Asian Fusion Restaurant Merlina

Hambroeklaan 1 4822 ZZ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Een waaier van Aziatische specialiteiten

Asian Fusion Restaurant Merlina is gemakkelijk te bereiken en dagelijks geopend. Op de kaart staan ruim 90 gerechten waar je tegen een vast bedrag, onbeperkt van kunt genieten. Grote en kleine fijnproevers zitten hier dus altijd goed! Ga op reis door de Kantonese, Thaise, Japanse en Indonesische keuken, maar de grenzen van de kaart zijn ook verlegd naar Europese gerechten. De chefs van Merlina geven hun eigen twist aan eeuwenoude tradities, zodat het je blijft verrassen.

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Het beste all you can eat restaurant.
Super vriendelijke bediening.
En het eten smaakt geweldig.Uitgebreide kaart voor ieder wat wils.En de prijs kwaliteit is hartstikke goed.

Alle lof voor dit restaurant.
We zullen hier nog heel vaak komen.
Complimenten aan al het personeel en de eigenaressen.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Fantastisch restaurant met prima eten. Service is top. Een aanrader vooral voor degenen die moeite hebben met kiezen tussen al die heerlijke gerechtjes want je kunt er maar liefst 25 kiezen.
mike V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Druk maar gezellig super goed gegeten. Leuke en spontane bediening. Absoluut de moeite waard , kom zeker terug. Wij zaten in de serre en mooie uitzicht.
Plemmers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima restaurant! Vriendelijke en snelle bediening, kwaliteit van het eten is erg goed en je zit er gezellig. Een puntje: zij werken met een formule, die kost normaal gesproken € 24,50 per persoon met een zeer ruime keus. Wij hadden gereserveerd met de AH zegelactie en dat we dan een aangepast keuzemenu krijgen van overigens de zelfde gerechten, begrijp ik, maar dat dit dan € 32 per persoon moet kosten, begrijp ik niet. Wel slim, niet zo netjes!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
AH actie , ik vond t n beetje tegenvallen, de sushi was groot en de rijst erin hard, weinig smaak en zo ook het Indisch was smaakloos, de boontjes te heet, de gado gado was gewone sla, de ossenhaas was rauw en niet weg te kauwen en de rundvlees daging smoor zat veel vet aan...... dus nee helaas geen herhaling
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel. Was vergeten de kindjes bij de reservering te zetten en het zat echt vol maar gelukkig konden we toch een tafel krijgen. We hebben goed gegeten en het was gezellig.
Monique Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
wat een gezellige tent, heerlijk gegete
n en lekker gezellig. ook leuk voor je kinderen als ze het een keer willen proberen, zag zelfs frikadellen en frietjes bij het menu. ideaal dus voor mijn dochter die geen sushi lust. kom zeker terug.
D E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ongelooflijk teleurstellend gegeten bij Merlina met 4 personen. De sushi was niet te eten, de bami en gele rijst was opgewarmd in de magnetron en daardoor erg droog, en sommige andere gerechten hadden een hoog zoutgehalte! Dit hebben wij als feedback het personeel gemeld. Zij beamen dat ze het opwarmen omdat ze niet zoveel mensen tegelijk kunnen bedienen. Maar bij Fat Kee in Den Haag is het altijd super druk en ook afhaal, toch zal je er geen droge, smakeloze bami krijgen. En dan nog dit: normaal gesproken is het onbeperkt vd kaart bestellen voor 24,50. Met de restaurant actie word er van een 'speciaal luxer menu' gesproken waarbij er 32,50 word gerekend terwijl het een veel mindere keus van de kaart is als normaal. Nooit meer dat we bij Merlina gaan eten.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima, weer heerlijk gegeten! Kwaliteit was super, moesten ook niet lang wachten.
Service en ontvangst is goed, werd op tijd gevraagd of je nog wat wilde drinken en of alles naar wens was.
Met de Albert Heijn Actie heb je niet de keus uit alle gerechten maar uit de sushi's en wat Indische gerechten maar dat is gewoon goed!
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Eten was goed, personeel was vriendelijk. Klein misverstand maar erg netjes opgelost door de gastvrouw..................
Truong P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Was een leuke avond bij Merlina, alles was goed en lekker, enig minpuntje was dat er helaas bijna bij elke ronde hetgeen wat gebracht werd, niet overeenkwam met onze bestellingen.
ilona_martens .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg lekker gegeten met de AH restaurantactie!
Alleen jammer dat het normaal gesproken onbeperkt van de kaart bestellen is voor 24,50 en met de restaurant actie word er van een 'speciaal luxer menu' gesproken waarbij er 32,50 word gerekend terwijl het een veel mindere keus van de kaart is als normaal.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bediening vriendelijk de gerechten werden goed geserveerd en met een goede tijd er tussen.aandacht van het personeel goed niet overdreven.niet als je je glas maar net leeg had dat ze al weer bij je stonden.prima.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH Restaurant actie, helaas mochten wij niet van de volledige kaart bestellen maar was er een speciaal aangepast menu. Dit is ons vooraf niet duidelijk gemaakt, overigens smaakte het eten buitengewoon goed. De eerste ronde werd niet alles geserveerd wat we besteld hadden, maar na een opmerking hierover werd dit gelijk opgepakt en hersteld. De service is top!! Wij komen zeker nog eens terug!!
maduck .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een hele leuke gelegenheid met zeer vriendelijk personeel.
Kwaliteit / prijs is uitstekend.
Meer dan genoeg te eten we konden de derde ronde schrabben.
Lekker ijsje na.
Aan te bevelen!!!
doreth .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zoals als meer is vermeld hadden ze voor de AH-actie (& social deal) een alternatieve kaart - op zich niets mis mee als je in dit geval van Sushi en Indonesisch (of Thais) eten houd.
Het eten was wisselend van smaak wel/minder goed en ook wisselend van portiegrootte.
De sushi was duidelijk té groot - die horen in 1x in je mond te passen en dat was hier zeker niet het geval - de crispy versie was wél erg lekker!

