Asian Delights

7,2
Voordelig
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Met een Groepon deal hier gegeten. Vooraf kleine hapjes, zoals loempiaatje en pangsit, daarna een soort Chinese rijsttafel met 4 hoofdgerechten. Lekkere witte wijn! Mooie inrichting en goed verzorgd, vriendelijke bediening
R. B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eigenlijk ligt dit Aziatische restaurant in Aerdenhout. Voor ons een eerste kennismaking. Het was goed dat we een tafel hadden gereserveerd, op deze zondagavond waren alle tafels bezet. Ook bij het afhaalgedeelte lange rij met wachtende mensen. Een goed teken!
De ober vertelde dat er soms klachten komen van mensen die het vervelend vinden wat langer op t eten te moeten wachten.
Met een beloning van een werkelijk uitstekende Asian Delight rijsttafel hadden wij er absoluut geen moeite mee. Dit keer niet in allemaal kleine bakjes op tafel, maar op een heel groot bord. Het zag er daardoor al heel kleurrijk uit. De groenten gelukkig nog iets knapperig en al het vlees, zelfs van de babi pangang was erg zacht en mals en alles goed op smaak.
Jammer dat de buitenkant van het restaurant er wat somber en niet zo uitnodigend uitziet. Maar de bediening is prima, het eten heerlijk, je zit aan een royale tafel met echte servetten, dus voor ons voor herhaling vatbaar.
Anneliesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij komen hier al jaren. Een prettig restaurant qua inrichting, buitengewoon vriendelijke bediening en smakelijk eten. Ga voor de Chinese specialiteiten. Wij hadden varkensvlees met groenten en een saus nr 206 (varkensvlees met groenten en zoet-pittige saus) en een tipan gerecht ook met varkensvlees, groenten en sausje. Varkensvlees lekker mals, veel knapperige groenten en lekker sausje. Heerlijke ouderwetse sorbet, prima gegeten voor een schappelijk bedrag.
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Omgeving: terras oogt als niet in gebruik en ziet er ongezellig uit. Interieur en ambiance van het restaurant zijn heel goed. De bediening is vriendelijk maar maakt foutjes. De Asian Delight rijsttafel met babi pangang zag er bij het opdienen verleidelijker uit dan dat hij bij consumptie bleek. Wat eenvoudig van samenstelling en weinig smaakvariatie. Qua hoeveelheid nogal "afgepast". We waren niet ontevreden maar ook niet echt enthousiast. Het afhaalloket had het heel druk.