Asian Fusion Restaurant Merlina

Hambroeklaan 1 4822 ZZ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Een waaier van Aziatische specialiteiten

Asian Fusion Restaurant Merlina is gemakkelijk te bereiken en dagelijks geopend. Op de kaart staan ruim 90 gerechten waar je tegen een vast bedrag, onbeperkt van kunt genieten. Grote en kleine fijnproevers zitten hier dus altijd goed! Ga op reis door de Kantonese, Thaise, Japanse en Indonesische keuken, maar de grenzen van de kaart zijn ook verlegd naar Europese gerechten. De chefs van Merlina geven hun eigen twist aan eeuwenoude tradities, zodat het je blijft verrassen.

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH Restaurant actie, helaas mochten wij niet van de volledige kaart bestellen maar was er een speciaal aangepast menu. Dit is ons vooraf niet duidelijk gemaakt, overigens smaakte het eten buitengewoon goed. De eerste ronde werd niet alles geserveerd wat we besteld hadden, maar na een opmerking hierover werd dit gelijk opgepakt en hersteld. De service is top!! Wij komen zeker nog eens terug!!
maduck .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een hele leuke gelegenheid met zeer vriendelijk personeel.
Kwaliteit / prijs is uitstekend.
Meer dan genoeg te eten we konden de derde ronde schrabben.
Lekker ijsje na.
Aan te bevelen!!!
doreth .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zoals als meer is vermeld hadden ze voor de AH-actie (& social deal) een alternatieve kaart - op zich niets mis mee als je in dit geval van Sushi en Indonesisch (of Thais) eten houd.
Het eten was wisselend van smaak wel/minder goed en ook wisselend van portiegrootte.
De sushi was duidelijk té groot - die horen in 1x in je mond te passen en dat was hier zeker niet het geval - de crispy versie was wél erg lekker!

De zaak is redelijk groot en ondanks dat ik had gevraagd om een rustig tafeltje aan een zijkant (ivm mijn man's hoortoestellen) werden we in het midden gezet (slechte akoestiek en in de buurt van een geluidsbox) met (even later) naast ons een tafel met 4 kinderen dus erg rumoerig waardoor een gesprek aanknopen niet echt mogelijk was, jammer!

Voor ons al met al voor deze keer prima maar een volgende keer houden we het maar bij onze oude vertrouwde stek!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lokatie prettig, zeker ivm gratis parkeergelegenheid.
Bediening ook uitstekend, vriendelijk en attent.
Echter kunnen we ons niet herinneren ooit zulke smaakloze sushi te hebben gegeten! Bij alle soorten was de smaak vlak, de rijst te plakkerig en de hoeveelheid vis t.o.v. de rijst bedroevend weinig. Geen enkel ingrediënt leek vers te zijn.

De Indonesische gerechten waren ook verre van bijzonder en smakelijk, maar hoe je sushi zo ongeïnspireerd kunt bereiden en durft aan te bieden is ons een raadsel...

Zonde hoor, want het zit voor ons praktisch dichtbij en we hadden graag vaste klant geworden.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was prima, €32,50 met de kaart van Albert Heijn. Let op: deze prijs is min of meer 'verzonnen' voor de AH-actie, normaal eet je hier rond de €24 p.p. onbeperkt en heb je geen beperkte kaart, met de AH-actie wel. Maar dan nog, voor €32,50 onbeperkt sushi eten is niet duur. Jammer dat de wat duurdere vleesgerechten, zoals ossenhaas, hier dus niet onder vallen. De sushi was lekker, misschien wat te veel rijst die ook wat plakkerig was. Maar zeker niet vies! Bediening was zeer vriendelijk, we moesten alleen de laatste ronde wel erg lang wachten.

Al met al prima gegeten, voor de originele prijs zou ik misschien Umé prefereren, maar met deze actie (er zijn ook acties op social deal) was het prijs/kwaliteit zeker de moeite waard!
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Geen passie voor het eten, probeert 2 keukens te beheersen maar slaagt voor geen. Mijn slechtste Sushi en Indonesische eten tot nu toe.

