Asia

Watermanweg 129 3067 GA Rotterdam Nederland Kaart
31-102205519

Over restaurant Asia

Chinees en Japans gezellig

Japans of Chinees genieten. Allebei is ook mogelijk. Bij Asia in Rotterdam eet je de fijnste gerechten uit zowel de Japanse als Chinese keuken. Neem plaats aan de gezellige grote ronde tafels en laat je adviseren bij de uitgebreide kaart.

Meer informatie over restaurant Asia

- Lunch vanaf 12:00

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Genoten van de Teppanyaki tijdens ons jaarlijks etentje. De sushi was weer verrukkelijk en de jakobsschelp was een culinair hoogstandje !
Onze attente gastheer heeft ons weer prima verzorgd.
Tot gauw
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ondergewaardeerd restaurant. Teppenyaki is goed, perfect bereid, vers en smaakvol. Asia heeft een geheim: de sushikaart. Wat een smaaksensatie! Wel even geduld hebben, want dit is duidelijk geen sushi fabriek. Presentatie en smaak is echt op een veel hoger niveau. Bediening is attent en persoonlijk.
Leonard K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dit was ooit mijn favoriete restaurant voor Japans eten, maar de kwaliteit is op werkelijk alle fronten ver onder het gemiddelde gezakt! Voor een menu van bijna €80 mag je als gast verse producten verwachten, die op goede wijze bereid worden. Helaas is dat bij Asia niet meer het geval: van de 12 gerechten voldeed geen enkel gerecht aan een voldoende voor bereiding of kwaliteit van het product! De bereiding van de koks is fantasieloos en ieder gerecht wordt verstierd door het veelvoudig gebruik van soja saus waardoor alles veel te zout wordt. Er is werkelijk geen verschil in bereiding van vlees of vis. Wat ook opvalt, is dat koks vaak weglopen van de kookplaat en gerechten veel te lang laten garen. Of juist te kort bakken, waardoor je half rauwe producten krijgt voorgeschoteld. Het wordt echt irritant als men te lui is om het maagdarmkanaal van de garnalen te verwijderen! De bediening is vriendelijk, maar zeer onpersoonlijk! Gastheerschap is hier kennelijk geen issue meer. Al met al zeer teleurstellend en niet meer voor herhaling vatbaar.
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Voor de lunch wat rustig maar het eten is heel goed. Prettige bediening en een mooie entourage. Wij gaan hier zeker nog een naar terug.
Leon O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vrijdag jl. hebben we daar heerlijk gegeten. De sfeer is goed, de bediening vriendelijk en het menu werd goed getimed voor ons klaargemaakt en uitgeserveerd. Ook de vegetarische variant voor onze dochter was heerlijk.
Eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Hier heerlijk geluncht...we bestelde een traditionele en originele Babi Pangang en een Babi Pangang Thaise style. Beide verrukkelijk! Een chinees om zeker terug te komen.
CvdS_te_R .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Als (on)regelmatige bezoeker van het tepanyaki-deel is het tijd voor een beoordeling.
In de loop vd jaren is de kwaliteit en kwantiteit van de menu’s toch wel wat terug gelopen. Waar in het verleden moeiteloos een 9 (of meer) werd gescoord gaat het langzaam richting 8+ … pas op ASIA dat je niet verder afglijdt want ook de prijs/kwaliteitsverhouding staat daarmee onder druk.
Het blijft een geweldig restaurant waar de social talk het misschien wat mindere decor moeiteloos goed maakt.
Kortom, probeer het eens en oordeel zelf.
Merlot1505 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Een prachtig ruim restaurant. Met heel dichtbij parkeermogelijkheid.vooral het maandmenu van de chef is zeer gevarieerd en verfijnd..ook de presentatie is uitstekend
Rdammer28 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Geweldig restaurant. Leuke bediening. Vooral de manier waarop er een social talk wordt gehouden is zeer gewaardeer. de sfeer is nog ouderwets gezellig.
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Gisteren met een paar vrienden gegeten aan de Teppanyaki plaat en in 1 woord geweldig. Eten is van zeer goed kwaliteit en personeel erg vriendelijk.
Restaurant sluit om half 11 maar we werden om die tijd echt niet weggekeken.
Zeker waar voor je geld.
Dennis_K .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Al jaren komen wij bij Asia. Het eten blijft van hoge kwaliteit. Zowel het Japanse deel aan de plaat als het Chinese gedeelte zijn gewoon goed. Het Japanse asia-menu is echt een toppertje! Maar het wisselende menu is het Chinees deel is ook super en scherp geprijsd! Jammer dat het decor gedateerd is, maar verder kun je hier avondvullend en gezellig vertoeven.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Gegeten aan de tepanyaki-tafel. We hadden het excellence-menu en dat smaakte heerlijk. Met name de kreeft was geweldig! De zaak is ruim en niet enorm sfeervol qua inrichting; en een blikje cola zero geserveerd krijgen i.p.v. een flesje draagt ook niet echt aan bij aan een verfijnde beleving. Maar het eten daarentegen maakt alles goed. En ook de service is in orde. Wij komen zeker binnenkort weer terug! PS De droge witte huiswijn is ook prima.
Evelyne76 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Geweldig gegeten, juist op deze 2e kerstdag. Wij zagen dat het erg druk was, personeel liep de benen uit hun lijf. Service was super, kwaliteit van het Japans eten waanzinnig!
Niets is teveel, wij komen hier heel graag.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Helaas kerstmenu viel tegen meerdere malen hier gegeten altijd goed maar wat ik al zei viel tegen eten was lauw bediening was matig moesten 15 min. wachten op een drankje dessert kwam niet dus helaas niet voor herhaling vatbaar
Toni V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wat een geweldige zaak
We moesten een gluten vrije maaltijd hebben
En ja hoor werdt goed gekeken en wat hebben ze

