Asia

Touwslagersbaan 28 6602 AL Wijchen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Asia

Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Vanavond voor het eerst wat afgehaald. Ben er erg van geschrokken. Had goede berichten maar mijn ervaring is teleurstellend.babi pangang was zo vet dat het glom. De fou yong hai was zo plat dat er amper wat in de bak zat. De kip sate was zonder smaak. Alleen de varkenshaas met champignons was er lekker. Voor mij geen 2 de keer ga weer gewoon naar mijn eigen vertrouwde chinees. Jammer had het verjaardagsmenu van mijn schoonmoeder moeten zijn
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Ben al ruim 20 jaar vaste klant,service altijd een dikke tien.Vriendelijk netjes en toegewijd.
Het eten is lekker, ziet er schoon en verzorgt uit,heeft een nadeel je eet er te veel van!!
Mijn favoriete schotel is tipan zeebanket,het proberen waard.
Ik bedank Suus en haar man,inmiddels ook de zonen die in de zaak staan voor de geweldige goede verzorging wat eten en bediening betreft.En hoop nog jaren te genieten van jullie lekkere eten.En voor de gene die dit lezen,ga het zelf eens proberen,het is de moeite waard!!!!
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Al vanaf kleins af aan ben ik opgegroeid met Asia en het voelt als een tweede thuis, er is altijd wel een plekje voor je. Het eten is er heerlijk na al die jaren verveelt het nooit om weer hier te mogen eten. We komen er zeker iedere maand. Service is perfect. Woon inmiddels niet meer in de buurt maar rij graag een stukje verder voor dit top restaurant!
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Iedereen in Wijchen is wel bekend met Asia. Dit is niet zomaar het willekeurige Chinese restaurant van om de hoek, dit is topkwaliteit! Al jaren komen wij hier eten en het is dan ook niet zo vreemd dat ze ons meteen bij de naam aanspreken als we weer eens binnenstappen. Het eten is werkelijk overheerlijk, nooit te weinig, goed gebakken en er is voldoende keus. De bediening is altijd attent, houdt rekening met speciale wensen en biedt vaak zelfs nog een drankje van het huis aan! Ook de inrichting is perfect, met een prachtig groot aquarium waar de kinderen met hun ogen niet af van kunnen blijven. Een echte aanrader dus!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Asia, werkelijk een begrip in Wijchen! Al 20 jaar komen we bij deze zaak, zowel om af te halen als lekker te eten. Om het jaar af te sluiten gaan eten bij Asia met 4 personen. Zelfs op een maandag is het 80% vol hier! Altijd even reserveren dus.

De rijsttafel Asia is een aanrader. Mijn persoonlijke favoriet zijn de Tipan gerechten die op een gloeiendhete gietijzeren schaal op tafel komen. Zowel de beef, kip als garnalen heel lekker.

Toetjes zijn vooral traditionele ijsjes (dame blanche, banana split), lekker maar niet bijzonder.

Marco57 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Wij komen al sinds jaar en dag bij Asia (Suus voor ons inmiddels) en het is nog altijd even goed. Lekker eten in een gezellig restaurant met fijn personeel. Altijd gezellig en bijna nooit problemen. Als er dan eens iets is, zijn ze niet te beroerd om het opnieuw te maken. Al wil je dat niet eens. Ze kennen hun vaste klanten ook goed, en alles is daar mogelijk. Zelfs recepten die niet op de kaart staan. Wij raden het mensen aan als ze een restaurant zoeken.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Heerlijk gegeten met een verjaardag. Dit keer eens gekozen voor nieuwe rijsttafel op de kaart. Eten rook heerlijk, was perfect van temperatuur, smaakvol, een lust voor het oog en voldoende. Bediening was, zoals veelvuldig getest, zeer vriendelijk en attent. Smaakvol ingericht, prettig verlicht en daarnaast een fraai en goed verzorgd zoutwateraquarium. Na afloop een drankje van het huis en zelfs een cadeautje voor de jarige. Wat wil je nog meer van deze topper!
Riette .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Voor ons het beste chinees-indisch restaurant ever! Geweldige kwaliteit, prachtig opgediend en heel attente en hartelijke bediening,kortom
meer dan een kompliment waard, vandaar deze recensie!
Als we chinees-indisch willen eten dan dus alleen maar hier ook al moeten we ervoor uit Nijmegen komen, doen we dus ook en graag!
Slyster68 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Onlangs met mijn familie (9 personen) hier gegeten. Ik heb een verrassingsmenu (hoofdgerecht) neer laten zetten en we hebben heerlijk gegeten. Sommige van ons hadden nog een gaatje voor het dessert. Daarna nog een lekker bakje koffie. Na de rekening kregen we allemaal nog iets te drinken van het huis. Top. Vaker hier geweest en altijd goed eten en vriendelijk personeel.
J H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Het eten was welliswaar redelijk tot goed, maar we bestelde een verrassingsmenu van 19.50 en er werd direct gevraagd wat voor een soep wilt u, ik zei dan is het geen verrassing meer, maar goed.Toen kregen we 4 vleesschotels en nog een kopje koffie toe en de vermelding dat de soep er eigenlijk niet bij hoorde?
Een verrassings menu van een (1) gang dus.
Bakuip .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Super kwaliteit tegen zeer nette prijzen. De kinderen kunnen naar de speelhoek en ook voor hen is er van alles lekkers te eten.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
We hadden er al eens gegeten maar dat was een paar jaar geleden. Afgelopen weekend Asia herontdekt. Wat een feest om daar te eten. Ook de kok maakt er een feest van en stopt al zijn/haar liefde, kennis en enthousiasme in de gerechten. Wij hebben dan ook erg genoten van de Asia rijsttafel.
Bediening was ook erg vriendelijk en attent. Ze hadden meteen door dat wij het niet prettig vonden dat er telkens kinderen langs onz tafel aan het rennen waren en hebben heel snel de routing aangepast. Top!
Wij eten wekelijks buiten de deur. Neem dus van ons aan dat dit een echte aanrader is. Als je naar een chinees wilt gaan en toch wat meer kwaliteit wil proeven, ga dan niet naar zo'n massa tent maar ga naar Asia! Veel plezier.