Asian Tapas

• Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Mona B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Eten was lekker alhoewel de soep niet op temperatuur was. Bazin was echt DE bazin, niet zo'n prettige uitstraling en de entourage is nogal steriel: veel glas, wit en licht. Bij de consumpties die we bestelden,wilden we kraanwater bestellen, maar dat was niet mogelijk. Bazin ging discussie aan .Terwijl we al voor €30,- consumpties hadden besteld en er weer een bestelling van €15.- gereserveerd was, hield ze voet bij stuk. We zijn halverwege vertrokken. Wat n starheid.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ik vind de glasbak (zo noemen ze dit gebouw wel in onze stad) niet zo gezellig . Maar het eten is heerlijk. Vers gemaakt en geen lopende band werk. En daar gaat het toch maar om. Super lekker sushi gegeten
Dadofdaan .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We eten hier regelmatig en het smaakt altijd goed. Bediening is ook heel vriendelijk. Entourage is niet super (het lijkt een beetje of je in een aquarium of het glazen huis zit), maar desondanks zit je er prima. Kom er graag en kan het iedereen aanraden. Voor een all you can eat formule vind ik het heel goed en de keuze van gerechten en sushi is uitgebreid en wordt ook vernieuwd. Wat mij betreft zeker een aanrader.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Hier is uit eten echt een avondje uit. Gezellig, heerlijk eten en een prima bediening. De sushi smaakt heerlijk en de biefstuk is 4 ronden besteld, wat een heerlijke saus zat daarbij. Met een gastvrouw als Carmen hoef je je ook niet te vervelen als het gesprek aan tafel wat stil dreigt te vallen. Dat is me er eentje!
Wij komen hier graag.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heel jammer. Dit is al 2 jaar één van mijn favoriete restaurants in de regio en prijs het aan iedereen aan die het over Gorinchem heeft. Ik kwam er zo'n 1x per 3 maanden. Helaas na gisteren nooit meer.
Normaal is de sushi rijst hier perfect, dus nét niet warm meer. Gisteren was de rijst koelkastkoud. Na mijn opmerking erover, vertelde de eigenaresse me dat het wel vers was en de rijst alleen wat was afgekoeld. Dat vind ik vreemd, want het was echt veel kouder dan gewoon kamertemperatuur. Ze zouden erop letten. De ronde erna kregen we het tegenovergestelde: warme sushi!
Wat ik echt heel raar vind, is dat ze maar bleef doorvragen of ik wel echt vaker op zaterdag was geweest. Probeer je dan te zeggen dat de kwaliteit op zaterdag altijd minder is?
De laatste ronde was de sushi wel zoals het hoort.....
P V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
De bediening is super aardig en zeer gastvrij! Het eten van tapas o.a. Sushi was zeer goed van kwaliteit. Super vers en goed gebakken. Genoten op mijn verjaardag!
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
De zeewier was taai en de rijst nog warm.
De unagi was lekker.
Bediening was goed en er regelmatig gevraagd of we nog wat wilden drinken.
Somsblij .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Wij komen hier regelmatig eten en het bevalt ons prima. Oke, je hebt het idee in een vissenkom te zitten en het lijkt of de airco niet goed afgesteld staat. Maar het eten is erg lekker , het personeel is vriendelijk, en dat is waar je toch voor komt!!! Tot de volgende keer!
Michinita .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Vandaag samen met mijn vrouw bij Asian Tapas Sushi gegeten. We hebben al bij vele andere sushi-restaurants gegeten maar dit restaurant deed er zeker niet voor onder. Heerlijke sushi en zeer vriendelijke bediening. ALLES was vers en lekker, zeker goed om nog eens terug te gaan!
