Asian Fusion Restaurant Merlina

Hambroeklaan 1 4822 ZZ Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Een waaier van Aziatische specialiteiten

Asian Fusion Restaurant Merlina is gemakkelijk te bereiken en dagelijks geopend. Op de kaart staan ruim 90 gerechten waar je tegen een vast bedrag, onbeperkt van kunt genieten. Grote en kleine fijnproevers zitten hier dus altijd goed! Ga op reis door de Kantonese, Thaise, Japanse en Indonesische keuken, maar de grenzen van de kaart zijn ook verlegd naar Europese gerechten. De chefs van Merlina geven hun eigen twist aan eeuwenoude tradities, zodat het je blijft verrassen.

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Jouw recensie over het restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Karin S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellige ambiance, leuke en lekkere combinatie van diverse gerechtjes en zeer vriendelijk personeel. Kortom een zeer geslaagde avond. We komen zeker terug!
Noa M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Lang moeten wachten, soms een pozen van ruim een half uur, koude gerechten, en aantal rondes ontbrekende gerechten. Erg jammer
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
gezellig personeel geen druk qua tijd, goede gerechten voor herhaling vatbaar.
Kasper A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wij komen hier al jaren en het is altijd weer lekker.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Komen zeker weer, met auto of trein het maakt niet uit
parkeren is gratis en de trein stopt zo goed als voor de deur.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De gerechten smaakten prima, leuke sfeer, goede en zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit vs. prijs-verhouding is prima in orde, zeker een aanrader.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eten was heerlijk pittig
Erg vriendelijk
L.isette P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wat een prachtig restaurant en een super bediening!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Ah actie is ronduit slecht. De 3 hoofdgerechten waren stuk voor stuk zeer pittig. Ik kan heel goed pittig eten maar dit was veel en veel te pittig. We hebben het ook niet opgegeten. Als ze vragen of het gesmaakt heeft zeggen wij nee. Vervolgens leggen wij uit waarom het niet smaakte. Dan zeggen ze ja dat is nou eenmaal pittig eten.
Ons zien ze daar nooit meer.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Vandaag gereserveerd bij Merlina met de ah axtie. Aangekomen hoorde we dat het al carte was tot onze verbazing. Afgelopen jaren met de ah actie hier gewoon all you can eat kunnen eten. Wij ons dus verheugt op sushi. We hadden dit aangegeven was geen probleem te swichten naar all you can eat wel met kleineren
kaart. Prima. Ze gingen de kaart voor ons halen. Vervolgens kwam ze terug met de mededeling dat dit niet kon en dus gewoon al carte bleef. Terwijl de all you can eat goedkoper is als de al carte menu. Al met al laatste keer dat wij hier heen zijn geweest.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ik vond de prties klein en het toetje was gewoon een lachertje.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Jammer dat er een apart deel is enkel voor de Albert heijn actie, hierdoor krijg je de sfeer niet mee van het restaurant.
Heidi G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Helaas viel het eten erg tegen. Vooral de sushi was echt niet lekker. Klef en smaakloos. Bij het bestellen ging het meerdere keren mis. Het personeel is wel aardig en het restaurant ziet er ook sfeervol uit. Maar wij komen hier niet meer terug.
Wendy G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Eten met de ah actie van een kleinere en duurdere kaart als anders. Paar andere hapjes erop en hoppa nieuw menu. Wij komen wel gewoon via de social deal a 19,- pp (nu iets van 36.50) en dan hebben we de vertrouwende keus.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Duidelijk niet ons plekje. Alles te vet naar onze mening en zijn helaas een stuk betere sushi gewend.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Prijs kwaliteit zeer goed. En vriendelijke bediening
Weedrie D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
AH actie menu geprobeerd, verrassend nieuwe gerechten waren erg lekker. Jammer dat er niet veel keus voor vegetariërs tussen zat. Gezellige avond gehad.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Voor de eerste keer gegeten bij dit fusion restaurant en dit is goed bevallen. Uitgebreide kaart waar iedereen een keuze uit kan maken. Prettig dat bij de gerechten kleine foto’s zijn afgebeeld. De gerechten worden mooi op de schaaltjes gepresenteerd en zijn lekker van smaak. Het personeel is vriendelijk en attent. Er is een rustige ambiance. Bij mooi weer is het terras open. Naast het restaurant is een gratis parkeergelegenheid en station Breda-Prinsenbeek is vlakbij.
Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk terras zodat je met mooi weer ook buiten kunt zitten, gratis parkeren (het zit in een soort van winkelcentrum vlakbij station Breda-Prinsenbeek). Bediening is vriendelijk. Niveau van het eten: alles haalt een voldoende, maar niveau wisselt helaas enorm. De diverse grillgerechten naar onze smaak te lang gebakken of vooraf al gemaakt (bv kipsate). Het is dan ook geen echt sushirestaurant, maar fusion, je hebt naast japans ook pizza, frikandel, chinees eten etc. Op zich wel handig als je met kinderen gaat die geen sushi lusten.

Helaas is het eten niet consistent, in verschillende rondes hetzelfde besteld, bv hetzelfde ijs met chocoladesaus en de tweede keer zonder, en dezelfde sushi 3 keer anders. Is lastig omdat we vaak in ronde 1 eerst kijken wat we lekker vinden en dan in een volgende ronde nog eens wat beviel.

Maar prima prijs voor wat je krijgt en prima bediening. Helaas geen kraanwater. Als je niet naar het centrum wil is het een uitstekende keuze.

Klein minpunt: op het terras liepen ratten, volgens het personeel een bekend probleem.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en heerlijk verse gerechten
Annerieke S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Daar aangekomen, bleek onze reservering echter niet aan het restaurant te zijn doorgegeven. Dat was erg vervelend voor het bedrijf en voor ons.
Nadat ik de bevestiging had laten zien, was men zo vriendelijk om voor ons toch een tafel te regelen en hebben we er heerlijk gegeten!