De zaak is redelijk groot en ondanks dat ik had gevraagd om een rustig tafeltje aan een zijkant (ivm mijn man's hoortoestellen) werden we in het midden gezet (slechte akoestiek en in de buurt van een geluidsbox) met (even later) naast ons een tafel met 4 kinderen dus erg rumoerig waardoor een gesprek aanknopen niet echt mogelijk was, jammer!

Voor ons al met al voor deze keer prima maar een volgende keer houden we het maar bij onze oude vertrouwde stek!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lokatie prettig, zeker ivm gratis parkeergelegenheid.
Bediening ook uitstekend, vriendelijk en attent.
Echter kunnen we ons niet herinneren ooit zulke smaakloze sushi te hebben gegeten! Bij alle soorten was de smaak vlak, de rijst te plakkerig en de hoeveelheid vis t.o.v. de rijst bedroevend weinig. Geen enkel ingrediënt leek vers te zijn.

De Indonesische gerechten waren ook verre van bijzonder en smakelijk, maar hoe je sushi zo ongeïnspireerd kunt bereiden en durft aan te bieden is ons een raadsel...

Zonde hoor, want het zit voor ons praktisch dichtbij en we hadden graag vaste klant geworden.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was prima, €32,50 met de kaart van Albert Heijn. Let op: deze prijs is min of meer 'verzonnen' voor de AH-actie, normaal eet je hier rond de €24 p.p. onbeperkt en heb je geen beperkte kaart, met de AH-actie wel. Maar dan nog, voor €32,50 onbeperkt sushi eten is niet duur. Jammer dat de wat duurdere vleesgerechten, zoals ossenhaas, hier dus niet onder vallen. De sushi was lekker, misschien wat te veel rijst die ook wat plakkerig was. Maar zeker niet vies! Bediening was zeer vriendelijk, we moesten alleen de laatste ronde wel erg lang wachten.

Al met al prima gegeten, voor de originele prijs zou ik misschien Umé prefereren, maar met deze actie (er zijn ook acties op social deal) was het prijs/kwaliteit zeker de moeite waard!
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Geen passie voor het eten, probeert 2 keukens te beheersen maar slaagt voor geen. Mijn slechtste Sushi en Indonesische eten tot nu toe.

Best te omschrijven als een vreetschuur.
Wijko .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Jammer dat het met een AH actiekaart een aangepast menu is. Normaal kost het 24,50 pp. Nu 32,50 pp voor sushi aangepaste indonesische gerechtjes en ijsje. Niet uitgesproken van smaak. Duur voor het geen je krijgt. We hebben eerder meerdere keren goed gegeten bij Merlina maar voelen ons nu toch een beetje bedondert. We zullen er dan ook niet zo snel meer heen gaan.