Een geweldige maaltijd berijd voor ons ,
War een service bedankt het was heerlijk
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
gisteren even aan de tepan-yaki tafel gezeten. eten was goed, maar niet overdreven. de prijs vind ik ietwat aan de hoge kant (40 p/p ex drank) . al met al een redelijke ervaring
KimsTaste .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Hier met z'n vieren gegeten, ik snap niet hoe je een gast niet goed kan ontvangen. Kip kerrie genomen, smaakte niet goed. Sauce te waterig en de kip leek niet gaar! Toch heeft mijn gezelschap het naar hun zin gehad, maar voor mij de eerste en de laatste keer.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Restaurant Asia is niet zomaar een "Chinees" met rode lantaarns en Chinese tierelantijnen waarvan er zovele te vinden zijn. Nee, Asia is een modern ingericht restaurant waar Japanse en Chinese gerechten worden geserveerd. Het was onze trouwdag en om die reden zijn we via Iens op zoek gegaan naar een Chinees restaurant en kwamen toen bij Asia uit. Het was onze eerste ervaring daar en we moeten zeggen dat we zeer verrast waren door de kwaliteit van het eten. Alles is vers en wordt mooi geserveerd. Bediening is voorkomend en netjes. Al met al hebben wij nu een "Chinees" gevonden waar we ons thuis voelen en waar we vaker terecht zullen komen.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
De eerste keer voor ons in Asia. Het restaurant heeft van buiten gezien een ongezellige uitstraling, maar binnen wordt dat ruimschoots goedgemaakt.
De ontvangst is zeer hartelijk. Een prima tafel. Het personeel is zeer vriendelijk, op een serveerster na. Dat was jammer omdat de overige personeelsleden zeer servicegericht en aardig waren. Het cijfer zou een dikke 9 zijn maar deze dame haalt het helaas omlaag.
Het eten was voortreffelijk. Een feest om al die heerlijke verse gerechten aan tafel voorbereid zien worden. De kok legt veel uit en heeft leuk contact met de kinderen. Zij mogen foto's maken van het flamberen en mochten zelfs even in de keuken kijken bij de levende kreeften. Wij hadden het Asia menu en de kinderen het kindermenu. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Een heerlijke avond uit. Echt een aanrader, ook met kinderen.
Nicole_van_Duijn .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Wij hebben genoten al een aantal keer, heerlijk chinees gegeten, idem met Teppan Yaki, maar 1 tip....... vraag om sushi en dan niet standaard van het menu maar vraag of de chef een verrassing maakt! Wat een heerlijkheden, kan geen sushi restaurant in Rotterdam eo tegenop, en wij hebben veel ervaring. Bediening zeer correct, alert, vrolijk en persoonlijk.
aanbevelingswaardig is de conclusie