Asian Fusion Restaurant Merlina

Hambroeklaan 1 4822 ZZ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Een waaier van Aziatische specialiteiten

Asian Fusion Restaurant Merlina is gemakkelijk te bereiken en dagelijks geopend. Op de kaart staan ruim 90 gerechten waar je tegen een vast bedrag, onbeperkt van kunt genieten. Grote en kleine fijnproevers zitten hier dus altijd goed! Ga op reis door de Kantonese, Thaise, Japanse en Indonesische keuken, maar de grenzen van de kaart zijn ook verlegd naar Europese gerechten. De chefs van Merlina geven hun eigen twist aan eeuwenoude tradities, zodat het je blijft verrassen.

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Remco V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Komen er al heel wat jaren met veel plezier ! Heerlijk eten , buiten de sushi ook heerlijke andere gerechten , gezellig en vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan ! Zeker een aanrader om heen te gaan !!
mirandaatje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vanaf maart 2017 worden er nieuwe gerechten aangeboden middels een nieuwe kaart. Hierdoor nog meer lekkere gerechten en ideaal voor grotere groepen, tenslotte is er voor ieder wat wils! Personeel is nog steeds vriendelijk als altijd. Sushi is heerlijk vers en de gerechten smaken geen van allen hetzelfde. Een echte aanrader en nog steeds een aanwinst voor Breda! Top!
weedrie .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Deze keer de AH restaurantactie geprobeerd, met een kleine menu kaart. Sommige gerechten smaakten als bekend, maar er waren ook nieuwe (erg lekkere) gerechten aan toegevoegd. Voor ons was er ruim voldoende te eten, zelfs voor de vegetariër was het prima geregeld.
DenJes A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg lekker eten. Je krijgt waar voor je geld. Zeker met de all you can eat. Vandaag gegeten met 3 volwassenen en onze dochter van 3. Er is keus genoeg. Het eten is vers. Het vlees mals en smaakvol. Het personeel is erg attent en vriendelijk. Er hangt een gezellige sfeer. Zeker de moeite waard. Ons favorite restaurant
peter19792 M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gisteren waren de kids weg en we dachten we wandelen gewoon eens een keer langs dat restaurant vooraan in de wijk. Goede keuze was dat zeg. Gezellig druk. Hele goede en vriendelijke bediening. Werd er vrolijk van om ze bezig te dien. Het eten is er heerlijk en goed klaargemaakt. Ook de niet aziatische gerechten zijn top. Je mag 5 keer heerlijke gerechten bestellen, maar bij 4 was het buikje vol. Wij gaan vaker!
marionnice60 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Kregen een leuke tafel en de menukaart. Toen hoorden ze dat wij gebruik maakten van de AH actie kregen we ineens een heel andere menu kaart. Je zag duidelijk het verschil van het aanbod gerechten waaruit je kon kiezen. Was heel beperkt. Desalniettemin was het eten heerlijk en de bediening prima.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Slechte keuken en ook nog veel te duur voor het gebodene. Volledige verhaspeling van de oorspronkelijke smaak en authenticiteit van de gepresenteerde gerechten.
Elsebeth S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk en zeer klantgericht !
Aroen K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Hele nette zaak met vriendelijke bediening, gerechten waren heerlijk, korte wachttijden.
Menu keuze was goed maar beperkt ivm actie menu!
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Hier gegeten met de iens actie, was een echte voltreffer! Erg veel keus, dus voor ieder wat wils!
De sfeer en locatie zijn ook perfect!
Wij komen hier vast en zeker nog eens terug!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
heerlijk gegeten in een relaxte sfeer zeker goed voor een herhaling.
vanhaastertmonique .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goede formule, goede gerechten, veel parkeer plaatsen. Makkelijk te vinden. Kindvriendelijk. Verder geen negatieve indruk, genoeg ruimte in het restaurant.
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Hoewel we heerlijk gegeten hebben,is het géén aanrader om hiervoor je ah-restaurantactiekaart voor in te leveren.
Normaal betaal je voor onbeperkt eten van heel de uitgebreide kaart € 26,50.
Voor de restaurantactie hebben ze een apart 4 gangenmenu samengesteld met een zeer beperkte keuze voor
€ 39.50.
Dus niet echt een voordelige actie.
We voelden ons een beetje in de maling genomen.
Komen zeker nog eens terug,maar dan het gewone "all you can eat" -concept.
Verder alles prima in orde wat betreft eten ,bediening en ambiance.
Zeker een aanrader .
maduck .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zoals altijd vriendelijk en correcte bediening.
Lekker eten en voldoende keuze.
Gezellige aankleding van de eetgelegenheid.
Voor herhaling vatbaar.
carinasm.smit .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Over het algemeen goede service, vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg omtrent de menukaart. Prijs/kwaliteitsverhouding ietwat aan de hoge kant.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk ! Vriendelijke bediening, altijd in voor een geintje. De proeverij is erg lekker en keus genoeg.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed gegeten bij dit restaurant. Wel minder keuze dan een normaal all-you-can-eat menu. Maar voor ons was de keuze genoeg en het eten was heerlijk! Zaten lekker buiten in het zonnetje, wat het sfeertje nog beter maakt:)
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Wel een beetje jammer dat de AH aktie (2e gratis) niet wordt nagekomen.
Ipv 26,50 pp all you can eat betaal je nu 20 pp voor een beperkte versie all you can eat. (4 gangen 3 gerechtjes, beperkte kaart).

Doet niets af aan de kwaliteit. Lekker gegeten.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel.
W O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Jammer, dat we niet gewoon van het reguliere menu konden kiezen. Er was een duurdere versie voor de AH kaart!
Is de tweede echt niet gratis. Verder prima restaurant.