Asian Delight

Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag Gesloten
Daisy C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij halen regelmatig (niet super vaak) een bakje nasi rames of een lekker broodje bij Asian Delight en het stelt nooit teleur. Er valt eigenlijk weinig toe te voegen of op te merken. Service is inderdaad snel en ook al staat er een lange rij, je wordt snel geholpen.
Sinds kort ook een paar keer gebruik gemaakt van hun catering en ook dat was top. Onze gasten waren ook erg tevreden over het eten en de service die zij bieden is gewoon goed.
Dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat we gebruik zullen maken van hun catering.
Zoals ook al eerder vermeld door anderen is het inderdaad gewoon een toko'tje, dus niet per se een speciaal decor.
Kok C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ik ben zelf van Aziatische afkomst en ben dus wel wat gewend. Het eten bij Asian Delight is gewoon lekker en wordt klaargemaakt zoals dat hoort! Vriendelijk personeel en de prijzen zijn goed. Wij halen nu een paar keer per maand en het is tot nu toe gewoon heerlijk. Alleen gezellig en romantisch eten in de winkel is het niet, maar wel handig voor de snelle snack in de pauze. Hoeft ook niet gezellig, het is tenslotte meer een winkel dan een eethuisje. Decor past dus helemaal wat je kan verwachten van een toko

Bedankt mensen van Asian Delight. Ik heb van het eten en van jullie genoten!
Liefst willen wij elke dag bij jullie eten.

Edith P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Acht maanden geleden schreef ik een enthousiaste recensie over Asian Delight. Ik ben en blijf een trouwe klant.. helaas, vandaag viel het niet mee. Ik nam nassi maar de rijst was niet gaar en het vlees was veel te droog. Jammer, een breuk met de traditie.
Priscilla S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Altijd wanneer ik in Osdorp ben neem ik een bak mee om thuis te eten een een heerlijke loempia als tussendoortje. Het eten is daar altijd verukkelijk. Het personeel is heel erg vlot en erg vriendelijk. Ik raad het iedereen aan.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2013
Bijna iedere maandag haal ik een lekkere bak eten bij Asian Delight. Gedurende 24 uur snoep ik dan van het heerlijke lamsvlees en de andere gerechtjes. Ik ga zelfs 's nachts stiekum naar de keuken om de laaste restjes op te eten. Je kunt erover twisten of het Indonesisch is of niet, het eten is hoe dan ook heerlijk en dankzij de snelle omzet smaakt alles supervers. Er staat een hele ploeg mensen te bedienen en het gaat altijd vlot. Ik kom er ook wel eens voor een maïskoek tussen de middag. Als je zo vaak komt gaan de mensen je kennen en dat voelt wel prettig.
Het is eigenlijk niet eerlijk om een cijfer te geven voor het decor. Asian Delight is duidelijk een Toko. Er staan gewoon een paar stoelen voor mensen die het eten ter plekke op willen eten.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Al zeer vaak in deze toko eten gehaald. Kwaliteit altijd enorm goed. Omloopsnelheid hoog. Ook zeer aardige familie die altijd snel en attent helpt. Hoogtepunt is altijd de lamssate! De saus die daarbij zit is echt geweldig goed. Maar de pittige garnalen zijn ook zeer goed.
Sauerkraut .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Wat opvalt bij deze toko is de snelle bediening, mede door voldoende personeel achter de counter, en het tijdig bijvullen van de afhaalgerechten. De smaak en kwaliteit wil nog wel eens verschillen per keer maar het is altijd op goed niveau. Ik vind alleen dat het niet uitnodigt om daar gezellig te gaan zitten. Je zit namelijk te dicht naast de open doorloop van het winkelend publiek.
Lekkalekka .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Al jaren lang kom ik bij deze toko. Altijd lekker eten met een goeie prijs/kwaliteit verhouding. De Rames Speciaal is heerlijk ! Je kan eindeloze combinaties maken voor een klein hapje of voor grote porties. In Amsterdam en omstreken behoort deze kleine toko zeker tot de beste !