Asian Glories

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Duur
Mui L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ons eerste bezoek, met hoge verwachtingen! Op alle gebieden toch nog positief verrast. Zeer gastvrije en enthousiaste bediening, heerlijke gerechten (wij hadden gekozen voor het 7 gangen tapas menu) die er geweldig uitzagen en een fijne ambiance.
Dit was zeker niet ons laatste bezoek!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij gingen voor het 4-gangen verrassingsmenu. De eerste gang was tonijn met iets wat ik vergeten ben. De twee gang was een soort hamburgertje, gemaakt van rijst. De derde gang kipsate met ik geloof kwartel. Hierna zaten we nog totaal niet vol en vonden het teleurstellend dat de laatste gang al kwam. Deze maakte qua hoeveelheid erg veel goed. Drie borden met hierop gestoomde groentes, kip met ananas en een bord met een schaaldier. Helaas overheersten vooral de sausen qua smaak.
Al met al een leuke poging, maar te duur voor wat je krijgt qua smaakbeleving.
Bediening vriendelijk, maar vergaten zowel ons water als de wijn die nabesteld werd. Ook was de uitleg slecht te verstaan.
Mooie open keuken en fijne stoelen.
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit was de eerste keer dat wij teleurgesteld waren. Het eten was echt niet goed en niet lekker. De dim sums waren flauw van smaak. Er was onvoldoende variatie. Na jaren dreigen wij af te haken. Een dag later zagen wij de recentie in het blad lekker. Wij zijn het daar volledig mee eens. Ook de bediening was gewoon slecht. De vertrouwde dames zijn vertrokken. Hopelijk komt er snel verandering.
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Laten we met het vernieuwde decor beginnen: de keuken was nu bijna helemaal open...erg mooi geworden. Ook de rest van het interieur was ruimtelijk en beter ingedeeld. Prima; een dikke 8!! Wat het eten betreft: een heerlijke hot & sour soup en een wat eenvoudige, flauwe wan tan soup; gevolgd door een schotel met eend en diverse groenten voor de één; voor de ander gewokte stukjes kip met een zwarte bonensaus. Het gerecht met de blokjes kip in zwarte bonensaus smaakte prima: de schotel met eend was helaas erg taai. De bediening was heel behulpzaam en vriendelijk.
Ruud .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Alweer een paar weken geleden dat we hier weer hebben gegeten (Verrassing menu 6 gangen), maar elke keer toch weer een klein feestje! De Peking eend pannekoekjes blijft mijn favoriet! Wij bestelde vandaag eigenlijk van alles wat om te delen en het was weer heerlijk! Van hele verse malse tonijn tot coquilles alles was lekker. Vlote, snelle en vriendelijk bediening maakte het voor mij af. Wat Aziatichse keuken betref mijn favoriete restaurant in Rotterdam!
Het was bomvol op een donderdagavond dat zegt ook veel.
Blijven hier komen.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wat een teleurstelling! Wij hadden enorm zin om ons heerlijk te laten verrassen en hadden daarom ook het 6 gangen verrassings menu besteld en na ons aperitief een flesje wijn.
Het eerste gerecht, 2 gestoomde dim Sum per persoon uit een klein mandje met geperforeerd bakpapier.( ziet er toch leuker uit op een bananenbladeren, maar helaas!) en 2 gefrituurde dim Sum, erg vlak van smaak en te hard gebakken. Tweede gerechtje waren erg kleine gewokte mosselen , bleken Franse te zijn maar de meeste waren niet open en niet groter dan 0,5 tot 1 cm.
Daarna ons derde gerechtje, heel vreemd maar de witte rijst kwam samen met gevulde portobello, pekingeend in groente en een te droge witvis met groente.
Kortom niet echt verrassend en ook de smaken waren niet bijzonder.
Wij vonden dit voor een derde gang in ons 6 gangen menu een vreemde keuze maar de gerechten waren klein en wie weet wat er nog ging komen.... Niets dus de tafel werd afgeruimd met de vraag of we nog een desert wilden bestellen waarop onze vraag was of dit al ons gehele 6 gangen menu was! Nee dus, vergissing dit was het drie gangen menu. Als we nog honger haden konden ze nog de pekingeend flensjes of een soort hamburger bestellen maar dat was natuurlijk geen combinatie na deze andere gerechten!
Wij waren deze avond de eerste gasten dus het was niet zo dat het door de drukte een foutje was.
Nadat we hadden aangegeven dat we enorm waren teleurgesteld werden hun excuses aangeboden maar verder was het daarmee afgedaan., volgende keer beter...! Helaas niet voor ons, wat een gezellig avondje tafelen had moeten worden werd een culinaire teleurstelling zonder gepaste oplossing.

