Asia

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Airconditioning , Catering
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij eten hier al minstens 20 jaren. Afwisselend halen we eten of gaan er zitten.

Het is een echt "Hollands" Chinees restaurant met twee enorme goudkleurige leeuwen bij de ingang en mooie gordijnen en beeldjes in de vensterbank. Bij binnenkomst moet je langs die bar lopen om in het restaurant te komen. In het weekend moet je vaak door een haag van mensen lopen die eten komen afhalen. Het restaurant is L-vormig en voor helft zonder ramen. Aan de raamkant is het sfeervol ingericht. Daar zijn dan ook de beste plaatsen. De rest van het restaurant heeft iets minder sfeer, maar je kan er nog steeds prima zitten.

Het restaurant is schoon en de bediening (eigenaar?) is correct en snel. In het weekend is er extra bediening aanwezig.

Er is een zeer uitgebreide menukaart voor zo'n klein restaurant. Het eten is van een goede kwaliteit en nog steeds redelijk geprijsd. Na het dessert wordt vaak een tweede drankje niet gerekend.

Wij eten hier altijd heerlijk.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Goed. Komen er al jaren. Eten is altijd goed. En de chinese thee bij de maaltijd is een must. Gaan er nu weer heen. Geweldig..heb er
zin in!!!
Demanmetdehamer .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Dit Aziatische restaurant ligt midden in een woonwijk in Zoetermeer.
Je verwacht hier misschien een 'standaard' Chinees maar het is beslist meer dan dat.
Natuurlijk is het aangepast naar onze westerse smaak en kun je hier geen Michelinster achtige toestanden verwachten maar toch weten de koks van dit restaurant er iets bijzonders van te maken.
Ze hebben hier een enorme menukaart, Thais, Chinees, Koreaans noem het maar.
Wij namen tom yam kung vooraf, deze was werkelijk likkebaardend lekker. En als hoofdgerecht tippan Babi pangang en mijn vrouw had een Thaise curry Kheng keeuw wan kai, beide gerechten waren zeer goed en vakkundig bereid.
Leuke bediening in Aziatisch uniform.
Helemaal top!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Wij bezoeken dit restaurant met enige regelmaat, altijd goed eten met kwaliteit en goede smaak tegen een redelijke prijs. Nu helaas voor een negatieve verrassing komen te staan. De wan tan soep en de soep Asia waren prima, helaas bleef het hier bij. Kantonese rijsttafel besteld. Werkelijk zonder smaak, eend slap en droog, zwarte bonensaus leek wel verdund, overige gerechten miste alle smaak. Mie hoen zonder smaak, bami leek wel plastic. Wat is hier aan de hand? Alles uit de vriezer gehaald? We hopen met ons volgende bezoek op een beter resultaat want ze kunnen het wel.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Wij eten hier al minstens 20 jaren heerlijk. Afwisselend halen we eten of gaan er zitten.

Het is nog steeds een echt "Hollands" Chinees restaurant met twee enorme goudkleurige leeuwen bij de ingang en dezelfde gordijnen en beeldjes in de vensterbank. Bij binnenkomst moet je ook nog steeds langs die bar lopen om in het restaurant te komen. In het weekend moet je dan ook nog eerst door een haag van mensen lopen die eten komen afhalen. Het restaurant is L-vormig en voor helft zonder ramen. Aan de raamkant is het sfeervol ingericht. Daar zijn dan ook de beste plaatsen. De rest van het restaurant heeft niet zo veel sfeer.

Het restaurant is schoon en de bediening (eigenaar?) is correct en snel, maar komt stug over en zou wel eens wat meer mogen glimlachen tegen de gasten. In het weekend is er extra bediening aanwezig die wat vriendelijker zijn.

Er is een zeer uitgebreide menukaart voor zo'n klein restaurant. Het eten is van goede kwaliteit en nog steeds redelijk geprijsd. Na het dessert wordt vaak het tweede drankje niet gerekend.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Voor Chinees Nieuwjaar hier gegeten. Laatste keer was meer dan 10 jaar terug. Alles lijkt nog hetzelfde, behalve de eigenaars. Eten smaakte nog precies zoals we het ons konden herinneren. We bestelden een vogelnestje met garnalen, varkensvlees in zoetzure saus, beef in kong po saus en een Thaise omelet met witte rijst, nasi en mihoen. Was echt teveel om op te eten dus doggybag meekregen. Precies zoals je van een buurtchinees mag verwachten, grote porties, prima kwaliteit & smaak en vriendelijke bediening. We maken er altijd wel een punt van om specialiteiten te bestellen, want daarin zit de smaak van het restaurant.
FSharpe .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Een ouderwets decor, maar lekker eten en aardige bediening. Naast chinese ook koreaanse en thaise gerechten op de kaart.
RonnVanEtten .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Het blijft onverkort heerlijk!

Weer eens bij Asia gegeten. Thaise curry, Peking Eend, Thaise bami, waren de hoifdgerechten. En ieder van ons drieen vondt elk gerecht een succes.
Ruim voldoende qua omvang en zeer lekker qua kwaliteit.

We komen hier zeker weer terug (hebben tussendoor al weer een keer gehaald, en ook dat was weer he-le-maal top).
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
We komen hier regelmatig om iets af te halen of om even een hapje te eten. De bediening is altijd vriendelijk en attent. Er staan niet alleen Chinese gerechten op de kaart.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Toch een recensie voor dit restaurant: Al jaren hetzelfde decor en kassa, maar ook dezelfde kwaliteit. De verschillende streekgerechten hebben ook duidelijk een eigen smaak. Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Gedateerde uitstraling wat overigens geen invloed heeft op de gerechten. Deze zijn verrassend anders dan wat we gewend waren. Net een andere twist aan de gerechten. En er staan ook Thaise en Koreaanse gerechten op het menu. Weer een hoop te proeven dus.
RonnVanEtten .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Al enkele malen gegeten bij Asia en telkens weer een genot. Herlik eten, goede bediening en de Thaise gerechten toch eigenljk -voor een chinees restaurant- erg goed.
De Peking eend -iets heel anders- overigens een aanrader.

We zullen er zeer nog wel eens vertoeven.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Met onze kleindochter van 6 jaar gegeten bij restaurant Asia.

Het is een echt "Hollands" Chinees restaurant met twee enorme goudkleurige leeuwen bij de ingang. Bij binnenkomst moet je langs de bar en vaak door een haag van mensen lopen die eten komen afhalen. Het restaurant is L-vormig en voor een groot gedeelte raamloos. Het is sfeervol ingericht en schoon. De bediening is correct en snel, maar lopen niet over van vriendelijkheid.

Het eten is van een goede kwaliteit en redelijk geprijsd. De menukaart is zeer uitgebreid voor zo'n klein restaurant. Voor kleine kinderen hebben ze helaas niet veel variatie. Je kunt kiezen uit bami of nasi met ei en ham, of Franse frites met saté, frikandel of kippenbout.

Mijn kleindochter lust alles van de menukaart, maar is niet zo van de patat. Alleen zo'n "volwassen" portie eet ze niet op. Dat was geen probleem, zei de serveerster. U besteld wat u lekker vindt en voor de kleine meid zetten we gewoon een bord neer met bestek erbij. Probleem opgelost.

We hebben heerlijk gegeten met z'n allen.
Robin .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Eindelijk een plek gevonden in Zoetermeer waar je ook Thais kunt eten! Aan de buitenkant oogt het als een doorsnee chinees. Maar ook Thaise en Koreaanse gerechten staan op de kaart.