Asian Kitchen Arena

5,7
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Verbaasd!
Wat een goede kwaliteit eten! Voor een soort van Mac Donalds maar dan Aziatisch.
Ideaal om snel, goed te eten. Niet goedkoop. Ca. 7-9€ voor een bord Nassi met lekkers.
Je zit ook heel dicht op elkaar en bij drukte is er een soort nummertjes-systeem....wat niet helemaal werkt vanwege het personeel.
Je voelt ook wel de stress van het personeel bij drukte....snel....snel.....je gaat er vanzelf sneller van eten....haha...
Maar wil je niet verzanden in friet of hamburgers, kan je hier gezond en lekker eten.

GR R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
25.02.2016 met 3 dames gegeten tijdens een evenement.
2e keer dat het zwaar teleurstellend was dus een "no-go" advies van mijn kant.
2x hetzelfde besteld waarvan er duidelijk verschil in potie zat waarvan 1 terug gestuurd omdat het niet hetzelfdd was, bij de snelle afhandeling was duidelijk zichtbaar verschil in de poties.
Bij het derde gerecht waren de gamba's zoek, oké, 3 stuks maar de smaak uit het h et potje van de toko was goed. Gezien er een evenement was eel redelijk snel een tafel. Genoeg personeel aanwezig maar jammer genoeg stonden die niet open voor commentaar/opmerkingen.
Na het afrekenen nogmaals aangeven en kreeg wederom te horen dat alles alles afgemeten klaar stond.

3: eetbaar (honger maakt rouwe bonen zoet), geen darm problemen, 1 van de 3 poties was een voldoende rest zwaar onvoldoende
Kelis .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
dinsdag uit eten geweest met vriendinnen. we hadden nasi met kip besteld. Het eten had totaal geen smaak. Toen we dit aan de bediende doorgaven werd ze irriteert en ze herhaalde wat wij haar vertelden maar op een hele vervelende manier.

Het eten werd opnieuw gebakken en toen deze gebracht werd, had ze op een asociale manier het volgende gezegd: Volgende keer wanneer je wat besteld, geef dan aan dat je wat meer saus wilt.

zodra je klaar bent met eten, wordt er asociaal gevraagd om je tafel te verlaten omdat er andere klanten zijn. like what the.....?

