Asian Palace

Meer informatie over restaurant Asian Palace

6,5
Rudy K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Asian Palace is een traditioneel chinees restaurant die achterin de zaak al geruime tijd ook een sushi/teppanyaki ruimte heeft. De 'sushiruimte' is niet heel bijzonder aangekleed, maar is wel duidelijk onderscheidend van het chinese gedeelte.
De bediening is stijfjes, maar correct en je wordt altijd prima geholpen.
Het belangrijkste: de sushi zelf. Heerlijk! Alles wordt vers bereid en sinds enige tijd hebben ze de kaart gemoderniseerd en ruim uitgebreid. Echt een vooruitgang!
Asian Palace is voor sushi liefhebbers uit regio Leiden zeker de moeite waard om een keer te bezoeken, zeker als je wat rustiger wilt zitten t.o.v. de grotere sushi ketens.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Net zin om om vanmiddag gehaalde Chinesebami met garnalen te gaan eten.
Was naderhand al verbaasd dat ik ongevraagd 10 cent moest betalen voor platenzaken die ca. 2 cent waard is. Enfin een grote plakzooi kwam eruit het bakje. Het overgebleven spul van gisterenavond ff in de magnetron en verkopen maar. Is nu de 2e keer dus over en uit bij het afhalen.
Kwaliteit moet mi. Niet uitmaken afhalen of in het restaurant. ...
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Ik heb al eerder over dit restaurant geschreven. Het eten is altijd goed tot zeer goed, de bediening is stijf en formeel en op de plek is niks aam te merken - zolang je maar uit het raam kunt kijken.
Rehana B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Helaas was het sushi assortiment niet heel uitgebreid. Het is een fijn restaurant. De medewerkers waren wel vriendelijk maar te druk in gesprek om een goede service te verlenen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
De gestoomde vleespasteitjes waren precies goed. De bijgeleverde sambalachtige saus werkelijk heerlijk. Waar ik eerder de bediening hier ondermaats vond, konden er vandaag bij diezelfde serveerster zowaar enkele glimlachjes af. Misschien in reactie op mijn door het eten veroorzaakte goede humeur?
SushiRik .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
We dachten dat het een gok zou zijn om bij een chinees restaurant AYCE sushi te gaan eten... ( ik verwachtte een van tevoren gemaakt sushi-buffet en bekeek al iets beteuterd de mindere keus-mogelijkheid ) . NIETS is minder waar, de gok werd een GOEDE keus ! De sushi kwam vers uit de keuken en de teppan yaki-bakplaat werd gebruikt om de vis en vlees, champignons, courgette en de heerrrlijke vleesrolletjes te bereiden . En ow ja, over de sushi zat gelukkig NERGENS zo'n mayonaise-saus ( zoals bv. bij de shabu-buren ) ! Wij komen er zeker terug ! !
Joepdorst .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Als wij hier eten dan gaan we altijd voor Japans.
Menu of all you can eat, voordeel van menu is dat je aan de plaat zit terwijl de kok voor je de lekkernijen bereidt.
De kwaliteit van de vis en het vlees is goed.
Nadine H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Onze eerste keer hier, maar wat een geweldig restaurant!
Het eten is echt boven gemiddeld goed en de service en klantvriendelijkheid van het personeel verdiend gewoon een pluim!
De entourage is zeer sfeervol.
Kortom een chinees waar we zeker weer komen!
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Dit restaurant heeft een aantal verschillende concepten in 1 zaak verenigd: voorin het restaurant kun je Chinees eten. Achterin is een gedeelte ingericht met 2 teppan grills en daaromheen all-you-can-eat sushi. Voor ieder wat wils dus. Wij gingen dit keer voor de sushi.
De avond is zeer goed bevallen. Het aanbod aan gerechten is niet zo groot als bij andere all-you-can-eat sushi restaurants, maar de sushi is vers en lekker. Leuk is dat de warme gerechten (biefblokjes, kip, champignons, etc.) op de teppan voor je klaargemaakt worden en niet in de keuken, dus je hebt ook nog het spektakel van vlammende gerechten. De grillgerechten waren heerlijk op smaak.
De bediening is zeer vriendelijk en attent, en komt precies vaak genoeg vragen of alles naar wens is en of je nog iets wilt drinken, zonder opdringerig te zijn.
Als ik dan toch een minpuntje zou moeten noemen: als er een jarige in de zaak zit wordt een loeihard verjaardagsliedje opgezet (en helemaal uitgespeeld), zodat je je tafelgenoten 10 minuten lang niet verstaat.
Al met al hebben we een erg gezellig, goed verzorgd en smakelijk diner gehad.
Sasja22 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Met het personeel heerlijk aan de plaat gegeten . Allemaal menu 6 met uitbreiding van een gamba . Het is toch mooi 7 gangen voor 37,50. De pinot gris is een aanrader. De bediening is vriendelijk zoals bij elke Japanner/Chinees. Bedankt voor de fijne avond!!
NNNils .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Een van onze favoriete chinese restaurants. Met name vanwege de uitgebreide menukaart, met een grote varieteit aan gerechten. Hierdoor raak je niet snel uitgekeken op deze Chinees. Het lijkt me dan ook best knap om hieruit precies 2 gerechten te kiezen met dezelfde saus, zoals andere recensenten aangeven. Je kunt ook zelf iets totaal verschillends kiezen als je dat prettiger vindt.

