heerhugowaard er een eetpaleisje bij. Zoveel zijn er tenslotte niet in dit dorp. Vriendelijk prijs niveau maakt dit tot een prettig restaurant.
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Sousi prima maar niet van super kwaliteit. Veel keuze op kaart. Niet van elk gerecht plaatje op kaart. Jammer dat je van de nagerechten maar 2 mag bestellen. Begrijp ik niet. Twee bolletjes ijs is niet veel en volgens mij goedkoper dan andere gerechten op kaart. De vruchten leken uit blik te komen en dat is erg jammer.
JodeKok .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Aangenaam verrast door de kwaliteit en de kwantiteit van het aanbod. Ruim 90 heerlijke gerechten. Mooie formule om iedere gang weer een andere creatie te proberen, valt er één niet in de smaak, dan een ander proberen....... Leuke vlotte bediening en een prima prijsstelling. Zeker een aanrader, dit restaurant moet vol zitten!!
De aankleding is alleen wat kaal......
Sam S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Alles was simpelweg perfect.
Het eten was heerlijk, werd snel geserveerd, de porties waren precies goed, niet te veel niet te weinig.
De service was frequent, vriendelijk, meedenkend, en erg snel.
Kortom goede kwaliteit voor de juiste prijs, alleen vonden wij het drinken wel iets aan de prijzige kant, en we miste het bekende drankje van het huis.

Onze algemene beoordeling is een 8.7, wij komen hier in ieder geval terug in de toekomst.

Katja & Samuël
Sjakkuleintje .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Ik zweer bij de sushi die vind ik echt ontzettend lekker er is van alles wat keuze genoeg ze kunnen ons nu wel tot de vaste gasten rekenen :-)
Vakantie-koblenz .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
De super-lekkerste sushi in de regio!!! En ook de wok, teppanyaki & gefrituurde specialiteiten waren t/m heden bij ieder bezoek (sorry, schaam me een beetje - waren al 5 keer sinds de opening > omdat het zooooo lekker is) van dezelfde kwaliteit en verrukkelijk lekker....
De service bestaat uit jonge mensen die het erg goed doen...
De eigenaar is klant gericht, altijd alert en doet alles ervoor om zijn klanten tevreden te stellen.
Het interieur: de stoelen zitten lekker, de tafels zijn ruim, de kleuren zijn aangenaam
(ja, je ziet dat er erg snel geschildert is geworden > maar als startende ondernemer in de huidige tijd maak je van de Basserhof niet meteen een restaurant met een uitstraling van 5* > die centjes moet je eerst verdienen....). Mijn eenigste opmerking: Je kan niet naar buiten kijken en dat vinden wij een beetje jammer...
Leuk bij dit concept is dat je als groep en/of familie bij elkaar blijft zitten.

lieve groeten en erg veel succes
op na de 5* uitstraling...
We komen zeker ook de 8e, 9e, ...keer als het zoooo lekker blijft
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Recent geopend restaurant vlakbij het station Heerhugowaard. Vroeger al eerder bij het wok-restaurant geweest nu dus Asian Taste. Concept is als bij een sushi/tapas restaurant, all-you-can-eat gedurende 3 uur en keuze uit ruim 90 gerechten (inclusief nagerecht).

Interieur is nog als het oude wok-restaurant, oudbollig en weinig sfeer. Personeel vriendelijk, eigenaar komt tussendoor vragen of alles naar wens is.

Verschillende gerechten geprobeerd; sushi, tomatensoep, grill gerechten, chinese gerechten. Redelijk goed van smaak, maar ik heb betere restaurants gehad (ook all-you-can-eat).

Bediening mag wat mij betreft wat meer letten op de lege glazen en ook worden sommige gerechtjes nog vergeten.

Al met al leuk concept, echter moeten de puntjes echt nog even op de i!