Asian Taste

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Lang
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Alleen 2 voorgerechten gegeten, de soto ajam en de sate Kambing (geitenvlees), beiden goed, alleen wel kleine kom soto ajam ( 4 stokjes sate: OK ). Service heel vriendelijk, maar moest na 20 minuten wel opnieuw vragen of er rekening gehouden werd, met dat ik 20 minuten later weg moest ( mij was bij binnenkomst verzekerd dat binnen 40 minuten eten mogelijk was ). Bij afrekenen bleek de sate Kambing 1 euro duurder dan in de menu kaart stond. Niet bijzondere, maar wel nette inrichting.
Rachèl S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Eten besteld en kwam 2 uur later, vlees was heel erg droog en gerecht smaakte echt niet lekker. Teruggebeld om dit door te geven, aan de telefoon geen goede service en waren ook echt totaal niet bereid samen een oplossing te vinden.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Verrukkelijk Indisch eten in een rustig restaurant waar je voor de deur kan parkeren. De kok heeft speciaal voor ons iets gemaakt waarbij perfect rekening is gehouden met ons dieet, heel knap gedaan en ongelooflijk lekker! Alle gerechten zijn met zorg bereid, de ingredienten zijn met respect behandeld waardoor de originele smaak goed te proeven is. Behulpzame geduldige bediening. Sobere maar wel sfeervolle inrichting met echte tafellakens (geen papier), mooi servies en leuke stijl elementen. Niet duur, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Absolute aanrader!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijke rijsttafel Asian Taste, met veel smakelijke - en verse gerechten. Voorafgegaan door een heerlijke Soto Ayam. Ruime porties. Sobere inrichting. Makkelijk parkeren vlak voor de deur.
Sigrid .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het decor is wat oubollig en kaal, alsof je in een hotel restaurant eet.
Maar het eten is ontzettend lekker. Ik heb zelf in een Indonesisch restaurant gewerkt; dit is het eerste restaurant dat net zo lekker is!

De ajam kecap, nasi putih, en komkommer zuur waren lekker, gado gado ruim bovengemiddeld, de daging rendang en nasi kuning de beste die ik in jaren heb gegeten. Durian ijs als toetje was een mooie afsluiter.

De service was vriendelijk en over het algemeen goed getimed.
T J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Uitstekend restaurant waar je lekker pittig kunt eten.
Het Asian Taste menu biedt je heel veel waar voor betrekkelik weinig geld.

De service is voortreffelijk. Aardige mensen die weten waarvoor je komt.
Winifred S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Beste Medewerkers en Management van Asian Taste,
Langs deze weg willen we jullie een compliment maken voor de gastvrije ontvangst en vriendelijke en deskundige bediening en voor het heerlijke eten.
Jullie adres hebben we gevonden in het boekje van Johannes van Dam: “Lekker Amsterdam, Gastronomische Gids 2012”.
We waren op zaterdag 20 september 2014, met 5 personen (zowel een Indische als een Hollandse achtergrond) in jullie restaurant ( Johan Huizingalaan 118) en hebben genoten van de Indische rijsttafel (zowel met vlees als vegetarisch) en unaniem zijn we het er over eens dat het eten goed bereid is en dat de smaak njerep (weet niet of je het zo schrijft?) is. Met andere woorden, de gerechten zijn goed doortrokken van de kruiden en specerijen en elk gerecht heeft zijn eigen specifieke authentieke smaak.
Een bezoek aan jullie restaurant is absoluut voor herhaling vatbaar en gaan we ook zeker doen.
Als attentie kreeg de jarige van het gezelschap, spekkoek met een feestelijke vuurfontein, wat de gastvrije ontvangst nog eens extra onderstreept.
Het restaurant is gezellig en sfeervol. En er is volop parkeergelegenheid.

