Asian Delights

Roemer Visscherplein 25 2106 Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Asian Delights

Restaurant Asian Delights geeft een kleurrijke presentatie van de Oosterse keuken.
Mals vlees en knapperige groentes, rijke smaken voor een onvergetelijke maaltijd. In Heemstede weten ze de weg inmiddels wel te vinden voor een gezellig avondje uit of een heerlijke afhaalmaaltijd. Dus als je eens in de buurt bent en je maag begint te rammelen, stap dan gerust binnen bij Asian Delights.

*Tafelreserveringen uitsluitend voor à la carte, niet in combinatie met Groupon of Social Deal acties*

Meer informatie over restaurant Asian Delights

• Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding
jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
goede kwaliteit voor een redelijke prijs.
we komen zeker terug.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Binnengevallen last minute bij Asian Delights na een middagje in Haarlem. 2 perfecte Tipan schotels met ossenhaas (zwarte bonen/zwarte peper) en een klassieke Foe Yon Hai met bief. Paar Tsingtsao biertjes erbij en goede (!) koffie na. Het personeel was zeer vriendelijk, niets op aan te merken, hier kom ik zeker nog eens terug!
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Uitstekend gegeten na bij toeval via de Iens app hier terecht te zijn gekomen. 1 x Tipan Ossenhaas met zwarte bonen, 1 x Tipan Ossenhaas met zwarte pepersaus en een klassieke Foe Yon Hai met biefstuk, 2 x nasi en 1 x bami. Paar Tsingtsao biertjes erbij en voortreffelijk! Prettig en attent personeel. Ondanks de vakantieperiode rond 18:30 redelijk gevuld, hetgeen een goed teken is. Hier kom ik zeker nog eens terug!
P.M. P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Ik was met een vriendin in restaurant Asian Delights voor de eerste keer met een kortingsbon van Social Deal. We werden vriendelijk ontvangen, het eten was erg lekker, het werd mooi geserveerd. We komen zeker nog eens terug1
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Met een Groepon deal hier gegeten. Vooraf kleine hapjes, zoals loempiaatje en pangsit, daarna een soort Chinese rijsttafel met 4 hoofdgerechten. Lekkere witte wijn! Mooie inrichting en goed verzorgd, vriendelijke bediening
R. B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eigenlijk ligt dit Aziatische restaurant in Aerdenhout. Voor ons een eerste kennismaking. Het was goed dat we een tafel hadden gereserveerd, op deze zondagavond waren alle tafels bezet. Ook bij het afhaalgedeelte lange rij met wachtende mensen. Een goed teken!
De ober vertelde dat er soms klachten komen van mensen die het vervelend vinden wat langer op t eten te moeten wachten.
Met een beloning van een werkelijk uitstekende Asian Delight rijsttafel hadden wij er absoluut geen moeite mee. Dit keer niet in allemaal kleine bakjes op tafel, maar op een heel groot bord. Het zag er daardoor al heel kleurrijk uit. De groenten gelukkig nog iets knapperig en al het vlees, zelfs van de babi pangang was erg zacht en mals en alles goed op smaak.
Jammer dat de buitenkant van het restaurant er wat somber en niet zo uitnodigend uitziet. Maar de bediening is prima, het eten heerlijk, je zit aan een royale tafel met echte servetten, dus voor ons voor herhaling vatbaar.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij komen hier al jaren. Een prettig restaurant qua inrichting, buitengewoon vriendelijke bediening en smakelijk eten. Ga voor de Chinese specialiteiten. Wij hadden varkensvlees met groenten en een saus nr 206 (varkensvlees met groenten en zoet-pittige saus) en een tipan gerecht ook met varkensvlees, groenten en sausje. Varkensvlees lekker mals, veel knapperige groenten en lekker sausje. Heerlijke ouderwetse sorbet, prima gegeten voor een schappelijk bedrag.
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Omgeving: terras oogt als niet in gebruik en ziet er ongezellig uit. Interieur en ambiance van het restaurant zijn heel goed. De bediening is vriendelijk maar maakt foutjes. De Asian Delight rijsttafel met babi pangang zag er bij het opdienen verleidelijker uit dan dat hij bij consumptie bleek. Wat eenvoudig van samenstelling en weinig smaakvariatie. Qua hoeveelheid nogal "afgepast". We waren niet ontevreden maar ook niet echt enthousiast. Het afhaalloket had het heel druk.