Asian Glories

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Sam J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Onze kennismaking met Asian Glories was een uitstekende! Het verrassingsmenu is een ware smaakbelevenis. Asian glories's team geven je een warm welkom gevoel en leveren een diner op maat. Geen moeite te veel en met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. We hebben zelfs met stokjes leren eten. Het beste Chinese restaurant in hartje Rotterdam, een absolute aanrader! Wij komen zeker terug.
Lennart S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Waarbij we dachten heerlijk te eten met veel variatie en goede kwaliteit kwam dit toch heel anders uit.. helaas!!

Het eten was redelijk goed maar veel te weinig voor wat je moet betalen.

Kortom, weinig voor veel geld.

Voor ons helaas de laatste keer!!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij zijn hier nu een aantal keer geweest en genieten elke keer weer! Heerlijke wijn, heerlijk eten. Je kan zelfs de hoofdgerechten 50/50 bestellen als je dat wil, zodat je alles kan proeven. Bediening is super lief.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Al jaren lang eet ik geregeld in dit restaurant dat tot mijn favorieten behoort in Nederland! De constante kwaliteit van het eten, de altijd vriendelijke bediening en de warme sfeer zorgen iedere keer weer voor een feestje! Mijn diepe bewondering voor Kevin en zijn team dat ze voortzetten wat Jenny en Popo jarenlang hebben opgebouwd met dit geweldige restaurant! Ik blijf een trouwe gast en kom snel weer!
Tanya V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben vorige week weer heerlijk gegeten. Naast de Jenny burger, verrukkelijke Peking eend en prachtige, dagverse dim Sum had Kevin ook een aantal nieuwe gerechten op de kaart (oa een oesterzwam gevuld met schelpdieren, echt super). De bediening is altijd vriendelijk en niets is hen teveel. We komen dan ook snel weer terug, net zoals veel van onze vrienden omdat eten bij Asian Glories echt een feestje is.
T V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij kozen het 7-gangen menu en alles was heerlijk! We hadden met zn 6en een ronde tafel met draaiplateau en dat was zeer gezellig en handig als je gerechten deelt. De peking eend is en blijft een must, zo lekker! Ook de coquille met glasnoodles blijft een favoriet evenals de jodenhaas en rauwe tonijn. Wij dronken een heerlijk Viognier uit Chili. Voorgaande keren hadden wij ook altijd goede wijnen. Vriendelijk en correcte bediening!
ruud R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ik heb reeds hier al 4 keer gegeten, dit restaurant is al jaren lang een begrip in rotterdam.
De bediening is geweldig en de keuken is altijd vers en verstaan hun vak,de peking eend pannenkoekjes zijn een must. prijs /kwaliteit van de wijnen is wat aan de dure kant. een mooi restaurant in centrum in rotterdam en het bezoeken zeker waard.
Waanzinnig en je wil echt genieten van 'alles' dan gewoon de gangen laten bepalen. Zeg wat je lekker vindt en zeg stop als je genoeg hebt. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.
Gerrit G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gisteren bij dit restaurant gegeten
Dit was tevens de laatste keer!
Het was dramatisch wat ons geserveerd werd, zelfs niet te eten
Wat zij met deze wanprestatie willen bereiken weet ik niet
Zij kunnen binnenkort de zaak sluiten als het niet snel beter wordt
Een bodempje kruideniers wijn voor € 5,00 per glaasje
Het eten smaakt zelfs op de markt nog beter
Nee, nooit meer
De bediening was trouwens heel prettig, maar we kwamen natuurlijk voor een heerlijke maaltijd, die werd ons niet gegund
ian P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Van te voren had ik aangegeven dat we vegetarisch wilde eten, en dat was geen probleem. Wat we te te eten kregen was rond uit slecht en veels te weinig. Voor die prijs, echt ongelofelijk. Een driegangen menu, was een miso soepje van middelmatige kwaliteit. daarna een paar springpolls en 2 dim sum's, het hoofd gerecht 1 kommetje reist, groente en 2 verschillende soorten imitatie vlees gerechten. Hele lange wachttijden tussen door. Ook de service was niet goed, toen we suggereerden dat Kroepoek van garnalen was gemaakt werd ons medegedeeld, dat we het ook niet hoefde te eten! Toen we thee wilde bestellen konden we of groene thee of jasmijn thee nemen. Later op de kaart zagen we dat er ook nog Oolong en Pu-err thee was. Heel jammer dat ze aan de theeën zo weinig aandacht besteden, voor een 'top' restaurant een gemiste kans. Echt heel jammer, had er erg naar uit gekeken, maar dit is totaal geen aanrader.
J-R-NH .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zondag 4 december, na wat shoppen in Rotterdam. Asian Glories, voor de tweede keer binnen 4 weken. Dit keer voor een uitgebreider eten.
