Asian Kitchen

6,6

Jouw recensie over het restaurant Asian Kitchen

Remko V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In 2014 waren we minder tevreden, maar een paar maanden terug opnieuw geprobeerd en sindsdien hier vaker gegeten. Voor weinig geld (6 tot 12 euro) heb je hier een forse portie lekker eten. Verwacht geen sterrenniveau, maar gewoon goed eten en snelle service.
Tomvdv1 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Je verwacht niet een hele hoge kwaliteit als je dit restaurant ziet/binnenloopt. Maar het eten is werkelijk fantastisch.
ggg .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Bestelde gewokte groenten met garnalen en bami. Groenten zaten er niet in, meer voor de sier twee stukjes broccoli van 1 bij anderhalve cm. Verder wat ui. Ongaar. De bami leek een week oud, was taai, en smaakte vies. Wel garnalen die gaar waren. Waardeloos , ongezond, vies eten voor een hoge prijs ( Euro 11) Advies: als je om je gezondheid geeft, ga hier nooit eten.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik heb hier vorige week twee keer gegeten. Een keer de simpelste 'fried noodles', en een keer 'Fried Rice' met kip. De Siu Mai vooraf is aardig, maar kan je desondanks beter overslaan: Het deeg viel er vanaf, en het was duidelijk niet vers bereid. Daarnaast zijn de hoofdgerecht zo ruim qua portie, dat zelfs de grootste eters (waar ik mezelf toe reken) er ruim genoeg aan heeft. De smaken zijn goed, en je waant je in een Aziatische keuken, het restaurant doet zijn naam dus eer aan. Wellicht is het allemaal niet zo pittig als in Azië, maar veel dichterbij dan dit kom je niet. Een aanrader!
cucimulut X.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
We wanen ons een beetje in Azië, als we hier na een film in Tuschinski nog snel even wat willen eten. Binnen een paar minuten staan er een bord met noodles, groente en ei en een bord met rijst en varkensvlees voor onze neus. We kunnen kiezen tussen bestek en stokjes, en we drinken er mangosap bij. Het smaakt allemaal goed, al missen we misschien wat pit. We zien pas achteraf dat er een soort sambal op tafel staat. Goed adres voor een lekkere, snelle hap.
Nstien .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Wij eten hier vaak. Vandaag voor het eerst Won ton soep gegeten, en het had totaal geen smaak en de varkenvalletjes waren ook smaakloos. Ik vroeg de bediening als ik iets anders desnoods duurder kon bestellen ipv de soep (2happen eruit). Dit kon alleen de soep bleef op de bon en ze vond het lag aan mijn smaak. Gezien de soep en de service komen wij hier niet meer!

Ze zullen niet rijk van ons worden, maar mogen zeker wat aan hun KLANTenservice doen.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Afgelopen week hier gegeten, was op zoek naar iets cheap & tasty in de buurt van Pathé De Munt. Volle tent, kleine tafeltjes, grote porties, kleine prijzen. Best lekker, ik ging voor de nasi met grote garnalen, die was goed gevuld. Mijn vader had nasi met kip. Perfect voor een snelle, vullende hap, niet voor gezellig eten. Bediening is best vriendelijk en bestelling stond supersnel op tafel. Houdt er wel rekening mee dat je kleren gaan ruiken, want de tafeltjes zitten allemaal vlak naast de open keuken.
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Goede lunchstek! Snelle service, goed eten. Verwacht niet teveel van het interieur, het is basic maar wel schoon. Aanrader zijn de Singapore noodles, heerlijk!
Andress R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Ik kom hier vaak. Heerlijk eten, niet duur en gezond en snel klaar!! Als je v.d bios houd, zie je het schema. Bios ernaast . TV ook in de zaak. Alles is lekker... Gewoon doen!!
Floor0710 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Snelle bediening, binnen een paar minuten een heerlijke wok. Niet duur en grote porties. Handig voor een snelle hap voor de film! De kip zoet zuur is een aanrader!
VaartJasp .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Asian kitchen vaak geweest, gewoon goed hoog op smaak! Wel heel veel toeristen, dat is jammer.
Gewoon een plek waar je snel naar binnen stapt om wat te eten.
Wat mij betreft echt een aanrader.
Dus mocht je voor de film of snelle trek hebben doe dat dan hier, tip de kip in zoetzuur is magnifiek.
Aleksandra B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
heel vaak hier gegeten. Keuken is open, binnen een aantal minuten heb jij je eten en binnen 15 euro heb je daar goed gegeten. Vergelijk het met wok to go, maar dan zittend.
Een aanrader voor dagelijkse maaltijd.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Leuk restaurant. De "specials" van 5 euro zijn zeer smakelijk. Lekker volle borden zodat je goed gegeten hebt! De vega special was lekker en de beef ook. In de shrimp special zaten genoeg garnalen. Er werd niet op bezuinigd. Vlotte zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Janita_p .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Klein knus Aziatisch eetcafé, voor lekker en snelle hap.
Super lieve personeel. En niet duur.
Thaise Tom Yum soep, Maleisische Fried Rice met garnalen
en kip gegeten. Was erg lekker!

Ga een keer langs!
Irena25 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij dit restaurant, misschien iets te warm binnen verder een leuke ervaring, ook leuk voor voor een film.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Het eten zou smakelijk zijn geweest als het niet zo zout was. We deelden twee gerechten. Het ene gerecht was wat te zout; het andere gerecht echt veel te zout; we hadden honger en haast, daarom maar de saus er wat afgeschraapt en toch gegeten. We hebben de klacht wel gemeld, er werd gezegd dit door te geven aan de keuken. Eigenlijk had ik het terug moeten sturen.
Roxyhansen .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
De special: fried noodles chicken met Kung pao saus is zeker een aanrader! Het decor is niet echt denderend. Ik zou hier niet uitgebreid uit eten gaan, maar snel een hapje eten voordat je bijvoorbeeld naar de bioscoop gaat aangezien deze hiernaast bevind.
Esmee .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Voordat wij naar de film gaan, eten we altijd bij Asian Kitchen. Niet alleen omdat het snel en goedkoop is, maar het is ook hartstikke lekker!
Gebakken rijst met garnalen zijn bij ons favoriet.
De bediening is snel en vriendelijk. Asian Kitchen is wel heel klein en daardoor vaak vol.
Terrence B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Asian Kitchen is geweldig! Het perfecte restaurant om een uur voor dat je film begint even snel te eten. De bediening, evenals de koks zijn bliksem snel. Dit zorgt voor een goede doorstroom van de meestal lange wachtrij. Al met al kom je hier echt om even te eten. Een soort verantwoorde manier van fast food.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Geen restaurant waar je moet gaan eten om een romantisch avondje te hebben, of om echt uitgebreid en gezellig te zitten.
Maar een restaurant waar je gaat zitten om snel geholpen te worden, een lekkere (gezonde) maaltijd te eten en dan gauw weer opstapt en verder gaat (bijvoorbeeld naar de bios).
Het eten is prima, vers en smaakvol.
Het is altijd druk in asian kitchen, het is een klein zaakje, en je gaat zitten krijgt binnen 5 min je eten, en dat is helaas jammer van de bediening, je zit nog met de laatste hap in je mond of je borden worden al weggetrokken, doekje over de tafel - rekening op tafel - en met andere woorden, betalen en wegwezen.
Het ziet er wel gezellig uit binnen, er is een open keuken en ook staat er op een grote tv (zonder geluid) 24 kitchen aan.
Ook de prijzen zijn prima, waardoor dit eigenlijk de perfecte plek is als je voor een leuke prijs een gezonde, lekkere en snelle hap wil eten.