Asian Buffet Restaurant New Flower City

Schoolstraat 160 6581 BG Malden Nederland Kaart

Over restaurant Asian Buffet Restaurant New Flower City

De hele oosterse keuken op je bord

Begin jij te watertanden bij de gedachte aan een authentiek Aziatisch buffet? Tja, wie niet. Voor de mensen die niet kunnen kiezen tussen een avondje Chinees, Japans, Thais of Indisch is dit de ideale oplossing. Hier kan het namelijk allemaal! Door de vaardigheden van de chef word jij meegenomen op een culinaire reis door Azië en maak je kennis met de intense smaken van de oosterse keuken. Waar wacht je nog op?

Meer informatie over restaurant Asian Buffet Restaurant New Flower City

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het was lekker voor een keer.
biefstuk met champignons van de plaat smaakte goed.
De Sushi vond ik niet zo lekker en ze hadden ook geen zalm sashimi.
Het was naar mijn mening niet super vers.
Het woord zegt het al Asian dus daar moet je van houden
Voldoende en gezellig met mijn zus gegeten dus goed voor een keer.
Lissaa .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het eten is erg lekker en inderdaad authentiek. Heel anders dan je gewend bent, wat positief is. Het word opgediend in kleine schalen waardoor het allemaal ook vers blijft. En dat proef je ook! Daarnaast heb je ook veel keus bij het buffet en de bakplaat. Het is een gezellig restaurant met een leuke moderne inrichting. Personeel en de bazin zijn erg vriendelijk. Goede service. We hebben een leuke avond gehad en komen hier zieker terug.
Benjunier .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016

