Asian Glories

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Asian Glories

Kees D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wij werden uitgenodigd hier te komen genieten van een mooie Chinese maaltijd. En dat was het. Niet chinees-nederlands indisch, echt Chinees. Wij hadden een 4 gangen verrassingsmenu. Zeer diverse gerechten, waaronder Peking eend. Gewoon lekker, en inderdaad verrassend.
We dronken er een Sauvignon Blanc bij, een van de huiswijnen. Dat ging wel goed, maar een pot thee zou ook wel op zijn plaats zijn geweest. Kom graag nog eens terug. De gastheer betaalde, dus over de prijs-kwaliteitsverhouding kan ik me niet uitlaten.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke dim Sum! 5 rondes met veel variatie. Naast dim Sum menu ook de peking eend pancakes besteld. Dit waren de beste die ik ooit heb gegeten.
Kate B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten en leuke bediening. Lekker eerlijk en heerlijk wat geldt voor beide kanten. We zaten er als laatst na 7 gangen tasting menu (heerlijk verrast btw) en hebben genoten! The legende lives on!
Sylvana D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
We komen hier al jaren en het is altijd genieten van het heerlijke eten.
Een echte aanrader !! De bediening is heel vriendelijk en als je niet weet wat je moet bestellen zijn ze altijd zeer behulpzaam.
Hansje D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Superlekker gegeten goede sfeer en gastvrije ontvangsten prima wijn en leuk met stokjes eten mooie gerechten ze gaan hier echt voor kwalitei
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. de service was erg goed, niet geheel vanzelfsprekend in een Chinees restaurant. Het dessert viel wat tegen. We komen zeker terug en dan nemen we het dim-sum menu.
Lennart S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Waarbij we dachten heerlijk te eten met veel variatie en goede kwaliteit kwam dit toch heel anders uit.. helaas!!

Het eten was redelijk goed maar veel te weinig voor wat je moet betalen.

Kortom, weinig voor veel geld.

