Asian Fusion Restaurant JIA

Piet Mondriaanplein 189-193 3812 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Het Oosterse hart van Amersfoort

Ben jij een liefhebber van de Aziatische keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres. Bij JIA worden je smaakpapillen automatisch op scherp gezet en kun je de hele avond genieten van specialiteiten uit de Oosterse keuken. Maak kennis met de indringende Aziatische cultuur, charmante wijnen, verfijnde smaken en een grenzeloze gastvrijheid. Kortom, maak kennis met JIA!

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Gelegen aan de achterzijde van Amersfoort centraal station

Zondag en Maandag: 16:00 - 22:00
Dinsdag* t/m Zaterdag: 12:00 - 22:00

*Elke 4e dinsdag van de maand gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker vers bereid eten, leuk geserveerd, speciale heerlijke Alb. Heijn kaart. Hier is niet op beknibbeld! De gewone menukaart zag er ook heel aantrekkelijk uit. Een aanrader!
Gretha M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Voor de derde keer gegeten bij JIA. Het was helaas de minste keer. Het hoofdgerecht, de rundstoof, viel erg tegen. Het vlees was ontzettend vettig. Ook was er wat gedoe rondom de wijn en we voelden ons ook weggekeken aan het einde van de avond. Jammer, want JIA kan veel beter.
cornelissen.bea .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, smaakvolle en verse producten.
Attente en toegankelijke bediening.
Akoestiek was niet okay, de geluiden worden onvoldoende gedempt
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten, nu met Albert Heijn voucher. Zoals de vorige keer goede kwaliteit van de gerechten, vonden ook mijn (kritische) tafelgenoten. Service is vriendelijk en snel. Veel keuze uit de gerechten. Zeker een aanrader. Ik werk hier tegenover dus een goede optie om na het werk wat te eten voor mij. Kortom prima restaurant.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Via de AH restaurant actie een prima 4 gangen menu gehad. 3 Heerlijke sushi's vooraf fris opgediend met een zeewier hapje erbij. Tussengerecht gefrituurde visjes, mini loempia en kip aan een stokje. Hoofdgerecht kon je kiezen tussen Vis, Kip of groenten vergezeld van Bami of Nasi zonder of met vlees. En als toetje een eenvoudig ijsje met vruchtjes en thee met koekje. Leuk hoor en gezellig.
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een zeer vriendelijke en ontspannen sfeer, met een zeer vriendelijk en gast vrij personeel en je voelt je er welkom,
het eten is zeer goed en lekker een aanrader, was een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling.
Yke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten, zeker als je van Aziatisch houdt. Naast all you can eat concept ook heerlijke kaart met verschillende voor, tussen en hoofdgerechten.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
JIA is een goed verzorgd restaurant met heerlijke gerechten. De kaart is divers en alles is van zeer goede kwaliteit. Gerechten ogen en smaken fris en vers. absolute aanrader!
Vera W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk eten, leuke vlotte en sociale bediening! Een fijne ervaring in een mooi restaurant. We gaan binnenkort weer hier eten of afhalen.
E&A D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Toegankelijk Aziatisch restaurant, prima om ook de kinderen mee naar toe te nemen. De gerechten zien er goed uit en zijn niet te uitgesproken. Ook de bediening is vriendelijk.
Sannieschaikwalt .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellig, vriendelijk, gastvrij, het eten was heerlijk vers en puur.
Tegen de muur lange loungebank met kussen, zat super.
Parkeren achter het station voorbij de slagbomen, hoef je tenminste niet om het uur de meter bij te vullen.
greetfransen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De bediening was bijzonder aardig. Voor de prijs die we hebben betaald, hebben we prima gegeten. Het toetje was wel simpel, vers fruit met een bolletje vanille ijs.
Selma S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Een leuk AH menu samengesteld met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Zeer attente bediening. We keren hier zeker nog een keer terug.
MarietjeZteA .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We zijn hier gister avond met een AH-bon gaan eten en dit restaurant heeft dat principe goed begrepen: laten zien en proeven wat ze in huis hebben: goed eten (dus goed visitekaartje afgeven). Het menu was ruim voldoende en de kwaliteit goed. Fijn!
butselaar .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij JIA! Een aanrader! Buitengewoon vriendelijke bediening. Comfortabel dicht bij het station. Minpuntje? De ruimte resoneert nogal. Dat maakt praten aan tafel wat lastiger. Maar verder: prima!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Goed restaurant met heerlijk eten. Bediening was zeer beleefd en kwam ervaren over! Het was rustig in het restaurant maar dat zal zeker niet aan de kwaliteit van het eten hebben gelegen. Het was erg leuk om van de 1e, 2e en 4e gang meerdere gerechtjes te proeven!
jules.klerks .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima gegeten , jammer dat de bestelde chardonnay ad €35,00 niet koud was!
Verder keurige bediening en een heerlijk Menu!
Ilonama .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Via AH restaurantactie gereserveerd. Menu was verrassend lekker, voldoende en werd mooi geserveerd. Personeel vriendelijk en vlot.
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij kwamen hier terecht door het AH voordeelmenu. Leuk concept: 4 gangen, waarbij gang 1,2 en 4 uit 3 gerechtjes bestond, gang 3 kozen wij voor de zalm en de ossenhaas. Beide gerechten zeer smaakvol en lekker, maar ook de andere gangen waren heerlijk. Vriendelijk bediening en alles liep vlot door. Wij hebben genoten en gaan er zeker nog een keer eten om de rest van de kaart te ontdekken.