Ons zie je nooit meer in Asian kitchen.
JM1994 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Redelijk lekker eten verder vond ik de bediening erg asociaal overkomen. Niet klantvriendelijk het personeel vraagt al of je klaar bent met eten als je halve bord nog vol ligt. Ga hier in iedergeval nooit meer eten.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We hebben hier gegeten voorafgaande aan een concert in de Ziggo hal. Op zoek naar een eetgelegenheid waar we lekker -maar niet uitgebreid- konden eten en wat niet al te lang wachten met zich mee zou nemen. Nou in alle opzichten zijn we hier prima geslaagd. Ondanks de dukte was er zó een tafel vrij, werd ons snel een kosrte overzichtelijke menukaart gegeven en konden we snel bestellen. Nasi en gebakken noodles waren snel gereserveerd. Bediening was vlot en vriendelijk, ondanks de drukte. Het heeft geheel aan onze verwachtingen voldaan.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Voordat we naar het concert van Ennio Morricone gingen, toch nog hapje willen eten. Via de IENS app rond gekeken en al snel Asian Kitchen Arena gevonden. Bleek dat meerdere mensen deze keuken hadden gevonden. een rijtje mensen stonden voor ons, maar binnen 30 seconden kwam al 1 van de personeelsleden om te zeggen dat het maar 5 minuten zou duren voordat we een tafeltje zouden krijgen. Bovendien gaf ze ons al meteen de geplastificeerde A4 menukaart. Handig, want we konden meteen uitzoeken wat we wilde. En inderdaad na ca. 5 minuten kregen we al een tafeltje toegewezen. De doorlooptijd was blijkbaar heel snel. Wij kozen voor alle voorgerechten en een bamisoep. En echt, amazing, de eerste voorgerechtjes stonden na 10 minuten al dampend op onze tafel. Met stokjes aten we onze krokante garnalen, gestoomde kipballetjes en garnalen pasteitjes met smaak weg. De bamisoep kwam al niet lang erna op tafel. Dit was een zeer grote soepkom met van alles erin, waaronder op de huid rood krokant gebakken varkensvlees. Naast ons eten hadden we nog een rode wijn en een Tsing Tao biertje.
Het decor ziet er echt uit als chinees take-away tentje: gewoon zoals je het verwacht en erg schoon. Personeel werkt zich hier uit het naadje..... Dus hoge waardering is op zijn plaats.
J R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Doordat deze eetgelegenheid letterlijk in de schaduw van de Arena staat was hij me nooit opgevallen en dat is jammer. Ik kan me voorstellen dat het hier op voetbalavonden geen doen is maar vanavond was het rustig in de Arena dus werden we vlotjes geholpen.
De garnalen in oestersaus waren lekker, de groente was mij alleen iets te knapperig en de sambal te pittig maar al met al was het een prima hapje eten.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Ruime portie prima eten, verse ingerediënten, schone en frisse zaak met vlotte en vriendelijke bediening. Ruimere porties dan we gewend zijn in dergelijke aziatische fast foodtentjes. Prima gegeten, vlot bediend, zeker voor herhaling vatbaar. En redelijke prijzen op de koop toe. Aanrader
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Voor het try out concert van Wouter Hamel moesten we even snel iets eten.
Geen zin in friet, toen zagen we Asian Kitchen. En gezien ik dol ben op eend besloten hier te eten.
Ik gekozen voor de eend van de chef en mijn vriend de singapore noedels. Vooraf om te snoepen mini loempia's en kerrie hoekjes. We werden snel geholpen. Alles lekker vers. Enige jammere vond ik de groenten (alleen kool) bij de eend.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
De krokante Peking eend was overheerlijk, het velletje echt krokant, het vlees mals en een lekkere saus erbij. De rijst is droog, dus niet geschikt om met stokjes te eten. De wantan soep was ok, niet slecht, maar de gewoonlijke lekkere bouillonsmaak - zoals bij andere Chinese eettenten - ontbrak en de rauwe kool (onderste gedeelte Paksoi?) was niet lekker. Bediening is vlug, goed en aardig. Je zit er niet op elkaar, wat ook lekker is.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Restaurant ziet er gezellig uit, en is redelijk ruim ingericht, met grote ramen zodat het heel licht en net oogt.
Het is geen restaurant waar je uitgebreid een ''romantische'' diner gaat hebben, maar een restaurant waar je gaat eten (of afhalen) als je snel een gezonde en (zeer) betaalbare en lekkere hap wil eten.
Nadat je besteld heb je binnen enkele minuten je gerecht op tafel, je eet lekker, en zodra je je bord op heb word je bord weggepakt zonder wat te vragen/zeggen (dat is wel een minpuntje voor de bediening!)
Maar het eten is wel erg lekker, vers en smakelijk bereid!
Op dat minpuntje van de bediening na is de bediening zelf wel vriendelijk, niet kundig maar wel vriendelijk dus je gaat toch met een goed gevoel weg.
Prima plek dus om snel en lekker te eten!
TheObserver .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Eten wederom, na mijn ervaring bij Asian Kitchen de Munt, erg goed. Beef Szechuan zo heerlijk pittig dat het verslavend is.

De televisies die er hangen hoeven niet perse naar mijn mening, maar natuurlijk wel leuk voor de voetballiefhebbers.
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
2e filiaal van Asian kitchen. 2x rundvlees met groenten en rijst gegeten, Als sauzen hadden we gekozen voor 1 sweet & sour en 2 oestersaus. Het eten wordt snel bereid. Het eten is van goede kwaliteit. Je kunt ook ter plekke eten. Het interieur is goed maar eenvoudig.