Roman12 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Vaak sushi gegeten bij verschillende restaurants, maar zo slecht nog nooit meegemaakt. Sushi smaakt oud en er hangt vreemd luchtje. Wij bestelden champignons, normaal krijg je portie, maar hier krijg je een bak vol waar 3 personen genoeg aan hebben. Wij vroegen of dit misschien iets verminderd kon worden, maar dat kon volgende bediende niet. Wij dacht: dan eten we het rustig op tussen de rest. Opeen komt eigenaar dringend melden dat wij niet verder mogen bestellen zolang wij de champignons niet op hebben. Met ons mond vol tanden zaten we daar. Een heel lang discussie volgde en eigenaar gaf ons totaal geen ruimte om rustig te eten. Onze avond was sowieso gelijk verpest. Een klein pluspunt; werken begripvolle meiden in bediening! De eigenaar kan daar een voorbeeld aan nemen. Voor ons sowieso eerste en laatste keer!
Charlottevdp .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Nog nooit zulke slechte sushi gegeten. Op de zeewier moest ik ongeveer 5 minuten kauwen en de rijst was nog warm.. Daarnaast was de kwaliteit vis heel slecht en leken de ingrediënten niet vers, behalve de sushi rijst deze was nog hartstikke warm. Ook let de bediening niet op lege glazen en moesten we veel te lang wachten op ons drinken. In de loop van de avond was de Sushi rijst ook nog eens op dus konden we niet meer bestellen. Ik ga hier nooit meer heen en raad dan ook iedereen af om hier te eten.
VegaLaura .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Aankleding van het restaurant is niet bijzonder, maar wel prima. Bediening was vlot (genoeg) en vriendelijk. Over het eten was ik minder te spreken. Ruime keus uit vegetarische gerechten was een pluspunt, echter waren diverse gerechten veel te zout en het zeewier van de sushi leek niet vers, droog en taai. Jammer.
ZondaS .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Helaas viel het eten erg tegen. Ik heb vaak sushi gegeten, maar dit was echt niet lekker. Ik vond de bediening niet erg vriendelijk. Ik zou dit restaurant niet aanraden.
Eugene007 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Bij het entree ervaart men direct een koele ambiance. Vlotte bediening soms te vlot, bord met het sausje wordt weggehaald ald men nog bezig bent met het gerecht. Helaas werd er gerecht geserveerd een onaangename penetrante geur verspreidde. Het vlees was niet zoals behoorde te smaken en te ruiken. Volgens de Chinese eigenaresse was er niets aan de hand en alles was vers, ook de groenten die naar doorvragen werden geleverd, wel eens gedateerd waren maar dat lag aan de leverancier en idem het vlees. Door veel aan het woord te zijn en een waterval van informatie te geven wordt de klacht gemaskeerd. Doordat er minder animo is voor het restaurant blijft men met overschot zitten, jammer dag de klant hier de dupe van is. Men kon er niets aan doen, men doelt op het publiek dat niet veel van het aziatische culinaire weet. Kwaliteit is beneden peil, jammer men begon goed. Prijs is redelijk voor wat men krijgt.

John P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Lekker Japans eten. Ruime keus uit sushi en vlees- en visgerechten. De bediening is heel vriendelijk en door het all-you-can-eat concept is het gunstig geprijsd.
N1k1 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Zo slecht sushi heb ik nog nooit gegeten! Bij binnekomst ruik je de vette baklucht alsof je een snackbar binnenstapt. De gerechten zijn gewoon op een bordje gekwakt, de sushi proeft niet vers en de keuze is zeer matig. De sfeer is er ver te zoeken en wij moesten iedere keer erg lang wachten op onze gerechten. Ik zou hier niet meer terug gaan.
Yolrin .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Heerlijk gegeten.Kan wedijveren met restaurants in z-o Azie.
Vlotte en bijzonder vriendelijke bediening,ondanks de drukte.
Het eten is echt vers klaargemaakt.
Hoop dat deze zaak een blijvertje is.
Ook een paar keer afgehaald.Wederom keurig verzorgd en erg lekker.
Enig minpuntje is,dat de zaak niet zo gezellig aandoet en de bediening de tafeltjes al schoon gaat maken terwijl er nog gasten zitten te eten.