Asian Flavours

Stadionweg 245 1076 NX Amsterdam Nederland Kaart
31-206764188

Over het restaurant Asian Flavours

Culinaire rondreis door Azië

Aziatisch pareltje vlakbij het Olympisch Stadion. Hun specialiteit? Je overladen met kleine hapjes tot het duizelt van alle wervelende smaken uit verschillende keukens. Van China naar Japan en van Thailand naar Mongolië, een heerlijke reis!

Meer informatie over restaurant Asian Flavours

dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Roos A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben met de Albert Heijn actie een heel lekker diner gehad bij Asian Flavours. De bediening was zeer vriendelijk en alles smaakte heel erg goed. Wij komen zeker nog eens terug!
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten. Hadden zelfs een aparte krt opgesteld t b v A H aktie met drie verschillende keuze moge
Ijkheden voor alle drie gerechten
Rivelino R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Leuke inrichting, vriendelijke bediening en mooi aangekleed. Lekker eten en wat ik leuk vond is dat er extra aandacht werd gegeven aan het feit dat mijn vrouw jarig was en zij achteraf een kadootje meekreeg.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed eten prima service er werd zelfs aan de verjaardag van mijn partner gedacht met cadeautje. chapeau voor de serveerster.
Nirela .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gegeten met AH restaurantactie. Eten was smakelijk, kregen een driegangen menu waarbij je de keuze had tussen vis,rundvlees,varkensvlees of kip. Vegetariërs konden het aangeven, er werd dan speciaal iets gemaakt. Vriendelijke ontvangst,prima huiswijn en een hartelijk afscheid met uitnodiging om weer eens langs te komen en van de kaart te eten.
Kelly L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Hier gegeten met de AH restaurantactie. We kwamen 45 minuten te laat maar het restaurant ontving ons vriendelijk. Goede sushi en de sizzling beef was uitmuntend. Zeer vriendelijk personeel, ze deden erg hun best om met onze voedselgevoeligheden rekening te houden. Ze hebben zelfs alle olien vervangen voor ons door olijfolie, inclusief het bakbanaan nagerecht. Daar zijn we erg dankbaar voor. Het restaurant was ook mooi en sfeervol ingericht.

Kortom; heerlijk eten, vriendelijk personeel, sfeervol restaurant; een enorme aanrader!
Tim T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
AH korting menu gehad. Sizzling beef was heerlijk!

Vriendelijke bediening goed sfeer. En keurig aan het eind een drankje van huis aangeboden gekregen.
ceelia .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben verrukkelijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Het was een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het was er gezellig en we hebben erg genoten
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het is een prachtig, gezellige en toch sjieke plek!! Het eten was héérlijk, zelfs de AlbertHeijn-maaltijd deal was echt verukkelijk!! En ook nog eens een ontzettend aardige bediening! Top plek, midden in Amsterdam, gezellig op een hoekje ergens aan de Stadionweg... Top avond gehad!! Bedankt!!
Jacintha N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten!

Er heerst een gezellige, maar rustige sfeer in het restaurant.
De inrichting ziet er ook stijlvol uit van binnen. het personeel is erg vriendelijk.
Het eten heeft ons verrast. erg lekker.

