Asian Boulevard

7,2
7,1
Vangorp .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Een enorme tegenvaller. De slechtste sushi die wij ooit gegeten hebben. RIjst erg droog en viel bij verschillende sushi uit elkaar. Ook de zalm en tonijn waren de droog ( erg slecht van kwaliteit). Wij hebben het bij rondjes gehouden. Geen aanrader!
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
We waren er al eventjes niet meer geweest maar omdat ze weer een paar andere dingen op de kaart hadden staan zijn we er weer een keer wezen eten. Zoals gewoonlijk was het goed en de bediening is gewoon vriendelijk. Het decor is heel eenvoudig.
We blijven hier ook gewoon terug komen.
Senseimaikel .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Afgelopen dinsdag met 20 personen naar kimchi boulevard geweest. Het is een mooie tent met vriendelijk personeel. Het wordt eerst duidelijk uitgelegd wat de bedoeling is. Je mag zes gangen doen en per gang drie dingen bestellen. De keuze is ruim.
Je kan kant en klare gerechten bestellen, gerechten die je zelf moet klaar maken op de plaat of je besteld vers gemaakte sushi, het is allemaal lekker.
Een geslaagde gezellige en lekkere avond
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Een van mijn favoriete sushi restaurants! Kom hier vaak en de sushi is prima. Alleen de warme gerechtjes zijn soms erg vet gebakken, wat jammer is. De laatste keer moesten we erg lang op onze drankjes wachten, dat zelfs in de tussentijd ander bedienend personeel kwam vragen of we iets wilden drinken (terwijl dat allang besteld was). Maar verder, echt een aanrader en goede parkeervoorzieningen.
Henkvanm .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Asian boulevard bestaat eigenlijk uit twee restaurants en zou op IENS eigenlijk ook gesplitst moeten worden. Je hebt de Sushi boulevard en de Kimchi Boulevard. In de Sushi boulevard is het druk met mensen die daarna naar de film gaan, de Kimchi boulevard is een stuk rustiger. Wij waren naar de laatste gegaan. Kimchi is een soort zure groente (vgl zuurkool) en daar krijg je ook wat van, maar de hoofdzaak is hier toch de bakplaat in de tafel waar je zelf je vlees op kunt grillen. Een heel leuke formule die ik ken uit China en Japan en er zaten dan ook veel Aziaten binnen. Formule is all you can eat, in dit geval al you can grill ;-) Lekker vlees en vis, dun gesneden, in diverse soorten en marinades. Vooral de spicy duck was erg smakelijk. Op de kaart ook kant en klare gerechten, een mix van groente werd in een kokendhete stenen kom geserveerd, heel smakelijk.

Het is gewoon heel leuk om zo te eten en de vriendelijke bediening voegde daar nog wat aan toe.

Kortom, als je naar de Asian boulevard gaat, sla de Sushi boulevard eens over en probeer de Kimchi boulevard eens!
L T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Ik heb hier gelunched, de bediening was goed, ik heb wel betere sushi gegeten, maar toch smaakte het goed. Ze hebben een fijne, uitgebreide kaart met lekkere gerechten. Prima prijs voor een lunch tussendoor. Niet enorm gezellig, maar je kunt er prima zitten, het is goed bereikbaar (makkelijk met auto enzo)
Westwood .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Lekker gegeten, dus aan de keuken ligt het niet. Doch hele grote tegenvaller als je bij het bestellen van een fles wijn, ook nog eens E 6,50 moet afrekenen omdat je er een karaf water bij wilt drinken.
Ook totaal geen uitleg bij het serveren van de gerechten, wat wat is, het wordt zo op je tafel gekwakt. Jassen worden ook niet aangenomen en moet je maar op de bank leggen naast je. Vandaar de 4 voor service, want het eten was heerlijk en prima.
JamieYeh .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Gisteren met een vriendin voor het eerst naar Kimchi Boulevard gegaan en zeer van genoten! We gaan meestal naar het sushirestaurant ernaast, maar we wilden eens een keer Koreaans proberen. HEERLIJK gegeten! Bij binnenkomst werden we gelijk geholpen en werden onze jassen opgehangen in de garderobe. Daarna kregen we een leuke tafel aan het raam. We kregen al snel een mandje met sla, Koreaanse bijgerechten en sauzen. We werden geholpen door een mevrouw en zij legde alles vriendelijk uit. Het was net als bij de sushi, het all you can eat concept, dus we konden alles bestellen en proberen. Het eten kwam er al snel aan. De Bibimbap hadden we besteld, omdat het aangeraden werd, en dat was zeer smakelijk! Het is een hotpotje met rijst en werd aan tafel voor ons klaargemaakt. Erg leuk! Daarnaast heb ik heerlijk genoten van de beefsoep en de bulgogi, (rib-eye) die je zelf mag klaarmaken op de BBQ aan tafel. Ze hebben niet alleen vlees, maar ook veel visgerechten. Op het einde nog wat ijsjes gegeten en wat fruit. Het personeel was eg vriendelijk en hielp ons overal bij. Er werd vaak gevraagd of alles naar wens was en we hadden nog een leuk praatje gemaakt met de eigenares. Verder ziet het restaurant er keurig uit. Erg mooie lampen in het midden en het is niet donker. De kaart zag er ook verzorgd uit. In het begin waren we nog onzeker, maar na deze heerlijke ervaring gaan we zeker terug! TOP!
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Kimchi eten bij de Asian/kimchi Boulevard in Tilburg.
Dat wilden we al aan het einde van de zomer maar de Kimchi boulevard was gesloten i.v.m. verbouwing. Hoe moet dat dan met onze bon dachten wij. Gebeld en of we langs wilden komen dan zou deze gescand en verlengd worden.
Dus uiteindelijk werd het oktober dat we reserveerden.
Zondag begin van de avond, nog niet druk. Dat treft dachten we.
Het concept werd uitgelegd, je bestelt per ronde en hebt daarbij een grote keuzemogelijkheid. Of je "wokt" zelf of je bestelt kant en klare gerechten die je eet.
We kozen om te beginnen voor dat laatste.

