Asian Fantasy

Meer informatie over restaurant Asian Fantasy

Jouw recensie over het restaurant Asian Fantasy

Miquel S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten, is een verborgen eettentje. Gaan er zeker weten vaker naartoe. Een beetje zoeken naar de locatie. Maar zeker de moeite waard!
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een van mijn favoriete restaurants. Eet er minimaal 1 keer per week voor de lunch en soms s 'avonds na het werk. Kom hier al meer dan 15 jaar en de smaak is nog steeds top. Variatie is groot en bijna alles kan aangepast worden als je iets niet lekker vindt. Aardige familie.
Carry V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Als je van de authentieke smaak wilt genieten is Asian Fantasy the place to be. Al 20 jaar ons vaste adres als we Chinees willen eten. De service is uitstekend. Favorieten zijn o.a. foe jong hai. Nergens anders zo lekker en de gevulde aubergine ????.
Sander1103 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Ma po tofu is mijn favo gerecht hier. Lekkere pittige tofu met vlees. Ook de geroosterde kip is heerlijk, de mihoen lekker van smaak. De service is altijd vriendelijk. Het decor ..m daarvoor kom je niet, je komt voor het eten. Een aanrader!
gayathri .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Elke week vrijdag middag eten wij samen met alle collegas op kantoor. echt lekker en vers eten, bij ons kantoor Fantasy Asian is favorite restaurant geworden :)
leny S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Heerlijk gegeten, in de shopperhal, voor een klein prijsje. Bediening uitstekend: toen ik aangaf allergisch te zijn voor vetsin kreeg ik een aantal gerechten genoemd waar het niet in zat. toen we dimsum vóór bestelden de waarschuwing dat er ook en klein beetje vetsin in zat,
echtgenoot had bami speciaal, heerlijk ik omelet garnalen, ook lekker.vóór dus heerlijke dimsum. goede koffie