Voor herhaling vatbaar. aanrader!
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De inrichting van de zaak lijkt op een 'gewoon en eenvoudig' Chinees restaurant. De kwaliteit van het eten is echter in een woord fantastisch. Super lekker gegeten. De huiswijn, we hebben een Chardonnay genomen, was ook prima.
j-frikken .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
tomatensoep besteld bestond uit heet water en een paar stukjes tomaat kleur was wit Hoofdgerecht pang-gang was goed echter de nasi werd in een schaaltje geserveerd en was na een kwartier koud nagerecht dam-blanche echter de chocolade was koud i.p.v. warm meno kost 35,00 euro
miko_amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We waren hier terecht gekomen via de AH actie. Het actiemenu bestond uit voorgerechten met een selectie sushi en gefrituurde hapjes. Beide soorten vers bereid en smakelijk. Als hoofdgerecht kozen we voor sizzling beef en zalm in zwartebonensaus. Royaal van portie, zoals je gewend bent in een Aziatisch restaurant, met mals rundvlees en geen overgare zalm. Als dessert een French coffee en een stukje spekkoek, een fijne afsluiting. Of je nu echt veel voordeliger uit was met de AH actie vraag ik me af (het menu kostte €35 pp en je betaalt dan voor 1 persoon en de prijzen op de gewone menukaart lagen niet hoog), maar het eten was prima en de bedienende dames vrolijk en vriendelijk. Ook sympatiek: kinderen die met hun lampion kwamen zingen vanwege Sint Maarten mochten plaatsnemen aan de bar, waar de sushikok een verse komkommersushi maakte voor iedereen. Leuk!
megalimali .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker eten voor een redelijke prijs, maar er heerste chaos in de bediening wat leidde tot een slechte service en lange wachttijd. Restaurant onhandig ingedeeld qua ruimte ook, overzicht raakt erdoor verloren
ineke H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Samen met mijn zoon had ik hier een heerlijke avond. We waren met de ah actie en kende dit restaurant niet. Het was een beetje koud en regenachtig en van buiten vonden we het er niet aantrekkelijk uit zien. Eenmaal binnen werden we aangenaam verrast door de warme gezellige sfeer en de attente en open bediening. We kregen een appart ah menu waar voldoende heerlijke gerechten op stonden. Wij vonden het prima dat er een appart menu was. We vinden het leuk om via de ah actie een nieuw restaurant uit te proberen maar vinden het geen prettig idee dat de restaurant houder er niets aan verdient. We hadden voldoende keus en het was echt heerlijk. Na afloop bood de eigenaresse ons een cappuccino aan en hebben we nog gezellig met haar na gepraat. We hadden kortom een verrassend gezellige avond en omdat mijn zoon in de buurt woont komt hij hier zeker nog een keer terug.
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Donderdagavond heerlijk gegeten met mijn kleinzoon. Een uitgebreide keuze; de gerechten waren erg goed bereid. De bediening was heel attent.
jokie1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor mijn partner en mij is dit restaurant zeer bekend, i.v.m. afhalen van gerechten, welke wij altijd heerlijk vinden. Wij hebben gister gebruik gemaakt van de AH actie, en kregen een A-4tje in plastic, waarop de AH actie, en prijs €35, voor 2 personen, vermeld stond. We konden kiezen uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten, en 3 nagerechten. Er werd rekening gehouden met mijn partner, die allergisch is voor vis, en schelpdieren. De gerechten werden mooi opgediend, en smaakten heerlijk. Het personeel was vriendelijk (ons bekend).
Wij vonden het jammer, dat we niet á la carte konden bestellen. Wij maken in dit restaurant daarom ook géén gebruik meer van de AH actie. Bij vertrek kregen we beide een kortingsbon van € 5, te besteden bij een volgend bezoek.
J.donkers D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
In twee woorden: heerlijk gegeten. Fijne bediening, heerlijk gevarieerde gerechten, goede wijnkeuze. We gaan hier ook na de actie zeker naar terug.
Madzz .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Gereserveerd met de AH restaurantactie
De binnenkomst was hartelijk. Op tafel lag het speciale AH-actie keuzemenu . De hele avond waren wij de enige etende gasten in het restaurant. In de loop van de avond kwamen er enkele afhaal gasten (vaste gasten) die alle aandacht kregen van de 2 aanwezige personeelsleden die uitgebreid een praatje met hen maakten. En vergaten dat ze ook nog zittende gasten hadden. We werden letterlijk aan ons lot overgelaten. Na het 1e drankje moesten we lang wachten tot onze bestelling werd opgenomen en we moesten ook erg lang wachten tot de volgende gang geserveerd werd. De sushi vooraf was erg lekker. Maar beide hoofdgerechten vielen tegen. We kozen voor de
Sizzling Beef Gewokte ossenhaas met groenten in zwarte pepersaus
Zalm met groente in zwartebonen saus
Beiden vielen tegen. De beef was geen wok, maar een stoofpannetje. Het vlees was erg mals, maar de textuur was zo apart. Ik haalde er geen rund uit.
De zalm was zo gedrenkt in zwarte bonensaus, gewoon niet lekker. Plus smaakte het voor mij totaal niet naar zalm. Het smaakte meer naar kibbeling in zwarte bonensaus.
Als dessert kozen we beiden de dame blance. Daar kan niet veel mis mee gaan en die was dan ook lekker. Wat weer heel attent was is dat de staf incl kok aan onze tafel kwamen om een happy birthday voor mijn jarige dochter te zingen. En heel attent kreeg ze een fles wijn mee.
Toen we afrekenden bood de serveerster wel haar excuses aan voor het gebrek aan aandacht. Echter voor ons een ervaring die we geen 2e keer over willen doen. Ik ben voorstander van 2e kansen, maar hier ga ik niet terug, ook niet als actie.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We maakten gebruik van het 3 gangen diner uit de AH actie. Voor het hoofdgerecht en het dessert was er een beperkte keuze uit 3 gerechten. Het voorgerecht bestond uit sushi en of gefrituurde hapjes waaronder een tempura gamba.
Voor het hoofdgerecht kozen 4 voor de ossenhaas in zwarte bonensaus en twee voor de zalm in zwarte bonensaus. De ossenhaas was een teppangerecht met groente en smakelijke. De zalm was goed te doen.
Het desert kozen 3 voor de dame blanche die eenvoudig was met saus en niet echte gesmolten chocolade. De anderen hadden banaan met ijs. De bediening was vriendelijk maar maar niet attent. er werd tussentijds niet afgeruimd met gevolg veel vuile vaat op tafel. T.o.v. ons eerdere bezoek een jaar geleden duidelijk terug gelopen restaurant.