Asian Kitchen

5,7

Jouw recensie over het restaurant Asian Kitchen

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
For many years, I had fine culinar experiences at Asian Taste; until today...

I always liked their foe yong hai. Unfortunately, they took this dish of the menu. Can happen, bad luck for me.

But today, I saw a man eating the same foe yong hai, that is no longer on the menu. So I asked the waiter to bring me this dish too. However, he refused to do so and told me that foe yong hai is no longer on the menu. When I referred to the man in front of me eating foe yong hai, the waiter repeated that they are not serving this dish anymore. When I kept asking, he told me to go to the owner of the place.

A long story short: the man in front of me was ‘a friend’ and that’s why they made him foe yong hai.

Unbelievable...

Since they kept refusing making me foe yong hai, I went away to another place.

This behaviour may be acceptable in China; in Amsterdam we should not tolerate nepotism.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In 2014 waren we minder tevreden, maar een paar maanden terug opnieuw geprobeerd en sindsdien hier vaker gegeten. Voor weinig geld (6 tot 12 euro) heb je hier een forse portie lekker eten. Verwacht geen sterrenniveau, maar gewoon goed eten en snelle service.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Je verwacht niet een hele hoge kwaliteit als je dit restaurant ziet/binnenloopt. Maar het eten is werkelijk fantastisch.
ggg .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Bestelde gewokte groenten met garnalen en bami. Groenten zaten er niet in, meer voor de sier twee stukjes broccoli van 1 bij anderhalve cm. Verder wat ui. Ongaar. De bami leek een week oud, was taai, en smaakte vies. Wel garnalen die gaar waren. Waardeloos , ongezond, vies eten voor een hoge prijs ( Euro 11) Advies: als je om je gezondheid geeft, ga hier nooit eten.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik heb hier vorige week twee keer gegeten. Een keer de simpelste 'fried noodles', en een keer 'Fried Rice' met kip. De Siu Mai vooraf is aardig, maar kan je desondanks beter overslaan: Het deeg viel er vanaf, en het was duidelijk niet vers bereid. Daarnaast zijn de hoofdgerecht zo ruim qua portie, dat zelfs de grootste eters (waar ik mezelf toe reken) er ruim genoeg aan heeft. De smaken zijn goed, en je waant je in een Aziatische keuken, het restaurant doet zijn naam dus eer aan. Wellicht is het allemaal niet zo pittig als in Azië, maar veel dichterbij dan dit kom je niet. Een aanrader!
cucimulut X.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
We wanen ons een beetje in Azië, als we hier na een film in Tuschinski nog snel even wat willen eten. Binnen een paar minuten staan er een bord met noodles, groente en ei en een bord met rijst en varkensvlees voor onze neus. We kunnen kiezen tussen bestek en stokjes, en we drinken er mangosap bij. Het smaakt allemaal goed, al missen we misschien wat pit. We zien pas achteraf dat er een soort sambal op tafel staat. Goed adres voor een lekkere, snelle hap.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Afgelopen week hier gegeten, was op zoek naar iets cheap & tasty in de buurt van Pathé De Munt. Volle tent, kleine tafeltjes, grote porties, kleine prijzen. Best lekker, ik ging voor de nasi met grote garnalen, die was goed gevuld. Mijn vader had nasi met kip. Perfect voor een snelle, vullende hap, niet voor gezellig eten. Bediening is best vriendelijk en bestelling stond supersnel op tafel. Houdt er wel rekening mee dat je kleren gaan ruiken, want de tafeltjes zitten allemaal vlak naast de open keuken.
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Goede lunchstek! Snelle service, goed eten. Verwacht niet teveel van het interieur, het is basic maar wel schoon. Aanrader zijn de Singapore noodles, heerlijk!
Andress R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Ik kom hier vaak. Heerlijk eten, niet duur en gezond en snel klaar!! Als je v.d bios houd, zie je het schema. Bios ernaast . TV ook in de zaak. Alles is lekker... Gewoon doen!!
Floor0710 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Snelle bediening, binnen een paar minuten een heerlijke wok. Niet duur en grote porties. Handig voor een snelle hap voor de film! De kip zoet zuur is een aanrader!
Aleksandra B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
heel vaak hier gegeten. Keuken is open, binnen een aantal minuten heb jij je eten en binnen 15 euro heb je daar goed gegeten. Vergelijk het met wok to go, maar dan zittend.
Een aanrader voor dagelijkse maaltijd.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Leuk restaurant. De "specials" van 5 euro zijn zeer smakelijk. Lekker volle borden zodat je goed gegeten hebt! De vega special was lekker en de beef ook. In de shrimp special zaten genoeg garnalen. Er werd niet op bezuinigd. Vlotte zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Het eten zou smakelijk zijn geweest als het niet zo zout was. We deelden twee gerechten. Het ene gerecht was wat te zout; het andere gerecht echt veel te zout; we hadden honger en haast, daarom maar de saus er wat afgeschraapt en toch gegeten. We hebben de klacht wel gemeld, er werd gezegd dit door te geven aan de keuken. Eigenlijk had ik het terug moeten sturen.
Terrence B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Asian Kitchen is geweldig! Het perfecte restaurant om een uur voor dat je film begint even snel te eten. De bediening, evenals de koks zijn bliksem snel. Dit zorgt voor een goede doorstroom van de meestal lange wachtrij. Al met al kom je hier echt om even te eten. Een soort verantwoorde manier van fast food.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Geen restaurant waar je moet gaan eten om een romantisch avondje te hebben, of om echt uitgebreid en gezellig te zitten.
Maar een restaurant waar je gaat zitten om snel geholpen te worden, een lekkere (gezonde) maaltijd te eten en dan gauw weer opstapt en verder gaat (bijvoorbeeld naar de bios).
Het eten is prima, vers en smaakvol.
Het is altijd druk in asian kitchen, het is een klein zaakje, en je gaat zitten krijgt binnen 5 min je eten, en dat is helaas jammer van de bediening, je zit nog met de laatste hap in je mond of je borden worden al weggetrokken, doekje over de tafel - rekening op tafel - en met andere woorden, betalen en wegwezen.
Het ziet er wel gezellig uit binnen, er is een open keuken en ook staat er op een grote tv (zonder geluid) 24 kitchen aan.
Ook de prijzen zijn prima, waardoor dit eigenlijk de perfecte plek is als je voor een leuke prijs een gezonde, lekkere en snelle hap wil eten.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Een prima restaurantje voor een snelle hap als je daarna nog naar de film gaat of als je een middag ben wezen shoppen. Het is klein en het decor is sober ingericht maar vanwege de bedrijvigheid van de koks, het druk heen en weer lopende personeel en de gasten die iets afhalen of lekker zitten te eten heeft het toch wel wat items.

