Asian Fantasy

31-206968242

Meer informatie over restaurant Asian Fantasy

Carry V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Als je van de authentieke smaak wilt genieten is Asian Fantasy the place to be. Al 20 jaar ons vaste adres als we Chinees willen eten. De service is uitstekend. Favorieten zijn o.a. foe jong hai. Nergens anders zo lekker en de gevulde aubergine ????.
Sander1103 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Ma po tofu is mijn favo gerecht hier. Lekkere pittige tofu met vlees. Ook de geroosterde kip is heerlijk, de mihoen lekker van smaak. De service is altijd vriendelijk. Het decor ..m daarvoor kom je niet, je komt voor het eten. Een aanrader!
gayathri .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Elke week vrijdag middag eten wij samen met alle collegas op kantoor. echt lekker en vers eten, bij ons kantoor Fantasy Asian is favorite restaurant geworden :)
leny S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Heerlijk gegeten, in de shopperhal, voor een klein prijsje. Bediening uitstekend: toen ik aangaf allergisch te zijn voor vetsin kreeg ik een aantal gerechten genoemd waar het niet in zat. toen we dimsum vóór bestelden de waarschuwing dat er ook en klein beetje vetsin in zat,
echtgenoot had bami speciaal, heerlijk ik omelet garnalen, ook lekker.vóór dus heerlijke dimsum. goede koffie