Asian Fusion Restaurant JIA

Piet Mondriaanplein 189-193 3812 Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Het Oosterse hart van Amersfoort

Ben jij een liefhebber van de Aziatische keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres. Bij JIA worden je smaakpapillen automatisch op scherp gezet en kun je de hele avond genieten van specialiteiten uit de Oosterse keuken. Maak kennis met de indringende Aziatische cultuur, charmante wijnen, verfijnde smaken en een grenzeloze gastvrijheid. Kortom, maak kennis met JIA!

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Gelegen aan de achterzijde van Amersfoort centraal station

Zondag en Maandag: 16:00 - 22:00
Dinsdag* t/m Zaterdag: 12:00 - 22:00

*Elke 4e dinsdag van de maand gesloten

Voordelig
butselaar .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
jules.klerks .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima gegeten , jammer dat de bestelde chardonnay ad €35,00 niet koud was!
Verder keurige bediening en een heerlijk Menu!
Ilonama .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Via AH restaurantactie gereserveerd. Menu was verrassend lekker, voldoende en werd mooi geserveerd. Personeel vriendelijk en vlot.
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We werden netjes ontvangen, we hoeften niet lang op het eten te wachten, en het eten was lekker. De kip was erg mals en het rundvlees was lekker lang gestoofd.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten, voor ieder wat wils, ook iemand die niet zo van de Japanse keuken houdt. We hadden menu B, je kunt dan 2 voorgerechtjes, 2 tussengerechtjes en een hoofdgerecht uitkiezen. Dan heb je een heel mooi menu.
Alles was goed en heel lekker. We werden nog gewaarschuwd over de zeer pittige saus bij het Teunboa lam maar deze was niet echt pittig, gewoon lekker, precies goed. De paling (voorgerechtje) is geen aanrader.
Sushi, eend, garnalen, kip, ossehaas daarentegen allemaal heerlijk.
Hier kun je prima een keer gaan eten.
PetersRhenen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Aardige bediening, die uitleg gaf bij de AH actie en verschillende gerechten. Het eten zag er mooi uit. 4 gangen, bestaand uit verschillende kleine gerechtjes. De 3e gang, het hoofdgerecht was een groot portie wat voor ons na 2 voorgerechten teveel was. Met de ah actie voor een kleine prijs gegeten.
Ppetra .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH actie hier een geweldig 4-gangen menu gegeten. Zeer afwisselende gerechten van een mooie kwaliteit en met een goede presentatie. Service zoals het hoort. Pluim!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een heel vriendelijke prijs en attente bediening. We waren hier toevallig terecht gekomen het was een prettige verrassing.
Basudo .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De visgerechten (dus wij niet lusten) werden zonder probleem vervangen door andere hapjes.
Hoeveelheid was goed; niet te veel en ook niet te weinig.
Bediening was wisselend van mening over het bestek; van de ene serveerster konden we telkens nieuw bestek krijgen, en van de andere moesten we hetzelfde bestek geduren alle 4 de gangen gebruiken.
Pascal C.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hallo, via de Albert Heijn actie dit super lekkere restaurant leren kennen. Het was een beetje een gokje, maar het is ontzettend goed meegevallen. Heerlijk gegeten, prachtig opgediende gerechtjes, mooi verzorgd en ontzettend vriendelijk personeel. Gezellig avondje uit. Wat ons betreft vooral een locatie waar je graag naartoe gaat met een kleine groep familie of vrienden. Wanneer de zaal vol zat was het wel wat te rumoerig om vlot met de mensen tegenover je te kunnen praten. Al bij al een fantastische ervaring. Laatste tijd te vaak in restaurants gegeten waarvan ik achteraf besef dat het toch veel geld was voor een minder dan gemiddelde maaltijd. Bij deze dus heel blij dat het in dit restaurant verrassend anders uitpakte ! Dikke thmubs up! Ik schrijf normaal geen recensies, maar toen ik naar buiten liep was ik vastberaden er dit keer eentje te schrijven! Een plek in Amersfoort die ik iedereen durf aan te bevelen.
Cjcm V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een uiterst vriendelijke ontvangst. Gebruik gemaakt van de 55+ aanbieding. Heel goed. De bediening goed.
Hoop dat ze hiermee doorgaan.
Bettina H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goede uitleg bij de gerechten. Veel keuze. Vriendelijk personeel. Klein, rustig restaurant. Achterkant station Amersfoort daardoor wat afgelegen van de stad. Afhalen ook mogelijk.
Alettetammenga .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eerste keer bij jia, met AH bonnen. Het eten was matig helaas. Eerste gang met sushi werd voor vrienden die dat niet lusten zonder problemen omgezet in voorgerecht met eend. De 2e gang, het hoofdgerecht en nagerecht waten weinig fantasievol, niet bijzonder helaas. Geen goed visitekaartje om nog eens terug te gaan.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De locatie is prima, aan de rustige kant van het station Amersfoort, maar daardoor ook rustig in de zaak op een door-de-weekse-avond. Parkeren in de directe omgeving lastig en altijd betaald.
Keurige zaak met nette bediening, enige uitleg over de aangeboden ingrediënten is plezierig.
Al met al voor ons een geslaagde avond.
AllardWas .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Beetje saai ingericht, maar verder niets te klagen. Het eten was verrassend lekker en goed op elkaar afgestemd. We durfden onze kinderen niet mee te nemen, vooral de jongste, maar we zagen op da kaart dat je bij het hoofdgerecht ook patat kon krijgen, dus...die kunnen we de volgende keer ook meenemen. Wij gaan zeker nog een keer!
Linda-Amersfoort .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Zijn hier voor de tweede keer gaan eten, ditmaal met de AH restaurantbon. Service was erg aardig, geen probleem om het menu voor de vegetarier in het gezelschap aan te passen. Eten was lekker en ruim voldoende (hebben zelfs wat van het hoofdgerecht in een bakje meegenomen) Hier komen we vast nog een keer terug.
Uevisch .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
het eten was heerlijk, sushi supervers, tussengerechten heerlijk en goed warm.
je kan echt merken dat het eten met passie bereid bereid wordt.
het hoofdgerecht was ook goed, groot portie. ben zelf een groot eter maar dit was echt te veel in combinatie met voorgerecht en tussengerecht.
het toetje had voor mij niet gehoeven maar dat is persoonlijk, vruchten met ijs en een kop chinese thee. thee was heerlijk.
kortom; goede service, heerlijk eten. mooi restaurant.
nu paar keer geweest en we gaan zeker vaker. aanradertje
Fiya .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vanavond wederom heerlijk gegeten bij Jia! De bediening was zoals altijd zeer vriendelijk en attent. De gerookte eend en de sushi waren werkelijk heerlijk. Een echte aanrader!