Asian Delight

Meer informatie over restaurant Asian Delight

6,9
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk eten! Naar mijn mening zeker een van de betere Chinese restaurants. Zeker de beste in de buurt. Je kan hier ook heerlijk zelf bereide sushi bestellen en eten afhalen. Omdat wij het restaurant niet erg leuk vinden halen wij regelmatig af. prima prijs kwaliteit verhouding. Chinese bami met Sichaun Kip is een aanrader.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Kies onbeperkt tapas eten voor EUR25 als je hier gaat eten. Beslist geen vreetschuur. Grote variëteit aan hapjes. Vooral die van de teppanyaki vonden we heerlijk. Letterlijk en figuurlijk nummer 1 de Jacobsschelpen. Het decor is regulier. Afzuiger keuken kan beter. Als je van gezelligheid houdt, reserveer dan een ronde tafel. Wat een oprecht vriendelijke bediening!! Ondanks een geheel volle tent. Voor een klein budget een heerlijk avondje genieten!
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Asian Delight een Chinees zo als zo velen. Veel rood en wit tafellinnen met mooi gevouwen servetten. Een chappas concept van kleine Chinese gerechtjes die onbeperkt besteld kunnen worden. Heel bijzonder zijn deze niet . Inderdaad smaakt veel hetzelfde. Met een uitschieter van de lamsrack die zijn heel smakelijk. Ook de sushi wordt vers gemaakt en is zeker prima. Het personeel is ontzettend leuk zeker de dames. Blijven altijd vriendelijk wat er ook gebeurd. Met het dessert in het concept is de prijs aantrekkelijk. Toch heb ik iedere keer na het eten van tapas een soort gevoel van wat heb ik nou toch eigenlijk gegeten. Ik houd er gewoon niet zo heel van.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We hebben al meerdere keren tapas gegeten bij Asian Delight. En eigenlijk is het eten altijd goed. Je merkt wel, naar mate je het vaker gegeten hebt, dat de meeste gerechten meer van hetzelfde zijn. Vaak dezelfde kruising/dressing bij verschillende soorten vlees. Dat merk je niet een eerste keer, maar naar mate je meer van de kaart eet, valt dat op. De kok wokt en grilt in de zaak. En hoewel er een grote afzuigkap boven hangt, ruikt je kleding enorm naar vet als je weggaat. Dat vind ik wat minder. Kinderen eten voor een speciaal tarief. En al met al kun je er prima eten, voor een prima prijs.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij waren redelijk laat en er was gelukkig een tafel vrijgekomen. Het restaurant zat volledig vol!
Wij hebben gekozen voor Choicefully@Table waarbij je onbeperkt en zonder tijdslimiet kunt genieten van "kleine" gerechten die door het personeel aan tafel worden geserveerd. De keuze is ZEER ruim en soep en sushi maken onderdeel uit van de keuzekaart! Het eten was heerlijk bereid, de service van het vriendelijke personeel was perfect en als je dan weet dat de kosten € 25,= per persoon zijn kun je je voorstellen dat wij genoten hebben!