Hoewel er slechts 4 personen in de zaak zaten duurde het 35 minuten voor het eerste gerecht op tafel kwam. Dat viel ons enorm tegen!
Bij navraag of ze ons niet vergeten waren, nee hoor maar er was maar een kok in de keuken.
Om een lang verhaal kort te maken..... heel veel wachttijd want ook de tweede ronde duurde weer zo'n 20 minuten. Heel jammer.
Op een gegeven moment,(na een uur ongeveer, kwam er personeel van de naastgelegen asian boulevard van dezelfde eigenaar, de keukenbrigade versterken. Slechte personeelsplanning denken wij dan maar.

We denken dat het een leuk concept is voor een grote groep maar zo met tweetjes vinden wij het wat minder. Dat we zo lang moesten wachten leidt tot de 5 voor service. De 7 voor het eten was voor de gerechten die (na lang wachten) kant en klaar werden geserveerd.
Jammer, een avondje kimchi eten gaan we onder deze condities hier niet meer herhalen.
op zijn minst had ons ter compensatie wel een kopje thee aangeboden mogen worden, helaas.
M.A.J S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Met gezin gedineerd op een zaterdagavond. De service was uitstekend, prettige en adequate serveersters, ook is het restaurant gezellig, modern en sfeervol ingericht. Het eten was matig.
Gaaring van de warme gerechten liet te wensen over (taai biefstuk), de mond-erosie was te grof van het vlees en de rijst te hard. De smaken waren flauw en zurig. De kip was lekker maar te vet gefrituurd. Helaas, gezien locatie, service en decor veel belovend, maar kwam niet terug in de gerechten.
Beard .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Normaal gesproken ben ik altijd mild in de recensies die ik schrijf, maar deze keer moet ik, ook eerlijk, een onvoldoende geven..

Decor; Asian boulevard (sushi en kimchi) is gelegen buiten het centrum aan een grote parkeerplaats. Meeste mensen zitten in lange ruimte aan een groot raam met uitzicht op auto's en mensen die arriveren enzovoorts..Behoorlijk saai en met zo'n raam verwacht je liever een mooier uitzicht.In het restaurant verder roze en paarse verlichting.

Eten; Wisselend tot echt niet goed; Diverse sushi droog en viel uit elkaar. Salades vet, tonijnsalade en eendeborst zeer ondermaats. Geen (lekkere) smaak, vet, en de tonijn vies!
Gefrituurde kipspies, zeewier, en dragonrolls smaakten goed, maar alles moet lekker zijn..

Service; Hier kom ik bij het punt wat echt is tegen gevallen; Geen speciaal welkom, aan de tafel gebracht; geen standaard wasabi, een lijst met alle gerechten om in rondes aan te vinken zoals dat werkt bij all-you-can-eat. Alles moet vlug en personeel komt gehaast over, er wordt niet gevraagd of alles naar wens is, nee alleen bij de dragonrolls wijst men het 1 keer aan met de opmerking; 'Lekker'? Bestellen van drinken kan blijkbaar alleen als we beiden onze glazen leeg hebben en als we even moeten beslissen wordt er al weer door gelopen. Dit was het vervelendste.
Verder weinig uitstraling, contact en gesprek. Tenslotte bij het afrekenen werden we een soort van gecontroleerd (op elke drank) wat we extra besteld hadden. Dit kan echt niet.

In het kort; Het hele gebeuren komt over dat het alleen om je geld te doen is en de kwaliteit, maar met name de gastvrijheid en gepaste service laat te wensen over. Jammer

Kippetje2015 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Vorig weekend waren we met z'n drieën gaan eten bij Kimchi Boulevard (all u can eat). Het was opmerkelijk dat sommige gerechten op de kaart niet te bestellen waren, zoals "soep van de dag", dit zouden ze eigenlijk van te voren moeten aangeven. Daarnaast kregen we diverse gerechten op tafel geserveerd, die we niet hadden besteld. Gelukkig deed het personeel niet zo moeilijk hierover en gaven ze aan dat dit een fout was van de keuken. Het eten was over het algemeen goed op smaak gebracht, vooral de Bulgogi.
KevinDenH .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Ben gisteren geweest naar asian boulevard, we werden heel hartelijk ontvangen. We konden lekker ruim zitten, want dit is enige sushi tent door Nederland waar je ruim kan zitten, omdat dit 1 vd grootste tenten is, waar ik ben geweest. Maar eten was lekker vers, en smaakte goed, vind de decor super mooi, restaurant bestaat pas kleine 3 jaar, zei de vriendelijke bediening. Zeker een aanrader deze sushi restaurant.!!!

