Asian Fusion Restaurant Merlina

Hambroeklaan 1 4822 ZZ Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Een waaier van Aziatische specialiteiten

Asian Fusion Restaurant Merlina is gemakkelijk te bereiken en dagelijks geopend. Op de kaart staan ruim 90 gerechten waar je tegen een vast bedrag, onbeperkt van kunt genieten. Grote en kleine fijnproevers zitten hier dus altijd goed! Ga op reis door de Kantonese, Thaise, Japanse en Indonesische keuken, maar de grenzen van de kaart zijn ook verlegd naar Europese gerechten. De chefs van Merlina geven hun eigen twist aan eeuwenoude tradities, zodat het je blijft verrassen.

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Jouw recensie over het restaurant Asian Fusion Restaurant Merlina

Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk terras zodat je met mooi weer ook buiten kunt zitten, gratis parkeren (het zit in een soort van winkelcentrum vlakbij station Breda-Prinsenbeek). Bediening is vriendelijk. Niveau van het eten: alles haalt een voldoende, maar niveau wisselt helaas enorm. De diverse grillgerechten naar onze smaak te lang gebakken of vooraf al gemaakt (bv kipsate). Het is dan ook geen echt sushirestaurant, maar fusion, je hebt naast japans ook pizza, frikandel, chinees eten etc. Op zich wel handig als je met kinderen gaat die geen sushi lusten.

Helaas is het eten niet consistent, in verschillende rondes hetzelfde besteld, bv hetzelfde ijs met chocoladesaus en de tweede keer zonder, en dezelfde sushi 3 keer anders. Is lastig omdat we vaak in ronde 1 eerst kijken wat we lekker vinden en dan in een volgende ronde nog eens wat beviel.

Maar prima prijs voor wat je krijgt en prima bediening. Helaas geen kraanwater. Als je niet naar het centrum wil is het een uitstekende keuze.

Klein minpunt: op het terras liepen ratten, volgens het personeel een bekend probleem.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en heerlijk verse gerechten
Annerieke S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Daar aangekomen, bleek onze reservering echter niet aan het restaurant te zijn doorgegeven. Dat was erg vervelend voor het bedrijf en voor ons.
Nadat ik de bevestiging had laten zien, was men zo vriendelijk om voor ons toch een tafel te regelen en hebben we er heerlijk gegeten!
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
super????gezellig lekker eten.
Een aanrader.
Michael J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima restaurant, lekker eten, vriendelijk personeel. Aanrader voor sushi liefhebbers en de andere gerechten zijn heerlijk. Komen hier al lang en gaan elke keer met een tevreden gevoel weer naar huis. Ga zo door.
M.A.R. G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
was heerlijk en volop keuze genoeg en erg lekker beveel het aan iedereen aan
JR102 R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor de 3e keer bij Merlina gegeten en ook nu weer zeer tevreden over het gebodene. Sushi is heerlijk en de Indonesische gerechten uiterst smaakvol en goede kwaliteit. Zaten in een ruimte waarin ook een grote familie met kinderen aanwezig waren. Hierdoor was het wat luidruchtiger dan we gewend waren. Echter was niet storend.
Kwamen wederom niet verder dan 3 ronden (van de geboden 5 ronden). De keuze is ruim en gevarieerd.
Ook zonder de AH-actie een fijne gelegenheid om een aantal gezellige uren door te brengen.
Complimenten voor de bediening voor de vriendelijke ontvangst en verdere service tijdens het diner.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Zoals gewoonlijk en wij gewend zijn, was het eten heerlijk. Alleen was een van de serveersters die avond niet helemaal wakker, want een aantal dingen gingen mis. Jammer genoeg wou ze haar fouten niet erkennen, maar met onze bewijzen droop ze af, helaas zonder haar excuses aan te bieden. En dat is wat wij zo jammer vinden, want had zij sorry gezegd dan waren wij nog zonder een rot gevoel weg gegaan. Nu twijfel ik om terug te gaan, want wat als zij ons weer bediend???
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Leuk restaurant, op een plek waar je een restaurant van dit niveau niet verwacht. Netjes ingericht, niet te bijzonder. Attente en leuke bediening en goed eten. Leuke manier om kennis te maken met de verschillende soorten aziatisch eten. Wel jammer dat er geen kraanwater geschonken wordt naast een glaasje wijn. We vroegen er om maar dit werd geweigerd, dat was wel een minpuntje.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Komen er al heel wat jaren met veel plezier ! Heerlijk eten , buiten de sushi ook heerlijke andere gerechten , gezellig en vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan ! Zeker een aanrader om heen te gaan !!
mirandaatje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vanaf maart 2017 worden er nieuwe gerechten aangeboden middels een nieuwe kaart. Hierdoor nog meer lekkere gerechten en ideaal voor grotere groepen, tenslotte is er voor ieder wat wils! Personeel is nog steeds vriendelijk als altijd. Sushi is heerlijk vers en de gerechten smaken geen van allen hetzelfde. Een echte aanrader en nog steeds een aanwinst voor Breda! Top!
weedrie .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Deze keer de AH restaurantactie geprobeerd, met een kleine menu kaart. Sommige gerechten smaakten als bekend, maar er waren ook nieuwe (erg lekkere) gerechten aan toegevoegd. Voor ons was er ruim voldoende te eten, zelfs voor de vegetariër was het prima geregeld.
DenJes A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg lekker eten. Je krijgt waar voor je geld. Zeker met de all you can eat. Vandaag gegeten met 3 volwassenen en onze dochter van 3. Er is keus genoeg. Het eten is vers. Het vlees mals en smaakvol. Het personeel is erg attent en vriendelijk. Er hangt een gezellige sfeer. Zeker de moeite waard. Ons favorite restaurant
peter19792 M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gisteren waren de kids weg en we dachten we wandelen gewoon eens een keer langs dat restaurant vooraan in de wijk. Goede keuze was dat zeg. Gezellig druk. Hele goede en vriendelijke bediening. Werd er vrolijk van om ze bezig te dien. Het eten is er heerlijk en goed klaargemaakt. Ook de niet aziatische gerechten zijn top. Je mag 5 keer heerlijke gerechten bestellen, maar bij 4 was het buikje vol. Wij gaan vaker!
marionnice60 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Kregen een leuke tafel en de menukaart. Toen hoorden ze dat wij gebruik maakten van de AH actie kregen we ineens een heel andere menu kaart. Je zag duidelijk het verschil van het aanbod gerechten waaruit je kon kiezen. Was heel beperkt. Desalniettemin was het eten heerlijk en de bediening prima.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Slechte keuken en ook nog veel te duur voor het gebodene. Volledige verhaspeling van de oorspronkelijke smaak en authenticiteit van de gepresenteerde gerechten.
Elsebeth S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk en zeer klantgericht !
Aroen K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Hele nette zaak met vriendelijke bediening, gerechten waren heerlijk, korte wachttijden.
Menu keuze was goed maar beperkt ivm actie menu!
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Hier gegeten met de iens actie, was een echte voltreffer! Erg veel keus, dus voor ieder wat wils!
De sfeer en locatie zijn ook perfect!
Wij komen hier vast en zeker nog eens terug!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
heerlijk gegeten in een relaxte sfeer zeker goed voor een herhaling.