Best te omschrijven als een vreetschuur.
Wijko .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Jammer dat het met een AH actiekaart een aangepast menu is. Normaal kost het 24,50 pp. Nu 32,50 pp voor sushi aangepaste indonesische gerechtjes en ijsje. Niet uitgesproken van smaak. Duur voor het geen je krijgt. We hebben eerder meerdere keren goed gegeten bij Merlina maar voelen ons nu toch een beetje bedondert. We zullen er dan ook niet zo snel meer heen gaan.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wederom is gebleken, dat het diner afwijkt van hetgeen gesuggereerd wordt. Met de AH kortingszegels krijg je ook bij Merlina een afwijkende (goedkopere) kaart. Aangezien wij dat niet zagen zitten hebben wij alsnog, zonder korting, de reguliere kaart gevolgd. (dus zonder de AH bonnen actie).
Eigenlijk voegt deze actie niets toe. Waardeloze actie derhalve.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Eten goed en bediening erg vriendelijk
Renee E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Hebben heerlijk gegeten met vrienden , gezellig restaurant met zeer vriendelijk bedienend personeel , zeker een aanrader om eens te gaan eten
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Smaakvol gegeten en leuke ambiance en bediening. De eetgelegenheid is ruim van opzet zodat alle tafeltjes ruim uit elkaar staan.
Renee E.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten , gezellig en bediening heel erg goed . Aardig en vriendelijk personeel dus zeker een aanrader om eens lekker te gaan eten .
Peultjes .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hadden gereserveerd met de AH-actie. Vragen vooraf per mail waren vlot beantwoord en bij aankomst in het restaurant wisten de obers van onze voorkeuren (vegetarisch/vis). De sushi voorgerechten waren heel smakelijk en gevarieerd. De Indonesische rijsttafel vond ik wat tegenvallen. Overgare groenten, vrij droge tempé en de vis was een wat ondefinieerbaar brok. We dronken witte huiswijn, de enige die per glas kon, en die heel goed smaakte en combineerde met de gerechten. Het toetje van doorsnee ijs was niet erg spannend. De sfeer was goed en we hebben een prima avond gehad!
maduck .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mooie schone gelegenheid, goede vrolijke bediening , zijn in voor een geintje, lekker eten tegen een zeer redelijke prijs.
Zeker voor herhaling vatbaar.
JR102 R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel goed onecht. We zijn allen goede eters en dus dachten we dat 5 rondjes wel aan konden. Dus niet, na 3 rondjes waren we allemaal al op eens adelijke wijze verzadigd. De 4e ronde was voor ons het dessert.
Deporties waren ruim voldoende en zee smakelijk. Vooral deindische gerechten waren zeer smaakvol en konden naar eigen smaak pittig worden aangevuld. De sushi gerechten waren heerlijk en meer dan voldoende.
De prijs kwaliteit is zeer gunstig. We waren met 6 personen en. Voor het gebodene zijn we meer dan tevreden geweest.
Ondanks de drukte was het heel gezellig en konden we op een normale wijze met elkaar communiceren. De inrichting was heel leuk en de ronde tafel waar we zaten was zeer geschikt om te eten en te communiceren.
We kunnen Meelina zeker aanbevelen. Een goed en succesvolle formule.
MarieLouStruijer .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegeten met de AH bon, gezellig restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening.
Komen hier zeker nog een keer terug!
conny V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alleen waren de gerechten niet erg warm. De ambiance is mooi en personeel is erg vriendelijk. Hadden geluk met parkeren, was nog maar een plaatsje vrij
Foluschonck S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst, gezellige/attente bediening in een aangename " omgeving". De ruimte is ook geschikt voor grotere gezelschappen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima restaurant, heel gezellig personeel. Het was echt top. We hebben genoten. Vlot van bediening. Beveel ieren deze locatie aan.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Met de AH actie wel een aangepaste keuze maar ook deze was prima!
Ook een verjaardag gevierd en werd leuk opgepakt door een kaars ding in het ijs en verjaardagsliedje bij het opdienen van het ijs!