Asian Fusion Restaurant Merlina

Hambroeklaan 1 4822 ZZ Breda Nederland Kaart

Over restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Een waaier van Aziatische specialiteiten

Asian Fusion Restaurant Merlina is gemakkelijk te bereiken en dagelijks geopend. Op de kaart staan ruim 90 gerechten waar je tegen een vast bedrag, onbeperkt van kunt genieten. Grote en kleine fijnproevers zitten hier dus altijd goed! Ga op reis door de Kantonese, Thaise, Japanse en Indonesische keuken, maar de grenzen van de kaart zijn ook verlegd naar Europese gerechten. De chefs van Merlina geven hun eigen twist aan eeuwenoude tradities, zodat het je blijft verrassen.

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Maduck .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
MarieLouStruijer .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegeten met de AH bon, gezellig restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening.
Komen hier zeker nog een keer terug!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alleen waren de gerechten niet erg warm. De ambiance is mooi en personeel is erg vriendelijk. Hadden geluk met parkeren, was nog maar een plaatsje vrij
Foluschonck S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst, gezellige/attente bediening in een aangename " omgeving". De ruimte is ook geschikt voor grotere gezelschappen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima restaurant, heel gezellig personeel. Het was echt top. We hebben genoten. Vlot van bediening. Beveel ieren deze locatie aan.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Met de AH actie wel een aangepaste keuze maar ook deze was prima!
Ook een verjaardag gevierd en werd leuk opgepakt door een kaars ding in het ijs en verjaardagsliedje bij het opdienen van het ijs!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Met ah bon idd aangepaste kaart, en iets duurder maar je eet nog steeds maar voor 16,25 per persoon (normaal 24,50), en nog steeds zeer ruime keuze uit 36 soorten sushi en 25 indische gerechten (rijsttafel die je dan bij het "gewone" menu weer niet hebt) en een ijsje na - mooi en gezellig restaurant, de ontvangst, bediening en uitleg een dikke 10, mooi tafeltje bij het raam met uitzicht op water - wij gaan zeker nog eens terug!
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij zijn hier gisteravond gaan eten met 7 mensen waarvan 3 kinderen met de AH actie. Het eten was heerlijk, de bediening was goed en fijn restaurant voor kinderen. Prima avond gehad!
Miekdeb .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg. Je kunt uit een beperkte (36 stuks) sushi kaart en nog 25 gerechten uit de aziatische kaart kiezen. Volop keus dus. Vriendelijke bediening. Drankjes op tijd aangevuld en ijs toe. Kortom lekker en gezellig gegeten.
Aanvoerder_TSC .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bij het aankomen rijden was het voor ons direct duidelijk waar we moesten zijn. Tevens ruime parkeerplaats op het eigen terrein, tezamen met een sportschool, kapper etc. De centrale entree vond ik qua eerste indruk wat minder, eenmaal daar aangekomen zagen we direct de entree van het restaurant. Een hartelijk ontvangst welke onze beleving positief had beïnvloed. Ik las al eerder dat er mensen hadden geklaagd over de verhoogde prijs per couvert echter stond dit op de website van de AH-actie en tevens werd een kaart op tafel gepresenteerd met daarop het menu en het bedrag, dus voor mij werd daar voldoende vooraf over gecommuniceerd. Maar nog belangrijker, het standaard menu werd voor de AH-actie aangevuld met een Indonesische rijstafel welke normaal niet op het menu stond en nu als extra gepresenteerd werd en mijninziens het verhoogde bedrag ruimschoots had verklaard. Bediening enorm vriendelijk, vriendelijk en vlot, sushi en de Indonesische rijstafel ook erg lekker. Entourage vonden wij ook erg prettig, ondanks wij vooraf hadden aangegeven dat wij voor de AH-actie kwamen (dit werd ook zo benoemd bij het onthaal) kregen we een mooi plaatsje aan het raam aan de waterkant! Wij gaan dit restaurant zeker aanraden bij vrienden en familie, wij gaan zelf zeker weer terug!
Schbreda S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Lekker gegeten, leuk samengesteld in die kleine schaaltjes, prima sfeer en vriendelijke adequate bediening. Dank je wel Albert Heijn.
Menno M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het was een gezellige avond geworden bij Merlina. Zeer goede gerechten en zeker een aanrader. En zeker met een all you can eat ben ik zeer tevreden in vergelijking met andere restaurants die dit aanbieden.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij zijn hier al eerder gaan eten en toen waren er tot 2 keer toe een aantal sushi gerechten vergeten met een lange wachttijd. Wij waren toen al niet erg tevreden. Nu hadden wij een AH restaurantbon (dus 2e diner gratis) en omdat onze kinderen een keer sushi wilde proberen en dit het enige sushirestaurant was in de buurt die mee doet, dachten wij toch nog een keer een poging te wagen. Maar het restaurant heeft voor de AH actie een beperkte keuzekaart gemaakt en de onbeperkte prijs van € 24,50 hiervoor verhoogd naar €32,50!!!! Ook nu zijn er weer gerechten vergeten. Dus absoluut GEEN aanrader.
E V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Enthousiast personeel, dat er plezier in heeft goede service te verlenen. Prima eten, ruime keuze. Het is niet het meest sfeervolle restaurant, qua locatie maar daar staat tegenover dat er gratis en voldoende parkeergelegenheid is.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vriendelijk ontvangen en bediend. Heerlijk gegeten. De vleesgerechten van de Indonesische kaart waren minder lekker. De rest top.
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
erg jammer dat wanneer je met een kortingbon van AH een duurdere kaart krijgt met minder keus .
in plaats van 24 euro pp is het ineens 32.50 pp .
wordt ook echt verschil in gemaakt want je komt in een apart gedeelte van het restaurant te zitten .
maar ondanks dit ,toch heerlijk gegeten .