Asian Flavours

Stadionweg 245 1076 NX Amsterdam Nederland Kaart
31-206764188

Over het restaurant Asian Flavours

Culinaire rondreis door Azië

Aziatisch pareltje vlakbij het Olympisch Stadion. Hun specialiteit? Je overladen met kleine hapjes tot het duizelt van alle wervelende smaken uit verschillende keukens. Van China naar Japan en van Thailand naar Mongolië, een heerlijke reis!

Meer informatie over restaurant Asian Flavours

dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke originele gerechten. De sushi is heerlijk! Ze doen erg hun best de gasten in het zonnetje te zetten. Zeker een aanrader.
Ines S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was goed. Niet heel ingewikkeld en simpele gerechten maar de kwaliteit is prima. Buitenterras was klein maar het was niet druk dus plek zat. Binnen een grote ruimte
Bjorn F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hiervoor kende we het restaurant niet, maar bij aankomst waren we blij verrast. Een leuk, niet te groot restaurantje op een erg leuke locatie in Amsterdam gelegen. Ontvangst was hartelijk, en de rest van de bediening ook netjes. Het eten was erg lekker en de porties groot genoeg. Wel moesten we echt zelf om drinken vragen, maar ach. En een tip. Neem je een toetje?.. ga voor het toetje met het chocolade taartje... de beste lavacake ever!!
Joel Ygnasio J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super creatief gedaan met de ossenhaas in de ananas, zeer persoonlijke service van de eigenaar en de oosterse dame. Harstikke spontaan. De serveersters waren ook super amicaal. Voelde me goed ontvangen, lekker gegeten!
Tweemans .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijke oogstrelende en tongstrelende gerechten. Prachtig opgemaakte borden. Vriendelijk personeel.
Heerlijke gamba's gegeten, de ossenhaas mocht er ook wezen. Als voorgerecht hadden we thaise vega salade en en een vlees/visschotel. heerlijk ijs als dessert met chocolade cake/likeur en vers fruit.
We hebben genoten van een goed verzorgde avond.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte korte
M. B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Net als vorige keer,wederom een succes.Excellente sushi als voorgerecht,hoofdgerecht (zalm) ook erg goed en lekkere toetjes.Klein minpuntje is de ventilatie. Thuis ruiken de kleertjes nog steeds naar de grill. Jassen werden gelukkig achter een gordijn geparkeerd.Erg vriendelijke ontvangst/afscheid,
Jos En Ger S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Redelijke doorsnee chinees , omgetoverd tot Aziatisch restaurant .
Aardige hapjes .
Geen hoogstandjes .
Minpuntje: eigenaresse ging in discussie met de ober over de rekening waar ik bijstond . Heel erg gênant .
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Weer heerlijk gedineerd en dit keer met de naaste familie die ook allen lekker en goed hebben gegeten! Ik was zeer verrast door de zalm die geen moot was maar mooie stukjes die voortreffelijk smaakten. Ik mag geen taugé en champignons en heb dat doorgegeven aan de bediening en ik kreeg netjes broccoli, wortels, komkommeren bamboescheuten. De koffie was wel sterk dus om extra melk en suiker gevraagd en dat werd direct gebracht. Leuke bediening en netjes behandeld!
o B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gegeten met de AH restaurant actie. Was een aangename ervaring. De sushi was heel vers en goed. Hoofdgerechten waren zeer smakelijk. We komen terug.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben uitstekend gedineerd! Het voorgerecht was ????perfect, het hoofdgerecht was heerlijk ????????(kipreepjes met groenten en rijst) en het dessert was lekkere vanille ijs met room en chocoladesaus????
Karien G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Via AH deal gegeten, sushi voor en hoofdgerecht was lekker! Toetje niet zo bijzonder. Ze hadden het flink druk, met mensen die wachtten op een plekje. Duurde wel een eeuw voordat we de rekening kregen en drankjes moest je ook zelf voor wenken. We roken daarna wel naar de Aziatische keuken, terwijl we ver vd keuken zaten.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was zeer goed! Maar we hebben ontzettend lang moeten wachten op ongeveer elk gerecht. Hier hadden meerdere tafels last van. 1 ober en 1 kok meer en de service was waarschijnlijk een stuk beter geweest. De sfeer in het restaurant is prima. Met meer personeel een uitstekend restaurant.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een gezellig avondje uit met vrienden. Menu van ah restaurant actie. Sushi vooraf, echt zalig. Daarna een vegetarische wokschotel voor twee van ons en de zalm en een heerlijk gekruide en malse babi pangang voor de anderen. En nog het nagerecht. Alles van zeer goede kwaliteit!
Vriendelijke bediening! Goede sfeer.
Een echte aanrader!!
Ardjoen L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was heerlijk. De bediening was goed en zeer oplettend. Deze mensen verdienen het om terug te komen.
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is prima!
borninfotos .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima gegeten met het gezin. Sfeervol restaurantje dat goed vol zat, waarschijnlijk mede dankzij de AH actie. Daardoor lag het bedieningstempo, van het overigens vriendelijke personeel, wat laag.
Voorgerecht sushi. Lekker. Mijn hoofdgerecht was zalm en wat onherkenbaar opgemaakt en leek bijna vleesachtig, toch wel lekker ook. De andere vleesgerechten vielen in de smaak. Nagerecht was wat minder van kwaliteit, aldus mijn kinderen, fruit leek uit blik en chocoladesaus leek uit een zo'n flesje te komen. Ik had een Irish coffee en daar was niets mis mee. In zijn geheel een prima avondje.
Evi W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het restaurant is heel mooi ingericht en aan de sushi mankeerde niets, maar de bediening was vreselijk. Slordige en langzame werknemers. Daarnaast vond ik het hoofdgerecht helemaal niet zo lekker, al kan het schelen dat ik iets koos van de kaart van de AH actie.
Roos A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben met de Albert Heijn actie een heel lekker diner gehad bij Asian Flavours. De bediening was zeer vriendelijk en alles smaakte heel erg goed. Wij komen zeker nog eens terug!
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten. Hadden zelfs een aparte krt opgesteld t b v A H aktie met drie verschillende keuze moge
Ijkheden voor alle drie gerechten
Rivelino R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Leuke inrichting, vriendelijke bediening en mooi aangekleed. Lekker eten en wat ik leuk vond is dat er extra aandacht werd gegeven aan het feit dat mijn vrouw jarig was en zij achteraf een kadootje meekreeg.