Voor ons helaas de laatste keer!!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij zijn hier nu een aantal keer geweest en genieten elke keer weer! Heerlijke wijn, heerlijk eten. Je kan zelfs de hoofdgerechten 50/50 bestellen als je dat wil, zodat je alles kan proeven. Bediening is super lief.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Al jaren lang eet ik geregeld in dit restaurant dat tot mijn favorieten behoort in Nederland! De constante kwaliteit van het eten, de altijd vriendelijke bediening en de warme sfeer zorgen iedere keer weer voor een feestje! Mijn diepe bewondering voor Kevin en zijn team dat ze voortzetten wat Jenny en Popo jarenlang hebben opgebouwd met dit geweldige restaurant! Ik blijf een trouwe gast en kom snel weer!
Tanya V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben vorige week weer heerlijk gegeten. Naast de Jenny burger, verrukkelijke Peking eend en prachtige, dagverse dim Sum had Kevin ook een aantal nieuwe gerechten op de kaart (oa een oesterzwam gevuld met schelpdieren, echt super). De bediening is altijd vriendelijk en niets is hen teveel. We komen dan ook snel weer terug, net zoals veel van onze vrienden omdat eten bij Asian Glories echt een feestje is.
T V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij kozen het 7-gangen menu en alles was heerlijk! We hadden met zn 6en een ronde tafel met draaiplateau en dat was zeer gezellig en handig als je gerechten deelt. De peking eend is en blijft een must, zo lekker! Ook de coquille met glasnoodles blijft een favoriet evenals de jodenhaas en rauwe tonijn. Wij dronken een heerlijk Viognier uit Chili. Voorgaande keren hadden wij ook altijd goede wijnen. Vriendelijk en correcte bediening!
Gerrit G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gisteren bij dit restaurant gegeten
Dit was tevens de laatste keer!
Het was dramatisch wat ons geserveerd werd, zelfs niet te eten
Wat zij met deze wanprestatie willen bereiken weet ik niet
Zij kunnen binnenkort de zaak sluiten als het niet snel beter wordt
Een bodempje kruideniers wijn voor € 5,00 per glaasje
Het eten smaakt zelfs op de markt nog beter
Nee, nooit meer
De bediening was trouwens heel prettig, maar we kwamen natuurlijk voor een heerlijke maaltijd, die werd ons niet gegund
ian P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Van te voren had ik aangegeven dat we vegetarisch wilde eten, en dat was geen probleem. Wat we te te eten kregen was rond uit slecht en veels te weinig. Voor die prijs, echt ongelofelijk. Een driegangen menu, was een miso soepje van middelmatige kwaliteit. daarna een paar springpolls en 2 dim sum's, het hoofd gerecht 1 kommetje reist, groente en 2 verschillende soorten imitatie vlees gerechten. Hele lange wachttijden tussen door. Ook de service was niet goed, toen we suggereerden dat Kroepoek van garnalen was gemaakt werd ons medegedeeld, dat we het ook niet hoefde te eten! Toen we thee wilde bestellen konden we of groene thee of jasmijn thee nemen. Later op de kaart zagen we dat er ook nog Oolong en Pu-err thee was. Heel jammer dat ze aan de theeën zo weinig aandacht besteden, voor een 'top' restaurant een gemiste kans. Echt heel jammer, had er erg naar uit gekeken, maar dit is totaal geen aanrader.
J-R-NH .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zondag 4 december, na wat shoppen in Rotterdam. Asian Glories, voor de tweede keer binnen 4 weken. Dit keer voor een uitgebreider eten.
Wat een toprestaurant. Open keuken, heel leuk om te zien, top medewerkers, ze hebben plezier in hun werk, en proberen je het echt naar je zin te maken. En het eten is voortreffelijk. Hot en sour soep, lekker pittig en hele fijne smaak. Oesters, klein maar Gillardau, dus erg lekker. Eend met flensjes en hoi sin saus, een van de beste en smakelijke gerechten door de zelf gemaakte flensjes en voortreffelijke stukjes eend met krokant velletje. Als hoofdgerecht kippendij met XO saus en heerlijke garnalen. Beide absoluut top ! Dit is geen restaurant om naar toe te gaan om je voor weinig vol te eten, en met een opgeblazen gevoel weer buiten te staan. Dit is echt genieten, en je krijgt ook echt voldoende. Top, we komen snel weer terug, en bestellen dan gewoon "wat lekkers" en laten ons verrassen.
mui L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ons eerste bezoek, met hoge verwachtingen! Op alle gebieden toch nog positief verrast. Zeer gastvrije en enthousiaste bediening, heerlijke gerechten (wij hadden gekozen voor het 7 gangen tapas menu) die er geweldig uitzagen en een fijne ambiance.
Dit was zeker niet ons laatste bezoek!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij gingen voor het 4-gangen verrassingsmenu. De eerste gang was tonijn met iets wat ik vergeten ben. De twee gang was een soort hamburgertje, gemaakt van rijst. De derde gang kipsate met ik geloof kwartel. Hierna zaten we nog totaal niet vol en vonden het teleurstellend dat de laatste gang al kwam. Deze maakte qua hoeveelheid erg veel goed. Drie borden met hierop gestoomde groentes, kip met ananas en een bord met een schaaldier. Helaas overheersten vooral de sausen qua smaak.
Al met al een leuke poging, maar te duur voor wat je krijgt qua smaakbeleving.
Bediening vriendelijk, maar vergaten zowel ons water als de wijn die nabesteld werd. Ook was de uitleg slecht te verstaan.
Mooie open keuken en fijne stoelen.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit was de eerste keer dat wij teleurgesteld waren. Het eten was echt niet goed en niet lekker. De dim sums waren flauw van smaak. Er was onvoldoende variatie. Na jaren dreigen wij af te haken. Een dag later zagen wij de recentie in het blad lekker. Wij zijn het daar volledig mee eens. Ook de bediening was gewoon slecht. De vertrouwde dames zijn vertrokken. Hopelijk komt er snel verandering.
coby S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Laten we met het vernieuwde decor beginnen: de keuken was nu bijna helemaal open...erg mooi geworden. Ook de rest van het interieur was ruimtelijk en beter ingedeeld. Prima; een dikke 8!! Wat het eten betreft: een heerlijke hot & sour soup en een wat eenvoudige, flauwe wan tan soup; gevolgd door een schotel met eend en diverse groenten voor de één; voor de ander gewokte stukjes kip met een zwarte bonensaus. Het gerecht met de blokjes kip in zwarte bonensaus smaakte prima: de schotel met eend was helaas erg taai. De bediening was heel behulpzaam en vriendelijk.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wat een teleurstelling! Wij hadden enorm zin om ons heerlijk te laten verrassen en hadden daarom ook het 6 gangen verrassings menu besteld en na ons aperitief een flesje wijn.
Het eerste gerecht, 2 gestoomde dim Sum per persoon uit een klein mandje met geperforeerd bakpapier.( ziet er toch leuker uit op een bananenbladeren, maar helaas!) en 2 gefrituurde dim Sum, erg vlak van smaak en te hard gebakken. Tweede gerechtje waren erg kleine gewokte mosselen , bleken Franse te zijn maar de meeste waren niet open en niet groter dan 0,5 tot 1 cm.
Daarna ons derde gerechtje, heel vreemd maar de witte rijst kwam samen met gevulde portobello, pekingeend in groente en een te droge witvis met groente.
Kortom niet echt verrassend en ook de smaken waren niet bijzonder.
Wij vonden dit voor een derde gang in ons 6 gangen menu een vreemde keuze maar de gerechten waren klein en wie weet wat er nog ging komen.... Niets dus de tafel werd afgeruimd met de vraag of we nog een desert wilden bestellen waarop onze vraag was of dit al ons gehele 6 gangen menu was! Nee dus, vergissing dit was het drie gangen menu. Als we nog honger haden konden ze nog de pekingeend flensjes of een soort hamburger bestellen maar dat was natuurlijk geen combinatie na deze andere gerechten!
Wij waren deze avond de eerste gasten dus het was niet zo dat het door de drukte een foutje was.
Nadat we hadden aangegeven dat we enorm waren teleurgesteld werden hun excuses aangeboden maar verder was het daarmee afgedaan., volgende keer beter...! Helaas niet voor ons, wat een gezellig avondje tafelen had moeten worden werd een culinaire teleurstelling zonder gepaste oplossing.