Het eten was heerlijk en er was volop keuze. Er was van alles ruim voldoende.
We hebben niet alles kunnen proeven.
Op de bediening was niets aan te merken.
Heerlijk gegeten en we gaan beslist nog een keer terug
Kevin P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Lekker gegeten. Variatie van het buffet was precies goed. Niet te veel, zodat je alles wel kon proberen. Ook de grill heeft variatie met gerechten en sauzen. Smaken waren prima. Qua service richt ik mij op het zeer vriendelijke Aziatische meisje die bij vertrek netjes meeliep naar de uitgang. Top! Verbeterpunt: gericht op hoogstwaarschijnlijk de bazin. Spreek je personeel ergens aan waar de gasten niet alles mee kunnen luisteren. Op een gegeven moment kreeg ik plaatsvervangende schaamte. Verder echt een prima avond.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij zijn nu 3x wezen eten. Elke keer weer jammer dat de eigenaresse zo lelijk doet tegen haar personeel. Het eten is verder goed. De bediening ook.
J-I-P .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Vriendelijke service, drankjes en verzoekjes werden snel afgehandeld. Er is genoeg keuze en het zag allemaal erg smakelijk uit. Het enige nadeel was dat het eten erg zoutig was, dat proef je niet gelijk maar na het diner hadden we erg veel dorst. Ik werd zelfs midden in de nacht wakker met een dorstig gevoel en dat overkomt me anders nooit.
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Gisteravond ben ik samen met mijn partner bij Asian Flower gaan eten; een risico want ik ben zelf Aziatisch, fervent koker en reiziger (net terug van maanden Thailand)..... maar al met al moet ik zeggen dat het eten hier inderdaad behoorlijk authentiek is en zeer smakelijk! Ik vond de producten vers en goed van kwaliteit, maar sterker; de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend in orde, vandaar mijn hoge waardering. De bediening verliep gesmeerd en vond ik professioneel. Het viel me op dat er relatief veel mensen middels een actie hier kwamen; mensen die schijnbaar de helft betalen en dan voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en toch van alles te klagen hebben, echte Nederlanders (sorry hoor). Ik heb niks te klagen en raad dit restaurant juist aan!!!
Barbaravc .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
een anderhalf uur voor tijd werden we gebeld,er was een groot probleem,ze waren overboekt,kregen net pas alle reserveringen van de hele week binnen via mail,of we wat later konden komen.Uiteindelijk heel goed opgelost en we hebben maar hooguit 10 minuten hoeven wachten op een tafel,wel als service een gratis drankje.Personeel was wel een beetje van de wap,we hadden de soep al op en toen kwamen ze vragen of ze al uitleg over het buffet hadden gegeven,moest wel wat langer wachten als je specifiek iets wilde want bakken werden niet meteen gevuld.Het was ook een zeer klein buffet,met weinig keus,ook geen traditionele bami,nasi en mihoen,maar wel erg lekker! We hebben heerlijk gegeten
Alisia_ .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Via AH actie waren wij niet welkom, werd verteld dat de reservering bij AH op stopgezet was, maar dat AH dit toch doorliet.
Hierdoor troffen wij continue legen bakken aan bij het lopend buffet. Moesten extra betalen voor vis, mosselen stonden op de lijst, maar deze waren er niet. Dessert moest je extra voor betalen en de mousse was bevroren. Ze vertelde ook nog dat wij blij mochten zijn dat wij mee mochten doen met het lopend buffet (terwijl de bakken leeg zijn, haha)
W.rauwerda .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We kwamen binnen en waren al gelijk onze reservering kwijt. Na 2 andere medewerkers te hebben geïnformeerd kwamen hadden ze het gevonden.
We werden in een voucher-nis geplaatst. Als alle tafeltjes in die nis bezet waren, was het erg krap.
De schalen waren met regelmaat leeg. Als er wat lag was het erg lekker. De bediening liet ook te wensen over. Ze gaven als rede op: dat nog een aantal personen om 16.00 uur gereserveerd hadden en geen mogelijkheid meer hadden om extra personeel te laten komen.
Nee ik zou het zeker niet aanraden bij vrienden en familie.
Wilma
Ekohnen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Helaas was er iets mis gegaan. Het eten was lekker, maar het was druk en het is self-service, maar er was steeds heel veel op.
Jvonoerthel .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
ben met mijn kinderen er gister geweest vorige keer met andere kinderen maar vond het eten deze keer niet zo lekker er waren ook heel andere gerechten die ik vorige keer heerlijk vond jammer kip met rijst bijvoorbeeld was vorige keer goed en de bami nu ook heel anders minder lekker gebakken banaan smaakte ook heel raar
Riavankeeken .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Het eten was heerlijk , we werden bediend ,aangezien het buffet gesloten was omdat het niet zo druk was, we konden alle gerechten die we wilde doorgeven aan het personeel en die kwamen het brengen. we vonden het alleen wat koud in het restaurant, en zagen later op de rekening dat ze het weekend tarief , van E21 50 hadden gerekend , terwijl het dinsdag was en dan is het buffet tarief E19.50 per persoon. en voor 65 plussers zelfs E17,00, mijn vriend heeft die leeftijd, Het was onduidelijk of we dat van te voren hadden door moeten geven , hebben we niet gedaan . verder heerlijk gegeten .
Famkruyt .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Het eten was prima Het was allemaal even lekker maar van het ene gerecht hou je meer dan van het andere De bediening was prima en ook de ambiance
Cj.bot-verdult .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Weinig variatie. Buffet werd vana f 18.30 niet meer bijgevuld, in de bakken lagen zielige stukjes kip e.d. I.v.m. De AHactie mochten we maar 2 gerechtjes van de plaat (zeer kleine porties) kiezen en voor een slibtongetje 1 Euro bijbetalen.
Wij gaan daar niet meer heen.
Goozemoos .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het eten was prima, goed op smaak. Er werd niet bijgevuld maar het was ook niet druk. Alleen not done en erg storend is dat het personeel zelf om 20.00 uur gaat eten in het restaurant met heel veel lekkers en grote schalen garnalen en meer gerechten die wij zelf niet gezien hebben. Met volle mond en al etent weer naar de kassa lopen en zich met het resterende personeel bemoeien. Dit kan echt niet!!
Eet als gasten weg zijn of achter de schermen!
Jenaheijsen .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten. De gerechten van het buffet waren gevarieerd en heerlijk van smaak. Het is ook mogelijk om diverse gerechten op verzoek op de bakplaat te laten bereiden. Ze worden dan aan tafel geserveerd. Vriendelijke en hulpvaardig bediening. Alles zag er netjes uit. Op verzoek werd het eten van het buffet aangevuld ook later op de avond.
VLEB .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gelukkig hadden we 2e menu gratis door de AH actie. Er zijn in de buurt betere Chinese restaurants, wellicht iets duurder maar van betere kwaliteit. De dochter van de eigenaresse was wel erg behulpzaam en vriendelijk
Rph1 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Verrassend aanbod,chinees,Thais,en een vleugje ´Indisch´. Buffettafel was goed gevuld keus wat beperkt maar wat er lag was anders dan de normale chinees maar vooral echt lekker. De smaakpapillen werden op de proef gesteld.
Bediening was redelijk aardig en jong. Eigenaresse moet naar mijn mening meer vertrouwen krijgen in het personeel ik vond haar wat storend. Omdat ze zich telkens bemoeide met het personeel. Bakplaat vond ik wat magertjes ik miste vooral de knoflook en als je slibtong wil moet je 1 euro bijbetalen. Dit geld ook voor ijs 1 euro per bol extra. Fruit en spekkoek ligt er voldoende.
Al met al een dikke voldoende
Ger80 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Lekker eten. Bediening is wat traag en niet meteen overdreven vriendelijk. De toon waarop ze met elkaar communiceren kan ook absoluut vriendelijker. Je ongemakkelijk voelen omdat iemand de les gelezen wordt tijdens een etentje is niet mijn idee van ontspannen uit eten gaan. De gerechtjes zijn verrassend en heerlijk. Het aanbod is breed.