Asian Fusion Shinkyo

Lunch vanaf 6 pers op afspraak mogelijk

Jouw recensie over het restaurant Asian Fusion Shinkyo

Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Erg lekker gegeten! De groente tempura was heerlijk, net als de edamame (niet te gaar en een flinke portie). Vriendelijk en zorgzaam personeel. Leuk om wat gerechten te kunnen delen! Wij zullen zeker terug komen.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Prima restaurant met vriendelijke bedieinng , uitgebreide menu kaart en redelijke prijzen.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Goed eten, vriendelijke bediening, locatie wel functioneel (achter het station) maar niet inspirerend. Kortom ga voor het eten en breng een leuk gezelschap dan zit het wel goed!
Gerrie H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Geweldig gegeten en fantastisch was de bediening super gezellig
Allard W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Lekker gegeten met de AH-actie. Prima service. Ik was wel blij dat ik een trui aan had, want de temperatuur mocht wel een graadje hoger in het restaurant!
Fenny A.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
We hadden het menu van de ah actie. Niet heel erg bijzonder maar wel lekker. Het was wel genoeg. Misschien dat we wel eens terug gaan of we laten het eten bezorgen. Het was zeker niet slecht.
Suren R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Er is zeer creatief gereageerd i.v.m.het feit dat we geen rund en varkensvlees eten (religie) door bepaalde gerechten aan te passen tot onze tevredenheid.
Johannes F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Lekker gegeten. komen zeker terug
Kari M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Wij hadden een laat tijdstip gekozen, nl. 20.30 uur op een zondagavond en waren daardoor de enige gasten in het restaurant. Wel lekker gegeten en vriendelijke bediening.
H.P. K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
De wachttijd tussen de gangen was lang en is dus voor verbetering vatbaar. Blijft staan dat de bediening uiterst attent en vriendelijk is. Al met al een reden om er zeker nog eens te gaan eten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
De sushi was niet vers te noemen. De smaken van de gerechten waren dermate gekruid dat het of heel flauw zoals de sushi of uitermate pittig als de enige lhamskarbonade was. Het was weinig hoeveelheid in het berrassingsmenu met heel weinig variatie. De garnaal sushi was smakeloos en droog. Dit was de eerste keer maar we houden het ook maar op de laatste keer.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Innemende bediening, rustige sfeer, om 18.30, daarna meer gezelschappen en was het wat luider, waardoor je elkaar wat moeilijker kon verstaan. Misschien wat gordijnen bij de ramen dat dempt het geluid wat.
Lekker gegeten, niet vet en de visgerechten goed klaargemaakt.Aandacht voor lactosevrij en tarwevrij dieet.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Superlekker gegeten. Hele vriendelijke bediening.
Alice S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Ziet er gezellig en rustig uit. Eten was lekker, maar mocht wel wat meer nasi erbij.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Een verrassend fijn 3 gangendiner met de AH 2=1 voucher. Prettige en attente bediening. We kozen het warme voorgerecht, 3 prachtig opgemaakte gerechtjes, met mooie constrasterende smaken. Na dit beloftevolle begin koos ik het vishoofdgerecht en mijn tafelgezellin de vleesversie. Weer van die fijne contrasten tussen twee gerechten op de borden en daarbij lekkere nasi en mihoen goreng. De keuze uit de niet zo standaard ijsnagerechten was niet zo simpel, maar werd een zwarte sesam uitvoering voor mij, bijzonder (en) smakelijk en meer algemeen bekend mangoijs aan de overkant van de tafel.
Het was geweldig allemaal en dat ook zo lekker dicht bij het station! Aanrader, dit restaurant, waar ook de cappuccino die we extra na afloop namen helemaal goed was! Geen kritiekpunten van onze kant :-)
Jeremy H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Vriendelijk personeel. Echte asian food en verfijnd. Heerlijk gegeten
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Met AH actie geweest, verrassingsmenu was leuk, en best lekker. Alleen het toetje was was eenvoudig
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Goede service. Alleen een vast menu van de AH actie. Geen sushi als AH menu.
Lineke P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk gegeten
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Leuk restaurantje. Lekker eten, goede kwaliteit. Sushi, vleesgerechten en visgerechten etcetera