Asian Fusion Restaurant Merlina

Hambroeklaan 1 4822 ZZ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Een waaier van Aziatische specialiteiten

Asian Fusion Restaurant Merlina is gemakkelijk te bereiken en dagelijks geopend. Op de kaart staan ruim 90 gerechten waar je tegen een vast bedrag, onbeperkt van kunt genieten. Grote en kleine fijnproevers zitten hier dus altijd goed! Ga op reis door de Kantonese, Thaise, Japanse en Indonesische keuken, maar de grenzen van de kaart zijn ook verlegd naar Europese gerechten. De chefs van Merlina geven hun eigen twist aan eeuwenoude tradities, zodat het je blijft verrassen.

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
maduck .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
carinasm.smit .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Over het algemeen goede service, vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg omtrent de menukaart. Prijs/kwaliteitsverhouding ietwat aan de hoge kant.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk ! Vriendelijke bediening, altijd in voor een geintje. De proeverij is erg lekker en keus genoeg.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed gegeten bij dit restaurant. Wel minder keuze dan een normaal all-you-can-eat menu. Maar voor ons was de keuze genoeg en het eten was heerlijk! Zaten lekker buiten in het zonnetje, wat het sfeertje nog beter maakt:)
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Wel een beetje jammer dat de AH aktie (2e gratis) niet wordt nagekomen.
Ipv 26,50 pp all you can eat betaal je nu 20 pp voor een beperkte versie all you can eat. (4 gangen 3 gerechtjes, beperkte kaart).

Doet niets af aan de kwaliteit. Lekker gegeten.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel.
W O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Jammer, dat we niet gewoon van het reguliere menu konden kiezen. Er was een duurdere versie voor de AH kaart!
Is de tweede echt niet gratis. Verder prima restaurant.
Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Was er nog nooit geweest, viel absoluut niet tegen. Zeer geschikt voor gezinnen. Meerdere personen. Niet voor een romantisch etentje voor twee. Kwaliteit en opmaak gerechten goed! Van A-H aktie geweest, om het uit te proberen. Heb het wel eens slechter meegemaakt. Wij gaan in juni mijn verjaardag daar vieren. 8 personen, gaat zeker goed komen.
willem P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
leuk restaurant ,vriendelijk en goed verzorgd personeel , lekkere gerechten ,genoeg keuze .
we komen er graag
komen geregeld weer nieuwe gerechten op de kaart bij .
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Samen met echtgenote kennis gemaakt met dit prachtige restaurant in Prinsenbeek (Breda). Wij komen niet uit de buurt, maar willen vaker onze gastronomische uitjes wel eens buiten onze eigen regio zoeken. Welnu, dat was met Merlina een schot in de roos.
De entree en de schitterende entourage wekten al vertrouwen. Evenals de vriendelijke en professionele ontvangst. Het waren de voortekenen van een aangenaam verblijf, al moet je natuurlijk wel even op de kwaliteit van de gerechten wachten. Maar ook dat was een dikke dikke voldoende waard. We hebben van het All You Can Eat principe gebruik gemaakt. Grote variatie aan gerechten. Chinees, Japans, Indonesisch en ook nog Europees. Alles werd snel geserveerd, smaakvol, kakelvers en met zorg bereid.
Als er al een puntje van kritiek op haar plaats is, dan zijn het de hoeveelheden. Zo bestelden we aan het einde van de avond nog Babi Pangang, maar dat was zoveel dat het samen met een bakje rijst volstond als volledige maaltijd voor een persoon. Dat kregen we dus ook niet meer op. Zonde. Een half bakje was al veel geweest.
En dan de lamskotelet. Op de menukaart aangestipt als lamskoteletJE. Nou, laat JE maar weg. Het was een soort mini T Bone Steak. Groot van formaat en werkelijk fantastisch klaargemaakt. Roze zoals lamsvlees moet zijn, krokant van buiten en met een heerlijk honingachtig sausje. Laat dit formaat maar zo Merlina, zelden zo'n lamskotelet gegeten in een restaurant. In alle opzichten uitmuntend.
Kortom, het was een zeer aangenaam verblijf bij Merlina. Prettige sfeer, rustige ambiance, professionele en buitengewoon vriendelijke bediening. Je voelt je er echt een gast waarvoor niets te ver gaat. Heerlijk dat dit nog bestaat.
Wij komen zeker terug. Kijken nu al uit naar de volgende keer. Zeker toen we bij ons vertrek van de gastvrouw hoorden, dat zij (én de zeer attente gastheer) afkomstig zijn van het Indonesische restaurant Rasa Senang in Oisterwijk. Dat heeft enige jaren geleden helaas plaats moeten maken voor project ontwikkeling. Het was ons favoriete Indonesische restaurant. De sluiting van Rasa Senang doet nog steeds een beetje pijn. Wij herkenden onze gastvrouw/heer helaas niet, destijds waarschijnlijk geen dienst gehad tijden onze bezoeken, maar de sfeer en de kwaliteit van de gerechten bij Merlina waren voor ons ineens heel goed te plaatsen. Buitengewone verrassing aan het einde van een topavond.
Adrie C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Goede sushi. Hebben een voorproefje gehad van nieuwe gerechten die binnenkort op de nieuwe kaart komen. Heerlijke tipan. Kortom een aanrader.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
komen hier regelmatig eten al wonen we niet in breda. eten is er fantastisch goed van kwaliteit en smaak voor een zeer aantrekkelijke prijs, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en de sfeer is geweldig! eigenaresse en dochter zijn zeer hartelijk!
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Het beste all you can eat restaurant.
Super vriendelijke bediening.
En het eten smaakt geweldig.Uitgebreide kaart voor ieder wat wils.En de prijs kwaliteit is hartstikke goed.