Babsje1977 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Ongeveer 2 weken geleden avondje uit eten met manlief, op zijn advies besloten naar Asian Glories te gaan omdat ze daar in het verleden zo'n geweldige Dim Sum kaart hadden. Bij het bestuderen van de kaart bleek dat de losse Dim Sum verdwenen was en dit vervangen door een menu met Dim Sum. Toen besloten voor 37 euro per persoon voor een 4 gangen verrassingsmenu te gaan met het verzoek ook dim sum erbij te serveren. Dit was geen probleem voor de allervriendelijkste dames van de bediening.

Vooraf 4 kleine Dim Sums per persoon, niet veel en qua smaak vrij vlak. Daarna een klein pannetje met mosselen. Einde seizoen voor de mosselen en dat kwam uit het simpele bakje ook wel naar voren. Hierna 2 piepkleine pannekoekjes met eendeborst, zalig van smaak maar echt veel te weining en als hoofdgerecht wat rundvlees dat de gemiddelde all you can eat sushi toko even goed bereidt een lekker (maar wederom piepklein) stukje kip met portobello en rijst.
En dat was het... We keken elkaar verbaasd aan toen de serveerster kwam vragen of we nog een dessert of koffie wilden? Was dit alles voor 37 euro? Met nog 2 witte wijntjes en 3 biertjes kwam de rekening op bijna 100 euro, best veel voor weinig. We zijn de zaak uitgerend en hebben ons tegoed gedaan aan koffie met een enorm stuk Velvet cake bij de buren. Heel erg jammer...
Elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met 4personen 6 gangen verrassingsmenu. Wat was het weer lekker!! Tevreden over elke gang en de portionering. Het was bomvol op een dinsdagavond dat zegt ook veel. Blijven hier komen.
RoelandFotograaf .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
We hadden hier veel van verwacht. We zaten helaas beneden, achteraf een fout, want minder gezellig, en minder mooi. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat een plek in het restaturant zo veel invloed heeft op de sfeer. Iedereen, en dus iedere plek hoort goed genoeg te zijn.

Bediening was ok, maar niet fantastisch, 1 van de dames sprak mondjesmaat Nederlands, aangezien ik geen Chinees praat maakt dat communiceren lastig.

De Pekingeend, en mijn vegetarische tegenhanger waren erg goed. Echt heel lekker. Voor mijn medegast was de Dim Sum ook erg goed, vandaag de 8, de rest van het vegetarische eten miste dezelfde inspiratie. Jammer.

De tafel was te laag, wat inhield dat mijn rug verrot was na 1.5 uur zitten. Dat kan echt niet. Qua interieur is er uberhaupt veel te verbeteren. Waarom zou een Aziaat altijd op dezelfde manier ingericht moeten zijn? Ook in Azie zijn er veranderingen te zien in interieurs, dus omarm moderniteit.

In ieder geval: fix die tafel, dat kan echt oprecht niet!

Het personeel mag wat mij betreft meer een inschatting maken van hoe de klant behandeld wil worden. Wij houden van een leuk, enthousiast verhaal aan tafel, niet alleen maar het eten bezorgen en vragen of ik nog wat wil drinken.

