Asian Flavours

Stadionweg 245 1076 NX Amsterdam Nederland Kaart
31-206764188

Over het restaurant Asian Flavours

Culinaire rondreis door Azië

Aziatisch pareltje vlakbij het Olympisch Stadion. Hun specialiteit? Je overladen met kleine hapjes tot het duizelt van alle wervelende smaken uit verschillende keukens. Van China naar Japan en van Thailand naar Mongolië, een heerlijke reis!

Meer informatie over restaurant Asian Flavours

dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

M. B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Net als vorige keer,wederom een succes.Excellente sushi als voorgerecht,hoofdgerecht (zalm) ook erg goed en lekkere toetjes.Klein minpuntje is de ventilatie. Thuis ruiken de kleertjes nog steeds naar de grill. Jassen werden gelukkig achter een gordijn geparkeerd.Erg vriendelijke ontvangst/afscheid,
Jos En Ger S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Redelijke doorsnee chinees , omgetoverd tot Aziatisch restaurant .
Aardige hapjes .
Geen hoogstandjes .
Minpuntje: eigenaresse ging in discussie met de ober over de rekening waar ik bijstond . Heel erg gênant .
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Weer heerlijk gedineerd en dit keer met de naaste familie die ook allen lekker en goed hebben gegeten! Ik was zeer verrast door de zalm die geen moot was maar mooie stukjes die voortreffelijk smaakten. Ik mag geen taugé en champignons en heb dat doorgegeven aan de bediening en ik kreeg netjes broccoli, wortels, komkommeren bamboescheuten. De koffie was wel sterk dus om extra melk en suiker gevraagd en dat werd direct gebracht. Leuke bediening en netjes behandeld!
o B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gegeten met de AH restaurant actie. Was een aangename ervaring. De sushi was heel vers en goed. Hoofdgerechten waren zeer smakelijk. We komen terug.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben uitstekend gedineerd! Het voorgerecht was ????perfect, het hoofdgerecht was heerlijk ????????(kipreepjes met groenten en rijst) en het dessert was lekkere vanille ijs met room en chocoladesaus????
Karien G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Via AH deal gegeten, sushi voor en hoofdgerecht was lekker! Toetje niet zo bijzonder. Ze hadden het flink druk, met mensen die wachtten op een plekje. Duurde wel een eeuw voordat we de rekening kregen en drankjes moest je ook zelf voor wenken. We roken daarna wel naar de Aziatische keuken, terwijl we ver vd keuken zaten.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was zeer goed! Maar we hebben ontzettend lang moeten wachten op ongeveer elk gerecht. Hier hadden meerdere tafels last van. 1 ober en 1 kok meer en de service was waarschijnlijk een stuk beter geweest. De sfeer in het restaurant is prima. Met meer personeel een uitstekend restaurant.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een gezellig avondje uit met vrienden. Menu van ah restaurant actie. Sushi vooraf, echt zalig. Daarna een vegetarische wokschotel voor twee van ons en de zalm en een heerlijk gekruide en malse babi pangang voor de anderen. En nog het nagerecht. Alles van zeer goede kwaliteit!
Vriendelijke bediening! Goede sfeer.
Een echte aanrader!!
Ardjoen L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was heerlijk. De bediening was goed en zeer oplettend. Deze mensen verdienen het om terug te komen.
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is prima!
borninfotos .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima gegeten met het gezin. Sfeervol restaurantje dat goed vol zat, waarschijnlijk mede dankzij de AH actie. Daardoor lag het bedieningstempo, van het overigens vriendelijke personeel, wat laag.
Voorgerecht sushi. Lekker. Mijn hoofdgerecht was zalm en wat onherkenbaar opgemaakt en leek bijna vleesachtig, toch wel lekker ook. De andere vleesgerechten vielen in de smaak. Nagerecht was wat minder van kwaliteit, aldus mijn kinderen, fruit leek uit blik en chocoladesaus leek uit een zo'n flesje te komen. Ik had een Irish coffee en daar was niets mis mee. In zijn geheel een prima avondje.
Evi W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het restaurant is heel mooi ingericht en aan de sushi mankeerde niets, maar de bediening was vreselijk. Slordige en langzame werknemers. Daarnaast vond ik het hoofdgerecht helemaal niet zo lekker, al kan het schelen dat ik iets koos van de kaart van de AH actie.
Roos A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben met de Albert Heijn actie een heel lekker diner gehad bij Asian Flavours. De bediening was zeer vriendelijk en alles smaakte heel erg goed. Wij komen zeker nog eens terug!
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten. Hadden zelfs een aparte krt opgesteld t b v A H aktie met drie verschillende keuze moge
Ijkheden voor alle drie gerechten
Rivelino R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Leuke inrichting, vriendelijke bediening en mooi aangekleed. Lekker eten en wat ik leuk vond is dat er extra aandacht werd gegeven aan het feit dat mijn vrouw jarig was en zij achteraf een kadootje meekreeg.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed eten prima service er werd zelfs aan de verjaardag van mijn partner gedacht met cadeautje. chapeau voor de serveerster.
Nirela .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gegeten met AH restaurantactie. Eten was smakelijk, kregen een driegangen menu waarbij je de keuze had tussen vis,rundvlees,varkensvlees of kip. Vegetariërs konden het aangeven, er werd dan speciaal iets gemaakt. Vriendelijke ontvangst,prima huiswijn en een hartelijk afscheid met uitnodiging om weer eens langs te komen en van de kaart te eten.
Kelly L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Hier gegeten met de AH restaurantactie. We kwamen 45 minuten te laat maar het restaurant ontving ons vriendelijk. Goede sushi en de sizzling beef was uitmuntend. Zeer vriendelijk personeel, ze deden erg hun best om met onze voedselgevoeligheden rekening te houden. Ze hebben zelfs alle olien vervangen voor ons door olijfolie, inclusief het bakbanaan nagerecht. Daar zijn we erg dankbaar voor. Het restaurant was ook mooi en sfeervol ingericht.

Kortom; heerlijk eten, vriendelijk personeel, sfeervol restaurant; een enorme aanrader!
Tim T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
AH korting menu gehad. Sizzling beef was heerlijk!

Vriendelijke bediening goed sfeer. En keurig aan het eind een drankje van huis aangeboden gekregen.
ceelia .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben verrukkelijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Het was een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het was er gezellig en we hebben erg genoten
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het is een prachtig, gezellige en toch sjieke plek!! Het eten was héérlijk, zelfs de AlbertHeijn-maaltijd deal was echt verukkelijk!! En ook nog eens een ontzettend aardige bediening! Top plek, midden in Amsterdam, gezellig op een hoekje ergens aan de Stadionweg... Top avond gehad!! Bedankt!!