Alle lof voor dit restaurant.
We zullen hier nog heel vaak komen.
Complimenten aan al het personeel en de eigenaressen.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Fantastisch restaurant met prima eten. Service is top. Een aanrader vooral voor degenen die moeite hebben met kiezen tussen al die heerlijke gerechtjes want je kunt er maar liefst 25 kiezen.
mike V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Druk maar gezellig super goed gegeten. Leuke en spontane bediening. Absoluut de moeite waard , kom zeker terug. Wij zaten in de serre en mooie uitzicht.
Plemmers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima restaurant! Vriendelijke en snelle bediening, kwaliteit van het eten is erg goed en je zit er gezellig. Een puntje: zij werken met een formule, die kost normaal gesproken € 24,50 per persoon met een zeer ruime keus. Wij hadden gereserveerd met de AH zegelactie en dat we dan een aangepast keuzemenu krijgen van overigens de zelfde gerechten, begrijp ik, maar dat dit dan € 32 per persoon moet kosten, begrijp ik niet. Wel slim, niet zo netjes!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
AH actie , ik vond t n beetje tegenvallen, de sushi was groot en de rijst erin hard, weinig smaak en zo ook het Indisch was smaakloos, de boontjes te heet, de gado gado was gewone sla, de ossenhaas was rauw en niet weg te kauwen en de rundvlees daging smoor zat veel vet aan...... dus nee helaas geen herhaling
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel. Was vergeten de kindjes bij de reservering te zetten en het zat echt vol maar gelukkig konden we toch een tafel krijgen. We hebben goed gegeten en het was gezellig.
Monique Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
wat een gezellige tent, heerlijk gegete
n en lekker gezellig. ook leuk voor je kinderen als ze het een keer willen proberen, zag zelfs frikadellen en frietjes bij het menu. ideaal dus voor mijn dochter die geen sushi lust. kom zeker terug.
D E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ongelooflijk teleurstellend gegeten bij Merlina met 4 personen. De sushi was niet te eten, de bami en gele rijst was opgewarmd in de magnetron en daardoor erg droog, en sommige andere gerechten hadden een hoog zoutgehalte! Dit hebben wij als feedback het personeel gemeld. Zij beamen dat ze het opwarmen omdat ze niet zoveel mensen tegelijk kunnen bedienen. Maar bij Fat Kee in Den Haag is het altijd super druk en ook afhaal, toch zal je er geen droge, smakeloze bami krijgen. En dan nog dit: normaal gesproken is het onbeperkt vd kaart bestellen voor 24,50. Met de restaurant actie word er van een 'speciaal luxer menu' gesproken waarbij er 32,50 word gerekend terwijl het een veel mindere keus van de kaart is als normaal. Nooit meer dat we bij Merlina gaan eten.