Het eten is veel, lekker en prima geprijsd. We hadden beide een wonton soep die echt prima was! Ook de singapore noodles was lekker alleen waren de garnalen niet erg vers. Echter mijn vaste stek geworden als ik snel en lekker wil eten voor ik naar de film ga.
pan_p .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Ik kom hier best vaak als ik naar de bioscoop ga. De menukaart is goed ingesteld en er zitten lekkere gerechten in. Met name de Kung Pao en Black Bean Sauce gerechten zijn aanraders, maar ook de soepen zijn sympathiek. Verder is de bediening zeer efficient. Het restaurant heeft een zeer eenvoudige inrichting, maar dat heeft ook een bepaalde charme. Tenslotte, zoals eerder vermeld is de prijs/kwaliteit redelijk.
Tjam N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Eten wordt snel geserveerd en smaakt goed. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een goede plek voor een snelle hap. ideaal in combinatie met de bios die ernaast zit.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Dat het eten hier goed en goed geprijsd is, geven de onderstaande recensies al aan, maar ik wil bij deze wel even een lans breken voor het interieur. Vind het zelf lekker strak, zonder de poespas die je zo vaak bij 'landen'restaurants tegenkomt (thema's zijn leuk, maar o zo vaak clichématig aangepakt). Zij hebben zich niet laten verleiden tot het ophangen van Aziatische kitsch. Het past daarbij prima bij 't concept.
Nadine K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
Kom hier bijna wekelijks dus weer tijd voor een "thumbs up". Altijd vol, altijd goed, altijd betaalbaar. Bediening superaardig, gerechten vers en lekker snel om een hapje te eten voor de film begint. Ben blij dat ik er zo dichtbij woon!