Asian Delight

Meer informatie over restaurant Asian Delight

Jouw recensie over het restaurant Asian Delight

Confuscius .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gisteravond wezen eten in het kader van de Social Deal actie. Had wat bedenkingen bij het zien van het uiterlijk via streetview, maar dit verdween direct bij het binnenkomen: een mooi en verrassend groot, authentiek, Chinees restaurant. De aardige jongedame wijst ons eerst een plaats aan pal naast een andere tafel dus vragen wij of een andere tafel ook kan en dat is geen enkel probleem. Drankjes worden opgenomen, een schaaltje kroepoek neergezet en het menu uitgelegd, maar we hadden online al een keuze gemaakt. Het is even wachten, maar dan verschijnt het voorgerecht, enkele krokant gebakken hapjes. Dan is het weer even wachten, maar het duurt nét niet te lang. Wat verschijnt is een keur aan heerlijkheden in een hoeveelheid die voor ons meer dan genoeg is. De vriendelijke, ietwat verlegen, dame vraagt halverwege of alles naar wens is en zet dan ook nog een extra schaaltje nasi bij. Ijs of koffie na. Kortom, we hebben voor weinig geld uitstekend gegeten!
maghetietsjemeerzijn .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Onverwacht lekker gegeten met een coupon van Social Deal. We kozen het 3 gangen Chinese menu met tegen geringe meerprijs Chinese bami. Vooral die was erg lekker. Ruime portie, goed en vers. Een beter dan gemiddelde Chinees.
Francien B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Het is een beetje de chinees zoals vroeger. Niet hip, maar gewoon lekker eten en een behoorlijke hoeveelheid voor het geld. Ik heb er prima gegeten: de tafel stond vol met allemaal heerlijke gerechten. De bediening kan beter, daarom een zesje. Ze doet haar best, maar Nederlands verstaan blijft lastig. Het is haar vergeven, want we hebben lekker gegeten.
Marcie32 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Mijn partner en ik hebben ons oog laten vallen op op dit restaurant! Vriendelijk ontvangst en een prima, netjes en verzorgd interieur. De gerechten die we gekozen hebben is Tjap Tjoy Garnalen en het combinatiegerecht Babi Pangang, Koe Loe Yuk. Beide gerechten prima van smaak, meestal is de Koe Loe Yuk te slap en niet krokant. Maar hier was dit niet het geval, heerlijk krokant en super qua smaak. De Tjap Tjoy is meestal wat de groente betreft te gaar, zacht. Maar ook hier was dit niet het geval, prima van smaak en lekker vers! De bediening was goed, voldoende aandacht, vriendelijk maar niet opdringerig. De sfeer in het restaurant is prima, geen aquarium, aankleding niet overdreven. Een heerlijke maaltijd in een prima restaurant!