Ik had op beter gehoopt, maar omdat beneden echt minder leuk is dan boven, ben ik bereid het nog 1-maal te proberen. Hoop dat er dan naast lekker eten, meer te genieten valt.
Ukiah44 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Vorige week hier wezen eten op aanraden van anderen. Vooraf al een beetje de recensies gelezen en daardoor lag de lat al vrij hoor. Echter heeft het restaurant dit volledig waargemaakt! Er zijn maar weinig Chinese restaurants voor je zo lekker kan eten!

Op aanraden van de bediening afgeweken van het Eendmenu en voor een verrassingsmenu gegaan. Heerlijke gerechten, variërend van o.a. DimSum en Peking eend naar eend in slablad, rog en heerlijk malse rundpuntjes.

Bediening is ook erg gastvrij en in voor een geintje.

Zeker een aanrader!
Jalermo 1.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisteren sinds lange tijd weer eens bij Asian Glories gegeten.
Bij binnenkomst excuses voor het feit dat we even op onze tafel moesten wachten terwijl we zelf te vroeg waren(dit heb ik nog nooit mee gemaakt).
4 gangen surprisemenu gekozen dit beviel zo goed dat we besloten om er 6 gangen van te maken.Vis en vlees gerechtjes wisselde elkaar in een goed tempo af.als je hier wilt gaan eten moet je zeker het kippedijvlees met koriander gefrituurd in bamboeblad proberen voor mij het lekkerste gerecht van de avond.Heerlijke avond gehad.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Als er iemand is die wij een goede beoordeling gunnen is het wel Kevin.
Echter het etentje van gisteren is ons toch behoorlijk tegen gevallen.
Wij hebben al vele malen bij Asian Glories ongelooflijk goed gegeten, iedere keer was het een ware smaaksensatie! Vaak het 6 -gangenverrassingsmenu genomen en dat was echt fantastisch!
Dit keer kozen we met z'n vijven voor het Tappas menu. Het ging om 7 (te) kleine gerechtjes, die waren niet allemaal even verrassend, soms zelfs fantasieloos, saai en smakeloos. De flensjes met Pekingeend te koud, een soort Pangsit te nat en dus niet meer krokant, de minipasteitjes smakeloos, klein bordje (voor 5 personen!) met wat flauwe kip, de kipsate was ook niet echt bijzonder. En wat nog erger was, na elk hapje was er een pauze van rond een half uur! We hebben ruim 3,5 uur aan tafel gezeten, zo lang dat onze familie niet aan het dessert toekwam en weg moesten omdat ze andere afspraken hadden. En 8 euro voor het maanddessert is ook enigszins beschamend. Wij herinneren ons toetjes die echt top waren en het geld dubbel en dwars waard waren.
De bedrijfsleider beaamde ons ongenoegen over de veel te lange pauzes, maar daar bleef het ook bij.
De rekening was wel volwassen, het menu niet. Dit was voor dit geld echt onder de maat in kwaliteit en hoeveelheid.
De bediening is heel prettig, men doet echt oprecht z'n best. Maar het was soms wat onduidelijk waar de gerechten uit de keuken naartoe moesten. Soms passeerde gerechten 2 a 3x onze tafel!
De bediening had daar echt moeite mee, iets wat wij in het verleden nog nooit hadden waargenomen, het was juist altijd heel goed georganiseerd.
Dus alles bij elkaar hadden we na afloop een heel katterig gevoel! Jammer, we zullen niet zo gauw terugkeren.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Hier al heel vaak wezen eten zo ook gisteren. We zitten nog na te genieten van de hartelijkheid, de heerlijke gerechten en de prima sfeer in het restaurant. Zelfs op 1 januari zat het restaurant helemaal vol! Kevin en zijn team werken keihard om de sfeer en het niveau waarvoor zijn ouders vroeger zorgden in het restaurant te behouden en dat lukt hem echt heel goed. Het eten was als vanouds prima en verrassend. We genoten van de wasabi tonijn, dim sum, gestoomde oesters (de lekkerste ooit!!!), pekingeend pannekoekjes, hamburgertje met buikspek, zwaardvis, ibericovarken en portobello. Dit alles met prachtige wijnen. We hadden een verrassingsmenu dat ik iedereen kan aanraden als je daar gaat eten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Onlangs weer eens lekker gesmuld van de kwaliteit van Asian glories. Alles super vers en ieder gerecht weer super lekker.
We hadden het 7 gangen surprise menu genomen en toegegeven het is niet goedkoop. Maar het is echt iedere eurie waard.