Wij komen zeker snel weer terug voor deze aantrekkelijke formule waarbij je nu eens NIET op je horloge hoeft te kijken! We zullen dan zeker even reserveren want de 'Choicefully@Table' is mateloos populair! Complimenten!!
Aal .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Prettig Chinees restaurant waar wij meermaals hebben gegeten. De gerechten zijn van een constante, goede kwaliteit. Het concept om steeds 2 gerechtjes te kiezen is leuk. Het restaurant is redelijk kleinschalig (gelukkig hier geen massaal gedoe, met lijstjes invullen, maar attente en persoonlijke bediening/advies). Het is een gezellig restaurant, altijd druk bezet, met vriendelijke bediening. Gewoon leuk!
Mulan .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Als je binnenkomt krijg je al een benauwd gevoel. De tafels staan zo dicht op elkaar. Erg sfeerloos, niets bijzonders. Het concept is leuk bedacht, maar zeer onlogisch doordat er geen invullijstje is en je alle nummers apart moet gaan opzeggen en onthouden. De gerechten worden pas geserveerd als bijna alles klaar is, waardoor het veelal lauw geserveerd wordt. Er is weinig ruimte op de tafels om alle gerechten neer te zetten (we waren met 9 mensen). Veel te sauzerig, smaakloos en vettig. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Afgelopen woensdag opnieuw bij Asian delight geweest. Dit was inmiddels ook de 5de keer. De optie die dit restaurant biedt onbeperkt tapas is een fantastisch concept. Het nadeel bij veel chineze restaurants is dat je buffet hebt en zelf met je bordje langs moet lopen. Hier word alles aan je tafel gebracht. Het eten is heerlijk. In het weekend zit het wel vaak helemaal vol en is de wachttijd wat langer. Goeie prijs / kwaliteit verhouding. Met meerdere mensen hier al wezen eten en tot nu toe is iedereen razend enthousiast.
Rene_58 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Afgelopen vrijdag samen met mijn vrouw de Chineese tapas geprobeerd bij Asian Delight. We hadden een tafel voor 2 personen gereserveerd. Dat bleek achteraf overigens geen overbodige luxe te zijn.
Bij binnenkomst werden aan de tafeltje bij het raam geplaatst. Omdat het koud was buiten en de verwarming bij het raam niet aanstond, hebben wij een andere tafel gevraagd. Dat was geen probleem. So far so good.
Het werd drukker en drukker binnen. Ik geloof zelfs dat op een gegeven moment geen enkele tafel meer vrij was! De tussenpozen waarmee de bediening bij ons de bestelling kwam opnemen werden ook steeds ruimer. Al met al hebben we ruim drie uur zitten te tafelen.
Omdat het erg druk was viel het voor het bedienend personeel (twee vrouwen en een man) niet mee om iedereen op zijn/haar wenken te bedienen. De enige kok die de gerechten op de bakplaat bereidde kon het ook nauwelijks bijbenen. Resultaat was dat alle geserveerde gerechten lauw tot koud waren. Met uitzondering dan van de mini-loempias die uit de frituur kwamen. Dat is jammer want de gerechten waren wel goed van smaak maar alles was veel te lauw. De mihoen was zelfs koud!
Al met al een teleurstellende ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Na een lange tijd weer eens naar Asian Delight geweest. Het was rustig maar dat is niet verbazend op een regenachtige maandagavond. Ontvangst was hartelijk en gastvrij. Kwaliteit van het eten is prima en smaken divers en pittig waar nodig. Gezellige Chinese inrichting. Aan de overkant van het restaurant is voldoende parkeergelegenheid. Prima Chinees tegen een prima prijsstelling.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Beetje weinig diversiteit in de gerechten bij de all you can eat tapas omdat alles voornamelijk de smaak heeft van de sausjes (knoflook, zoet, zoetzuur). Mijn indruk is dat er nogal veel smaakversterkers worden gebruikt wat de echte smaak van het gerecht teniet doet. Verder wel heel prima te eten voor een keer al zal ik niet heel snel teruggaan.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Wij hadden telefonisch een rijsttafel voor 2 personen besteld om mee naar huis te nemen. Mijn man kwam met 4,5 kilo eten thuis! Wij hadden hier echt gemakkelijk met 4 mensen van kunnen eten. Het eten is oké, niet uitmuntend maar zeker niet slecht. Niet heel erg origineel maar prima klaar gemaakt.Voor als je geen zin te koken hebt en niet al te hoge eisen stelt is dit een prima plek om Chinees te halen.
Roland83 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Ik was verrast door het bord "onbeperkt Chinese tapas" buiten, dus ik gaf dit restaurant een kans. Chinees eten ken ik goed, maar Chinese tapas heb ik nog niet gehad.

De sfeer is zoals je dat van een Chinees restaurant verwacht, prima dus. Ze hebben er duidelijk werk van gemaakt om het restaurant leuk aan te kleden.

Eenmaal gekozen voor de tapas, bleek dat de tapas zelf behoorlijk verschillen in formaat. Mijn vriendin had coquilles (2 stuks), terwijl mijn tilapiafilet bijna een *hele* tilapia was. Het is niet voor niets dat je maximaal 2 gerechten per ronde bestelt. De keuze is behoorlijk uitgebreid, je kunt kiezen tussen bakplaatgerechten, frituur en gestoomde gerechten. Het begon met een wan tan soep. Eigenlijk was het warm water met sla, een beetje olie en wantans. Heel eenvoudig, maar niet minder lekker. Een goed begin. De genoemde tilapia was goed gebakken en het was in een mildzoete saus gemarineerd. De gestoomde "vleesballetjes" waren een aangename verrassing: het lijkt op een mini-bapaobroodje en heeft een goede smaak. De garnalencocktail viel een beetje tegen, de saus overheerste teveel. En ten slotte kon je kiezen uit een ruim assortiment toetjes of koffie.

