Asian BBQ Restaurant

Hudsonplein 7B 3025 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Asian BBQ Restaurant

Bij Asian BBQ kun je genieten van de Traditionele Thai BBQ.
Het enige Moo Kata restaurant van Nederland.
Deze gesloten BBQ krijg je loeiheet op tafel. Na een uitgebreide uitleg van onze BBQ Chef kun je een keuze maken uit ons uitgebreide buffet met verschillende soorten gemarineerd vlees en vis. Heerlijk geurende pandan rijst en komkommer salade om de eventuele pittige sausjes af te koelen. De zelfgemaakte sauzen zijn er van zoet tot pittig dus voor ieder wat wils. Met de verse groente kun je de bouillon in de rand van de BBQ op smaak maken. Maar wacht tot de smaken van vlees en vis in de bouillon vallen. Dan is het tijd om de verrassende smaak van de soep te proeven.
Asian BBQ is een mix van hotpot en grill.
Ben je klaar voor een unieke nieuwe ervaring?

Meer informatie over restaurant Asian BBQ Restaurant

tram 8, metrohalte schiedamseweg

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Voordelig
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima, zeer gastvrij, BBQ leuke ervaring. Top, voor herhaling vastbaar. Ook leuk om met een groep te doen, werk, familie.
Melliesa .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Ontzettend gezellig pop-up resto met uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en een knusse, open, losse sfeer hangt. Kunstzinnig publiek. Een laid back Oase, lekker buiten de gebaande paden....ja, helemaal 'verstopt' in Spangen, maar laat je daardoor niet afschrikken.
Tram stopt praktisch voor de deur en op zondag is er gratis parkeren.

Na een gezellige uitleg van de twee eigenaren kon het grote bbq-feestje kon beginnen. Hadden met 8 personen twee schalen vol inktvis, visballetjes, witvis, kip, garnalen, varkensvlees, en (mijn favoriet) de heerlijk malse biefstuk schep je zelf op van het buffet leg je in kleine stukjes op een Aziatische bbq; combi tussen een hotpot en bbq (maar dan zonder stinkende walm, bijzonder en fijn!). Alles vers, en erg lekker erbij waren de vele soorten sausjes!
Erbij heerlijke Thaise drankjes.
Bij mij pastte er niets meer bij, maar tafelgenoten smulden nog van spekkoek en stukjes gebakken banaan toe.
Kortom: ga zolang het kan (ze zitten er nog een paar maanden) naar deze toffe plek en geniet van een heerlijke bbq tijdens een lange zomeravond!
Melliesa bedankt voor de leuke en positieve recensie. We zitten inderdaad verstopt maar niet in Spangen maar in Delfshaven :-)
Graag tot een volgende keer.
Groeten M&M Asian BBQ
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
De zomerse sfeer in dit restaurant houdt de regen en de herfst vakkundig buiten. Op het eerste gezicht lijkt het geen pop-up restaurant zo mooi en uitgewerkt is de aankleding. Er is een aquarium geprojecteerd en boven op een soort platform zat iemand muziek te draaien. Het interieur is kleurrijk en vrolijk en dat is ook de beste omschrijving van de bediening. Alle medewerkers nemen zeer uitgebreid te tijd om alles toe te lichten en wat grappen te maken. Het eten was heerlijk. Wij kozen niet voor de Asian barbecue maar voor een curry (die voor mij iets minder heet was gemaakt) en een soort Birmese soep met theeblaadjes die heel lekker was.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Dit concept is erg leuk als je met een groepje gaat eten, je grilt wat, eet wat, praat wat met je gezelschap en loop af en toe naar het buffet om wat bij te pakken. in de tussen tijd wordt de bouillon hoe langer hoe lekkerder van smaak zodat je die als gevulde soep verder kan opslobberen. De beide eigenaars Mischa & Miranda zorgen voor een goede sfeer en voor je het weet ben je zo 3 uur verder. Het was lekker en erg gezellig en de gebakken banaan en ook het bananenijs vielen in de smaak bij onze zoetekauwen.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Via een artikel van De Buik met lovende woorden was ik erg nieuwsgierig geworden naar dit pop up-restaurant. En de goede recensie bleek geen onzin: wat een leuke zaak! Gastvrije ontvangst, sfeervol en heerlijk eten. Door de drukte werd de service wat minder, maar ach daar doen we niet moeilijk over. 20 euro is misschien wat aan prijs voor dit concept in deze setting, maar ondanks dat ga ik zeker nog een keertje terug!
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
En daar zijn ze weer! Terug uit Thailand. Asian BBQ Restaurant is een Thais popup-restaurant waar je onbeperkt kunt fonduen/grillen op een speciaal Thais apparaat. En er zijn ook curry's. Dit keer zitten ze in Delfshaven. Wij gingen even langs voor alleen een toetje: lekker bananenijs met spekkoek en bananafritters met ijs. Superlekker en supergezellig!
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Beperkte keuze, maar wel lekker. Ruim aanbod aan sausjes.

Gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk met een goed gevoel voor humor.

Simpel en toch knus ingericht.

Woef .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Lekker eten in een relaxte sfeer met goede prijskwaliteiitverhouding. De kaart is beperkt, bbq of curry maar dat is prima.
J V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Net gegeten met vrienden en m'n dochter van 5. Hele leuke gastvrije Rotterdamsche ontvangst. Lekker gegeten, ongedwongen sfeer.

Kwamen geregeld vragen of alles naar wens was en konden lekker loungen op de kussens.

Ik vind 19,50 aardig aan de prijs, maar aan de andere kant was het wel heel oke en lekker.
Ook met kinderen een aanrader omdat ze zelf kunnen zeggen wat ze willen; vlees, vis, groenten etc.

Kortom leuke tent en hoop dat ze nog even blijven!
Drj .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
De sfeer bij de Asian BBQ is echt super ongedwongen en relaxed. Het BBQ-en op de Moo Kata hadden wij nog nooit gedaan en is hartstikke leuk en lekker. Stukjes vlees en vis op de bbq leggen en ondertussen zorgen de vrijgekomen sappen voor een heerlijk soepje. De Thaise biertjes gingen er ondertussen ook prima in.

Kortom heel leuk en lekker, echt eens iets anders. Aanrader!