Janny V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Lekker gegeten bij Asian Boulevard. Alles wordt lekker vers klaargemaakt.
De soepjes waren heerlijk. Ook de sushi's waren lekker.
Makkelijk parkeren voor slechts €1. Fijn in combinatie met een film in de Euroscoop.
Jinkes .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Asian Boulevard is wat ons betreft de beste all-you-can-eat sushi van Tilburg ! Ik geef niet snel 3 tienen maar ik zou niet weten wat er nog veranderd of verbeterd zou moeten worden... Het meest sterke punt van Asian Boulevard is toch de steeds wisselende en daardoor originele menukaart. Je kunt zien dat men continue bezig is met kwaliteit verbetering en aanpassingen op de behoefte van de klant. Zo kun je bijvoorbeeld hier prima tomatensoep of frikandel bestellen, niet waarvoor je naar een sushirestaurant gaat maar voor mensen met kinderen toch een uitkomst ! De uitstraling van het restaurant is heel sfeervol en men zit niet, zoals in vele andere restaurants van dit genre, bij je buurman op zijn bord te kijken. De sushi is van zeer goede kwaliteit en niet te groot waardoor je veel kan proeven. Heerlijke sashimi. Warme gerechten prima. Bediening vriendelijk en attent (we waren er ter ere van de verjaardag van mijn man en deze werd door het personeel toegezongen!). Parkeren voor de deur. Kortom ; Asian Boulevard is met zijn verrassende menukaart onderscheidend en origineel in het segment all-you-can-eat en daardoor voor ons op nummer 1 !
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Het blijft 1 van de betere Sushi tenten in Tilburg. De kaart (zonder bijbetalen) is volgens mij het meest uitgebreid van alle sushi-bars in Tilburg. De kwaliteit is nog steeds goed. Maar wat mij betreft winnen ze het vooral op het gebied van keuze. De service is goed maar inderdaad drankjes bestellen moet sneller/adequater gebeuren (hebben ze zelf ook profijt van lijkt me).
Wat dan wel weer voor de service spreekt is een gratis koffie/thee als we aangeven dat we al lang wachten op deze 2 zaken. Daar doen ze niet moeilijk over, top! Als ze er nu nog voor zorgen dat ook het decor netjes blijft (wc's opfrissen, neon-licht-kleur-schakkering weer repareren) dan blijft het wat mij betreft de beste aal-you-can-eat Sushi&Grill in Tilburg
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Met vier vrienden hier gegeten, all-you-can-eat sushi. Er is genoeg keuze, ook voor mensen die niet per see alleen sushi willen eten. Bediening vriendelijk maar door de drukte duurde het soms net iets te lang voordat we drankjes konden bestellen.
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Donderdagavond Sushi gegeten bij Asian Boulevard. Het was erg druk maar daar heb je uiteindelijk niet echt last van als je aan je tafeltje zit. Wij wilde geen gebruik maken van de All You Can Eat mogelijkheid maar gewoon los van de kaart bestellen. Dit vonden ze maar een beetje vreemd en het duurde ook even voordat we de kaart kregen. Daarna was de bediening echter prima. We hadden beide heerlijke soep (gyoza en miso) vooraf. Daarna hadden we een portie sashimi en twee verschillende mix sushi's. Vooral de tonijn was erg smaakvol. Verder was allemaal netjes en mooi gemaakt en smaakte het prima. Geen topper maar gewoon prima sushi voor een betaalbare prijs.
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Asian boulevard is de beste van tilburg vind ik persoonlijk. Veel keuze en lekker vlot gebracht. Service is goed en je hebt lekkere fijne zitplaatsen met in de nisjes net wat meer prive.
De vippas is aan te raden, zeker als je geregeld op dinsdag langs kunt gaan.
Mayran .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
De smaak van de sushi is - naar mijn mening - by far niet van het echte Japanse niveau!! Ik ben recentelijk op vakantie geweest in Japan en daar was alles smaakvoller, ook niet flauwtjes en de gaarheid van rijst was stukken beter. Over de service heb ik geen mening, vandaar een 5, ik kan hier geen "niet van toepassing" kiezen. Voor iemand die nog nooit sushi heeft gegeten kan het leuk zijn, maar ik denk dat de echte Sushi kenners dit beter kunnen overslaan en zelf hun eigen sushi's moeten gaan maken - vooral al vanwege de prijs die je ervoor betaalt. Daarnaast vind ik niet dat friet en frikandel in een Aziatisch eetplek thuishoren. Dan kun je net zo goed naar een frietboer gaan.