Asian Paradise

Spiekweg 15 3899 XN Zeewolde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Asian Paradise

Herma L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wij eten hier regelmatig en er is verder niets op aan te merken, maar de laatste keer, afgelopen zaterdag, vroeg ik om een glaasje water naast mijn glas wijn, wat toch vrij normaal is. Op die rekening wordt er €0,35 voor dit glas leidingwater gerekend. Heel slecht! Ik denk dat ze nu vanwege €0,70 (2 glaasjes) een client kwijt zijn.
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Een echt groot wok restaurant met voor ieder wat wils!
De sushi kan beter maar voor all you can eat is hij prima.
De gril vinden wij het lekkers en het vlees is altijd mals.
voor de kinderen is er een een speelhalletje en een klimtoestel binnen.
Kokkie3 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Echt een massa restaurant, maar dat idee krijg je pas als je naar de wok loopt.
Ze hebben leuke zitjes gemaakt zodat het niet opvalt.
Entree was goed en vriendelijk.
Bediening was niet best, een jongen met z'n broek op z'n knieën en erg ongeïnteresseerd.
Eten is redelijk goed, wokken is snel klaar en het warme buffet is basic maar best lekker.
Dessert buffet ook goed, met veel fruit.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Service en ontvangst is goed. De chagrijnige kok achter de teppanyaki plaat maakte de avond er niet gezelliger op. De kwaliteit van zijn kookkunst en de kwaliteit van vis en vlees ook niet. Van de doorgegaarde bami en mihoen werden we ook niet vrolijk. Jammer.
Detty H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Gisteren weer heerlijk gegeten! Niet druk (maandag) maar alles was in ruime mate aanwezig. Eigenaar gesproken, was nog steeds bezig met verbeteringen en vernieuwingen te bedenken: goede ideeën! Alleen maar vriendelijke gezichten: wij èn ons eten kregen alle aandacht! Aanrader...
Akkie70 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Vanavond wezen eten bij Asian Paradise. Na binnenkomst werden we naar een tafeltje gebracht. Er werd niet even gevraagd of we wisten hoe alles te werk ging. Gelukkig waren we eerder geweest, dus we wisten de weg. De tafeltjes stonden erg dicht op elkaar, waardoor je ook met de rug dicht op de achterburen zat. Het was bommetje vol, waardoor we ons door de gasten heen moesten wurmen om bij het buffet te komen. Erg vervelend. Terwijl we zaten te eten werd er om ons heen druk gesjouwd met tafels en stoelen om nog maar meer gasten een plek te kunnen geven. Het restaurant leek op een ordinaire vreetschuur. Op een gegeven moment hadden ze ook onze tafel nodig om een grote groep gasten plek te geven. Terwijl wij nog aan het overleggen waren of we nog een schaaltje ijs zouden gaan halen( we hadden nog 45 minuten de tijd) , kwam de eigenaar naar ons toe en bood ons een kop koffie aan. Heel bijzonder.We konden die dan aan de bar nuttigen. Hiermee gaf hij ons dus de hint om op te krassen. Dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt. We vonden dit zo klant-onvriendelijk, dat we hebben besloten om nooit meer te gaan eten bij Asian Paradise. De eigenaar kon op onze kritiek alleen maar reageren met de woorden, sorry,sorry,sorry. Meer had hij niet te vertellen. Schandelijk!
ReneGerda .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Het wok restaurant Asian Paradise ligt aan de rand van een industriegebied. Gelukkig is de omgeving erg ruim en groen van opzet waardoor de fabriekssfeer als minder hinderlijk wordt ervaren. Ook binnen in het restaurant is het erg ruim. Als we naar de kookeilanden begeven dan stoten we niet met de achterkant van de stoelen tegen onze achterburen aan. Wat we enigszins jammer vinden is de aanbouw van een soort houten serre waardoor we niet meer goed uit het raam kunnen kijken. De bediening is uiterst vriendelijk. Onze borden worden ook snel verwijderd als ze leeg zijn. De ingrediënten staan keurig opgesteld en er is een mix van vers en houdbaar. De variatie is goed maar niet veel anders dan bij andere wok restaurants. De nasi en bami zijn wel rijkelijk gevuld en dat zien we minder vaak. Onze gerechten worden goed doorbakken en er wordt niet al teveel vet bij gebruikt. Minder vinden we de forse hoeveelheden knoflook die op de grilplaat worden toegevoegd aan de gerechten. Maar ja dat kun je er later afhalen. De prijzen zijn redelijk. Wat het voor kinderen erg leuk maakt is een mooie speelplaats achter in het restaurant.
Gretha54 W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Ben niet zo'n fan van wok-restaurants, maar dit is een positieve uitzondering. Met een groep familieleden hier gegeten en iedereen kwam aan zijn trekken. Ook de vegetariërs en vis-eters.
Met het systeem van drankjes bestellen ging het niet helemaal goed, maar bediening is wel erg vriendelijk.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Het concept is goed: eerst een soep (kip of tomaten)
daarna salade met o.a. sushi en gerookte zalm,
daarna de teppanyaki grill met o.a. kippendij, tijgergarnalen, zalmmoot,
daarna een rijke keuze uit wokingredienten en woksauzen
daarna een dessert met diverse soorten schepijs en fruit.
De bediening is inderdaad snel, maar dat hoort ook bij all you can eat concept. Drankprijzen zijn overigens zeer schappelijk; 2,60 voor een Chinees Tsing Tao flesje bier.
Tafels staan goed ruim uit elkaar, handig als je vaak heen en weer loopt om een nieuw bord je te vullen.
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Grote zaak, doet daardoor massaal aan. Vlotte bediening, soms wat te snel met glazen weghalen, maar dat werd zeer soepel opgelost.
Tepanyaki was erg goed, daardoor ook druk. Wok redelijk.
Ik miste wat verfijnde voorgerechten.
Hoe later je komt (zondag), hoe rustiger het is.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
We gaan hier regelmatig met vrienden eten. De bediening is netjes en het eten is super. Je hebt een uitgebreid buffet (ook ijs), een wok en teppanyaki.

De spullen zijn vers en er is een ruime keuze. In tegenstelling tot veel wok restaurants is het servies ook keurig netjes en schoon.

De sfeer is zoals het hoort. Al met al de moeite waard voor een lekker avond wokken.