De kwaliteit van het eten is uitstekend. Ook iets eenvoudigs als de nasi en bami ziet er goed verzorgd uit.

De Chinese bediening houdt zich soms wat afzijdig (cultuur?), maar gaat uitermate geroutineerd en professioneel. Bij de chinees wordt ik liever ietwat afzijdig chinees bediend, dan een spontane blonde dame aan tafel.

Verbeterpunt: Er wordt nog steeds reclame gemaakt met lang geleden behaalde diploma's en prins Bernhard die er gegeten heeft, deze referenties zijn een beetje over de datum aan het raken. Ook de kaart verandert naar mijn idee niet of nauwelijks maar dit weet ik niet zeker. Dit is ook niet echt nodig aangezien die al vrij uitgebreid is, maar toch, iets nieuws of een wisselende maandspecialiteit/menu zou leuk zijn.

Tip: Reserveer een tafel aan het raam (daar zijn er maar 3 van). Veel leuker dan achterin vinden wij.
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Dit is de allerbeste Chinees van Leiden e.o. De kaart is zeer uitgebreid en divers. Thai, Kantonees, Teppan, Sushi...het maakt niet uit. Wat je ook besteld het is allemaal vers en even goed. De bediening loopt op rolletjes en de gerechten zijn altijd ruim. Ik kom hier al jaren en hoop van harte dat hij nog jaren blijft!
Oktopus .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Uitstekend restaurant ! En daarnaast, met afstand de allerbeste afhaalchinees van Leiden. Wel even zoeken, de ingang van de afhaal zit namelijk in een smal steegje naast het restaurant. Je loopt er zomaar voorbij.
Hugo M. N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Het is voor mij onbegrijpelijk dat men hier het eten heerlijk vindt. Onlangs was ik hier weer uitgenodigd door vrienden om chinees te eten en mijn ervaringen waren weer slecht. De chinese gerechten lijken niet op hetgeen je in China kan eten (veel geweest!); de sausen zijn dik, vet en lijken allemaal op elkaar. Zo proef je niets van de basisingredienten.
Een chinese vriendin had hier laatst gasten uit China naar toe meegenomen en vertelde me ook dat zij zich schaamde voor de kwaliteit van het eten...
De bediening is attent, maar wat afwezig.
Careline H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Asian Palace is een restaurant waar je heerlijk chinees kan eten.
Hun sushi is duur maar wel lekker. De all you can eat is niet de moeite waard als je ziet hoeveel je krijg en wat je ervoor betaald.
Tepanaki heb ik persoonlijk nooit gehad bij Asian Palace maar zou het wel willen proberen.

Service was vriendelijk en niet gehaast maak niet uit waneer we binnen kwamen of weggingen.

Asian palace is een aanrader voor alles behalve de all you eat sushi..
Annekedv .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
matig eten de sauzen lijken allemaal op elkaar. het decor is mooi wel waardoor het de verwachting oproept van een fantastische culinaire avond. voor thais eten, waar wij ook een gerecht van hadden kan je beter naar een thais restaurant gaan, want die chinese sauzen waren ook hier duidelijk herkenbaar.
Suikerbuikje .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
laatst weer aan de plaat bij meneer hu japans eten. al jaren is het menu vrijwel hetzelfde, waardoor de beleving saai wordt. men werkt wel met eerlijke produkten de smaak is er dus wel, maar niet top wat de prijs wel doet vermoeden. minpuntje voor ons is het gevoel dat er haastig wordt gewerkt, niet dat je de zaak wordt uitgekeken, echt relaxed natafelen is niet aan de orde. misschien komt dat ook wel door de enorme ruimte wat niet echt gezellig is. we gaan vast nog eens en dan hopen dat het menu verassingen biedt.