Asia

Makadocenter 11-12 3431 AV Nieuwegein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Asia

Osirius G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Toen ik binnen kwam was de sfeer er al erg gezellig. De service was super en de wachttijd voor het eten was ook niet erg lang, je kon gelijk merken dat dit heel mooi en bedachtzaam was ingericht.
Kortom, ik raad dit restaurant voor iedereen aan en kom hier zeker vaker eten.
Jt86 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Het interieur, tja. Dat is wel aan een likje verf nodig om het maar zacht uit te drukken. Maar aan de andere kant ademt het wel uit wat je van een chinees restaurant verwacht. Het eten is ruim voldoende. Versheid de keren dat ik hier heb gegeten/afgehaald prima.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Genoten van een lopend buffet deze vindt elke vrijdag, zaterdag en zondag plaats
Vooraf een heerlijke soep keuze uit kippe-/tomaten-/haaievinnensoep
Daarna is het buffet geopend
Voorzien van meerdere chinese gerechten oa foe yong hai/babi pangang/tsa sieuw/garnalen/rundvlees enz
Tevens ook de keuze uit nasi/bami/rijst/mihoen en chinese bami
Meer dan genoeg keuze
Als iets op is wordt het snel aangevuld
Dessert staat ook bij het buffet keuze uit vers fruit enz

Drankje van de zaak gekregen

Restaurant bestaat al sinds 1972 dit is in het interieur te zien maar restaurant is netjes en schoon

Hier kun je chinees/indisch eten voor een schappelijke prijs en goede service