Asian Fusion Restaurant JIA

Piet Mondriaanplein 189-193 3812 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Het Oosterse hart van Amersfoort

Ben jij een liefhebber van de Aziatische keuken? Dan ben je hier aan het juiste adres. Bij JIA worden je smaakpapillen automatisch op scherp gezet en kun je de hele avond genieten van specialiteiten uit de Oosterse keuken. Maak kennis met de indringende Aziatische cultuur, charmante wijnen, verfijnde smaken en een grenzeloze gastvrijheid. Kortom, maak kennis met JIA!

Meer informatie over restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

Gelegen aan de achterzijde van Amersfoort centraal station

Zondag en Maandag: 16:00 - 22:00
Dinsdag* t/m Zaterdag: 12:00 - 22:00

*Elke 4e dinsdag van de maand gesloten

Jouw recensie over het restaurant Asian Fusion Restaurant JIA

irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gegeten met AH-actie. Ontvangst prima. Het restaurant is op een tafeltje na helemaal leeg. Ziet er een beetje kil uit.
Eten is heerlijk, tempo is op ons eigen verzoek redelijk snel . We mogen de thee van het nagerecht in ruilen voor koffie. Prima geregeld. Weekend prijs is fors opzichte van het gebodene. We zijn met ieders (2pers.) 2 drankjes aardig wat geld kwijt. Erg jammer. In dat opzicht geen aanrader.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten was wel wat aam de prijzige kant maar de veel mee omdat we de via de ah restaurant actie hadden gegeten dus het veel dan toch wel mee
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gegeten op een rustige zondagavond. Heerlijke aziatische gerechten met veel smaak opgemaakt en goed van kwaliteit. Het hele menu was voor ons teveel, dus ipv nagerechten hebben we koffie genomen. Dit restaurant is een aanrader. Achter station Amersfoort, dus altijd makkelijk te bereiken. Voor herhaling vatbaar.
Christine B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten, echt een aanrader! Heerlijke sushi, en ook nog een heerlijk hoofdgerecht. Een gastvrije plek met aardige mensen.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
prima restaurant, goede ligging, vriendelijke en goede bediening, onder het genot van heerlijk eten een leuk gesprek kunnen voeren zonder rumoer. Prijs is goed en de moeite waard om nog eens heerlijk met de familie te gaan eten.
mj D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Een restaurant wat ik alleen van de buitenkant kende. Met de AH actie nu eens binnen geweest. Het was een lekker 4-gangen menu. Ga zeker nog een keer terugkomen
alkmaar2016ronald .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hele mooie, lekkere en verzorgde gerechten. Smaakvol opgediend met keurige bediening en veel liefde voor het vak. Vervelend zijn al die thuisbezorgscooters die regelmatig bij de bovenwoningen komen en de koplappen op je richten. Ook voor ons is deze plek voor een uitstekend restaurant heel jammer.
Annette G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer goed, in alle opzichten. Heerlijke avond!
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De ontvangst was beleefd en we voelden ons direct op ons gemak. Het eten was als vanouds lekker en wij zullen zeker terugkomen bij JIA!
RenskeR88 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Vriendelijk personeel, lekker eten en goede porties. Het was jammer dat het zo rustig was, waardoor het niet zo gezellig overkwam. Kan het restaurant niets aan doen! Ook gunstig gelegen als je met het OV komt. Zeker voor herhaling vatbaar.
frank1704 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk AH restaurantactie menu!
Goede service, enig minpuntje als dat zo al genoemd mag worden is de inrichting. Vind ik niet als een echt restaurant overkomen maar meer als een soort lunchroom. Doet verder niks af aan het lekkere eten. Wij gaan er iig vaker komen!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zittingen van stoelen en banken kunnen transpiratie veroorzaken, zeker bij wat langer verblijf.
Judy B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Er wordt een uitgebreid, royaal menu aangeboden. Met erg lekkere en afwisselende gerechten. Vriendelijke en adequate bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk en rijkelijk gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel.
We hebben het AH menu gekregen. Heel divers en kon worden aangepast als je ergens niet van houdt. Zeker de moeite waard!
Georg S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De lokatie is makkelijk, je kunt goed parkeren maar moet el betalen om er te staan. De mensen zijn heel vriendelijk en de restaurant zelf ziet er leuk uit.
Bettina H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De locatie is helaas niet gunstig. Het ligt achter het CS station van Amersfoort. Als niet in een te druk en vol restaurant wilt zitten, kun je hier goed wezen. De bediening is vriendelijk. Het nieuwe personeel zou wellicht iets beter begeleid kunnen worden. Het eten is smaakvol en gevarieerd.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, met AH bon. Sfeer en bediening prima! Voor herhaling vatbaar, ook zonder AH bon. We komen zeker terug.
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Hier mijn verjaardag met een heerlijk etentje gevierd. Lekker eten, fijne bediening. Het IENS gerecht/menu is ruim en gevarieerd. Twee voorgerechten en dessert bepaald door JIA met veel gevarieerdheid en hoofdmenu mag je zelf kiezen uit aantal. Voldoende keuze en kwaliteit meer dan prima. Zeker weer voor herhaling vatbaar!
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker vers bereid eten, leuk geserveerd, speciale heerlijke Alb. Heijn kaart. Hier is niet op beknibbeld! De gewone menukaart zag er ook heel aantrekkelijk uit. Een aanrader!
Gretha M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017