Dank voor de fijne avond,
Met hartelijke groet,
Terima kasi,
Sampei bertemu/ ketemu lagi,
Fam. Schreuders
Ralph E.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Een kleine hap bij dit restaurant besteld: (1) loempia kip en (2) Sateh kambing. Beide gerechten smaakten redelijk. Echter de decoratieve garnituur (komkommer en worteltjes) waren wit uitgeslagen en kurkdroog. De rijst oogde hier en daar enigszins gelig. Ik heb de ober hierop aangesproken. Hij deed niets met de opmerking. Het zou charmant zijn geweest als enig compenserend initiatief zou worden genomen. Mijn zoontje kreeg wit uitgeslagen gesmolten chocolaatjes mee.
Jammer, denk ik bij dit restaurant. De recepten van voorheen zijn prima, echter de onverschilligheid over het opdienen van goed eten stond niet hoog in vaandel. Ik kom hier niet meer.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Iets mindere prijs-kwaliteit verhouding tov paar jaar geleden, 7,50 € voor een niet heel grote soep vooraf en 8,50 € voor 4 stokjes sate kambing vonden wij toch wat prijzig. Wel goed smakende verse gerechten, vriendelijke bediening, redelijk modern eenvoudig interieur...
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
We hebben heerlijk Indonesisch gegeten. Van te voren gebeld om maaltijd te bestellen. Stond op tijd klaar. Nette service. Genoten van zeer smaakvolle nasi goreng ramas speciaal. Kom zeker terug.
Sauerkraut .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
De Indonesische keuken is niet wat als eerste in mij op komt als ik lekker uit eten wil gaan. Omdat ik toch op de hoogte wil blijven van de wereldsmaken heb ik voor dit restaurant gekozen vanwege een goede herinnering jaren geleden. De ontvangst is goed en vriendelijk. Het interieur is in een snelle blik wel trendy maar is wel toe aan een opfris cq schoonmaakbeurt.
De voorgerechten waren zeer goed van kwaliteit en smaak alleen wel weinig op je bord voor een te hoge prijs. De Cumi Cumi Goreng Garing was verbazingwekkend goed omdat de structuur van inktvis in zelfs hoog aangeschreven restaurants vaak als een fietsbinnenband overkomt. Het hoofdgerecht, Ajam Bumbu Bali, is een aanrader als je van zeer pittig eten houdt. De kwaliteit van het kipfilet is goed en de saus heeft een krachtige, pittige smaak.
De gebakken rijst heeft weinig smaak en is behoorlijk klef. Het bijgerecht Atjar Tjampur
is goed van smaak. Ik kom zeker weer terug voor het hoofdgerecht.
Jan-Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
De inrichting van Asian Taste is eenvoudig en niet heel sfeervol. Maar het eten is erg lekker. Snelle en vriendelijke bediening. Let wel op, want pittig is hier ook echt pittig. En de spekkoek is een aanrader.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Heerlijk gegeten bij Asian Taste voor 3e keer. Smaak is zeer vers echte Indonesisch specialiteit eten. Het restaurant is sfeervol. Bediening is ook prima.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Top restaurant, waren hier al eens eerder met een groot gezelschap.Nu met 14 familieleden tgv onze broer die 70 is geworden.Rijsttafel was heerlijk , kwaliteit erg goed.
Komen hier gewoon weer terug.Was voor ons een resaurantzondagje.
Mukkie .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Eenvoudig Indonesisch restaurant met een zeer vriendelijke bediening. Je voelt je welkom. En dan het eten. Werkelijk fantastisch. Alles zeer smakelijk bereid. Als regelmatig bezoeker van Indon. restaurants zeggen wij: dit is een toppertje. Fijn is ook de kindvriendelijkheid, qua behandeling en eten.
Joly_123 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Het ijkpunt van een goede indonesier vind ik altijd de sateh en die is dik in orde bij Asian Taste. Lekkere huisgemaakte pindasaus met sappig vlees. De Nasi Goreng speciaal waar deze sateh bij hoorde is omvangrijk, lekker pittig, smaakvol en zelfs bij afhalen voorzien van kroepoek, atjar en seroendeng. Een zeer degelijke indonesier dit. Hij hoort direct bij mijn favorieten.