Asian Fusion Restaurant JIA

Piet Mondriaanplein 189-193 3812 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Het Oosterse hart van Amersfoort

Ben jij een liefhebber van de Aziatische keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres. Bij JIA worden je smaakpapillen automatisch op scherp gezet en kun je de hele avond genieten van specialiteiten uit de Oosterse keuken. Maak kennis met de indringende Aziatische cultuur, charmante wijnen, verfijnde smaken en een grenzeloze gastvrijheid. Kortom, maak kennis met JIA!

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Gelegen aan de achterzijde van Amersfoort centraal station

Zondag en Maandag: 16:00 - 22:00
Dinsdag* t/m Zaterdag: 12:00 - 22:00

*Elke 4e dinsdag van de maand gesloten

Jouw recensie over het restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Roelof J. B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De inrichting was ietwat steriel. Het eten was prima. De bediening was vriendelijk en gaf een goede uitleg over de gerechten. Een aanrader.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. Het eten was prima, de bediening erg vriendelijk. De inrichting had wat gezelliger mogen zijn. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Reduan H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Redelijk lekker eten, niet heel speciaal, maar prijstechnisch wel goed. Service is efficient en goed, decor is een beetje saai en standaard
Angèle D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Best wel lekker gegeten en met de AH actie voor een goede prijs. Als we echter de volle prijs hadden moeten betalen zou ik het te duur vinden voor het gebodene.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig restaurant goed onthaal vriendelijke bediening vlotte bediening dus gewoon gezellig en eten erg lekker ...
Zullen er nog zeker een keer gaan eten ook zonder AH bonnen ..
arnouddrop .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk eten. Geen inspirerende omgeving. Beetje seerfloos. Klachten omtrent wijn weet niet in behandeling genomen, had netter opgelost kunnen worden door een ander drankje
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vanaf Station Amersfoort stuurt Google Maps je naar links, maar het restaurant bevindt zich gewoon aan de overkant. Het is mooi ingericht, prima sfeer en zeer vriendelijke dame van ontvangst en bediening. Gerechten van Asian Fusion zijn top, met name het eerste koude voorgerecht (Japans, denken we). Echte aanrader dus!
irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gegeten met AH-actie. Ontvangst prima. Het restaurant is op een tafeltje na helemaal leeg. Ziet er een beetje kil uit.
Eten is heerlijk, tempo is op ons eigen verzoek redelijk snel . We mogen de thee van het nagerecht in ruilen voor koffie. Prima geregeld. Weekend prijs is fors opzichte van het gebodene. We zijn met ieders (2pers.) 2 drankjes aardig wat geld kwijt. Erg jammer. In dat opzicht geen aanrader.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten was wel wat aam de prijzige kant maar de veel mee omdat we de via de ah restaurant actie hadden gegeten dus het veel dan toch wel mee
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gegeten op een rustige zondagavond. Heerlijke aziatische gerechten met veel smaak opgemaakt en goed van kwaliteit. Het hele menu was voor ons teveel, dus ipv nagerechten hebben we koffie genomen. Dit restaurant is een aanrader. Achter station Amersfoort, dus altijd makkelijk te bereiken. Voor herhaling vatbaar.
Christine B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten, echt een aanrader! Heerlijke sushi, en ook nog een heerlijk hoofdgerecht. Een gastvrije plek met aardige mensen.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
prima restaurant, goede ligging, vriendelijke en goede bediening, onder het genot van heerlijk eten een leuk gesprek kunnen voeren zonder rumoer. Prijs is goed en de moeite waard om nog eens heerlijk met de familie te gaan eten.
mj D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Een restaurant wat ik alleen van de buitenkant kende. Met de AH actie nu eens binnen geweest. Het was een lekker 4-gangen menu. Ga zeker nog een keer terugkomen
alkmaar2016ronald .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hele mooie, lekkere en verzorgde gerechten. Smaakvol opgediend met keurige bediening en veel liefde voor het vak. Vervelend zijn al die thuisbezorgscooters die regelmatig bij de bovenwoningen komen en de koplappen op je richten. Ook voor ons is deze plek voor een uitstekend restaurant heel jammer.
Annette G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer goed, in alle opzichten. Heerlijke avond!
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De ontvangst was beleefd en we voelden ons direct op ons gemak. Het eten was als vanouds lekker en wij zullen zeker terugkomen bij JIA!
RenskeR88 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Vriendelijk personeel, lekker eten en goede porties. Het was jammer dat het zo rustig was, waardoor het niet zo gezellig overkwam. Kan het restaurant niets aan doen! Ook gunstig gelegen als je met het OV komt. Zeker voor herhaling vatbaar.
frank1704 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk AH restaurantactie menu!
Goede service, enig minpuntje als dat zo al genoemd mag worden is de inrichting. Vind ik niet als een echt restaurant overkomen maar meer als een soort lunchroom. Doet verder niks af aan het lekkere eten. Wij gaan er iig vaker komen!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zittingen van stoelen en banken kunnen transpiratie veroorzaken, zeker bij wat langer verblijf.
Judy B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Er wordt een uitgebreid, royaal menu aangeboden. Met erg lekkere en afwisselende gerechten. Vriendelijke en adequate bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.