Wat een toprestaurant. Open keuken, heel leuk om te zien, top medewerkers, ze hebben plezier in hun werk, en proberen je het echt naar je zin te maken. En het eten is voortreffelijk. Hot en sour soep, lekker pittig en hele fijne smaak. Oesters, klein maar Gillardau, dus erg lekker. Eend met flensjes en hoi sin saus, een van de beste en smakelijke gerechten door de zelf gemaakte flensjes en voortreffelijke stukjes eend met krokant velletje. Als hoofdgerecht kippendij met XO saus en heerlijke garnalen. Beide absoluut top ! Dit is geen restaurant om naar toe te gaan om je voor weinig vol te eten, en met een opgeblazen gevoel weer buiten te staan. Dit is echt genieten, en je krijgt ook echt voldoende. Top, we komen snel weer terug, en bestellen dan gewoon "wat lekkers" en laten ons verrassen.
mui L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ons eerste bezoek, met hoge verwachtingen! Op alle gebieden toch nog positief verrast. Zeer gastvrije en enthousiaste bediening, heerlijke gerechten (wij hadden gekozen voor het 7 gangen tapas menu) die er geweldig uitzagen en een fijne ambiance.
Dit was zeker niet ons laatste bezoek!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij gingen voor het 4-gangen verrassingsmenu. De eerste gang was tonijn met iets wat ik vergeten ben. De twee gang was een soort hamburgertje, gemaakt van rijst. De derde gang kipsate met ik geloof kwartel. Hierna zaten we nog totaal niet vol en vonden het teleurstellend dat de laatste gang al kwam. Deze maakte qua hoeveelheid erg veel goed. Drie borden met hierop gestoomde groentes, kip met ananas en een bord met een schaaldier. Helaas overheersten vooral de sausen qua smaak.
Al met al een leuke poging, maar te duur voor wat je krijgt qua smaakbeleving.
Bediening vriendelijk, maar vergaten zowel ons water als de wijn die nabesteld werd. Ook was de uitleg slecht te verstaan.
Mooie open keuken en fijne stoelen.
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit was de eerste keer dat wij teleurgesteld waren. Het eten was echt niet goed en niet lekker. De dim sums waren flauw van smaak. Er was onvoldoende variatie. Na jaren dreigen wij af te haken. Een dag later zagen wij de recentie in het blad lekker. Wij zijn het daar volledig mee eens. Ook de bediening was gewoon slecht. De vertrouwde dames zijn vertrokken. Hopelijk komt er snel verandering.
coby S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Laten we met het vernieuwde decor beginnen: de keuken was nu bijna helemaal open...erg mooi geworden. Ook de rest van het interieur was ruimtelijk en beter ingedeeld. Prima; een dikke 8!! Wat het eten betreft: een heerlijke hot & sour soup en een wat eenvoudige, flauwe wan tan soup; gevolgd door een schotel met eend en diverse groenten voor de één; voor de ander gewokte stukjes kip met een zwarte bonensaus. Het gerecht met de blokjes kip in zwarte bonensaus smaakte prima: de schotel met eend was helaas erg taai. De bediening was heel behulpzaam en vriendelijk.
ruud R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Alweer een paar weken geleden dat we hier weer hebben gegeten (Verrassing menu 6 gangen), maar elke keer toch weer een klein feestje! De Peking eend pannekoekjes blijft mijn favoriet! Wij bestelde vandaag eigenlijk van alles wat om te delen en het was weer heerlijk! Van hele verse malse tonijn tot coquilles alles was lekker. Vlote, snelle en vriendelijk bediening maakte het voor mij af. Wat Aziatichse keuken betref mijn favoriete restaurant in Rotterdam!
Het was bomvol op een donderdagavond dat zegt ook veel.
Blijven hier komen.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wat een teleurstelling! Wij hadden enorm zin om ons heerlijk te laten verrassen en hadden daarom ook het 6 gangen verrassings menu besteld en na ons aperitief een flesje wijn.
Het eerste gerecht, 2 gestoomde dim Sum per persoon uit een klein mandje met geperforeerd bakpapier.( ziet er toch leuker uit op een bananenbladeren, maar helaas!) en 2 gefrituurde dim Sum, erg vlak van smaak en te hard gebakken. Tweede gerechtje waren erg kleine gewokte mosselen , bleken Franse te zijn maar de meeste waren niet open en niet groter dan 0,5 tot 1 cm.
Daarna ons derde gerechtje, heel vreemd maar de witte rijst kwam samen met gevulde portobello, pekingeend in groente en een te droge witvis met groente.
Kortom niet echt verrassend en ook de smaken waren niet bijzonder.
Wij vonden dit voor een derde gang in ons 6 gangen menu een vreemde keuze maar de gerechten waren klein en wie weet wat er nog ging komen.... Niets dus de tafel werd afgeruimd met de vraag of we nog een desert wilden bestellen waarop onze vraag was of dit al ons gehele 6 gangen menu was! Nee dus, vergissing dit was het drie gangen menu. Als we nog honger haden konden ze nog de pekingeend flensjes of een soort hamburger bestellen maar dat was natuurlijk geen combinatie na deze andere gerechten!
Wij waren deze avond de eerste gasten dus het was niet zo dat het door de drukte een foutje was.
Nadat we hadden aangegeven dat we enorm waren teleurgesteld werden hun excuses aangeboden maar verder was het daarmee afgedaan., volgende keer beter...! Helaas niet voor ons, wat een gezellig avondje tafelen had moeten worden werd een culinaire teleurstelling zonder gepaste oplossing.

