Asian Fusion Restaurant JIA

Piet Mondriaanplein 189-193 3812 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Het Oosterse hart van Amersfoort

Ben jij een liefhebber van de Aziatische keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres. Bij JIA worden je smaakpapillen automatisch op scherp gezet en kun je de hele avond genieten van specialiteiten uit de Oosterse keuken. Maak kennis met de indringende Aziatische cultuur, charmante wijnen, verfijnde smaken en een grenzeloze gastvrijheid. Kortom, maak kennis met JIA!

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Gelegen aan de achterzijde van Amersfoort centraal station

Zondag en Maandag: 16:00 - 22:00
Dinsdag* t/m Zaterdag: 12:00 - 22:00

*Elke 4e dinsdag van de maand gesloten

frank1704 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk AH restaurantactie menu!
Goede service, enig minpuntje als dat zo al genoemd mag worden is de inrichting. Vind ik niet als een echt restaurant overkomen maar meer als een soort lunchroom. Doet verder niks af aan het lekkere eten. Wij gaan er iig vaker komen!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zittingen van stoelen en banken kunnen transpiratie veroorzaken, zeker bij wat langer verblijf.
Judy B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Er wordt een uitgebreid, royaal menu aangeboden. Met erg lekkere en afwisselende gerechten. Vriendelijke en adequate bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk en rijkelijk gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel.
We hebben het AH menu gekregen. Heel divers en kon worden aangepast als je ergens niet van houdt. Zeker de moeite waard!
Georg S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De lokatie is makkelijk, je kunt goed parkeren maar moet el betalen om er te staan. De mensen zijn heel vriendelijk en de restaurant zelf ziet er leuk uit.
Bettina H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De locatie is helaas niet gunstig. Het ligt achter het CS station van Amersfoort. Als niet in een te druk en vol restaurant wilt zitten, kun je hier goed wezen. De bediening is vriendelijk. Het nieuwe personeel zou wellicht iets beter begeleid kunnen worden. Het eten is smaakvol en gevarieerd.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, met AH bon. Sfeer en bediening prima! Voor herhaling vatbaar, ook zonder AH bon. We komen zeker terug.
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Hier mijn verjaardag met een heerlijk etentje gevierd. Lekker eten, fijne bediening. Het IENS gerecht/menu is ruim en gevarieerd. Twee voorgerechten en dessert bepaald door JIA met veel gevarieerdheid en hoofdmenu mag je zelf kiezen uit aantal. Voldoende keuze en kwaliteit meer dan prima. Zeker weer voor herhaling vatbaar!
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker vers bereid eten, leuk geserveerd, speciale heerlijke Alb. Heijn kaart. Hier is niet op beknibbeld! De gewone menukaart zag er ook heel aantrekkelijk uit. Een aanrader!
Gretha M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Voor de derde keer gegeten bij JIA. Het was helaas de minste keer. Het hoofdgerecht, de rundstoof, viel erg tegen. Het vlees was ontzettend vettig. Ook was er wat gedoe rondom de wijn en we voelden ons ook weggekeken aan het einde van de avond. Jammer, want JIA kan veel beter.
cornelissen.bea .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, smaakvolle en verse producten.
Attente en toegankelijke bediening.
Akoestiek was niet okay, de geluiden worden onvoldoende gedempt
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten, nu met Albert Heijn voucher. Zoals de vorige keer goede kwaliteit van de gerechten, vonden ook mijn (kritische) tafelgenoten. Service is vriendelijk en snel. Veel keuze uit de gerechten. Zeker een aanrader. Ik werk hier tegenover dus een goede optie om na het werk wat te eten voor mij. Kortom prima restaurant.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Via de AH restaurant actie een prima 4 gangen menu gehad. 3 Heerlijke sushi's vooraf fris opgediend met een zeewier hapje erbij. Tussengerecht gefrituurde visjes, mini loempia en kip aan een stokje. Hoofdgerecht kon je kiezen tussen Vis, Kip of groenten vergezeld van Bami of Nasi zonder of met vlees. En als toetje een eenvoudig ijsje met vruchtjes en thee met koekje. Leuk hoor en gezellig.
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een zeer vriendelijke en ontspannen sfeer, met een zeer vriendelijk en gast vrij personeel en je voelt je er welkom,
het eten is zeer goed en lekker een aanrader, was een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling.
Yke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten, zeker als je van Aziatisch houdt. Naast all you can eat concept ook heerlijke kaart met verschillende voor, tussen en hoofdgerechten.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
JIA is een goed verzorgd restaurant met heerlijke gerechten. De kaart is divers en alles is van zeer goede kwaliteit. Gerechten ogen en smaken fris en vers. absolute aanrader!
Vera W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk eten, leuke vlotte en sociale bediening! Een fijne ervaring in een mooi restaurant. We gaan binnenkort weer hier eten of afhalen.
E&A D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Toegankelijk Aziatisch restaurant, prima om ook de kinderen mee naar toe te nemen. De gerechten zien er goed uit en zijn niet te uitgesproken. Ook de bediening is vriendelijk.
Sannieschaikwalt .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellig, vriendelijk, gastvrij, het eten was heerlijk vers en puur.
Tegen de muur lange loungebank met kussen, zat super.
Parkeren achter het station voorbij de slagbomen, hoef je tenminste niet om het uur de meter bij te vullen.