Asian Garden

Voordelig
Erg rustig
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het restaurant is tegenwoordig altijd rustig, maar bij het afhalen altijd heel erg druk en dat is niet voor niets! Iedere maand altijd 2 uitgebreide menus "voor 2 personen" waar je met 4 man goed van kan eten en dat voor altijd een erg schappelijke prijs. Altijd erg lekker en goed eten.
In Zoetermeer en omgevjng ken ik geen enkele Chinees die hier aan kan tippen!
Heartmath .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Het eten is zoals bij de gemiddelde chinees. Je eet het niet voor de vitaminen maar voor de eerste lekkere trek. De bediening is nogal plichtmatig en zou qua emotie/persoonlijke aandacht gemakkelijk door robots vervangen kunnen worden.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Babi Pangang met nasi gehaald. Een smakeloze hap. De saus bij het vlees leek wel tomatenpuree. Nasi zqat ook geen kraak of smaak aan
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Qua eten een van de beste Chinese restaurants in Zoetermeer. De meeste klanten komen afhalen. Wel een paar keer gegeten, en als je van rust houdt een prima locatie. Vriendelijke bediening. Als de afhaalafdeling druk is dan kun je verwachten dat men wat minder vaak aandacht geeft.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Het eten was gewoon wat je van de standaard Chinees mag verwachten, dus dat betekend goed. Bami panging was lekker, de Bami ook en de Chinese thee als afsluiter ging er goed in.
Aankleding van het restaurant was standaard, niet slecht en ook niet echt goed.
Service was ok,
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Het is een echt "Hollands" Chinees restaurant. Wat mij bij binnenkomst direct opviel was dat er geen andere gasten in het restaurant zaten. Misschien niet verwonderlijk want het was zondagavond 20.00 uur en schitterend mooi barbecue weer.

Het restaurant is sfeervol ingericht en schoon We werden vriendelijk ontvangen en correct en snel bediend.

De menukaart is niet zo uitgebreid, maar er is genoeg keuze uit allerlei lekkers. We hebben heerlijk gegeten. Het enige minpuntje is dat men vergeten was om een schepje bruine suiker in de Irish Coffee te doen.

Het is zeker een restaurant om nog eens naar terug te gaan.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Vandaag gegeten bij Asian garden met een groep. Bij binnenkomst was er niemand bereid om ons te begroeten. Toen wij eindelijk aandacht kregen werd alsnog eerst de telefoon opgenomen. De thee inschenken was ook al heel veel moeite. De dame die ons bediende had er geen zin in en dat was duidelijk te merken.
Ik hoef hier voorlopig niet meer heen.
Maaike .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
het is prima eten.
Restaurant zijn wij nog niet geweest.
Wij hebben altijd afgehaald en dat is prima!
Er is genoeg keus, en het Personeel is erg vriendelijk.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Voor het eerst hier afgehaald. Zaak ziet er netjes uit en je wordt fatsoenlijk geholpen. Het bestelde eten leek op een magnetron maaltijd, behalve de bestelde Mihoen, deze was wel aardig van smaak en structuur. De loempia was moddervet, de olie droop uit het zakje. Babi pangang was niet knapperig maar zacht en sponzig.De kip sate 3 hompen kip wat gekookt smaakte in en oplospindasaus. Jammer, misschien de volgende keer weer ergens anders halen.