Het menu kost 23 euro, uiteindelijk krijg je daar een prima maaltijd voor. De prijs/kwaliteitverhouding is prima; niet te duur maar ook niet spotgoedkoop.

De bediening niet vergeten: die is uitstekend. De serveersters nemen alle tijd voor je, en zijn erg vriendelijk en beleefd. Alles kan, lijkt wel. Af en toe duurde het een beetje lang voor er iemand langskwam voor een volgende ronde, maar dat was zeker niet te lang.

Ik bestelde uiteindelijk een toetje *en* koffie (het was officieel een keuze), maar heb de koffie niet hoeven betalen.

Samengevat: je kunt zeker een avond goed eten hier. Je kunt moeilijk met honger naar huis gaan (het is onbeperkt tapas eten), en de smaken zijn prima. Niet uitgesproken verfijnd misschien, maar dat hoeft niet altijd.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Met 4 personen heerlijk gegeten. Vlotte bediening en echt heerlijke gerechten. Voor de liefhebber van zowel wok en/of bakplaat een aanrader.
We komen hier zeker snel terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Vorige week hier gegeten en gekozen van de tapas kaart. Veel keuze, veel varieteit. De bediening was erg goed, snel en vriendelijk. Het decor is wat je kan verwachten van een chinees restaurant.
Het eten zelf was zeker lekker, maar ik vond het niet super. Ik heb verschillende vis en vlees gerechten gegeten, maar was nergens echt verrast over de smaken. Ik was ook nergens echt heel enthousiast over. Het is zeker voldoende (je kan feitelijk zoveel bestellen als je maar wil voor 21 euro) en ik denk wat dat betreft dat de prijs kwaliteit verhouding dan ook prima is. Ik zou hier echter niet snel nog een keer heen gaan om "van de kaart" te eten, daar nodigde het niet voor uit en dan zijn er betere alternatieven in Maarssen denk ik.

Resumerend:
bediening top,
eten redelijk,
prijs kwaliteit verhouding goed.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Zéér goed kwaliteits restaurant , vriendelijke bediening en heerlijke tapas ( grote porties) ook afhalen of thuisbezorgen is hier prima geregeld! Hier gaan eten is elke keer een feestje!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Vorige week hier voor het eerst geweest. Snelle en vriendelijke bediening en ruime keuze. De prijs/kwaliteit verhouding lijkt mij in orde. De 'tapas'-opzet spreekt ons aan omdat je , in tegenstelling tot de standaard wokrestaurants, gewoon aan je eigen tafel kan blijven zitten en kan bestellen. Toch een stuk prettiger en rustiger. Ik kom hier zeker nog wel een keer terug.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
In 1 woord perfect. Voor weinig geld uitgebreid en zoveel je wilt bestellen. Ook meerdere gerechten tegelijk. Wij hebben er met 12 personen op onze huwelijksdag gegeten. We dachten redelijk snel weer buiten te staan, maar we kwamen om 18:15 binnen en vertrokken pas bijna 4 uur later. De ruimte was speciaal voor ons in Chinese stijl versiert en we kregen nog een kadootje mee. Zeker voor herhaling geschikt.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Het is al vaker genoemd en dat is natuurlijk niet vreemd als je weet dat dit Chinese restaurant een apart open keukengedeelte heeft waar de tapas worden gemaakt. Erg leuk en gezellig. De tapas van zowel vlees als vis kunnen per portie besteld worden en zijn prima van smaak. De "normale" a la carte gerechten zijn goed verzorgd en smaakvol. Inrichting is bordeaux rood wat voor ons een aparte gezellige sfeer met zich meebrengt maar je moet er wel van houden want het is nogal dominante en druk. Bediening is zoals bij veel Aziatische restaurants behulpzaam en vriendelijk.
Prima restaurant! maar in het weekend is reserveren geen overbodige luxe.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Deze beoordeling is met nadruk gebaseerd op de 'Chinese Tapas'. De andere gerechten zijn voor een groot deel behoorlijk traditioneel. Als afhaalchinees is deze chinees niet beter of slechter dan de meeste anderen. De kleine hapjes, die voor een vast bedrag onbeperkt kunnen worden bijbesteld, zijn echter van een behoorlijk goed niveau: heerlijke coquilles en veel andere vers bereidde wok, bak en stoomgerechtjes.
De bediening is - typisch Chinees - vriendelijk, soms bijna onderdanig, maar geeft je het gevoel dat je gewoon kunt blijven bijbestellen. De locatie is wat minder (aan een drukke weg) en de inrichting is typisch Chinees, maar wel redelijk onderhouden.