Waar ik langzaam wel over val is het meubulair in de zaak. De stoelen zijn nu echt wel aan vervanging toe. Ze zien er niet meer uit. Als het meubulair en de inboedel een lift krijgen, dan scoort AG een absolute 10.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Om gelijk maar met de deur in huis te vallen, als ik weer Chinees ga eten in Rotterdam dan is Asian Glories het 1e restaurant waar ik aan zou denken! Op 2de kerstdag gedineerd en het was overheerlijk! Uitschieters waren de "grote garnalen Szechuan style" en de kreeft in gembersaus. Beide overheerlijk bereid! Ondanks de drukte weet het uiterst vriendelijke personeel het tempo erin te houden.

Aanrader!
HHooog .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Zondag 20 december hebben wij met z'n vieren gegeten, het vier gangen verrassingsmenu. Maar.. wel met iemand die geen vlees eet, iemand die geen vis eet en de twee anderen eten alles. Dit was geen enkel probleem. We kregen heerlijke gerechten, zonder fouten in vlees/vis e.d. Lekker eten, mooi opgemaakt en heel vriendelijke en attente bediening, ondanks de drukte. Wij waren verrast over dit restaurant en gaan er zeker weer een keer naar toe.
Isja .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Op de bonnefooi belandden wij op Pakjesavond in dit prachtige Aziatische restaurant. Beneden was gelukkig nog plek. We besloten om voor het 4-gangen verrassingsmenu te gaan en voor het Pekingeend menu. Alle gangen waren voortreffelijk, dim sum, een kwarteltje en de rest verklap ik niet want het moet een verrassing blijven natuurlijk. Het Peking eend menu was even subliem, aan tafel gesneden en kunstig opgediend. De witte en de rode huiswijn waren heerlijk zacht. De Chinese koffie is alleen een aanrader als je gewend bent aan sterke drank en de smaak van rozenblaadjes lekker vindt, anders is de jasmijnthee een veiliger keuze. Tip: als je tegelijk wilt eten dan kun je beter hetzelfde menu kiezen, het lukte nu niet altijd om ons allevier tegelijk op te dienen. En tip 2: ga boven zitten, beneden is het heel knus (het licht mag iets gedempter) maar helaas waren er in ieder geval toen wij er waren problemen met het riool. En dat ruik je. Het drukte de pret en de eetlust niet, overigens, daar is wel wat meer voor nodig.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk avondje, allemaal kleine voorgerechtjes, zeer smakelijk! Lekker wijntje (Nieuw Zeeland). Prima bediening, goede uitleg.
Dkoala .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We hadden een verrassingsmenu, dim sum menu, en een voor- en hoofdgerecht. Het meest verrassende was de gevulde portobello! De dimsums waren verfijnd en goed van smaak, maar niet heel bijzonder. De gerechten waren allemaal prima van smaak, maar had meer verwacht van de opdiening en de gerechten voor die prijs.
Jojo P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Heerlijk gegeten op uitnodiging van mijn zusje. In dit restaurant eet je heerlijke verse gerechten met prachtige wijnen. Professionele bediening met aandacht voor de gasten. Aanrader is de pekingeend in kleine pannenkoekjes met komkommer en Hoi-Sin saus. Ook de ganzenlever in sla verpakt is overheerlijk. Eigenlijk heb ik hier geen enkel slecht gerecht gegeten. Absoluut een aanrader!!!