babsje1977 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Ongeveer 2 weken geleden avondje uit eten met manlief, op zijn advies besloten naar Asian Glories te gaan omdat ze daar in het verleden zo'n geweldige Dim Sum kaart hadden. Bij het bestuderen van de kaart bleek dat de losse Dim Sum verdwenen was en dit vervangen door een menu met Dim Sum. Toen besloten voor 37 euro per persoon voor een 4 gangen verrassingsmenu te gaan met het verzoek ook dim sum erbij te serveren. Dit was geen probleem voor de allervriendelijkste dames van de bediening.

Vooraf 4 kleine Dim Sums per persoon, niet veel en qua smaak vrij vlak. Daarna een klein pannetje met mosselen. Einde seizoen voor de mosselen en dat kwam uit het simpele bakje ook wel naar voren. Hierna 2 piepkleine pannekoekjes met eendeborst, zalig van smaak maar echt veel te weining en als hoofdgerecht wat rundvlees dat de gemiddelde all you can eat sushi toko even goed bereidt een lekker (maar wederom piepklein) stukje kip met portobello en rijst.
En dat was het... We keken elkaar verbaasd aan toen de serveerster kwam vragen of we nog een dessert of koffie wilden? Was dit alles voor 37 euro? Met nog 2 witte wijntjes en 3 biertjes kwam de rekening op bijna 100 euro, best veel voor weinig. We zijn de zaak uitgerend en hebben ons tegoed gedaan aan koffie met een enorm stuk Velvet cake bij de buren. Heel erg jammer...
elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met 4personen 6 gangen verrassingsmenu. Wat was het weer lekker!! Tevreden over elke gang en de portionering. Het was bomvol op een dinsdagavond dat zegt ook veel. Blijven hier komen.
RoelandFotograaf .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
We hadden hier veel van verwacht. We zaten helaas beneden, achteraf een fout, want minder gezellig, en minder mooi. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat een plek in het restaturant zo veel invloed heeft op de sfeer. Iedereen, en dus iedere plek hoort goed genoeg te zijn.

Bediening was ok, maar niet fantastisch, 1 van de dames sprak mondjesmaat Nederlands, aangezien ik geen Chinees praat maakt dat communiceren lastig.

De Pekingeend, en mijn vegetarische tegenhanger waren erg goed. Echt heel lekker. Voor mijn medegast was de Dim Sum ook erg goed, vandaag de 8, de rest van het vegetarische eten miste dezelfde inspiratie. Jammer.

De tafel was te laag, wat inhield dat mijn rug verrot was na 1.5 uur zitten. Dat kan echt niet. Qua interieur is er uberhaupt veel te verbeteren. Waarom zou een Aziaat altijd op dezelfde manier ingericht moeten zijn? Ook in Azie zijn er veranderingen te zien in interieurs, dus omarm moderniteit.

In ieder geval: fix die tafel, dat kan echt oprecht niet!

Het personeel mag wat mij betreft meer een inschatting maken van hoe de klant behandeld wil worden. Wij houden van een leuk, enthousiast verhaal aan tafel, niet alleen maar het eten bezorgen en vragen of ik nog wat wil drinken.

Ik had op beter gehoopt, maar omdat beneden echt minder leuk is dan boven, ben ik bereid het nog 1-maal te proberen. Hoop dat er dan naast lekker eten, meer te genieten valt.
Ukiah44 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Vorige week hier wezen eten op aanraden van anderen. Vooraf al een beetje de recensies gelezen en daardoor lag de lat al vrij hoor. Echter heeft het restaurant dit volledig waargemaakt! Er zijn maar weinig Chinese restaurants voor je zo lekker kan eten!

Op aanraden van de bediening afgeweken van het Eendmenu en voor een verrassingsmenu gegaan. Heerlijke gerechten, variërend van o.a. DimSum en Peking eend naar eend in slablad, rog en heerlijk malse rundpuntjes.

Bediening is ook erg gastvrij en in voor een geintje.

Zeker een aanrader!