Asian King

Geelvinckssteeg 4 1017 BE Amsterdam Nederland Kaart
31-206255489

Over restaurant Asian King

Gemakkelijk genieten van sushi

Je wilt thuis of op je werk genieten van een maaltijd die voor jou is bereid? Bestel dan online sushi bij Asian King. De kaart is enorm, dus je vindt altijd iets naar je smaak. Ga voor een compleet menu of stel hem zelf samen met de losse gerechten. Asian King heeft drie vestigingen in Amsterdam, dus als je in het verzorgingsgebied woont, heb je je bestelling binnen drie kwartier in huis.

Meer informatie over restaurant Asian King

Koen O.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Kijk, jij houd van sushi. Jij houdt van niet al te duur, jij houdt van snel en geen gezeur. Asian king biedt voor jou voor de rest van je leven precies dat. Geen gezeur, goeie sushi, en als je langs komt zijn ze super vriendelijk. Ik ga niks raars bestellen als octopus of weet ik veel wat, ik wil gewoon lekkere sushi. En jij ook. En dat krijg je hier. Het is de bom. Ik zou hier t liefst elke dag eten maar dan zou het niet speciaal zijn. Het is niet iets waar je heen gaat op je trouwdag nee, maar wel als je gewoon even lekkere sushi wilt. Serieus stop met lezen, bestel gewoon.
Sebastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Eerste keer bij deze sushi keten besteld. Ik heb drie gerechten besteld, 2 porties paling nigiri, 5 fried shrimp en 1 portie yakitori kip. Helaas was het erg teleurstellend, het eten kwam koud aan en de Yakitori Kip was steen hard dus heb ik moeten weggooien. De paling sushi was wel lekker, maar erg jammer dat de fried shrimp koud was en van de kip yakitori.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Al vaak bij Sushi King besteld via thuisbezorgd.nl. Altijd even lekker en even goed. Als ik bestel voor bijvoorbeeld 19.00 uur geef ik dat al om 16.00 of eerder door en is de maaltijd er altijd stipt op tijd. En als ik onverwachts iets bestel is het er ook altijd binnen de 45 minuten. Tenminste die ervaring heb ik. Absoluut een aanrader.
(Het een 7 gegeven voor decor, omdat ik iets in moest vullen, maar ben er nooit geweest. )
NMB .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Ik heb hier meerdere malen eten besteld (laten bezorgen thuis) en heb deze keer eten afgehaald hier. Tot nu toe alleen contact gehad met vriendelijke mensen, en ik vind de prijs voor sushi in Amsterdam erg redelijk.Decor is prima, best mooi ingericht maar wel klein binnen.

Ik ben zelf vegetariër dus kan alleen een mening geven over de vegetarische sushi en niet over de vis, maar de vega sushi is erg lekker. Vooral de inside out vega rolls zijn heerlijk. Mijn vriend had deze keer een tonijn/zalm menu en was ook zeer tevreden. Wij wonen hier om de hoek en dit wordt denk ik onze vaste sushi tent. Vast niet de beste sushi ter wereld, maar het is lekker voor een prima prijs.
Ptse .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Echt super sushi. Heerlijke kwaliteit, met het belangrijkste: goede rijst. Als sushi fanaat positief verrast! Goedkoop, lekker, en snelle service.
Tonke .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Helaas, niet lekker! De octopus was van rubber en viel nauwelijks door te slikken. De rijst had een raar smaakje en zelfs de makkelijke boontjes waren niet lekker. En de 2 krabmaki's waren maar voor de helft gevuld.

(Geen cijfer voor decor, want we hadden laten bezorgen.)
Gourmandise .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Een vriendin had een aanbieding waarme we een menu konden eten. Op de dag dat we gereserveerd hadden werden we uitermate onbeschoft behandeld door het bedienend personeel en bijna weggestuurd omdat we volgens hen niet gereserveerd zouden hebben en dat terwijl de hele zaak bijna leeg was. Uiteindelijk na lang aandringen mochten we toch aan tafel omdat ze de reservering ergens anders vond. De sushi is redelijk en de inricting stelt weinig voor. Geen aanrader!

Sascha B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Via een bon-aanbieding hier terechtgekomen. Klein tentje, qua inrichting best ok, niets bijzonders. Sushi was overheerlijk. Toevallig had ik de dag ervoor bij een nabijgelegen all you can eat sushi restaurant gegeten en het verschil in kwaliteit was heel erg merkbaar, Asian King kwam hier als King uit de bus! Het is een familiebedrijfje, lieve mensen, heel behulpzaam toen ik mijn drankje omstootte. De sushi-chef heeft 16 jaar in Japan ervaring opgedaan, dus dat zit ook wel goed. En de prijs-kwaliteitverhouding is zeker prima. Ik kom hier zeker terug!