babsje1977 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Ongeveer 2 weken geleden avondje uit eten met manlief, op zijn advies besloten naar Asian Glories te gaan omdat ze daar in het verleden zo'n geweldige Dim Sum kaart hadden. Bij het bestuderen van de kaart bleek dat de losse Dim Sum verdwenen was en dit vervangen door een menu met Dim Sum. Toen besloten voor 37 euro per persoon voor een 4 gangen verrassingsmenu te gaan met het verzoek ook dim sum erbij te serveren. Dit was geen probleem voor de allervriendelijkste dames van de bediening.

Vooraf 4 kleine Dim Sums per persoon, niet veel en qua smaak vrij vlak. Daarna een klein pannetje met mosselen. Einde seizoen voor de mosselen en dat kwam uit het simpele bakje ook wel naar voren. Hierna 2 piepkleine pannekoekjes met eendeborst, zalig van smaak maar echt veel te weining en als hoofdgerecht wat rundvlees dat de gemiddelde all you can eat sushi toko even goed bereidt een lekker (maar wederom piepklein) stukje kip met portobello en rijst.
En dat was het... We keken elkaar verbaasd aan toen de serveerster kwam vragen of we nog een dessert of koffie wilden? Was dit alles voor 37 euro? Met nog 2 witte wijntjes en 3 biertjes kwam de rekening op bijna 100 euro, best veel voor weinig. We zijn de zaak uitgerend en hebben ons tegoed gedaan aan koffie met een enorm stuk Velvet cake bij de buren. Heel erg jammer...